SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb em binnen en hij is helemaal niet zoals ik het in gedachten heb gehadEr zit grijs in en ik wilde zo graag alleen zwart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk merk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef amaranta het volgende:
Nou dacht ik dat ik via marktplaats een draagdoek had gekocht, blijkt dat ik een ringsling heb gekocht.
Is dit eigenlijk wat? Draagt dit fijn?
Tis mijn eigen schuld hoor, ze heeft het duidelijk gezegd maar ik zat dus met mijn hoofd weer ergens anders.
wat jammer Rockaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb em binnen en hij is helemaal niet zoals ik het in gedachten heb gehadEr zit grijs in en ik wilde zo graag alleen zwart...
jupquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wat jammer Rockaal contact gehad met de maakster?
oeke, idd echt fijn! en vandaag naar cb, prikjes en dan bij papa in de doek en dus lekker troost dichtbij
simmu, ik zag het pas in Z&G, je krijgt een tweeling? dat wordt wel even anders met dragen, lijkt me!
Hear hear!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef mrien het volgende:
Tweelingdragen kan ook heel goed met een niet rekkende doek hoor Simmu!
Ik zou dan eerder een niet rekkende doek erbij kopen dan een rekkende eigenlijk
Een consult is altijd fijn!
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef oeke het volgende:wat fijn dat je Senna met het gezicht naar je toe draagt, dit ziet er toch een beetje sneu uit vind ik.
Maar da's een hele fijne en stevige! Die houdt zelfs nog een kleuter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef amaranta het volgende:
Macka, hij is van storchenwiege (iets met anna)
Ik ga het gewoon proberen en anders verkoop ik hem gewoon weer.
Ja, ze nemen je natuurlijk direct aan voor vast! Iemand die zo'n enorm gewicht met zich mee kan dragen (en alle vreemde blikken trotseert) moet wel verbazingwekkend sterk zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:20 schreef YPPY het volgende:
Heerlijke doek amaranta! Ik heb heel wat uren met broertje Ulli rondgelopen, jammer genoeg wil ze nu echt niet meer in de doek.![]()
Mijn nieuwe collega's waren in shock omdat ik heb verteld met 2,5 jaar nog regelmatig te dragen. Daar gaat m'n proeftijd.
Met Anna's staarten erbij lijkt het ook nog.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ze nemen je natuurlijk direct aan voor vast! Iemand die zo'n enorm gewicht met zich mee kan dragen (en alle vreemde blikken trotseert) moet wel verbazingwekkend sterk zijn
YPPY Langkous
Het is een doek waar aan een uiteinde twee ringen vastgemaakt zijn, op een stevige manier en zo dat het goed over je schouder valt. Door die ringen haal je het andere uiteinde. Kijk maar eens naar de Youtube filmpjes die in een van mijn vorige posts staan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat jullie er goede ervaringen mee hebben. Dat geeft me meer moed. Ik voelde me zo dom gisteren.
Begrijp ik goed dat de ring aan de doek vast zit? Of is het (even heel oneerbiedig) een lap stop die je door een ring haalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Met Anna's staarten erbij lijkt het ook nog.
Maar, 1 collega wil een doek proberen, dus ik heb met draagdoek.nl opgehaald van z'n logeeradresje en die gaat dinsdag mee naar het werk. Ga ik voor 50 man demonstreren.
Miss, zitten er bij jou in de taille niet van die elastieken die je aan kunt trekken voor een wat slanker silhouet? Zijn te verstellen aan de binnenkant van de jas.quote:Op zondag 13 december 2009 08:25 schreef miss_sly het volgende:
30 december hoef ik niet te werken! dus eens even kijken.
mijn draagjas hoefft ook niet superchharmant te zijn, maar dit is echt het andere uiterste. en een cape was gewoon echt te duur en over een dikke winterjas vind ik gewoon niet fijn. ik ga hem dus proberen chbarmant te maken; moet lukken
Nou heb ik ze nog niet langer dan ong anderhalf uur achter elkaar gedragen, maar Emma vindt het allemaal wel best zolang ik maar niet ga zittenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer miss, ik moet zeggen dat ik die jassen er op de foto's ook al niet erg charmant uit vind zien.
Hoe lang houden jullie kindjes het vol in de doek? 'k Was laatst met Lente in de doek een uur of twee in de stad. En inééns was ze het beu. Gíllen in de Blokker.Ik heb m'n hele zooitje neergegooid en 'r maar even de doek uitgehaald en toen was ze eigenlijk vrij snel gekalmeerd. En na tien minuutjes terug in de doek gedaan en toen was het wel weer oké.
![]()
O, en een draagmeet lijkt mij ook wel handig.
ivm de zwangerschap doen we nu een stuk minder, maar wij maakten met selene gerust boswandelingen van 3,4 uur hoor. ik heb een wandelstok en we zijn dan altijd met zn tweeen om dragen van elkaar over te nemen. selene vindt het allemaal best. het enige wat we echtechtecht niet moeten doen is haar er halverwege uithalen en rond laten lopen, want dan wil ze niet terug in de doekquote:Op zondag 13 december 2009 12:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou heb ik ze nog niet langer dan ong anderhalf uur achter elkaar gedragen, maar Emma vindt het allemaal wel best zolang ik maar niet ga zitten
Hou alstjeblieft wél je aandacht bij het kindje in de doek tijdens het voeden. Moet ik toch even zeggen in het kader van better safe than sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef amaranta het volgende:
Mijn 1e ringsling is binnen. Hij ziet er super goed uit en ze heeft er zelfs een handleidingboekje bij gedaan.
Ik kan haast niet wachten. Wat mij nou zo bijzonder lijkt is om te voeden in de draagdoek.
Ik zie namelijk een beetje op tegen het voeden (met name Eva die dan waarschijnlijk steeds om me heen hangt) en ik geloof écht dat door te voeden in de draagdoek ik Eva ook een beetje aandacht kan geven!
Ik wil eigenlijk ook al een gewone doek aanschaffen, maar moet me echt eerst oriënteren, hoewel die paarse van hierboven wel heel mooi is...
Bedankt voor de tip. IK doelde ook vooral op dat laatste. Dat ik rustig op de bank kan voeden. Zonder dat Eva over mij of de baby heenkruipt.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hou alstjeblieft wél je aandacht bij het kindje in de doek tijdens het voeden. Moet ik toch even zeggen in het kader van better safe than sorry.
De richtlijn van de Trageschule Dresden (waar Webkim en ik onze opleidingen volgen) is dat voeden in de doek afgeraden wordt. Er zijn afgelopen jaar namelijk twee erg nare ongelukken mee gebeurd. Beide malen voedde de moeder in de doek maar had ze haar aandacht elders, waardoor ze niet op tijd signalen van haar baby opving.
Voeden in de doek, met de aandacht bij je baby, is wel een handige manier om op de bank te kunnen zitten met Eva tegen je aanhangend en de baby buiten bereik van haar handjes.
Ik had het over situaties als een telefoongesprek voeren of luisteren naar een lezing. Hand in hand op de bank lijkt me prima te doen (zeker als jullie samen naar de baby kijken), samen puzzelen niet. Zoiets.quote:Op maandag 14 december 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:
Eva vindt het heerlijk om bijvoorbeeld hand in hand op de bank te zitten. Door baby in de draagdoek te hebben kan ze toch mijn hand vastpakken. Zoiets had ik voor ogen zeg maar.
Maar als jullie (deskundigen) het pertinent afraden dan gebeurd het niet.
Herkenbaar. Ik heb indertijd veel gehad aan En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...)quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel super fijn dat je me zo op de gevaren wijst.
Maarja, waar het op neerkomt, ben gewoon sowieso, los van voeden met of zonder doek, hoe dat zal gaan icm Eva.
En neemt hij ook mee voor andere zwangere vrouwen? Is maar een klein lapje stof in de koffferquote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef simmu het volgende:
duimen jullie mee? sangdrax meldde net per msn dat draagdoeken in san diego gewoon in de winkel liggen, heel veel draagdoekn. ik hoop toch zo dat dat een hint is he
ik geef geen garanties, maar ik wil het best vragen hoor (hij heeft ook al een boekenlijstje op zak tenslottequote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
En neemt hij ook mee voor andere zwangere vrouwen? Is maar een klein lapje stof in de kofffer
Hihi, ik heb me nog helemaal niet georienteerd in draagdoeken, dus ik weet helemaal niet wat ik wil. Maar wel lief van je dat je het wilde vragen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef simmu het volgende:
[..]
ik geef geen garanties, maar ik wil het best vragen hoor (hij heeft ook al een boekenlijstje op zak tenslotte) hou er wel rekening mee dat ruilen onmogelijk is he!
wat fijn!quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is het probleem netjes verholpen. Deze doek gaat retour en er wordt een nieuwe gemaakt.
Ruben is enkel jaloers op Jochem als ik Jochem in de doek wil hangen waar Ruben bij is. Als Ruben bij een ander dan alsnog in een doek mag is het prima. Heb ik Jochem al in een doek zitten als Ruben mij ziet, dan zijn er geen problemen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel super fijn dat je me zo op de gevaren wijst.
Maarja, waar het op neerkomt, ben gewoon sowieso, los van voeden met of zonder doek, hoe dat zal gaan icm Eva.
hm ja goed idee, dat ga k sowieso maar doen nuquote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Linda2205 het volgende:
huup, ik zie amelie idd altijd met sokjes...Lotte gaat hier in haar normale kleren, met slofjes en 1 laagje doek mee naar buiten en komt altijd lekker warm thuis. Hier vriest het toch al een tijdje en vanaf vandaag een pak sneeuw. Dan heb ik wel een vest over dr heen (Maatje XL, voor 9¤ bij de C&A, alleen voor het dragen). Dus misschien gewoon een extra laagje over dr voetjes doen?
Niet allemaal in dezelfde maat hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Je had tenslotte zoveel schoentjes en slofjes, zonde om ze niet te gebruiken toch
En desnoods je eigen jas, over het vest, dan zie je ook dat oranje niet en is het misschien minder lelijk voor je
wtf?!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd wel leuk!
Ik vraag me alleen af of ik het principe wel helemaal doorheb...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wtf?!hahaha
![]()
das voor als je hoofd de verkeerde kant uithangt. Dan doe je je boodschappen in de capuchon, gooi hem op je schouder et voila!![]()
Maar t kind gaat in de capuchon dus als k hem goed begrepen heb. Die hangt dan zo als een zak achter op je rug ofzo.
Pardon? Sperzie?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Ssserpente het volgende:
er zit nog echt een kind in ook. Want het bijschrift is: "Niet de meest flatterende foto, want Sperzie slaapt en hij hangt naar een kant, maar is de amauti."![]()
Je maakt mij blij! Hij staat jullie goed en ik ben blij dat hij lekker draagt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef simmu het volgende:
hier de nieuwe mei tai (van Jelief). sangdrax en selene vinden hem (of haar?) ook prima zitten. het is ietsje anders dan de mr mirko, deze heeft langere bovenbanden (nu kan ik tibetaans afknopen, wat voor nu wel fijner is) met schoudervulling. hij's ook een slagje groter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kortom; we zijn er erg blij mee
nou dat inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Macka66 het volgende:
Je moet er voor zorgen dat je je arm niet te ver omhoog doet
Kijk dat prinsesje nou eens zitten in haar zijden doek![]()
Nou dat wilde ik dus net vragen... durven jullie nu met al die sneeuw gewoon in de doek te dragen? Ik durfde vandaag namelijk niet. Ben zo bang dat ik val met Esmee...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:
bah ik durf niet zo goed weg vandaag met de doek, ben bang dat k onderuit ga. Sneeuw en glad hier.
ikke nu ook niet hoor. vorig jaar met die sneeuw wel, maar toen waren sangdrax en ik samen, en ws het gewoon niet glad. was allemaal verse sneeuw. dan durf ik nog wel hier achter naar de schaatsbaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik dus net vragen... durven jullie nu met al die sneeuw gewoon in de doek te dragen? Ik durfde vandaag namelijk niet. Ben zo bang dat ik val met Esmee...
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
omdat ik het op een of andere manier maar gek vind voelen.
hehehhe ja precies dat!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...
Net alsof ik aan het doen was alsof ik een baby had of zo...
Dat was het eerste wat ik tegen Renzell zei, Nu ben ik een echte Moeder met een wagen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...
Net alsof ik aan het doen was alsof ik een baby had of zo...
Zit daar een boodschappenmandje onder?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef oeke het volgende:
[..]
Huup, zou je lief ook geen ergocarrier willen, die zijn best wel stoer.
Nee, maar daar kun je een soort daypack aan hangen. Loop je met een soort dubbeldekker op je buikquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zit daar een boodschappenmandje onder?
Wilde ff checken of ze er nog aan zatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Linda ik heb nog niet gedragen dus ik weet t nietmaar other than that is alles goed met dr pootjes
Maar dit is wel wat ik heb. De Back Pack. Volgens de Ergo site ontworpen als daypack. Je zet 'm met bandjes vast rond de banden van de Ergo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Webkim het volgende:
Ergo Backpack
[ afbeelding ]
Van die aanritsbare daypack vond ik zo snel geen actiefoto's.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:
ben ik nou de enige met zo'n handig (doch oubollig) boodschappenkarretje?
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb een megagrote zes-wiel shopper met extra stevige schokbrekers. Maar hij doet dienst als draagconsultkar voor het meenemen van mijn doeken en draagpoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:
[ afbeelding ]
Nopes, ik heb er ook een, een hele hippequote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:
[ afbeelding ]
wat leuk om die topics terug te zienquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:54 schreef DaviniaHR het volgende:
djmomo, lampo (nr 22 is op reis geweest bij verschillende users. als je het leuk vindt, kan je onderstaande 2 topics ff doorbladeren)
[OUD] Lampo on tour! Stop #8- k_i_m
[OUD] Lampo on Tour part || - Thuis bij Ticootje
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
Wij hebben ook zo'n karretje!We zijn er zelfs mee naar Loden gereisd.
![]()
Huup, ik zit soms een beetje te denken om mijn doek op reis te sturen die ik van mijn vader uit Guatamala heb gekregen.Twijfel twijfel, zit er wel iemand te wachten op een doek van geen merk?
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
Wij hebben ook zo'n karretje!We zijn er zelfs mee naar Loden gereisd.
![]()
Huup, ik zit soms een beetje te denken om mijn doek op reis te sturen die ik van mijn vader uit Guatamala heb gekregen.Twijfel twijfel, zit er wel iemand te wachten op een doek van geen merk?
ooooh leukleukleuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef oeke het volgende:Eigenlijk wel he? En mijn paps wist helegaar niet dat ik een jongen zou krijgen! Ik vind hem stoer bij een spijkerbroek.
Maar met al drie geinteresseerden stuur ik hem in januari op een winterreisje.
Mooi, zowel doek als bewoner!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Macka, in een handdoek? Dat is handig in het zwembad, op het strand.
Volgens mij zijn alle Lifetree doeken rekkend.quote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
Macka, ik wilde nog antwoorden op je PM maar je inbox is vol. Die andere doek, die onbekende waar ik het over had is een life tree draagdoek van 5,5 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij vond het leuk maar niet echt voor herhaling vatbaar.
We zullen zien![]()
hmm nee hier niet zo dat met dat neusjequote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef Twinkly het volgende:
Gaan jullie kindjes ook steeds met hun neus recht in je borst liggen en dan steeds het hoofd naar achteren gooien om lucht te happen?
Oeke wat leuk! Dat wil ik ook nog eens maken![]()
Wat een leuke foto van je lief met de doek Huup, waarom was het niet voor herhaling vatbaar?
Tuurlijk (ik was hem helemaal vergeten joh!)quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef mrien het volgende:
Lief hoor Huub!
En wickie mooie foto!
Hoe gaat het dragen nu met Lars Karin? Hangt hij minder scheef?
Zou ik binnenkort mijn rekbare doek weer terug mogen trouwens, er wacht hopelijk een nieuw vers babietje op die binnen een paar weken geboren wordt
Wij hebben gister rustig kerstboodschappen kunnen doen zonder een uit de winkelwagen klimmende Lotte of een zelf willen wandelende Lotte. Het was ontzettend druk overal, maar ze zat gewoon heerlijk.
Heel grappig, tijdens het op mijn rug zetten zit te heel erg te piepen, zodra de schouderbanden (van de Mei Tai) omhoog gaan vind ze het gelijk helemaal prima. Vreemd kind
ik doe altijd vanaf de bank. mei tai op bank, kind erop, onderbanden tussen beentjes door, ervoor zitten, onderbanden vastbinden, bovenbanden over de schouders en hijsen maarquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Grijs het volgende:
Hoe doen jullie je kind dan op de rug met een mei tai?
Want ik vind dat met een doek juist veel gemakkelijker, dan heb ik meer grip op mijn kind, vind ik. Maar misschien is er een manier waardoor het met de mei tai gemakkelijker kan...
Trouwens, mooie mei tai, Oeke!
Dito!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh lampo!!! Ik heb nog steeds een beetje spijt van m'n verkoop. Girasol is een prima doek voor een uk!
Ik klem meestal 1 van de schouderbanden gelijk tussen m'n benen als hij een klein beetje zit, om dan aan te spannenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Grijs het volgende:
Dan doe ik het net zo als Jelief!
Maar ik vind het voordeel van de doek, dat je dan direct de bovenrail aan kunt trekken en zo je kind tegen je aan kunt houden. Met de mei tai kan dat niet, vind ik toch wat spannender ('t gaat wel altijd goed, misschien dat ik daar meer vertrouwen in moet krijgen).
mijn ultramarin is maat 7 (of is het 6?) (4,7m iig)quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef mrien het volgende:
Welke maat was jouw ultramarin indio ook alweer Davinia?
Was dat er nou een die je wilde verkopen/
euh, staan daar plaatjes van in de OP?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog ontkleurde pauwen (mt 6) , een rode storchenwiege leo (mt 5) en een rode hoppediz met roze rails (mt 6) in de aanbieding. En een wollen katja (mt. 4), maar da's voor een beginner niet zo'n handige maat.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Webkim het volgende:
Oh! De pauwen hebben net een nieuwe draagster gevonden!
thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Sugarsnap het volgende:
ik heb sinds kort de hoppediz lima van 4.6
Ik ben ook kort en stevig (1.65 en 95 kg) en vind hem fijn dragen, dit is ook mijn eerste geweven doek (nav de suggesties hier, waarvoor mijn dank). Hij was 55 euro nieuw, dus binnen het budget.
Als je ervoor zorgt dat Jamies knietjes hoger zitten dan zijn billetjes is er niks wat je ervan weerhoudt om hem met zijn beentjes buiten de doek te knopen. Dat mag al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb de bykay een tricot doek, een heerlijk ding overigens. Alleen tijdens het dragen rekt hij een beetje op dan gaat hij lubberen. Het maakt niet uit hoe strak ik hem knoop. Iemand tips?
Ik draag Jamie altijd in de foetushouding (in zn geheel rechtop in de doek) alleen wordt hij hier een beetje te groot voor, hij zit met zn hoofd nu in mn nek zeg maar. Kan ik de BBBB (buik tegen buik benen buiten) al doen? In het boekje staat vanaf 3 maanden maar Jamie is pas bijna 10 weken.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef DaviniaHR het volgende:
je kan het altijd proberen omde beentjes buiten de doek te doen. als dat lekkerder zit, dan kan het
heb je het filmpje van webkim over rekbare doeken op youtbue eens gezien? daar legt ze heel precies uit hoe en waar je het beste de doek kunt aanspannen. wellicht geeft ze daar goede tips?
Bij het volgende topic staat het in de OP, ik heb het toegevoegd aan de Wiki.quote:
Ik vroeg me ineens af of het anders draagt nu je zwanger bent? Kun je goed dragen? Heb jedaar ook draagmanieren voor??quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als je ervoor zorgt dat Jamies knietjes hoger zitten dan zijn billetjes is er niks wat je ervan weerhoudt om hem met zijn beentjes buiten de doek te knopen. Dat mag al vanaf dag 1.
ik heb eli to een week of 33 gedragen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af of het anders draagt nu je zwanger bent? Kun je goed dragen? Heb jedaar ook draagmanieren voor??
oh ik had dit geplaatst een stukje omhoogquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:35 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo huup?
Ik heb een kleeblaue elipsen. Maat 4.
Als jullie een foto en een richtprijs hebben dan hou ik me aanbevolen, kan ik het aan haar doorgevenquote:Ha! Herinneren jullie je nog dat lief's nichtje eerst niet echt wat moest hebben van de draagdoek? Dat ze haar pasgeboren zoontje op de fiets in een BB wilde doen enzo?
Nouja, ze heeft me nu gevraagd hoe en wat met mijn draagdoek en ik heb haar mn babycuddle geleend om te kijken of ze het dragen wat vindt en ze wil ook gelijk een geweven doek hebbenwel tweedehands want t is al duur genoeg allemaal
dus bij deze zoek ik een tweedehands doek, liefst in een beetje jongenskleuren, om kleine Eamon in te mogen knuffelen en dragen. Zn mama is kort en stevig dus ik weet niet wat dat voor de maat betekent eigenlijk? Iemand advies? Budget gaat denk ik tot een euro of 50 tot 60.
ja dat heb ik ook tegen haar gezegd maar die doeken die in die klasse nieuw te krijgen hoopt ze te vinden voor minder dan dat geldquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:28 schreef Macka66 het volgende:
Er zijn in die prijsklasse ook goede nieuwe doeken te krijgen hoor
ze heeft nog niets, ze gaat mn babycuddle lenen die ik weer van Cattie had overgenomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Ticootje het volgende:
En als je nu Tibetaans afknoopt als je zwanger bent? Dan lopen er toch geen banden over je buik.
Welke maat heeft ze nodig huup? Wat heeft ze van je geleend? En had ze daar voldoende aan of hield ze staarten over of knoopte ze in de punten.
Ik heb ook nog wel een medley satin, wel een zomerdoek, in maat 6. Die mag weg voor 25 euro.
Bij die afmeting is een maat 7 te lang. Een Didy maat 6 (4.70 m.) zal waarschijnlijk ook om over een jas te knopen voldoende zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze heeft nog niets, ze gaat mn babycuddle lenen die ik weer van Cattie had overgenomen.
Ze is ehm 1.56 ofzo? En ik gok zo dat ze kledingmaat 44 heeft? zoiets? Davinia had al een maat 7 aangeraden voor fwcc en dergelijke. T kindje is nog erg klein en ze zal vooral op de borst dragen.
Kun je je FWCC dan ook nog voor af knopen? Ik ben 1.68 met maat 42/44 en kan met de meeste maat 6 doeken dan niet meer voor af knopen (vind ik meestal ook niet erg). Of ik moet toch eens netter en strakker leren knopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Bij die afmeting is een maat 7 te lang. Een Didy maat 6 (4.70 m.) zal waarschijnlijk ook om over een jas te knopen voldoende zijn.
Ter vergelijk: Ik ben 1.66 bij maat 46/48 en heb voor een FWCC genoeg aan een doek van 4.5 m. Da's dan niet over mijn jas. Mijn maat 7's gebruik ik zelf nooit (nou ja, Storch Albert op Koninginnedag vanwege de kleur).
Nee, dat niet. Achter knopen. Zoals standaard is bij de FWCCquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kun je je FWCC dan ook nog voor af knopen? Ik ben 1.68 met maat 42/44 en kan met de meeste maat 6 doeken dan niet meer voor af knopen (vind ik meestal ook niet erg). Of ik moet toch eens netter en strakker leren knopen
oh... ok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef amaranta het volgende:
Mrien en Rocka gave doeken/ meitai
rocka; in mijn beleving ben jij zwartharig
Haha, maar blond vind ik je ook gewoon lief hoor.quote:
Ik vind Rocka ook een 'lievere' uitstraling hebben dan in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, maar blond vind ik je ook gewoon lief hoor.
Maar ik had helemaal dat beeld van je van een zwartharige rockchick
( zoals die mevrouw uit L.A. ink)
Mei tai laten maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:49 schreef Kleurdoos het volgende:
toffe MT RockaMooi ook zonder applicaties
ik wil een checkered doek, waar vind ik dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |