ze heeft nog niets, ze gaat mn babycuddle lenen die ik weer van Cattie had overgenomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Ticootje het volgende:
En als je nu Tibetaans afknoopt als je zwanger bent? Dan lopen er toch geen banden over je buik.
Welke maat heeft ze nodig huup? Wat heeft ze van je geleend? En had ze daar voldoende aan of hield ze staarten over of knoopte ze in de punten.
Ik heb ook nog wel een medley satin, wel een zomerdoek, in maat 6. Die mag weg voor 25 euro.
Bij die afmeting is een maat 7 te lang. Een Didy maat 6 (4.70 m.) zal waarschijnlijk ook om over een jas te knopen voldoende zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze heeft nog niets, ze gaat mn babycuddle lenen die ik weer van Cattie had overgenomen.
Ze is ehm 1.56 ofzo? En ik gok zo dat ze kledingmaat 44 heeft? zoiets? Davinia had al een maat 7 aangeraden voor fwcc en dergelijke. T kindje is nog erg klein en ze zal vooral op de borst dragen.
Kun je je FWCC dan ook nog voor af knopen? Ik ben 1.68 met maat 42/44 en kan met de meeste maat 6 doeken dan niet meer voor af knopen (vind ik meestal ook niet erg). Of ik moet toch eens netter en strakker leren knopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Bij die afmeting is een maat 7 te lang. Een Didy maat 6 (4.70 m.) zal waarschijnlijk ook om over een jas te knopen voldoende zijn.
Ter vergelijk: Ik ben 1.66 bij maat 46/48 en heb voor een FWCC genoeg aan een doek van 4.5 m. Da's dan niet over mijn jas. Mijn maat 7's gebruik ik zelf nooit (nou ja, Storch Albert op Koninginnedag vanwege de kleur).
Nee, dat niet. Achter knopen. Zoals standaard is bij de FWCCquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kun je je FWCC dan ook nog voor af knopen? Ik ben 1.68 met maat 42/44 en kan met de meeste maat 6 doeken dan niet meer voor af knopen (vind ik meestal ook niet erg). Of ik moet toch eens netter en strakker leren knopen
oh... ok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef amaranta het volgende:
Mrien en Rocka gave doeken/ meitai
rocka; in mijn beleving ben jij zwartharig
Haha, maar blond vind ik je ook gewoon lief hoor.quote:
Ik vind Rocka ook een 'lievere' uitstraling hebben dan in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, maar blond vind ik je ook gewoon lief hoor.
Maar ik had helemaal dat beeld van je van een zwartharige rockchick
( zoals die mevrouw uit L.A. ink)
Mei tai laten maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:49 schreef Kleurdoos het volgende:
toffe MT RockaMooi ook zonder applicaties
ik wil een checkered doek, waar vind ik dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |