Ik klem meestal 1 van de schouderbanden gelijk tussen m'n benen als hij een klein beetje zit, om dan aan te spannenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Grijs het volgende:
Dan doe ik het net zo als Jelief!
Maar ik vind het voordeel van de doek, dat je dan direct de bovenrail aan kunt trekken en zo je kind tegen je aan kunt houden. Met de mei tai kan dat niet, vind ik toch wat spannender ('t gaat wel altijd goed, misschien dat ik daar meer vertrouwen in moet krijgen).
mijn ultramarin is maat 7 (of is het 6?) (4,7m iig)quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef mrien het volgende:
Welke maat was jouw ultramarin indio ook alweer Davinia?
Was dat er nou een die je wilde verkopen/
euh, staan daar plaatjes van in de OP?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog ontkleurde pauwen (mt 6) , een rode storchenwiege leo (mt 5) en een rode hoppediz met roze rails (mt 6) in de aanbieding. En een wollen katja (mt. 4), maar da's voor een beginner niet zo'n handige maat.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Webkim het volgende:
Oh! De pauwen hebben net een nieuwe draagster gevonden!
thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Sugarsnap het volgende:
ik heb sinds kort de hoppediz lima van 4.6
Ik ben ook kort en stevig (1.65 en 95 kg) en vind hem fijn dragen, dit is ook mijn eerste geweven doek (nav de suggesties hier, waarvoor mijn dank). Hij was 55 euro nieuw, dus binnen het budget.
Als je ervoor zorgt dat Jamies knietjes hoger zitten dan zijn billetjes is er niks wat je ervan weerhoudt om hem met zijn beentjes buiten de doek te knopen. Dat mag al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb de bykay een tricot doek, een heerlijk ding overigens. Alleen tijdens het dragen rekt hij een beetje op dan gaat hij lubberen. Het maakt niet uit hoe strak ik hem knoop. Iemand tips?
Ik draag Jamie altijd in de foetushouding (in zn geheel rechtop in de doek) alleen wordt hij hier een beetje te groot voor, hij zit met zn hoofd nu in mn nek zeg maar. Kan ik de BBBB (buik tegen buik benen buiten) al doen? In het boekje staat vanaf 3 maanden maar Jamie is pas bijna 10 weken.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef DaviniaHR het volgende:
je kan het altijd proberen omde beentjes buiten de doek te doen. als dat lekkerder zit, dan kan het
heb je het filmpje van webkim over rekbare doeken op youtbue eens gezien? daar legt ze heel precies uit hoe en waar je het beste de doek kunt aanspannen. wellicht geeft ze daar goede tips?
Bij het volgende topic staat het in de OP, ik heb het toegevoegd aan de Wiki.quote:
Ik vroeg me ineens af of het anders draagt nu je zwanger bent? Kun je goed dragen? Heb jedaar ook draagmanieren voor??quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als je ervoor zorgt dat Jamies knietjes hoger zitten dan zijn billetjes is er niks wat je ervan weerhoudt om hem met zijn beentjes buiten de doek te knopen. Dat mag al vanaf dag 1.
ik heb eli to een week of 33 gedragen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af of het anders draagt nu je zwanger bent? Kun je goed dragen? Heb jedaar ook draagmanieren voor??
oh ik had dit geplaatst een stukje omhoogquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:35 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo huup?
Ik heb een kleeblaue elipsen. Maat 4.
Als jullie een foto en een richtprijs hebben dan hou ik me aanbevolen, kan ik het aan haar doorgevenquote:Ha! Herinneren jullie je nog dat lief's nichtje eerst niet echt wat moest hebben van de draagdoek? Dat ze haar pasgeboren zoontje op de fiets in een BB wilde doen enzo?
Nouja, ze heeft me nu gevraagd hoe en wat met mijn draagdoek en ik heb haar mn babycuddle geleend om te kijken of ze het dragen wat vindt en ze wil ook gelijk een geweven doek hebbenwel tweedehands want t is al duur genoeg allemaal
dus bij deze zoek ik een tweedehands doek, liefst in een beetje jongenskleuren, om kleine Eamon in te mogen knuffelen en dragen. Zn mama is kort en stevig dus ik weet niet wat dat voor de maat betekent eigenlijk? Iemand advies? Budget gaat denk ik tot een euro of 50 tot 60.
ja dat heb ik ook tegen haar gezegd maar die doeken die in die klasse nieuw te krijgen hoopt ze te vinden voor minder dan dat geldquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:28 schreef Macka66 het volgende:
Er zijn in die prijsklasse ook goede nieuwe doeken te krijgen hoor
ze heeft nog niets, ze gaat mn babycuddle lenen die ik weer van Cattie had overgenomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Ticootje het volgende:
En als je nu Tibetaans afknoopt als je zwanger bent? Dan lopen er toch geen banden over je buik.
Welke maat heeft ze nodig huup? Wat heeft ze van je geleend? En had ze daar voldoende aan of hield ze staarten over of knoopte ze in de punten.
Ik heb ook nog wel een medley satin, wel een zomerdoek, in maat 6. Die mag weg voor 25 euro.
Bij die afmeting is een maat 7 te lang. Een Didy maat 6 (4.70 m.) zal waarschijnlijk ook om over een jas te knopen voldoende zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze heeft nog niets, ze gaat mn babycuddle lenen die ik weer van Cattie had overgenomen.
Ze is ehm 1.56 ofzo? En ik gok zo dat ze kledingmaat 44 heeft? zoiets? Davinia had al een maat 7 aangeraden voor fwcc en dergelijke. T kindje is nog erg klein en ze zal vooral op de borst dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |