M'n nieuwe doek is binnen

Hij iis echt zooooo mooi. Wat een mooie kleurtjes (Neobulle Julie)!
Nog behoorlijk stug, dus een goede reden om veel te gebruiken.
Ik zal kijken of ik van het weekend even een mooie foto kan maken en posten.gelijk fotootje gemaaktTwinkly, onze kindjes zijn volgens mij ongeveer even oud (Mette is van 27 oktober). Ook zij huilde erg veel. Enorme last van krampen (en ook nog te klein geboren randje dismatuur, zware bevalling met vacuumpomp), bijna nonstop de eerste 4 weken.ook moesten we abrupt stoppen met borstvoeding en ineens over op kunstvoeding (wegens medicijnen), allemaal erg heftig voor haar dus.
Ik ben vanaf week 1 begonnen met dragen. Het meeste in een ringsling in kommahouding. In het begin was het altijd huilen geblazen als we haar erin hesen (daarna gelijk in slaap vallen ook). Maar na een week elke dag het te doen begreep ze wat er ging gebeuren en huilde ze niet meer. Ook kijkt ze nu heel veel rond vanuit de ringsling. Ik zet haar dan wat rechterop en dan kijkt ze rustig lekker rond. Zelfs in een overvolle tram geniet ze van alles om haar heen op een kalme manier. Dus voor je kleine is het ook gewoon wennen.
Ze is erg alert en houd graag alles in de gaten. Vanuit de doek kan ze dat. In de kinderwagen kan ze dat niet en vind het dus ook verschrikkelijk in dat ding.
Sinds een weekje draag ik mn ukkie dus ook rechtop (FWCC) en ze valt gelijk in slaap, maar dat is echt niet erg hoor.
Kim je filmpjes zijn echt superfijn! Dank daarvoor.
Ik zou graag uiteindelijk een keer een zachte wat lichtere doek willen hebben, welke is daar goed voor? Een goede 'tegenhanger' van de doek die ik nu heb.
Ik ben echt nog een doek newbie

Tot nu keek ik vooral naar de leuke kleurtjes
[ Bericht 4% gewijzigd door wickie op 24-12-2009 14:32:44 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..