abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 11:29:12 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76007433
je kan het altijd proberen omde beentjes buiten de doek te doen. als dat lekkerder zit, dan kan het

heb je het filmpje van webkim over rekbare doeken op youtbue eens gezien? daar legt ze heel precies uit hoe en waar je het beste de doek kunt aanspannen. wellicht geeft ze daar goede tips?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76007948
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb de bykay een tricot doek, een heerlijk ding overigens. Alleen tijdens het dragen rekt hij een beetje op dan gaat hij lubberen. Het maakt niet uit hoe strak ik hem knoop. Iemand tips?

Ik draag Jamie altijd in de foetushouding (in zn geheel rechtop in de doek) alleen wordt hij hier een beetje te groot voor, hij zit met zn hoofd nu in mn nek zeg maar. Kan ik de BBBB (buik tegen buik benen buiten) al doen? In het boekje staat vanaf 3 maanden maar Jamie is pas bijna 10 weken.
Als je ervoor zorgt dat Jamies knietjes hoger zitten dan zijn billetjes is er niks wat je ervan weerhoudt om hem met zijn beentjes buiten de doek te knopen. Dat mag al vanaf dag 1.
Hardloper.
IG @webkim
pi_76008143
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef DaviniaHR het volgende:
je kan het altijd proberen omde beentjes buiten de doek te doen. als dat lekkerder zit, dan kan het

heb je het filmpje van webkim over rekbare doeken op youtbue eens gezien? daar legt ze heel precies uit hoe en waar je het beste de doek kunt aanspannen. wellicht geeft ze daar goede tips?
Welk filmpje?
pi_76008148
Ik kan eindelijk dragen sinds ruim een week , eerst vond mijn bekkenbodem het niet zo'n goed idee. En door al dat dragen huilt Niels veel minder en slaapt veel meer, als hij maar in de doek zit.
Maar ik heb een suffe eerste-keer-mama vraag. Als ik Niels in de doek doe protesteert hij altijd maar wanneer ik afgeknoopt ben valt hij vrijwel direct in slaap. Ik heb het idee dat hij vaak ook protesteert omdat hij "denkt" dat hij dan niet meer rond kan kijken (terwijl dat natuurlijk wel kan). Houd ik zo zijn ontwikkeling niet tegen, dat hij dus teveel slaapt omdat het eigenlijk toch net zo werkt als inbakeren?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76009057
goed filmpje webkim, ik ga t straks uit testen met jamie.

twinkley, volgens mij is t niet slecht voor de ontwikkeling, lees maar dat stuk wat davinia postte over borstvoeding en draagdoeken daar staat het in beschreven
pi_76010300
Wat een fijn filmpje, Kim! Lente is nu twaalf weekjes, dus de beentjes zouden nu uit de doek moeten. En ik wist even niet meer hoe ie dan precies geknoopt moet worden. Goed ook om te zien dat de beentjes dan alsnog onder de doek kunnen, da's wel zo warm.

Tot nu toe zat ze in kikkerhouding buik tegen buik. Móeten de beentjes echt met twaalf weken uit de doek?

Het valt me wel op dat je de buikband erg hoog doet. Als ik dat nu doe dan zit ze wel erg strak. Denk dat ik 'm er dan niet eens omheen krijg. Of compenseer je dat doordat je 'm later vrij laag om je heupen bindt? Ik heb nl het idee dat ik dat dan weer wat hoger doe.
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2009 @ 13:57:04 #232
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_76012938
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Welk filmpje?
Bij het volgende topic staat het in de OP, ik heb het toegevoegd aan de Wiki.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_76013723
M'n nieuwe doek is binnen Hij iis echt zooooo mooi. Wat een mooie kleurtjes (Neobulle Julie)!
Nog behoorlijk stug, dus een goede reden om veel te gebruiken.
Ik zal kijken of ik van het weekend even een mooie foto kan maken en posten.
gelijk fotootje gemaakt

Twinkly, onze kindjes zijn volgens mij ongeveer even oud (Mette is van 27 oktober). Ook zij huilde erg veel. Enorme last van krampen (en ook nog te klein geboren randje dismatuur, zware bevalling met vacuumpomp), bijna nonstop de eerste 4 weken.ook moesten we abrupt stoppen met borstvoeding en ineens over op kunstvoeding (wegens medicijnen), allemaal erg heftig voor haar dus.
Ik ben vanaf week 1 begonnen met dragen. Het meeste in een ringsling in kommahouding. In het begin was het altijd huilen geblazen als we haar erin hesen (daarna gelijk in slaap vallen ook). Maar na een week elke dag het te doen begreep ze wat er ging gebeuren en huilde ze niet meer. Ook kijkt ze nu heel veel rond vanuit de ringsling. Ik zet haar dan wat rechterop en dan kijkt ze rustig lekker rond. Zelfs in een overvolle tram geniet ze van alles om haar heen op een kalme manier. Dus voor je kleine is het ook gewoon wennen.
Ze is erg alert en houd graag alles in de gaten. Vanuit de doek kan ze dat. In de kinderwagen kan ze dat niet en vind het dus ook verschrikkelijk in dat ding.
Sinds een weekje draag ik mn ukkie dus ook rechtop (FWCC) en ze valt gelijk in slaap, maar dat is echt niet erg hoor.

Kim je filmpjes zijn echt superfijn! Dank daarvoor.

Ik zou graag uiteindelijk een keer een zachte wat lichtere doek willen hebben, welke is daar goed voor? Een goede 'tegenhanger' van de doek die ik nu heb.
Ik ben echt nog een doek newbie Tot nu keek ik vooral naar de leuke kleurtjes

[ Bericht 4% gewijzigd door wickie op 24-12-2009 14:32:44 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_76019534
Hannah moest in het begin ook vaak huilen tijdens het knopen. Na het knopen was dat snel weer over. Denk dat ze zoals wickie zegt gewoon moest wennen aan het knopen, en ze op een gegeven moment wist wat er ging gebeuren, en dan is het niet erg meer. En als baby's zo klein zijn hebben ze gewoon nog veel slaap nodig. En zo lekker dicht bij mama vallen ze makkelijker in slaap dan alleen in een bedje. Lijkt me niet dat de ontwikkeling daarmee belemmerd wordt

Wickie mooie doek, staat jullie goed! Je wilt ook wel een zachtere doek zeg je, maar deze zal door hem meer te gebruiken ook nog een stuk zachter gaan worden

En nog even pronken met mijn nieuwste aanwinst, althans, soon to be mine:

Natibaby pink stripes met wol
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_76020178
Ahh wat fijn Wickie dat het zo goed werkt voor jouw meisje!
Wat jullie zeggen dacht ik al wel maar ik begon te twijfelen omdat hij eigenlijk bijna nooit speelt en dus zijn motoriek dan ook niet oefent.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76022796
Wauw, dá's een mooie doek, Wickie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 24-12-2009 17:53:04 ]
pi_76024454
Da's een Neobulle Julie, die Wickie draagt op de foto. En hij staat idd fantastisch!
Hardloper.
IG @webkim
pi_76026364
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Webkim het volgende:

[..]

Als je ervoor zorgt dat Jamies knietjes hoger zitten dan zijn billetjes is er niks wat je ervan weerhoudt om hem met zijn beentjes buiten de doek te knopen. Dat mag al vanaf dag 1.
Ik vroeg me ineens af of het anders draagt nu je zwanger bent? Kun je goed dragen? Heb jedaar ook draagmanieren voor??
  donderdag 24 december 2009 @ 21:00:41 #239
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76031635
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vroeg me ineens af of het anders draagt nu je zwanger bent? Kun je goed dragen? Heb jedaar ook draagmanieren voor??
ik heb eli to een week of 33 gedragen.
daarna deed bekken niet meer mee. anders had ik eli nu nog steeds gedragen.
dreumessen en peuters worden meestal op de rug gedragen. dan heb je alleen een knoop voorop, en die kan boven of ander de buik. gaat prima.

30w4d zwanger
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2009 @ 21:29:00 #240
141844 Macka66
pi_76032543
Stoere foto Davinia
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:09:25 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76053138
Cool. Op je buik gaat natuurlijk niet meer(
pi_76053595
Stoer Davinia!

En een mooie doek die roze Tex <3

En wickie wauw die doek! wat een mooie

Heeft niemand meer een geweven doek in jongenskleuren in de aanbieding?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76053642
Hoezo huup?

Ik heb een kleeblaue elipsen. Maat 4.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:17:44 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76054259
en ik een didymos tobi maat 3

idd, amaranta, zo'n knoop echt op je buik zit echt zwaar vervelend.
n de knoop onder werd ook helemaal lens geschopt door madam, maar das dan alleenmaar grappig en niet pijnlijk voor mij
pi_76054288
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:35 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo huup?

Ik heb een kleeblaue elipsen. Maat 4.
oh ik had dit geplaatst een stukje omhoog
quote:
Ha! Herinneren jullie je nog dat lief's nichtje eerst niet echt wat moest hebben van de draagdoek? Dat ze haar pasgeboren zoontje op de fiets in een BB wilde doen enzo?

Nouja, ze heeft me nu gevraagd hoe en wat met mijn draagdoek en ik heb haar mn babycuddle geleend om te kijken of ze het dragen wat vindt en ze wil ook gelijk een geweven doek hebben wel tweedehands want t is al duur genoeg allemaal

dus bij deze zoek ik een tweedehands doek, liefst in een beetje jongenskleuren, om kleine Eamon in te mogen knuffelen en dragen. Zn mama is kort en stevig dus ik weet niet wat dat voor de maat betekent eigenlijk? Iemand advies? Budget gaat denk ik tot een euro of 50 tot 60.
Als jullie een foto en een richtprijs hebben dan hou ik me aanbevolen, kan ik het aan haar doorgeven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 25 december 2009 @ 18:28:46 #246
141844 Macka66
pi_76054403
Er zijn in die prijsklasse ook goede nieuwe doeken te krijgen hoor
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_76054424
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:28 schreef Macka66 het volgende:
Er zijn in die prijsklasse ook goede nieuwe doeken te krijgen hoor
ja dat heb ik ook tegen haar gezegd maar die doeken die in die klasse nieuw te krijgen hoopt ze te vinden voor minder dan dat geld als je snapt wat k bedoel

50-60 euro is het echte maximum, liefst nog wat goedkoper eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:34:07 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76054484
huup, je hebt pm.

er zit een nieuwe lichtblauwe indio bij de limited editions! (maar ja, kheb al een donkerblauwe indio...)
en die apricot/ruby is er ook nog steeds... (maar ja, 144 euro en zo...)

en die binana wordt echt goed zacht! hij ligt op de bank als steuntje, en de zak is iig helemaal zacht nu
pi_76055510
En als je nu Tibetaans afknoopt als je zwanger bent? Dan lopen er toch geen banden over je buik.

Welke maat heeft ze nodig huup? Wat heeft ze van je geleend? En had ze daar voldoende aan of hield ze staarten over of knoopte ze in de punten.

Ik heb ook nog wel een medley satin, wel een zomerdoek, in maat 6. Die mag weg voor 25 euro.
pi_76055551
En wat is stevig, ik vind mezelf namelijk ook best stevig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')