Ik klem meestal 1 van de schouderbanden gelijk tussen m'n benen als hij een klein beetje zit, om dan aan te spannenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Grijs het volgende:
Dan doe ik het net zo als Jelief!
Maar ik vind het voordeel van de doek, dat je dan direct de bovenrail aan kunt trekken en zo je kind tegen je aan kunt houden. Met de mei tai kan dat niet, vind ik toch wat spannender ('t gaat wel altijd goed, misschien dat ik daar meer vertrouwen in moet krijgen).
mijn ultramarin is maat 7 (of is het 6?) (4,7m iig)quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef mrien het volgende:
Welke maat was jouw ultramarin indio ook alweer Davinia?
Was dat er nou een die je wilde verkopen/
euh, staan daar plaatjes van in de OP?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog ontkleurde pauwen (mt 6) , een rode storchenwiege leo (mt 5) en een rode hoppediz met roze rails (mt 6) in de aanbieding. En een wollen katja (mt. 4), maar da's voor een beginner niet zo'n handige maat.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Webkim het volgende:
Oh! De pauwen hebben net een nieuwe draagster gevonden!
thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Sugarsnap het volgende:
ik heb sinds kort de hoppediz lima van 4.6
Ik ben ook kort en stevig (1.65 en 95 kg) en vind hem fijn dragen, dit is ook mijn eerste geweven doek (nav de suggesties hier, waarvoor mijn dank). Hij was 55 euro nieuw, dus binnen het budget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |