abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75623294
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef simmu het volgende:
duimen jullie mee? sangdrax meldde net per msn dat draagdoeken in san diego gewoon in de winkel liggen, heel veel draagdoekn. ik hoop toch zo dat dat een hint is he
En neemt hij ook mee voor andere zwangere vrouwen? Is maar een klein lapje stof in de kofffer
pi_75623425
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

En neemt hij ook mee voor andere zwangere vrouwen? Is maar een klein lapje stof in de kofffer
ik geef geen garanties, maar ik wil het best vragen hoor (hij heeft ook al een boekenlijstje op zak tenslotte ) hou er wel rekening mee dat ruilen onmogelijk is he!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75623649
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef simmu het volgende:

[..]

ik geef geen garanties, maar ik wil het best vragen hoor (hij heeft ook al een boekenlijstje op zak tenslotte ) hou er wel rekening mee dat ruilen onmogelijk is he!
Hihi, ik heb me nog helemaal niet georienteerd in draagdoeken, dus ik weet helemaal niet wat ik wil. Maar wel lief van je dat je het wilde vragen.
pi_75680022
Hallo allemaal, een tijdje terug had ik hier een vraag gesteld over ringslings. Inmiddels heb ik er een gekocht. Het is een Neobulle Simon geworden (neobulle heeft zulke leuke kleurtjes). De dag voordat hij werd thuisbezorgd kreeg ik een trombosebeen.... dus dragen zat er even niet meer in.
Maar inmiddels kan ik weer dragen, mn been is nog wel erg gevoelig maar ben weer in beweging

Simon is vooral gebruikt door mn vriend. We worden steeds beter in het gebruik ervan.

Ik draag toch nog vooral met mijn tricotslen. Ik draag onze uk eigenlijk altijd in kommahouding (met doek over 1 of 2 schouders). Ze is nu 7 weken en wil haar ook buik tegen buik gaan dragen. Nou heb ik het van het weekend geprobeerd (zoals in de beschrijving van de tricotslen staat) maar de doek zat niet goed bij haar hoofdje, veelste los. Ik het niet goed ondersteund. En mogen de beentjes eruit of liever in de doek op deze leeftijd?

Hebben jullie tips of andere houdingen waarin ik haar kan dragen? Het is een stuk lichter dragen zo buik tegen buik.

Tot slot nog een foto van papa met de ringsling.

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_75680483
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is het probleem netjes verholpen. Deze doek gaat retour en er wordt een nieuwe gemaakt.
wat fijn! en wat netjes dat het zo retour kan enzo! Hopelijk is de volgende wel helemaal zoals jij het bedoelt had.

Dat voeden in de doek moet ik toch ns gaan proberen geloof ik.
Ik probeer het eerst thuis wel een keertje, om gehannes in het openbaar te voorkomen

Ik zit eraan te denken om een soort inrits-stuk te maken voor in mn jas. Ik vind die draagjassen eigenlijk niet zo heel mooi (en ik heb er ook even geen geld voor), en ik heb wel een groot vest, maar die is vooral groot en oranje enzo en heul lelijk
Ik zat te denken aan een stuk stof, enigszins in vorm zodat de vorm er allemaal wel goed in blijft zeg maar, en dan aan beide kanten een ritsdeel zodat het op mn eigen jas geritst kan worden. Heeft iemand enig idee of zoiets een beetje kan? Of zoiets te doen is? Ik merk aan Amélie dat het nu toch wel te koud wordt in alleen de doek en een vest. Met haar jas aan kan wel, maar de vorige keer toen zij haar jasje aan had had ze echte ijspootjes en voelde haar nekje ook wel wat koel dus hmm. En ik krijg het zelf ook koud maar ik ben niet zo'n fan van het over mn jas heen knopen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75690018
Ik vind die draagjassen eigenlijk ook nooit zo mooi, maar er is er eentje die dan weer wel flatteus is en er is ook een trui die me wel wat lijkt. Misschien ook wat voor jou?
http://www.babybio.nl/cat/80/Draagjas_%2B_sjaal_.html
en
http://www.slingomama.nl/product_info.php?cPath=3_87&products_id=415
pi_75690718
Huup, er is hier toch iemand die zelf een draagjas heeft gemaakt? Weet even niet meer wie. Iemand met een eigen site iig.

Ik zit een beetje met hetzelfde. Vind die draagjassen ook niet mooi. Deze gaat dan nog wel vind ik. Dwz, in vergelijking met de rest vind ik 'm wel oké, maar ik word er niet warm van. En ik vraag me af of fleece wel warm genoeg is.

Lente zit nu nog met d'r beentjes opgetrokken, maar straks (vanaf drie maanden toch?) bungelen ze er ook uit. Ga maar eens kijken voor leghuggers oid. Of misschien zal ik toch maar aan een berenpak moeten.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:36:35 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_75690850
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel super fijn dat je me zo op de gevaren wijst.
Maarja, waar het op neerkomt, ben gewoon sowieso, los van voeden met of zonder doek, hoe dat zal gaan icm Eva.
Ruben is enkel jaloers op Jochem als ik Jochem in de doek wil hangen waar Ruben bij is. Als Ruben bij een ander dan alsnog in een doek mag is het prima. Heb ik Jochem al in een doek zitten als Ruben mij ziet, dan zijn er geen problemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75691464
ja nouja dat met die leghuggers, ik had Amélie toen dus inderdaad in de doek in een spijkerbroekje met maillotje eronder maar ze had wel echt ijsklompjes. Ik had mn jas trouwens ook over haar beentjes heengeslagen voor zover dat ging.

Webkim had een draagjas gemaakt geloof ik ja, maar dat was een jas voor rugdragen toch?

nouja ik ga nog even goed nadenken over het hoe en wat. Ik vind die ene grijze fleecetrui wel gaan van Ssserpente, maar ik vind het wel veel geld voor een lellike trui misschien gooi ik mijn trui wel in een rondje dylan ofzo. Of kan dat niet met fleece?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75691643
ha, heb een foto gevonden van mn trui waar ik Amélie ingehangen had vorige keer. Misschien kan ik beter daarmee aan de knutsel gaan, t is niet alsof ik die anders wel draag ofzo en hij was best prijzig. (gekocht voor wintersport ooit)

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75691845
huup, ik zie amelie idd altijd met sokjes...Lotte gaat hier in haar normale kleren, met slofjes en 1 laagje doek mee naar buiten en komt altijd lekker warm thuis. Hier vriest het toch al een tijdje en vanaf vandaag een pak sneeuw. Dan heb ik wel een vest over dr heen (Maatje XL, voor 9¤ bij de C&A, alleen voor het dragen). Dus misschien gewoon een extra laagje over dr voetjes doen?
Lotte!
Noah!
pi_75691921
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Linda2205 het volgende:
huup, ik zie amelie idd altijd met sokjes...Lotte gaat hier in haar normale kleren, met slofjes en 1 laagje doek mee naar buiten en komt altijd lekker warm thuis. Hier vriest het toch al een tijdje en vanaf vandaag een pak sneeuw. Dan heb ik wel een vest over dr heen (Maatje XL, voor 9¤ bij de C&A, alleen voor het dragen). Dus misschien gewoon een extra laagje over dr voetjes doen?
hm ja goed idee, dat ga k sowieso maar doen nu
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75692125
Je had tenslotte zoveel schoentjes en slofjes, zonde om ze niet te gebruiken toch

En desnoods je eigen jas, over het vest, dan zie je ook dat oranje niet en is het misschien minder lelijk voor je
Lotte!
Noah!
pi_75692725
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Je had tenslotte zoveel schoentjes en slofjes, zonde om ze niet te gebruiken toch

En desnoods je eigen jas, over het vest, dan zie je ook dat oranje niet en is het misschien minder lelijk voor je
Niet allemaal in dezelfde maat hoor ze kan nu 2 paar schoentjes aan.
En een paar van die leren slofjes, die zijn nog wel ietsjes te groot maar t valt mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75695220
Troel, ik heb Eva nog nooit in een doek gedragen dus ik hoop niet dat ze nu ineens jaloers gaat worden.

Huuphuup en zo'n trui?

pi_75695240
Maar ik zie nuj dat je ze dan in de trui draagt en niet in de doek ofzo...
  woensdag 16 december 2009 @ 17:25:39 #92
108648 cattie
lieve moeder
pi_75695339
Volgens mij draag je dan in een doek met de jas/trui er overheen. Er is naar mijn 3weten maar 1 jas waar je ook direct in draagt, een amauti van de eskimo's.
pi_75696454
verrek
die vind ik dan weer wel geinig van patroon enzo zo'n amauti-jas

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75696676
Da's idd wel leuk!

Ik vraag me alleen af of ik het principe wel helemaal doorheb...

pi_75696744
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd wel leuk!

Ik vraag me alleen af of ik het principe wel helemaal doorheb...

[ afbeelding ]
wtf?! hahaha

das voor als je hoofd de verkeerde kant uithangt. Dan doe je je boodschappen in de capuchon, gooi hem op je schouder et voila!

Maar t kind gaat in de capuchon dus als k hem goed begrepen heb. Die hangt dan zo als een zak achter op je rug ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75703291
Spannende jas
pi_75708033
De eerste keer op de heup *O*

En zo piept er dan dus een koppie boven de jas uit O+

Ow ja, nog een vraagje: als je zo die flip doet over je schouder, hoe zorg je dan dat dat niet naar boven schuift als je je arm te ver omhoog doet?

[ Bericht 17% gewijzigd door miss_sly op 20-06-2023 13:21:25 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75708250
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wtf?! hahaha

das voor als je hoofd de verkeerde kant uithangt. Dan doe je je boodschappen in de capuchon, gooi hem op je schouder et voila!

Maar t kind gaat in de capuchon dus als k hem goed begrepen heb. Die hangt dan zo als een zak achter op je rug ofzo.

En er zit nog echt een kind in ook. Want het bijschrift is: "Niet de meest flatterende foto, want Sperzie slaapt en hij hangt naar een kant, maar is de amauti."

Miss, dat koppie boven die jas.
pi_75709188
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Ssserpente het volgende:
er zit nog echt een kind in ook. Want het bijschrift is: "Niet de meest flatterende foto, want Sperzie slaapt en hij hangt naar een kant, maar is de amauti."
Pardon? Sperzie?

Zo'n amautie is wel grappig, maar het idee dat je kind in een capuchon zit vind ik best ehm apart. Lijkt me niet zo lekker dragen eerlijk gezegd.

Mooi Miss, je zijden! En Senna

Ik ben aan het worstelen met een mei tai patroon. Ik zou hem graag afhebben voor dinsdag, dan kan ik hem meenemen naar de boot. Ik heb allerlei patronen en plaatjes verzameld en daaruit probeer ik te filteren hoe ik hem het meest naar mijn wens kan maken.
Heeft iemand hier nog tips over wat echt belangrijk is bij een mei tai?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 22:52:41 #100
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75709358
Je moet er voor zorgen dat je je arm niet te ver omhoog doet

Kijk dat prinsesje nou eens zitten in haar zijden doek
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')