Je maakt mij blij! Hij staat jullie goed en ik ben blij dat hij lekker draagt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef simmu het volgende:
hier de nieuwe mei tai (van Jelief). sangdrax en selene vinden hem (of haar?) ook prima zitten. het is ietsje anders dan de mr mirko, deze heeft langere bovenbanden (nu kan ik tibetaans afknopen, wat voor nu wel fijner is) met schoudervulling. hij's ook een slagje groter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kortom; we zijn er erg blij mee
nou dat inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Macka66 het volgende:
Je moet er voor zorgen dat je je arm niet te ver omhoog doet
Kijk dat prinsesje nou eens zitten in haar zijden doek![]()
Nou dat wilde ik dus net vragen... durven jullie nu met al die sneeuw gewoon in de doek te dragen? Ik durfde vandaag namelijk niet. Ben zo bang dat ik val met Esmee...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:
bah ik durf niet zo goed weg vandaag met de doek, ben bang dat k onderuit ga. Sneeuw en glad hier.
ikke nu ook niet hoor. vorig jaar met die sneeuw wel, maar toen waren sangdrax en ik samen, en ws het gewoon niet glad. was allemaal verse sneeuw. dan durf ik nog wel hier achter naar de schaatsbaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik dus net vragen... durven jullie nu met al die sneeuw gewoon in de doek te dragen? Ik durfde vandaag namelijk niet. Ben zo bang dat ik val met Esmee...
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
omdat ik het op een of andere manier maar gek vind voelen.
hehehhe ja precies dat!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...
Net alsof ik aan het doen was alsof ik een baby had of zo...
Dat was het eerste wat ik tegen Renzell zei, Nu ben ik een echte Moeder met een wagen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...
Net alsof ik aan het doen was alsof ik een baby had of zo...
Zit daar een boodschappenmandje onder?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef oeke het volgende:
[..]
Huup, zou je lief ook geen ergocarrier willen, die zijn best wel stoer.
Nee, maar daar kun je een soort daypack aan hangen. Loop je met een soort dubbeldekker op je buikquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zit daar een boodschappenmandje onder?
Wilde ff checken of ze er nog aan zatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Linda ik heb nog niet gedragen dus ik weet t nietmaar other than that is alles goed met dr pootjes
Maar dit is wel wat ik heb. De Back Pack. Volgens de Ergo site ontworpen als daypack. Je zet 'm met bandjes vast rond de banden van de Ergo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Webkim het volgende:
Ergo Backpack
[ afbeelding ]
Van die aanritsbare daypack vond ik zo snel geen actiefoto's.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:
ben ik nou de enige met zo'n handig (doch oubollig) boodschappenkarretje?
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb een megagrote zes-wiel shopper met extra stevige schokbrekers. Maar hij doet dienst als draagconsultkar voor het meenemen van mijn doeken en draagpoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:
ben ik nou de enige met zo'n handig (doch oubollig) boodschappenkarretje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |