abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75710196
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef simmu het volgende:
hier de nieuwe mei tai (van Jelief). sangdrax en selene vinden hem (of haar?) ook prima zitten. het is ietsje anders dan de mr mirko, deze heeft langere bovenbanden (nu kan ik tibetaans afknopen, wat voor nu wel fijner is) met schoudervulling. hij's ook een slagje groter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

kortom; we zijn er erg blij mee
Je maakt mij blij! Hij staat jullie goed en ik ben blij dat hij lekker draagt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75717082
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Macka66 het volgende:
Je moet er voor zorgen dat je je arm niet te ver omhoog doet

Kijk dat prinsesje nou eens zitten in haar zijden doek
nou dat inderdaad

bah ik durf niet zo goed weg vandaag met de doek, ben bang dat k onderuit ga. Sneeuw en glad hier.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 17 december 2009 @ 12:34:17 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75724822
miss, wat leuk! op de heup! je kan de flip ietsjes verder doen, maar idd, je arm niet te ver omhoog doen precies de reden waarom heupdragen niet echt mijn ding is geworden

tis idd een mooie doek!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75743512
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:
bah ik durf niet zo goed weg vandaag met de doek, ben bang dat k onderuit ga. Sneeuw en glad hier.
Nou dat wilde ik dus net vragen... durven jullie nu met al die sneeuw gewoon in de doek te dragen? Ik durfde vandaag namelijk niet. Ben zo bang dat ik val met Esmee...
pi_75743719
Ik durfde het ook niet, hoor. En in de stad kwam ik iemand tegen met een kind voorop met het gizicht naar buiten, maar niet in een BB maar wel in een doek, maar echt heel raar geknoopt. Iets met een baan tussen de beentjes en een baan voor de borst langs. En ze liep te glibberen, vond het er echt doodeng uitzien. Als ze valt....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75743778
Ja ik zag vandaag iemand met een baby in een draagzak op de fiets

Ben veel te bang dat ik nu vol met mijn hele gewicht op Esmee terecht kom als ik val. Morgen anders maar met de kinderwagen naar buiten...
pi_75744076
Ik heb vandaag ook de kinderwagen gepakt hoor. Doodeng!
pi_75756930
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou dat wilde ik dus net vragen... durven jullie nu met al die sneeuw gewoon in de doek te dragen? Ik durfde vandaag namelijk niet. Ben zo bang dat ik val met Esmee...
ikke nu ook niet hoor. vorig jaar met die sneeuw wel, maar toen waren sangdrax en ik samen, en ws het gewoon niet glad. was allemaal verse sneeuw. dan durf ik nog wel hier achter naar de schaatsbaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:01:36 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_75757565
Hier het ene kind in de kinderwagen en de andere op de slee
2 dagen niet gedragen en ik mis het nu al!

miss_sly, leuke foto's, de doek staat jullie mooi!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:27:35 #110
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75779867
Ik mag ook weer meedoen in dit topic ...

pi_75779960
Groofs! Ik rammel mijn kind er nog uit! Wat een heerlijke foto's
Hardloper.
IG @webkim
pi_75780021

oooh kijk dan <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:33:01 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75780056
Oh, het was ook echt heerlijk . Ik heb het gemist echt .

Mijn zoon is gewoon voor het eerst in zijn leven naar buiten geweest met -2 graden .
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:41:49 #114
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75780371
Oh gos, wat lief! Heerlijk, weer zo'n kleine frummel tegen je lijf aan dragen.
pi_75780448
Groofke, wat heerlijk! Ben je met hem wezen wandelen in de sneeuw! Wat een fijn koppie heeft hij. Mooi!

Vandaag voor het aller aller eerst met Ko naar buiten geweest in de buggy, hij heeft ook nooit in een kinderwagen gelegen.
We gingen naar Renzell, een reis van 1,5 uur, en ik vond het toch wat eng met de sneeuw. Mijn doek zat trouwens wel in de rugzak voor je weet maar nooit.
De eerste paar minuten lag Ko te giechelen, hij vond het wel een grappige ervaring.
Maar in de trein was het hommeles en pas toen hij in draagdoek positie op mijn schoot zat viel hij in slaap.

Ik vond het eerlijk gezegd niet echt leuk met de buggy.
Het is zo afstandelijk, ik had op een gegeven moment bijvoorbeeld echt niet door dat hij in slaap was gevallen.
Af en toe leek het alsof ik gewoon achter een karretje liepe en dan moest ik even tegen mezelf zeggen dat daar mijn kind in lag.
Troosten is ook moeilijk vind ik, je pakt hem er minder snel uit zodat het lastig is even fysieke aandacht aan hem te geven.
Wat ik wel heel leuk vond was dat Renzell met hem kon lopen en daar heb ik uiteindelijk de buggy ook voor gekocht, zodat mijn moeder met hem kan wandelen.

En hem eruit halen en drie trappen op met een los kind op de arm is zwaar, en mensen die ertegen aan botsen in de trein terwijl hij ligt te slapen, en liften en trappen en roltrappen en ik kon ook de rem niet vinden.

Sorry voor deze klaagzang, het is verder een heel praktisch ding maar ik ben geloof ik een echte draagmama geworden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75780548
Ik heb gisteren wel gedragen. Ze had het zo lekker warm in de doek en met thermopakje.
En dr neusje rood en die wangetjes en dr mutsje het zag er zo cute uit.
pi_75780736
Hey Pvoess! Waar ben je steeds?

Gister heb ik ook gedragen, hier weet ik goed waar de stoepen begaanbaar zijn, maar vandaag was de buggy echt fijn. Glad!
Heel lief, die rode wangen en neus!
pi_75780876
ah Oeks heel herkenbaar!
Ik vind mn kinderwagen ook hoe langer hoe meer afstandelijk.
Ondanks dat hij soms verdomde handig is vind ik de doek toch zoveel knusser en fijner Maar goed, mn lief is een ontzettend trotse papa die ook graag met zn meiske mag pronken en hij wil pertinent niet met een draagdoek om lopen. Ook zijn goed recht natuurlijk dus hier gaat het 50/50 met de wagen. Hij is over het algemeen degene die de wagen duwt omdat ik het op een of andere manier maar gek vind voelen. Heel stom want vroeger vond ik dat geweldig bij mn neefje en nichtje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:56:57 #119
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75781025
Oeke, ik heb geen hekel aan mijn wandelwagen. Absoluut niet. Het heeft ook zijn charme en is af en toe ook erg handig. Helaas kan ik dat ding niet zo lang drukken en al helemaal niet met boodschappen onderin. Dat eist teveel van bekken en rug vanwege het drukken.
Als het goed is komt volgende week mijn doek, dat eist minder van mijn lijf op dit moment. (En dan hoeft B niet elke keer de wagen te drukken Met regelmaat de bosjes in trouwens )

En voor mijn rockertje maakt het niks uit. Hij slaapt zo gauw hij koude lucht op zijn wangen voelt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75781049
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
omdat ik het op een of andere manier maar gek vind voelen.
Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...
Net alsof ik aan het doen was alsof ik een baby had of zo...
pi_75781160
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ja, raar is dat, he. Die paar keer dat wij dat hier gedaan hebben voelde ik me ook zo een beetje opgelaten...
hehehhe ja precies dat!

ik heb absoluut niets tegen mn wagen maar het voelt zo gek soms.
Maar wat hou ik toch van dat boodschappenmandje onderop
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75781182
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat was het eerste wat ik tegen Renzell zei, Nu ben ik een echte Moeder met een wagen. Alsof ik een rol speelde ofzo.

Huup, zou je lief ook geen ergocarrier willen, die zijn best wel stoer.
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:01:44 #123
190853 RockabeIIa
pi_75781215
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef oeke het volgende:

[..]
Huup, zou je lief ook geen ergocarrier willen, die zijn best wel stoer.
Zit daar een boodschappenmandje onder?
pi_75781265
Voor boodschappen zweer ik dan weer bij de bakfiets...
pi_75781295
Hihi, wat grappig, die ervaringen met jullie wagens! Hier wordt zowel de draagdoek als de wagen dagelijks gebruikt. Al is het maar voor het 4u durende middagslaapje, wat ze wel kan in de wagen en niet in dr bedje

Mijn Lief, die trouwens anti-dragen was en me nog steeds aankijkt of ik d'r ga laten vallen, stelde laatst uit zich zelf voor om Lotte in de doek te doen en dan boodschapjes te gaan halen Beetje jammer dat het niet kon, omdat we eerst nog moesten eten en het dus te warm was om dr aan te kleden tegen de kou buiten en te koud om dr zo mee te nemen...maar ik stond ech even met mn oren te klapperen. En dan hebben we nog wel een roze draagdoek ook

Is zo'n ergo idd niks voor B. Huups? Of een iets stoerdere doek als de Zara? Ohja, en hoe is het met Amélie dr voetjes?
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 20:10:29 #126
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75781571
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Zit daar een boodschappenmandje onder?
Nee, maar daar kun je een soort daypack aan hangen. Loop je met een soort dubbeldekker op je buik
(Ja hoor, ik heb ook dat gedaan met mini-Lucie. Ik ben niet zo ijdel aangelegd.)

Groofsken en zoon
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:13:26 #127
190853 RockabeIIa
pi_75781653
Foto?

Ik heb zo al wel een soort van dubbeldekkertje
pi_75781750
Linda ik heb nog niet gedragen dus ik weet t niet maar other than that is alles goed met dr pootjes

BM ja grote boodschappen doe k met de auto

ik betwijfel of zo'n ergo iets voor hem is. In elk geval meer dan een knoopdoek maar dan nog... Mn lief vindt het dragen geweldig. Op mij. Niet op hem.

En over ijdel, ik ben niet per se heel ijdel maar wil er wel graag leuk uitzien. (wat overigens meestal jammerlijk mislukt ) Maar ik ben dus best wel kritisch over doeken en draagjassen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75781837
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Linda ik heb nog niet gedragen dus ik weet t niet maar other than that is alles goed met dr pootjes
Wilde ff checken of ze er nog aan zaten
Lotte!
Noah!
pi_75782071
Ik ben ook benieuwd Macka.

Maar ik heb geen hekel aan onze buggy hoor! Hij is van Morris en Lis geweest, dus geen kwaad woord over de buggy.
Maar het voelt gewoon alsof ik geen contact heb met mijn kind. Alsof ik achter een winkelwagentje loop, ofzo. Maar dan anders.
In de doek kijk ik met Ko mee.
Gister was ik op de markt met hem en er komt zo'n raar uitgedost mini fanfaretje voorbij die kerstliedjes speelden en Ko moest daar heel hard om lachen.
Dat voelt toch anders dan als hij daar onder die kap zit te kletsen.
pi_75782261
Ergo Backpack

Van die aanritsbare daypack vond ik zo snel geen actiefoto's.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75782441
Wauw, die ziet er tof uit! Als je een eind gaat wandelen ofzo. Als in plaats van zo'n framegeval. Zijn dat eigenlijk een beetje goede dragers? Framedragers? Ik hoor daar nooit iemand over hier.
pi_75782724
Er zijn framedragers die voor het kind ergonomisch zijn. En je kan natuurlijk het e.e.a. meenemen in en aan een framedrager. Maar je hebt al wel een basisgewicht, want heel licht zijn ze vaak niet. En een framedrager wordt niet zo'n fijn verlengde van je lijf als een Soft Structured Carrier.
Maar slecht? Tegenwoordig vaak niet meer.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:45:57 #134
190853 RockabeIIa
pi_75782821
Webkim, effe serieus he, waar is zo'n ding goed voor? Voor heel lange wandelingen? Of trektochten? Lijkt me niks handigs aan voor het effe snel boodschappen doen. En als je daar zware dingen in doet lijkt me dat je ook weer anders gaat lopen omdat het gewicht zo achter je ligt (?)
pi_75783105
ik heb mensen zien skiën met zulke framedragers brrr
en dan met het argument komen "ja maar ik kan goed skiën hoor!"
ja heuh! ik kan ook goed skiën maar ik ben toch wel menigmaal van achteraf overhoop gefahren door een snowboarden/niet ervaren skiër.

Ik vind het maar niks, sporten met een drager
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75783194
Ik wil een goede framedrager voor m. Maar die zijn flink duur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 21:06:35 #137
141844 Macka66
pi_75783621
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Webkim het volgende:
Ergo Backpack
[ afbeelding ]

Van die aanritsbare daypack vond ik zo snel geen actiefoto's.
Maar dit is wel wat ik heb. De Back Pack. Volgens de Ergo site ontworpen als daypack. Je zet 'm met bandjes vast rond de banden van de Ergo.
Ik gebruik 'm nu alleen nog maar als los daypack. Want ik ben inmiddels aanhanger van de filosofie van de makers van mijn favo ssc: dat je niks aan een ssc moet hangen dat het kind kan hinderen en/of de natuurlijke bolling van de rug niet de vrije ruimte geeft..
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_75786477
hallo dragers en experts!

vergeef mij dat ik niet eerst 69 onderwerpen door spit...

even vraagje, ik ben morgen 12 weken zwanger (hoezee!) en verwacht (dus) begin juli 2010 mijn 1e kindje. Ik zit nu een beetje te kijken naar draagsystemen. Een draagdoek lijkt me wel handig, en knus (lekker baby tegen je aan). Ik schrok wel een beetje van de prijzen van (geweven) doeken in eerste instantie, maar dat geldt eigenlijk voor alles waar baby in zit...

Ennieweej, ik heb nu de girasol no 22 gezien (plaatje hieronder), en ben erg verliefd op de vrolijke kleuren van deze doek. En nog best betaalbaar (of ben ik inmiddels aan het wennen aan de prijs..) Nu de vraag aan jullie, goede keus? Vanaf geboorte al goed te gebruiken, ook hartje zomer (niet te warm)?

Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_75797726
Oh lampo!!! Ik heb nog steeds een beetje spijt van m'n verkoop. Girasol is een prima doek voor een uk!
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 09:52:13 #140
141844 Macka66
pi_75797820
Hoi DjMomo, vrolijke doek! Met geweven doeken kun je inderdaad al dragen vanaf het begin. Girasols kunnen flanellig zacht worden. Het is niet echt een zomerdoek. Maar als je 'm mooi en betaalbaar vindt gewoon doen. Het is in Nederland veel vaker koud dan smoorheet
pi_75798371
Oh Lampo! Toen hij hier 1,5 jaar geleden aan het logeren was heb ik Devin er goed in kunnen rugdragen, ondanks de hoge temperaturen.

De kinderwagen vind ik nog steeds supermooi (paarse Mutsy) maar ik heb hem zelf maar een paar keer gebruikt. Als ik met de jongens de deur uit ga dan gaat Toby in de doek en Devin in de buggy (of net als B. erachter en dan idd steeds de bosjes induwen ).
Maar M. en de oma's gebruiken hem wel en dan voor Devin zo'n meerijplankje eraan, ding staat dus niet te verstoffen. Maar ik en mijn rug zijn dat gezeul, getil en gedemonteer om hem in en uit auto's te krijgen zo zat steeds, jammer genoeg krijg ik hun echter niet aan het babydragen

Groofsken, wat een lieve foto's Welkom bij de babydragende mama's
.... met gevoel voor drama....
pi_75800747
Eigenlijk vind ik zowel de wagen als de doek voor- en nadelen hebben. De doek is soms onhandig omdat ik boodschappen dan zelf moet dragen en omdat temperatuurverschillen lastig zijn (buiten koud, in de bus weer warm, in de winkels stikheet etc) en de wagen juist weer omdat je altijd met de lift moet in winkels en lastig door smalle winkelpaden kan.

Kersjes ik denk ook niet dat ik de oma's aan de draagdoek krijg als ze gaan oppassen hoor
pi_75805231
hihi ik dacht eerst wat roepen jullie nu toch allemaal met Lampo? maar begreep later dat dat de naam van die doek is. Goede keus dus? Dan ga ik eens op zoek, ben inmiddels ook geattendeerd op een draagdoekmartkplaats, wellicht dat ik er eerst een daar vandaan haal.

Dank allemaal!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_75805887
ben ik nou de enige met zo'n handig (doch oubollig) boodschappenkarretje?

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75806603
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:

[ afbeelding ]
Zeker niet. Érg handig.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75806732
Ik ga er ook zo een kopen hoor! Superhandig!
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 16:29:58 #147
141844 Macka66
pi_75806779
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef simmu het volgende:

[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb een megagrote zes-wiel shopper met extra stevige schokbrekers. Maar hij doet dienst als draagconsultkar voor het meenemen van mijn doeken en draagpoppen
Als ik boodschappen doe met kind in de doek gaat de paraplubuggy mee als boodschappenwagentje.
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:54:58 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75809196
djmomo, lampo (nr 22 is op reis geweest bij verschillende users. als je het leuk vindt, kan je onderstaande 2 topics ff doorbladeren)

[OUD] Lampo on tour! Stop #8- k_i_m

[OUD] Lampo on Tour part || - Thuis bij Ticootje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75809855
Heey wat een leuke topics, die ga ik zeker een keer doorlezen!!! dank je wel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_75814873
ooo, in Shrek the third krijgt Fiona een draagdoek
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')