quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.
Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.
Welke zullen we doen?
en daar ging ie..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
Okee, ik ga morgen of overmorgen naar het postkantoor.
Welke gaat het worden?
Pacifica
[ afbeelding ]
Green Tea
[ afbeelding ]
Lampo
[ afbeelding ]
Fuoco
Vicky
[ afbeelding ]
Een andere. (De rest mis ik liever niet, maar je kan het proberen...)
Poll: Welke doek moet er op reis:Girasol Pacifica Girasol Green Tea Girasol Lampo Girasol Fuoco Storchenwiege Vicky Een andere, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En vervolgens was het nagelbijten.. wie zou de doek ontvangen..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef Webkim het volgende:
* Webkim gaat naar het postkantoor.
Het tourschema post ik hier morgen, als de doek op de eerste stop is aangekomen.![]()
Hij kwam hier!!quote:
quote:12.30 DingDong.. de postbode met een pakketje
Openmaken:
Mooi op tijd om mee naar school te gaan![]()
meteen ff door boodschappen doen.. en na dik drie kwartier dragen zien we er beiden nog niet oververhit uit:
De smaak is ook goedgekeurd door Nienke (randjeskluiver, zoals bijna allemaal geloof ik).![]()
Hij voelt een beetje als de Hopp maar dan een stuk dunner, hoewel qua stevigheid ik 'm niet minder vind. De luchtigheid viel me 100% mee. IK had vanmorgen vroeg met de EllaRoo al het zweet op m'n buik en vreesde dus voor vanmiddag, maar het viel me echt heel erg mee. (nou had Nienke alleen een rompertje aan en ik had de doek anders dan normaal: op deze manier kun je met een laag over de rug toe en dat is minder warm natuurlijk).
So far, so good.. Lekkere doek (en lekker fleurig en licht met dit weer)
quote:![]()
![]()
![]()
Ik mag 'r na IETIEHIE, ik mag 'r na IETIEHIE!
![]()
![]()
Is goed...Kan hem denk ik ook wel komen brengen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Vamperotica, ik kan hem wel bij je ophalen, hoe je hem niet op te sturen.
Kunnen wel weer terugruilen, anders gaat Lampo alleen maar mee naar school en de oppas en verder niet. In die andere week kan tenminste nog wat verzinnen.... is webkim vast blij mee, die veranderlijke mutsenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:41 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf 23 augustus. In het ergste geval kan ik hem ook eerder doorsturen.
Misschien komt 'ie Flip de Beer nog tegenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef p_iglet het volgende:
Leuk, leuk leuk!!!
Lampo gaat vast hele leuke dingen doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |