Groofke, wat heerlijk! Ben je met hem wezen wandelen in de sneeuw! Wat een fijn koppie heeft hij. Mooi!
Vandaag voor het aller aller eerst met Ko naar buiten geweest in de buggy, hij heeft ook nooit in een kinderwagen gelegen.
We gingen naar Renzell, een reis van 1,5 uur, en ik vond het toch wat eng met de sneeuw. Mijn doek zat trouwens wel in de rugzak voor je weet maar nooit.
De eerste paar minuten lag Ko te giechelen, hij vond het wel een grappige ervaring.
Maar in de trein was het hommeles en pas toen hij in draagdoek positie op mijn schoot zat viel hij in slaap.
Ik vond het eerlijk gezegd niet echt leuk met de buggy.
Het is zo afstandelijk, ik had op een gegeven moment bijvoorbeeld echt niet door dat hij in slaap was gevallen.
Af en toe leek het alsof ik gewoon achter een karretje liepe en dan moest ik even tegen mezelf zeggen dat daar mijn kind in lag.
Troosten is ook moeilijk vind ik, je pakt hem er minder snel uit zodat het lastig is even fysieke aandacht aan hem te geven.
Wat ik wel heel leuk vond was dat Renzell met hem kon lopen en daar heb ik uiteindelijk de buggy ook voor gekocht, zodat mijn moeder met hem kan wandelen.
En hem eruit halen en drie trappen op met een los kind op de arm is zwaar, en mensen die ertegen aan botsen in de trein terwijl hij ligt te slapen, en liften en trappen en roltrappen en ik kon ook de rem niet vinden.
Sorry voor deze klaagzang, het is verder een heel praktisch ding maar ik ben geloof ik een echte draagmama geworden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir