Nou heb ik ze nog niet langer dan ong anderhalf uur achter elkaar gedragen, maar Emma vindt het allemaal wel best zolang ik maar niet ga zittenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer miss, ik moet zeggen dat ik die jassen er op de foto's ook al niet erg charmant uit vind zien.
Hoe lang houden jullie kindjes het vol in de doek? 'k Was laatst met Lente in de doek een uur of twee in de stad. En inééns was ze het beu. Gíllen in de Blokker.Ik heb m'n hele zooitje neergegooid en 'r maar even de doek uitgehaald en toen was ze eigenlijk vrij snel gekalmeerd. En na tien minuutjes terug in de doek gedaan en toen was het wel weer oké.
![]()
O, en een draagmeet lijkt mij ook wel handig.
ivm de zwangerschap doen we nu een stuk minder, maar wij maakten met selene gerust boswandelingen van 3,4 uur hoor. ik heb een wandelstok en we zijn dan altijd met zn tweeen om dragen van elkaar over te nemen. selene vindt het allemaal best. het enige wat we echtechtecht niet moeten doen is haar er halverwege uithalen en rond laten lopen, want dan wil ze niet terug in de doekquote:Op zondag 13 december 2009 12:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou heb ik ze nog niet langer dan ong anderhalf uur achter elkaar gedragen, maar Emma vindt het allemaal wel best zolang ik maar niet ga zitten
Hou alstjeblieft wél je aandacht bij het kindje in de doek tijdens het voeden. Moet ik toch even zeggen in het kader van better safe than sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef amaranta het volgende:
Mijn 1e ringsling is binnen. Hij ziet er super goed uit en ze heeft er zelfs een handleidingboekje bij gedaan.
Ik kan haast niet wachten. Wat mij nou zo bijzonder lijkt is om te voeden in de draagdoek.
Ik zie namelijk een beetje op tegen het voeden (met name Eva die dan waarschijnlijk steeds om me heen hangt) en ik geloof écht dat door te voeden in de draagdoek ik Eva ook een beetje aandacht kan geven!
Ik wil eigenlijk ook al een gewone doek aanschaffen, maar moet me echt eerst oriënteren, hoewel die paarse van hierboven wel heel mooi is...
Bedankt voor de tip. IK doelde ook vooral op dat laatste. Dat ik rustig op de bank kan voeden. Zonder dat Eva over mij of de baby heenkruipt.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hou alstjeblieft wél je aandacht bij het kindje in de doek tijdens het voeden. Moet ik toch even zeggen in het kader van better safe than sorry.
De richtlijn van de Trageschule Dresden (waar Webkim en ik onze opleidingen volgen) is dat voeden in de doek afgeraden wordt. Er zijn afgelopen jaar namelijk twee erg nare ongelukken mee gebeurd. Beide malen voedde de moeder in de doek maar had ze haar aandacht elders, waardoor ze niet op tijd signalen van haar baby opving.
Voeden in de doek, met de aandacht bij je baby, is wel een handige manier om op de bank te kunnen zitten met Eva tegen je aanhangend en de baby buiten bereik van haar handjes.
Ik had het over situaties als een telefoongesprek voeren of luisteren naar een lezing. Hand in hand op de bank lijkt me prima te doen (zeker als jullie samen naar de baby kijken), samen puzzelen niet. Zoiets.quote:Op maandag 14 december 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:
Eva vindt het heerlijk om bijvoorbeeld hand in hand op de bank te zitten. Door baby in de draagdoek te hebben kan ze toch mijn hand vastpakken. Zoiets had ik voor ogen zeg maar.
Maar als jullie (deskundigen) het pertinent afraden dan gebeurd het niet.
Herkenbaar. Ik heb indertijd veel gehad aan En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...)quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel super fijn dat je me zo op de gevaren wijst.
Maarja, waar het op neerkomt, ben gewoon sowieso, los van voeden met of zonder doek, hoe dat zal gaan icm Eva.
En neemt hij ook mee voor andere zwangere vrouwen? Is maar een klein lapje stof in de koffferquote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef simmu het volgende:
duimen jullie mee? sangdrax meldde net per msn dat draagdoeken in san diego gewoon in de winkel liggen, heel veel draagdoekn. ik hoop toch zo dat dat een hint is he
ik geef geen garanties, maar ik wil het best vragen hoor (hij heeft ook al een boekenlijstje op zak tenslottequote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
En neemt hij ook mee voor andere zwangere vrouwen? Is maar een klein lapje stof in de kofffer
Hihi, ik heb me nog helemaal niet georienteerd in draagdoeken, dus ik weet helemaal niet wat ik wil. Maar wel lief van je dat je het wilde vragen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef simmu het volgende:
[..]
ik geef geen garanties, maar ik wil het best vragen hoor (hij heeft ook al een boekenlijstje op zak tenslotte) hou er wel rekening mee dat ruilen onmogelijk is he!
wat fijn!quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is het probleem netjes verholpen. Deze doek gaat retour en er wordt een nieuwe gemaakt.
Ruben is enkel jaloers op Jochem als ik Jochem in de doek wil hangen waar Ruben bij is. Als Ruben bij een ander dan alsnog in een doek mag is het prima. Heb ik Jochem al in een doek zitten als Ruben mij ziet, dan zijn er geen problemen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel super fijn dat je me zo op de gevaren wijst.
Maarja, waar het op neerkomt, ben gewoon sowieso, los van voeden met of zonder doek, hoe dat zal gaan icm Eva.
hm ja goed idee, dat ga k sowieso maar doen nuquote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Linda2205 het volgende:
huup, ik zie amelie idd altijd met sokjes...Lotte gaat hier in haar normale kleren, met slofjes en 1 laagje doek mee naar buiten en komt altijd lekker warm thuis. Hier vriest het toch al een tijdje en vanaf vandaag een pak sneeuw. Dan heb ik wel een vest over dr heen (Maatje XL, voor 9¤ bij de C&A, alleen voor het dragen). Dus misschien gewoon een extra laagje over dr voetjes doen?
Niet allemaal in dezelfde maat hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Je had tenslotte zoveel schoentjes en slofjes, zonde om ze niet te gebruiken toch
En desnoods je eigen jas, over het vest, dan zie je ook dat oranje niet en is het misschien minder lelijk voor je
wtf?!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd wel leuk!
Ik vraag me alleen af of ik het principe wel helemaal doorheb...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wtf?!hahaha
![]()
das voor als je hoofd de verkeerde kant uithangt. Dan doe je je boodschappen in de capuchon, gooi hem op je schouder et voila!![]()
Maar t kind gaat in de capuchon dus als k hem goed begrepen heb. Die hangt dan zo als een zak achter op je rug ofzo.
Pardon? Sperzie?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Ssserpente het volgende:
er zit nog echt een kind in ook. Want het bijschrift is: "Niet de meest flatterende foto, want Sperzie slaapt en hij hangt naar een kant, maar is de amauti."![]()
Je maakt mij blij! Hij staat jullie goed en ik ben blij dat hij lekker draagt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef simmu het volgende:
hier de nieuwe mei tai (van Jelief). sangdrax en selene vinden hem (of haar?) ook prima zitten. het is ietsje anders dan de mr mirko, deze heeft langere bovenbanden (nu kan ik tibetaans afknopen, wat voor nu wel fijner is) met schoudervulling. hij's ook een slagje groter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kortom; we zijn er erg blij mee
nou dat inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Macka66 het volgende:
Je moet er voor zorgen dat je je arm niet te ver omhoog doet
Kijk dat prinsesje nou eens zitten in haar zijden doek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |