Met Anna's staarten erbij lijkt het ook nog.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ze nemen je natuurlijk direct aan voor vast! Iemand die zo'n enorm gewicht met zich mee kan dragen (en alle vreemde blikken trotseert) moet wel verbazingwekkend sterk zijn
YPPY Langkous
Het is een doek waar aan een uiteinde twee ringen vastgemaakt zijn, op een stevige manier en zo dat het goed over je schouder valt. Door die ringen haal je het andere uiteinde. Kijk maar eens naar de Youtube filmpjes die in een van mijn vorige posts staan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat jullie er goede ervaringen mee hebben. Dat geeft me meer moed. Ik voelde me zo dom gisteren.
Begrijp ik goed dat de ring aan de doek vast zit? Of is het (even heel oneerbiedig) een lap stop die je door een ring haalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Met Anna's staarten erbij lijkt het ook nog.
Maar, 1 collega wil een doek proberen, dus ik heb met draagdoek.nl opgehaald van z'n logeeradresje en die gaat dinsdag mee naar het werk. Ga ik voor 50 man demonstreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |