abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 22:28:50 #154
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75818543
ah zo'n karreke, goed idee!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75819134
Wij hebben ook zo'n karretje! We zijn er zelfs mee naar Loden gereisd.

Huup, ik zit soms een beetje te denken om mijn doek op reis te sturen die ik van mijn vader uit Guatamala heb gekregen. Twijfel twijfel, zit er wel iemand te wachten op een doek van geen merk?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75819236
Als het een goede en fijne doek is? Waarom niet dan!
pi_75819245
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:

Huup, ik zit soms een beetje te denken om mijn doek op reis te sturen die ik van mijn vader uit Guatamala heb gekregen. Twijfel twijfel, zit er wel iemand te wachten op een doek van geen merk?

dat zou wel bijzonder zijn! Wat voor soort doek is het enzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75819541

Deze, en hij lijkt een beetje op Simon, zelfde structuur.
Dit is een close-up van patroon. En hij blijft een beetje stug dus een reisje zou hem goed doen denk ik. Maatje 6 is het.
pi_75819569
geinig ik wil wel proberen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75819592
Wacht ik zoek even een actiefoto.
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 23:04:34 #161
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75819721
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:

Ik natuurlijk
Niet zozeer op geen merk, vooral op een authentieke traditionele draagdoek. Nou ben ik vast een uitzondering, dus alleen voor mij moet je 't niet doen.

(Ik zou bijvoorbeeld graag nog eens precies leren hoe je in een handdoek draagt zoals ze dat in Zuid-Afrika doen. )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_75819773

Macka, in een handdoek? Dat is handig in het zwembad, op het strand.
pi_75819817
Ow, als die op reis gaat, wil ik ook wel in de rij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75819826
ik vind hem mooi Oeks
t zijn wel echt jongenskleuren eigenlijk (vind ik dan hè ) maar dat boeit ons verder niet, roze mutsje op en gaan met die banaan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75819985
Eigenlijk wel he? En mijn paps wist helegaar niet dat ik een jongen zou krijgen! Ik vind hem stoer bij een spijkerbroek.

Maar met al drie geinteresseerden stuur ik hem in januari op een winterreisje.
pi_75820089
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef oeke het volgende:
Eigenlijk wel he? En mijn paps wist helegaar niet dat ik een jongen zou krijgen! Ik vind hem stoer bij een spijkerbroek.

Maar met al drie geinteresseerden stuur ik hem in januari op een winterreisje.
ooooh leukleukleuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 00:22:37 #167
141844 Macka66
pi_75822425
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]

Macka, in een handdoek? Dat is handig in het zwembad, op het strand.
Mooi, zowel doek als bewoner!

Ik vrees dat het er in ZA vooral gaat om weinig geld uit te hoeven geven, en handdoeken heb je er meestal wel een paar van. Het verhaal dat er in handdoeken gedragen wordt heb ik al vaker gehoord, maar foto's vinden ho maar. Niet spectaculair genoeg zeker om te fotograferen.
Met een badlaken zou ik nog wel wat kunnen, maar met een gewone handdoek...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 20 december 2009 @ 09:51:55 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75827981
Macka, ik wilde nog antwoorden op je PM maar je inbox is vol. Die andere doek, die onbekende waar ik het over had is een life tree draagdoek van 5,5 meter.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 11:07:25 #169
141844 Macka66
pi_75829311
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
Macka, ik wilde nog antwoorden op je PM maar je inbox is vol. Die andere doek, die onbekende waar ik het over had is een life tree draagdoek van 5,5 meter.
Volgens mij zijn alle Lifetree doeken rekkend.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 12:45:01 #170
141844 Macka66
pi_75832540
Nou, ik ben d'r achter met de handdoeken. Ze dragen in Zuid-Afrika in een badlaken, en dan de traditionele torsomanier. Ik kan dat alleen met een strandlaken, mijn badlakens zijn te dik.

De knopen in badstof raken sneller los dan met een gewone katoenen lap. Omdat in Mozambique jaren geleden een trend was dat de mensen overstapten van traditionele Afrikaanse katoenen stof naar badhanddoeken voor het dragen heeft de regering (!) zelfs een stevige en veilige canvas drager laten ontwerpen, een soort mei tai met voor- en achterpand. (Ik heb het patroon)

Volgende probeersel wordt op z'n Ecuadoriaans dragen in een beddelaken

Ik ben een manier aan het uitvogelen zodat -meestal allochtone- moeders van gezinnen onder de armoedegrens ook prettig kunnen dragen zonder (veel) geld uit te hoeven geven. Je zou denken dat het ver van je bed is, maar in mijn wijk zijn er een paar van die gezinnen, en in een aangrenzende wijk nog veel meer.
  zondag 20 december 2009 @ 13:00:17 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75833111
ik wil ook meedoen met oekes reisdoek! maar dan wel achteraan aansluiten, graag. kunnen we ook peuterdraagbaarheid testen
mits onderkant en peuter dat dan toelaten, uiteraard

mss moet het draagdoeken op reis-topic weer geschopt worden? kkan niet zoeken vanaf mn foon...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75837594
Heeeuh! Ik heb me hier toch wat
fokwet enzo, dat zal het wezen.

Mn lief moest en zou per se vandaag naar buiten door de sneeuw, maar er was hier echt geen doorkomen aan met de wagen en ik durfde niet met de doek...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

hij vond het leuk maar niet echt voor herhaling vatbaar.
We zullen zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75839045
Oooooh! Staat hem goed!
En inderdaad:

Davinia, leuk, Eli in de Guatamaladoek.
Ik zal het topic eens zoeken.
pi_75848575
Mijn zelfgefabriekte Mei Tai, met dank aan heel veel sites die ik bestudeerd heb om tot deze vorm te komen.
Hij draagt lekker, maar wel wennen vind ik. En ipv mijn zwarte stof met witte bloemen werd het ineens deze vergeet-me-niet-stof. Met zwarte banden dus.

Let ook op de mooie maillotbeentjes van het mannelijke model.
pi_75849405
oh wauw wat goed gelukt Oeke! hij is echt heel erg mooi geworden
kan ik niet een mooie bij je bestellen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 20:12:05 #176
108648 cattie
lieve moeder
pi_75850249
Mooi Oeke! En heerlijke spekpootjes!
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 20:37:53 #177
141844 Macka66
pi_75851644
oh oeke, die wil ik een keertje testen bij een meet ofzo! Lekker brede wrapstyle banden.
pi_75852959
Wat een dag met heeel veeel sneeuw.
Vandaag ook voor het eerst een geweven doek gebruikt! Dat was echt geweldig. Had van de bovenbuurvrouw haar Didymos Lisa te leen gekregen om te proberen. Heerlijk zacht is ie, want al 2 kindertjes zijn ermee gedragen.
Maar ben helemaal overtuigd. Tijd voor een geweven doek aan te schaffen. Maar welke...
Ben stiekem wel beetje verliefd op deze Didymos, mooie simpele kleurtjes. Maar ben ook helemaal verliefd op de Neobulle Julie.
Twijfel twijfel...

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_75854115
Hij staat je mooi Wickie
(en leuk jurkje )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75854447
Oehhh kijk nou! Wat een heerlijk gezicht toch ook van die kleine iniminies in de doek...toch niets lekkerders dan weer zo dicht bij mama zijn!

Oeke, moooooooooooooooi!! Ik heb sinds kort een bymama mei-tai, maar hij draagt nog niet echt lekker met Lena, de zit is nog te breed, dus dat wordt toch wachten tot de lente... Hij draagt wel fijn, al vind ik een doek toch lekkerder hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75854675
Gaan jullie kindjes ook steeds met hun neus recht in je borst liggen en dan steeds het hoofd naar achteren gooien om lucht te happen?

Oeke wat leuk! Dat wil ik ook nog eens maken

Wat een leuke foto van je lief met de doek Huup, waarom was het niet voor herhaling vatbaar?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75855416
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef Twinkly het volgende:
Gaan jullie kindjes ook steeds met hun neus recht in je borst liggen en dan steeds het hoofd naar achteren gooien om lucht te happen?

Oeke wat leuk! Dat wil ik ook nog eens maken

Wat een leuke foto van je lief met de doek Huup, waarom was het niet voor herhaling vatbaar?
hmm nee hier niet zo dat met dat neusje ze gaat wel onhandig met de rand van haar speen op mn borstkas liggen, doet een beetje zeer na een tijdje

En het dragen is gewoon niet zo aan hem besteed. Hij vond het wel prima voor nu maar verder is het gewoon niets voor hem. Teveel gedoe en hij vindt zo'n doek ook niet mooi op hem (en nee ook niet in stoere mannenkleuren en ook geen ergo-drager ik heb hier alle opties al aangeslingerd )
Achja, hij hoeft niet, misschien trekt het nog wel bij, vindt hij het over een tijdje wel leuk.

En zo niet, dan hoef ik in ieder geval niet te kibbelen over wie er nu mag dragen, hè Oeke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75855668
Nou Huup, hij doet het maar wel mooi! Ik vind het goed!
Mijn vriend zegt dat hij best wil dragen, en dat het hem best stoer lijkt zelfs.
Alleen doettie het nooit. En als puntje bij paaltje komt wil hij ook niet!
Dus dan kan je beter jouw eigen Jamai (sorry haha) hebben, die vind het niet echt wat, maar doet et wel mooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75856262
Lief hoor Huub!
En wickie mooie foto!

Hoe gaat het dragen nu met Lars Karin? Hangt hij minder scheef?
Zou ik binnenkort mijn rekbare doek weer terug mogen trouwens, er wacht hopelijk een nieuw vers babietje op die binnen een paar weken geboren wordt

Wij hebben gister rustig kerstboodschappen kunnen doen zonder een uit de winkelwagen klimmende Lotte of een zelf willen wandelende Lotte. Het was ontzettend druk overal, maar ze zat gewoon heerlijk.

Heel grappig, tijdens het op mijn rug zetten zit te heel erg te piepen, zodra de schouderbanden (van de Mei Tai) omhoog gaan vind ze het gelijk helemaal prima. Vreemd kind
pi_75856373
huuu hous op met dat geJamai ik vind Jamai niks

en nouja, hij deed het dus alleen maar omdat ik niet wilde en we anders niet naar buiten konden. Ik ken hem, dit was echt een eenmalige aanbieding maar geeft niet, ik bewaar de foto's gewoon goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75856446
Mijn man heeft Lotte ook niet vaak gedragen hoor, denk dat die keren op 1 hand te tellen zijn zo'n beetje
pi_75856709
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef mrien het volgende:
Lief hoor Huub!
En wickie mooie foto!

Hoe gaat het dragen nu met Lars Karin? Hangt hij minder scheef?
Zou ik binnenkort mijn rekbare doek weer terug mogen trouwens, er wacht hopelijk een nieuw vers babietje op die binnen een paar weken geboren wordt

Wij hebben gister rustig kerstboodschappen kunnen doen zonder een uit de winkelwagen klimmende Lotte of een zelf willen wandelende Lotte. Het was ontzettend druk overal, maar ze zat gewoon heerlijk.

Heel grappig, tijdens het op mijn rug zetten zit te heel erg te piepen, zodra de schouderbanden (van de Mei Tai) omhoog gaan vind ze het gelijk helemaal prima. Vreemd kind
Tuurlijk (ik was hem helemaal vergeten joh!)
Ik kom hem snel terugbrengen als het weer iets rustiger is.
(of kan ik hem bij je man op de zaak langsbrengen?)
Fijn dat Lotte het zo oke vond weer! Maakt het wel wat makkelijker met shoppen inderdaad.

Lars zat deze week ineens weer goed, ook na een eindje wandelen. Ik had al foto's gemaakt voordat we weggingen, als bewijsmateriaal dat hij wel goed zat eerst, maar toen zat hij na het wandelen ineens ook nog goed! Ik had hem nu wel weer op 3 punten aangespannen, dus misschien was dat de trick!

Huup, snorry hoor, ik zal het niet meer doen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75856744
Mijn Lief draagt erg graag, maar knopen snapt ie niet helemaal, dus hij doet het met de ringsling.

Heb net toch maar de Neobulle Julie besteld, dinsdag wordt ie bezorgd
En dan ga ik op zoek naar een tweedehandsje Didymos.

Huup, het jurkje is van Bijenkorf Collection en ozo fijn. Van de week voor het eerst sinds 10 weken weer kleertjes gekocht voor mezelf
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_75856901
Karin ik bedoelde et niet lelijk
t hoeft van mij alleen niet zn nieuwe bijnaam ofzo te worden eigenlijk. Snapt vast wel wat k bedoel

Hmm misschien maar ns langs de bijenkorf dan Wickie!
spannend dinsdag je eigen doek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75857007
Goed aanspannen is inderdaad vaak de truc inderdaad. Fijn dat het weer goed gaat!

Je mag hem gerust op de zaak van mijn man afgeven hoor, is geen probleem! Voor jou net zo makkelijk

Gefeliciteerd Wickie, Neobulle doeken zijn fijn! Ik heb onlangs een Neobulle Petit Prince gekocht, hij is nog wel wat stug maar zit als een huis! Helaas nog niet heel veel kunnen gebruiken maar dat komt vast nog goed!
pi_75857374
Huup, das dan wel weer fijn, dat je niet hoeft te kibbelen. Maar het is wel stoer-lief toch? je grote lief aan de wandel met je kleine lief.

Dank voor de complimentjes, ik vond het best moeilijk hoe ik het nu het beste kon aanpakken. Macka, ik wil graag dat je hem test. Ik heb de banden gemaakt van in de breedte rekbare stof. Ik had ergens gelezen dat dat lekker was. Ik ben heel benieuwd hoe jij hem vind dragen.

Huup, wil ik best voor je doen hoor...

Staat goed Wickie, lief zo'n kleintje.

Poppedein, ik vind een doek ook lekkerder hoor! Ik heb hem eigenlijk gemaakt omdat ik morgen 2 weken met diverse familie ben en ik dacht dat dit misschien wat gebruiksvriendelijker was voor oma en tantes/ooms die ook eens willen proberen.
En om mee te rugdragen.

Twink, Ko stopt ook graag zijn neus in mijn borst, maar het lukt hem ook om te ademen. Dus soms check ik dan even of hij het nog doet.
pi_75857983
Hij ziet er inderdaad mooi uit Oeke! Lastig he, al die verschillende patronen van Mei Tai's. Ik ben over mijn Ocah Mei Tai nog steeds erg tevreden! En wat je zegt, ideaal voor rugdragen!
  maandag 21 december 2009 @ 23:45:31 #193
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75905861
Hoe doen jullie je kind dan op de rug met een mei tai?
Want ik vind dat met een doek juist veel gemakkelijker, dan heb ik meer grip op mijn kind, vind ik. Maar misschien is er een manier waardoor het met de mei tai gemakkelijker kan...

Trouwens, mooie mei tai, Oeke!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_75905971
Ik knoop de mei tai bij de heupbanden vast (knoop dus op m'n heup aan de voorkant). Dan zet ik Lotte op m'n heup, ze gaat onder m'n arm door naar de rug. Als ze op m'n rug zit 1 van de schouderbanden omhoog trekken, dan de andere, even springen, en afknopen maar
Ik vind het met een Mei tai makkelijker en steviger zitten dan een doek
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:07:53 #195
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75906875
Draait de mei tai dan met kind mee naar achteren? Dat lukt mij namelijk nooit, dan verschuift de kleding mee en dat krijg ik dan niet meer goed... Maar op deze manier haal ik haar wel van mijn rug.
pi_75913149
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Grijs het volgende:
Hoe doen jullie je kind dan op de rug met een mei tai?
Want ik vind dat met een doek juist veel gemakkelijker, dan heb ik meer grip op mijn kind, vind ik. Maar misschien is er een manier waardoor het met de mei tai gemakkelijker kan...

Trouwens, mooie mei tai, Oeke!
ik doe altijd vanaf de bank. mei tai op bank, kind erop, onderbanden tussen beentjes door, ervoor zitten, onderbanden vastbinden, bovenbanden over de schouders en hijsen maar

maar ik durf niet te slingeren, hence deze methode. whatever werkt he

edit: hier zijn sangdrax en ik allebei mei tai fans. ikke doe achterop, hij voorop. sangdrax in de roze mei tai ziet er ook leuk uit
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75914949
De Mei Tai zit dan al zo geknoopt dat het lijfje + schouderbanden alleen nog omhoog hoeft Grijs. Ik schuif hem niet mee van voren naar achteren
pi_75916080
Ik knoop de MT om, met pand aan de achterkant, stop de voorbanden inmijn broekzakken, pak mijn kind op en zwaai hem met de santasupermantoss op mijn rug, banden pakken en pand omhoog halen, hupsen en afknopen. Als Mike in de buurt is dan zet hij Ruben op mijn rug en helpt met de MT omhoog halen

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelief op 22-12-2009 17:27:07 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:18:09 #199
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_75917216
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh lampo!!! Ik heb nog steeds een beetje spijt van m'n verkoop. Girasol is een prima doek voor een uk!
Dito! Lampo..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:30:53 #200
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_75917742
Jelief, zoasl jij he zo beschrijft is dat dan de supermantoss toch?
De santatoss is met kindje in doek zoals de zak van sint/santa over je schouder tillen/"zwaaien".
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_75919623
Ja idd Noli, ik twijfelde al even welke hetnou was.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:09:37 #202
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75931469
Dan doe ik het net zo als Jelief!
Maar ik vind het voordeel van de doek, dat je dan direct de bovenrail aan kunt trekken en zo je kind tegen je aan kunt houden. Met de mei tai kan dat niet, vind ik toch wat spannender ('t gaat wel altijd goed, misschien dat ik daar meer vertrouwen in moet krijgen).
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 17:32:50 #203
141844 Macka66
pi_75932424
Eindelijk een foto met Lucie in d'r 'mijn mooie lieve groene doek'. Draagdoekfun! Zo hoog mogelijk geknoopt met haar armen binnenboord, en hopsen maar

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 22-12-2009 17:45:23 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:49:18 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75933039
Geweldige foto
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')