quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
Wij hebben ook zo'n karretje!We zijn er zelfs mee naar Loden gereisd.
![]()
Huup, ik zit soms een beetje te denken om mijn doek op reis te sturen die ik van mijn vader uit Guatamala heb gekregen.Twijfel twijfel, zit er wel iemand te wachten op een doek van geen merk?
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
Wij hebben ook zo'n karretje!We zijn er zelfs mee naar Loden gereisd.
![]()
Huup, ik zit soms een beetje te denken om mijn doek op reis te sturen die ik van mijn vader uit Guatamala heb gekregen.Twijfel twijfel, zit er wel iemand te wachten op een doek van geen merk?
ooooh leukleukleuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef oeke het volgende:Eigenlijk wel he? En mijn paps wist helegaar niet dat ik een jongen zou krijgen! Ik vind hem stoer bij een spijkerbroek.
Maar met al drie geinteresseerden stuur ik hem in januari op een winterreisje.
Mooi, zowel doek als bewoner!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Macka, in een handdoek? Dat is handig in het zwembad, op het strand.
Volgens mij zijn alle Lifetree doeken rekkend.quote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
Macka, ik wilde nog antwoorden op je PM maar je inbox is vol. Die andere doek, die onbekende waar ik het over had is een life tree draagdoek van 5,5 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij vond het leuk maar niet echt voor herhaling vatbaar.
We zullen zien![]()
hmm nee hier niet zo dat met dat neusjequote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef Twinkly het volgende:
Gaan jullie kindjes ook steeds met hun neus recht in je borst liggen en dan steeds het hoofd naar achteren gooien om lucht te happen?
Oeke wat leuk! Dat wil ik ook nog eens maken![]()
Wat een leuke foto van je lief met de doek Huup, waarom was het niet voor herhaling vatbaar?
Tuurlijk (ik was hem helemaal vergeten joh!)quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef mrien het volgende:
Lief hoor Huub!
En wickie mooie foto!
Hoe gaat het dragen nu met Lars Karin? Hangt hij minder scheef?
Zou ik binnenkort mijn rekbare doek weer terug mogen trouwens, er wacht hopelijk een nieuw vers babietje op die binnen een paar weken geboren wordt
Wij hebben gister rustig kerstboodschappen kunnen doen zonder een uit de winkelwagen klimmende Lotte of een zelf willen wandelende Lotte. Het was ontzettend druk overal, maar ze zat gewoon heerlijk.
Heel grappig, tijdens het op mijn rug zetten zit te heel erg te piepen, zodra de schouderbanden (van de Mei Tai) omhoog gaan vind ze het gelijk helemaal prima. Vreemd kind
ik doe altijd vanaf de bank. mei tai op bank, kind erop, onderbanden tussen beentjes door, ervoor zitten, onderbanden vastbinden, bovenbanden over de schouders en hijsen maarquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Grijs het volgende:
Hoe doen jullie je kind dan op de rug met een mei tai?
Want ik vind dat met een doek juist veel gemakkelijker, dan heb ik meer grip op mijn kind, vind ik. Maar misschien is er een manier waardoor het met de mei tai gemakkelijker kan...
Trouwens, mooie mei tai, Oeke!
Dito!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh lampo!!! Ik heb nog steeds een beetje spijt van m'n verkoop. Girasol is een prima doek voor een uk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |