Moet die leegte toch verhullen he?quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
Je vindt het wel stoer dat je rookt he?
I feel you.quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet die leegte toch verhullen he?
quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
Whiskey drinken en roken. Streef je een carriere als stoere zanger met doorgeleefde stem na?
Daar heb je een punt. Lamon weet het gewoon. Zoals hij wel vaker laat blijken heeft hij een ieder in deze SC psychologisch volledig door.quote:Op zondag 6 december 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Lamon.
Maar zodra je zegt dat hij een leeg bestaan heeft, werken in een videotheek, enkele euro's doneren aan een kleinschalig derde-wereldproject en voor een vriend wat folders rondbrengen om voor jezelf de schijn op te houden dat je een goed mens bent, alles voor anderen over hebt en niet geinteresseerd bent in het materiele, dan sla je de plank mis. Want wie ben jij om hem te veroordelen op wat hij doet. Hij doet het zo goed als hij kan immers, dus hoe kan jij hem daar op aanvallen?
Snapper niks van. Kan je ook gewoon Nederlands praten?quote:
De psyche van jouw zijn ook niet zo moeilijk te doorgronden he!quote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Lamon weet het gewoon. Zoals hij wel vaker laat blijken heeft hij een ieder in deze SC psychologisch volledig door.
Jij rookt alleen in de weekenden? Je wilt dus zeggen dat je eigenlijk niet rookt. Goedzo knul, roken is ongezond.quote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ja en dat doe ik doordeweeks ook enzo
quote:Op zondag 6 december 2009 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snapper niks van. Kan je ook gewoon Nederlands praten?
En valt dat ding nog ergens te downloaden?quote:Op zondag 6 december 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Birth Control, Siniti. Zo heette de map
Hij wil juist dat je hapt.quote:
Nee ook wel door de week maar niet veel, 10 sigaretten. En op de zaterdag iets meer dan een pakje. Net zoals Alcohol, dat nuttig ik ook niet vaak. Voor de rest eet ik elke dag 2 stuks fruit en doe ik ook nog iets aan mijn conditie.quote:Op zondag 6 december 2009 01:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij rookt alleen in de weekenden? Je wilt dus zeggen dat je eigenlijk niet rookt. Goedzo knul, roken is ongezond.
Ja maar zijn Engels is volgens mij echt dramatisch.quote:
Vind jij het leuk om naar pieptoontjes te luisteren?quote:Op zondag 6 december 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
Leuk minimal nummertje voor zo laat op de avond:
10 per week of per dag?quote:Op zondag 6 december 2009 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ook wel door de week maar niet veel, 10 sigaretten. En op de zaterdag iets meer dan een pakje. Net zoals Alcohol, dat nuttig ik ook niet vaak. Voor de rest eet ik elke dag 2 stuks fruit en doe ik ook nog iets aan mijn conditie.
Dat klinkt lekker, zeg.quote:Op zondag 6 december 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
Leuk minimal nummertje voor zo laat op de avond:
Ooh ok. En inderdaad, mijn Engels is best wel kut ja. Sommige begrippen ken ik wel maar mijn Engels woordenschat is ronduit kut. Maar ik doe mijn best omdat op te halen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar zijn Engels is volgens mij echt dramatisch.
Voor de zekerheid vertaal ik het wel even voor hem:
"Fas zegt dat zij jouw gedachten betast"
Dat zijn geen pieptoontjesquote:Op zondag 6 december 2009 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind jij het leuk om naar pieptoontjes te luisteren?
Per dag. En op de zaterdag iets meer als pakje, gewoon omdat het dan weekend is. En zondag maar een paar ofzo.quote:
Vooral later in het numer als het een beetje 'losgaat'.quote:
Heb toch liever dat er 120 DB door mijn kop heen knalt.quote:Op zondag 6 december 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn geen pieptoontjes
En op 3:30 knalt het echte deuntje er in en vanaf daar is het nummer dan ook ontzettend chill; zeker op dit tijdstip
120DB van wat?quote:Op zondag 6 december 2009 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb toch liever dat er 120 DB door mijn kop heen knalt.
Ik heb altijd ramen en gordijnen dicht.quote:Op zondag 6 december 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie trouwens ook weleens dat wanneer je wakker wordt of bijna bent ingedommeld je dingen heel anders beleeft? Ik ging gister een uurtje slapen, omdat ik die nacht daarvoor zo slecht had geslapen. Toen ging na een uurtje m'n wekker af. Ik ben uit bed gesprongen en heb de gordijnen open getrokken, omdat ik dacht dat dat geluid van buiten kwam.!!
Die introquote:Op zondag 6 december 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Hier zie je em
In hele crappy kwaliteit
Note: dit was met Trackmania Sunrise (dus niet de eerste zoals ik even dacht) en ik was een van de eerste die zo'n speed grote concreet map maakte
Ik vind eigenlijk vooral het begin leuk.quote:Op zondag 6 december 2009 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vooral later in het numer als het een beetje 'losgaat'.
Youtube beval het mij aan, hehe.
quote:
Euhhh, ja.quote:Op zondag 6 december 2009 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb altijd ramen en gordijnen dicht.
Ziet eruit als een standaard FullSpeed map, maar als je een van de eerste was kan ik je dat vergevenquote:Op zondag 6 december 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Hier zie je em
In hele crappy kwaliteit
Jammer dak geen Sunrise heb danquote:Note: dit was met Trackmania Sunrise (dus niet de eerste zoals ik even dacht) en ik was een van de eerste die zo'n speed grote concreet map maakte
Nee natuurlijk niet oen!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke moot ik ben. Zit ik vol adrenaline dan hardstyle. Gewoon in normale stand Neil Young/Johny Cash. Ben ik boos of zoiets, dan Rammstein/Iron Maiden/ADC. En gewoon Blackmetal.
Oftewel mijn muzieksmaak varieert.
Wat wilde je met die opmerking bereiken/zeggen dan?quote:
Cliche opmerkingen uitlokken. Gewoon de standaard vooroordelen die jullie over mij hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat wilde je met die opmerking bereiken/zeggen dan?
Ohh.quote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cliche opmerkingen uitlokken. Gewoon de standaard vooroordelen die jullie over mij hebbenJullie denken ofzo dat ik een kluizenaar ben die nooit buiten komt.
Heb ik wel hoorquote:Op zondag 6 december 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh.Ik denk niet dat je dat bent, hoor.
Jij moet eens wat zelfvertrouwen kweken.
Dan kun je nog wel onzeker zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik wel hoorBen opzich assertief en redelijk dominant schijnt het. Maar ik hou er gewoon niet van om te lang onder de mensen te zijn. Ik kan best een praatje aanknopen maar heb er soms gewoon geen zin in. Maar ik kan het op mijn werk en school prima met de mensen vinden.
Ben ik niet, maar ik begrijp dat ik wel zo overkom. In RL praat ik nooit over mijn gevoelens of emoties, ik strooi dat in puzzel stukjes uit op FOK! en voornamelijk in de SC hier. Zo kan ik toch altijd mijn ei kwijt.quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel onzeker zijn.
Nooit over je gevoelens praten is niet goed, hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar ik begrijp dat ik wel zo overkom. In RL praat ik nooit over mijn gevoelens of emoties, ik strooi dat in puzzel stukjes uit op FOK! en voornamelijk in de SC hier. Zo kan ik toch altijd mijn ei kwijt.
Dat wordt helaas als vreemd beschouwd.quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het heerlijk om zo af en toe ff helemaal niemand om me heen te hebben.
Echt de nummer 1 kenmerken van een onzeker persoonquote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar ik begrijp dat ik wel zo overkom. In RL praat ik nooit over mijn gevoelens of emoties, ik strooi dat in puzzel stukjes uit op FOK! en voornamelijk in de SC hier. Zo kan ik toch altijd mijn ei kwijt.
Slaap zequote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit over je gevoelens praten is niet goed, hoor.![]()
Maar goed, ik ga slapen. Trusten, y'all.
Mwah, daarom doe ik het een beetje op FOK! En voor de rest heb ik niet echt gevoelens ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit over je gevoelens praten is niet goed, hoor.![]()
Maar goed, ik ga slapen. Trusten, y'all.
Ik had het over af en toe, daar is niets vreemds aan.quote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wordt helaas als vreemd beschouwd.
Dat ben ik zeker niet. Ik praat liever over politiek of dat soort gerelateerde onderwerpen, vind ik veel interessanter. Maar als ik zeg dat ik niet onzeker ben dan ben ik dat gewoon nietquote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt de nummer 1 kenmerken van een onzeker persoon
Wel. Je bent een autist!quote:Op zondag 6 december 2009 01:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over af en toe, daar is niets vreemds aan.
Van welk trollboon plantje stam jij af?quote:
Ik groeide aan dezelfde tak als jouquote:Op zondag 6 december 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van welk trollboon plantje stam jij af?
nou hoorquote:
Alsof ik dat zei.quote:Op zondag 6 december 2009 02:04 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zichzelf voorhouden dat ze niet van vriendschappen houden.
QFT.quote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.
quote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.
iedereen autist noemen, en dan district 9 gaan kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Dood hier, nja kga maar eens District 9 kijken
Weltrusten lieve fokkertje en fokkerinnetjes!
Maar ik heb mijzelf in zeer korte tijd ook de top 3 in weten te werkenquote:Op zondag 6 december 2009 02:39 schreef Skylark. het volgende:
Aaight boys, jullie zien wel dat ik vooraan sta he.Ik ben dus het kutst.
In plaats van met 2 g'enquote:
Zeker een foto van een user.quote:
Whehe. Dankzij ons, he.quote:
ik een amandelstaafquote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaasbroodjes
Van het werk heb ik speculaasjes meegekregen
Nicequote:
en we hebben zelfs een borrel bij randstadquote:
Ooh wel goed, maar broertjes zijn nooit echt dankbaarquote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Hoe was je gedicht in de smaak gevallen
ja ok, de actiescenes waren wel nicequote:Op zondag 6 december 2009 14:27 schreef Siniti het volgende:
Kut is een groot woord. Feitelijk klopte het gewoon niet. Was nog wel vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mooi en heavy![]()
Bijvoorbeeld. Elkaar uit het niets ineens kunnen verstaan. De enige mogelijkheid om weer normaal te worden achter te laten en te vluchten terwijl je in een high-tech robopak zitquote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Syb-rund. het volgende:
met zijn tweeen de stad bestormen overigens, lolque![]()
zonder op te vallen
Verplicht?quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef gers het volgende:
[..]
en we hebben zelfs een borrel bij randstad
Ja maar dat kan heul wel, uiteindelijk lopen die geemigreerde turken en marrokanen na 20 jaar hiero ook gewoon in onze maatschappij rond hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Elkaar uit het niets ineens kunnen verstaan. De enige mogelijkheid om weer normaal te worden achter te laten en te vluchten terwijl je in een high-tech robopak zit
daar heb je wel gelijk in, er had wel meer in kunnen zitten (y) maar ik vind het ronduit walgelijk dat mensen een film die zo slecht in elkaar gezet is een 8 kunnen geven, afgeschoten moeten ze wordenquote:Op zondag 6 december 2009 14:33 schreef Siniti het volgende:
Nja, ik vond het voornamelijk de zoveelste film die 10x zo goed had kunnen zijn met een beter plot.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Maisnon het volgende:
Vond het wel gaaf hoe de film van documentaire naar eh, ja een totaal ander soort film veranderde.
Vooral als Wicuslaatste half uur vond ik wel een soort van hoogtepunt, omdat al dat hippe gedoe overboord werd gegooid en de film eindelijk iets deed waar het wel in uitblonk, of iig iets wat ik (gedeeltelijk) serieus kon nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mooi en heavy
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ja ok, maar in het begin van de film kon Wikus hem nog niet verstaan. Is wel heel snel gegaan dan. (Die Alien kom hem de hele tijd al verstaan ja dat klopte wel)quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan heul wel, uiteindelijk lopen die geemigreerde turken en marrokanen na 20 jaar hiero ook gewoon in onze maatschappij rond hoor!
dat stuk ben ik even kwijt, is alweer een tijd geleden dat ik hem heb gezien
Tja, het is een beetje een hypequote:[..]
daar heb je wel gelijk in, er had wel meer in kunnen zitten (y) maar ik vind het ronduit walgelijk dat mensen een film die zo slecht in elkaar gezet is een 8 kunnen geven, afgeschoten moeten ze worden
ik had gehoopt dat je dat kende, die pinbal was echt super vetquote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef Siniti het volgende:
Jij moet altijd weer met obscure shit pimpen
JAAAAA WOEHOEquote:
denk wel goed, welkom terugquote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef iszinloos het volgende:
WAAAAzzzzup hoe is het hier tegenwoordig?
zoals gewoonlijk dus.quote:
Thank youquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
denk wel goed, welkom terug
bagger
quote:Op zondag 6 december 2009 15:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk dus.![]()
[..]
Thank you
Hoo hoo hooo, and a merry christmas.quote:Op zondag 6 december 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Check m'n nieuwe UI dannnnnn!
quote:
quote:
Waar is het origineel eigenlijk van?quote:Op zondag 6 december 2009 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die achtergrond net zo fascinerend.
stond op een art site ergens, siniti zal het vast wel wetenquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar is het origineel eigenlijk van?
HOMO!quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef iszinloos het volgende:
Ik ging op bt dr last fm te kijken en nu zit ik Jason Mraz te luisteren....ik voel me viessssss![]()
The Biting Pear of Salamanca by `ursulavquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar is het origineel eigenlijk van?
Misschien dan tochquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
The Biting Pear of Salamanca by `ursulav
http://ursulav.deviantart(...)f-Salamanca-29677500
daar dus
Niks mis meequote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef iszinloos het volgende:
Ik ging op bt dr last fm te kijken en nu zit ik Jason Mraz te luisteren....ik voel me viessssss![]()
Virginquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
The Biting Pear of Salamanca by `ursulav
http://ursulav.deviantart(...)f-Salamanca-29677500
daar dus
JA die zijn tof!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Misschien dan toch,,,ik kreeg gisteren van sinterklaas een manicure set.
![]()
Worst present EVER!!!!!
quote:
Die tanden in de peer.quote:
Van dat filmpje word ik vooral droevig en racistischquote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snel luister dit voordat het te laat is en je een latente homo word!![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snel luister dit voordat het te laat is en je een latente homo word!![]()
Vooral dat laatstequote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van dat filmpje word ik vooral droevig en racistisch
geef nou gewoon toe dat je een kontpiraat bent je moeder weet het inmiddelsquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was echt boos.
Moeder ''maar je nagel was pas gescheurd en toen ging het bloeden''
''dacht dan is het handig''
Mijn reactie...''ik ben een 21 jarige jonge man en hetero ik wil geen fucking manicure set ..godverdomme. ''
Nog even een half uur gescholden en toen gaan roken...moeders wat moet je er mee.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Misschien dan toch,,,ik kreeg gisteren van sinterklaas een manicure set.
![]()
Worst present EVER!!!!!
Dat je zoiets kan verzinnenquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jason Mraz zijn muziek is leukmaar ik heb ook allemaal stoere muziek dus daar had je ook voor kunnen gaan.
Zulks een gemis, ik voel je pijn...quote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik was vergeten een Three Wolf Moon shirt te vragen aan de Sint
nu wordt je niet genezen van aids en je krijgt geen pussyquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Kortgewiekt kippenkapsel.quote:
Die neger doet het hemquote:
Het gaat toch over alleenstaande vrouwen met kinderen?quote:
dat vind ik dan weer een beetje crue voor je maquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was echt boos.
Moeder ''maar je nagel was pas gescheurd en toen ging het bloeden''
''dacht dan is het handig''
Mijn reactie...''ik ben een 21 jarige jonge man en hetero ik wil geen fucking manicure set ..godverdomme. ''
Nog even een half uur gescholden en toen gaan roken...moeders wat moet je er mee.
Three Piano cat Moon shirt is beter man, is maar goed dat niemand heeft geluisterdquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
alle negers behalve je slbneger zijn excuusnegersquote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat toch over alleenstaande vrouwen met kinderen?![]()
Is die neger een excuusneger dan?
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 6 december 2009 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
alle negers behalve je slbneger zijn excuusnegers
Ja maar ik zat te kijken bij wat je het meest luistert en de rest kende ik al. Behalve die Grand aveneu noobs.quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jason Mraz is leukmaar ik heb ook allemaal stoere muziek dus daar had je ook voor kunnen gaan.
BT heeft niet voor niks een X voor haar username staan, die is een partij straight edge dat wil je niet wetenquote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jason Mraz is leukmaar ik heb ook allemaal stoere muziek dus daar had je ook voor kunnen gaan.
Nee maar je hoort en ziet wel vaker van die alleenstaande moeders met een gekleurd vriendje, vaak is het kind dan ook gekleurdquote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat toch over alleenstaande vrouwen met kinderen?![]()
Is die neger een excuusneger dan?
ze hebben hun kids wel mooie namen gegeven zoals Beutifull hope enzquote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar je hoort en ziet wel vaker van die alleenstaande moeders met een gekleurd vriendje, vaak is het kind dan ook gekleurd
quote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar je hoort en ziet wel vaker van die alleenstaande moeders met een gekleurd vriendje, vaak is het kind dan ook gekleurd
Ik was uren(kut drivers die raar deden) bezig geweest om dr films van haar laptop op onze ouwe beeldbuis te laten kijken.quote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een beetje crue voor je ma![]()
kan je dat gedoe ook gebruiken voor je tenen trouwens? misschien heb ik wel interesse
Precious.quote:Op zondag 6 december 2009 15:42 schreef gers het volgende:
[..]
ze hebben hun kids wel mooie namen gegeven zoals Beutifull hope enz
niet dus, maar ik heb een behoorlijk vergroeide teennagel die wel opgeknapt mag worden.quote:Op zondag 6 december 2009 15:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik was uren(kut drivers die raar deden) bezig geweest om dr films van haar laptop op onze ouwe beeldbuis te laten kijken.
En dan krijg je een badjas, schaartje-vijl-peuterding, en zo'n zak op ijs in te doen en op je hoofd te lagen zoals in de film.![]()
Geen idee of het voor je tenen is.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik was uren(kut drivers die raar deden) bezig geweest om dr films van haar laptop op onze ouwe beeldbuis te laten kijken.
En dan krijg je een badjas, schaartje-vijl-peuterding, en zo'n zak op ijs in te doen en op je hoofd te lagen zoals in de film.![]()
Geen idee of het voor je tenen is.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:46 schreef Syb-rund. het volgende:
niet dus, maar ik heb een behoorlijk vergroeide teennagel die wel opgeknapt mag worden.
en een pedicure kost gewoon 20 euro![]()
afzetters
nouja beter een cadeau dan geen toch ?en het is technisch gezien een nuttige
vette clipquote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef iszinloos het volgende:
Tuuut tuuut duuu duu
Zit echt vast in mijn hoofd.
dan moet je me eerst een invite sturen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens wie van jullie heeft google wave?
Gaan we waven
weet je wat het leuke is, dat ik dat niet eens benquote:
Aight, gelukkig maar.quote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weet je wat het leuke is, dat ik dat niet eens ben
Duurt echt heel lang voor je de invite ook echt krijgt. En heb niet zoveel invites helaas dus wilde eerst kijken of iemand hier het al heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
dan moet je me eerst een invite sturen.
geeft niet, je kan er ook niks aan doen dat je dom bentquote:
quote:
ik wou niemand flamenquote:Op zondag 6 december 2009 15:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geeft niet, je kan er ook niks aan doen dat je dom bent
als je wilt flamen moet je het wel goed doen prutsel
Ik snel me zo BP voorquote:
nee he, daarom doe je de moeite om een foto waarvan je denkt dat ik het ben, een partij nagels in te soepen.quote:
mee bezigquote:
http://www.mediafire.com/file/wnjlxdjmyyo/Test-embeded-wave.htmlquote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mee bezighet is en blijft rapidshare he
''This file can only be downloaded by becoming a Premium member
There are no more download slots available for free users right now. If you don't want to become a premium member, you might want to try again later.''
gooi het maar gewoon op mediafire, rapidshare is altijd gezeik
ehr ik krijg een html met iets van een google invitationquote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/file/wnjlxdjmyyo/Test-embeded-wave.html
2kb bestand dus je hebt het zo
mmm dan is het nog steeds niet mogelijk mensen zonder wave account iets te laten zien....grrrrrquote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ehr ik krijg een html met iets van een google invitation
verdraaidquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
mmm dan is het nog steeds niet mogelijk mensen zonder wave account iets te laten zien....grrrrr
Je zegt net dat jij het niet bent, dan heb je er dus ook totaal geen recht op. En met paint heb je die nagels er in 5 seconde ingezet jaquote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee he, daarom doe je de moeite om een foto waarvan je denkt dat ik het ben, een partij nagels in te soepen.
en vanaf nu opkankeren met die foto want die plaats je hier zonder mijn toestemming.
Ik kan hem nog wel gemaakt hebben kankerschlemiel, anda la puta que te pari, doe nou niet alsof je het beter weetquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zegt net dat jij het niet bent, dan heb je er dus ook totaal geen recht op. En met paint heb je die nagels er in 5 seconde ingezet ja
waarvoor? wat gaat je doen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef Maisnon het volgende:
gedichten af.
Ingepakt.
Alles in een plastic tas
Ik ben er klaar voor
Zolang jij geen concreet bewijs hebt dat hij van jou is, kan je toch niks doen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik kan hem nog wel gemaakt hebben kankerschlemiel, anda la puta que te pari, doe nou niet alsof je het beter weet![]()
ten tweede heb ik deze foto nog nooit op fok gezet, dus je hebt sowieso geen poot om op te staan.
het duurde evenquote:Op zondag 6 december 2009 16:32 schreef iszinloos het volgende:
Dit had je moeten zien syb
[ afbeelding ]
Als je een stukje naar beneden scrolt
[ afbeelding ]
quote:
gaan we het zo spelen, as you wishquote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zolang jij geen concreet bewijs hebt dat hij van jou is, kan je toch niks doen.
Dat ga ik zo even kijkenquote:
Zo, je moet je eerst mentaal voorbereiden?quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 6 december 2009 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo, je moet je eerst mentaal voorbereiden?
quote:Op zondag 6 december 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil jullie graag wijzen op een terechte klacht: Vandaag is een zwarte dag voor hosselaars. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker, ik heb nog 24 minuten om peuken te halen, maar ik kan mijn bed niet uit.
Wat had je gebruikt?quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker, ik heb nog 24 minuten om peuken te halen, maar ik kan mijn bed niet uit.
Je bent zeker bij Qlimax geweest.quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Telkens als ik naar jouw fobo kijk krijg ik erectie. Haal aub die foto eruit, is donders irritant namelijk..quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens als ik naar jouw fobo kijk krijg ik erectie. Haal aub die foto eruit, is donders irritant namelijk..
Helaas niet.quote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent zeker bij Qlimax geweest.
-edit-quote:
Neuken?quote:Op zondag 6 december 2009 19:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Ik vond jouw foto iets minder opwindend.
Ja, je photobucket zat in dat linkje. Dus dat.quote:
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics:
![]()
29 november - #1 - #2 - #3 - [url=http://forum.fok.nl/topic/1373468/1/35]#4
22 november - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6
15 november - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9
8 november - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12 - #13 - #14 - #15
1 november - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12 - #13 - #14 - #15 - #16 - #17
25 oktober - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10
18 oktober - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10
11 oktober - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10
4 oktober - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12
27 september - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9
20 september - #1 - #2 - #3 - #4 - #5
13 september - #1 - #2 - #3 - #4
6 september - #1 - #2 - #3
30 augustus - #1 - #2
28 juni - #1
21 juni - #1
7 juni - #1 - #2 - #3
31 mei - #1
24 mei - #1
26 april - #1
12 april - #1
5 april - #1
29 maart - #1
22 maart - #1
15 maart - #1 - #2
8 maart - #1 - #2 - #3
Vaste zondagavond slowchatters:
![]()
veldmuis - Vlaflip - caspervc - Renesite - dronkeykong - Jor_Dii - Maraca - teamlead - Agiath - Cassius - DutchErrorist - HenkieVdV - HenkieVdV - Quyxz_ - HSG-BOMBER - tralalala - dubidub - Robinhoo - viagraap - gebrokenglas - Damzkieee - PiRANiA - swarmahoer - Loveless85 - gers - Surveillance-Fiets - RobertVH - Lucifer_Doosje - Tism - moonmovies - DoorgestokenKaart - nattermann - Billy_Talent - rene90 - NoelGallagher - Koploperkopper - Salatrel - Diabox - Irritatie100 - Szura - Mr.Cooper - CantFazeMe - mafkees01 - kwiwi - xxiessiexx - behangplakker - 9611Niels - Sackboy - Palmboom313 - cvboer - RowanF1 - stevenmac26 - Mozy - fespo - Nero22 - Goofisch - Doler12 - FunkyHomosapien - Melochan - Hetiszover - Stephan1237 - WcPot - TheKC - Dastan - ploppperrrr - Biskwie - Lonker - Apebeer - HalvinCarris - -
Jos en Ger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jos en Ger fanclub site
Jos en Ger Hyves quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
#1 - 2.33 posts per minuut
#2 - 9.09 posts per minuut
#3 - 15.00 posts per minuut
#4 - 15.00 posts per minuut
#5 - 20.00 posts per minuut
#6 - 25.00 posts per minuut
#7 - 21.43 posts per minuut
#8 - 15.00 posts per minuut
Hoop ronde getallen
quote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
Paar regeltjes vanaf volgende week zondag:topic open vanaf 18:30 uur kappen met spammen, niet opzettelijk records willen gaan breken postopkrikken doen we niet aan hou het gezellig
Ik zal 'm er regelmatig ingooien en zou het waarderen als Pirania de OP aanpast en deze op wil nemen
Wil je ook in de OP? PM PiRANiA of pas het zelf even aan in de OP:
De OP is hier te vinden. - Daar de PM lijst
Update de wiki pagina als je een nieuw deel opent, zodat de voorgaande topics up to date blijven!Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef JuupĐ het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Oquote:Op zondag 6 december 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, je photobucket zat in dat linkje. Dus dat.
Ik ga even het internet afzoekenquote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
OGelukkig heb ik de rest niet online staan.
Aaight?quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
The girl is mine, mine mineMine mine mine.
Ik zing nog gewoonquote:
Ik heb de foto al verwijderd. Niet iedereen hoeft die foto te zien, aangezien die jongen niet van mij is.quote:Op zondag 6 december 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, je photobucket zat in dat linkje. Dus dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja omdat haar foto's wel her en der verspreidt worden.quote:
Bij mij gaan de zaken opeens snel en goed.quote:
Zelfde sma?quote:Op zondag 6 december 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij gaan de zaken opeens snel en goed.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja omdat haar foto's wel her en der verspreidt worden.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb de foto al verwijderd. Niet iedereen hoeft die foto te zien, aangezien die jongen niet van mij is.
Oh, sorry. Ik edit wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Die ene met dat gezicht? Hoe gaan de zaken daarmee?quote:
Prima, prima.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ene met dat gezicht? Hoe gaan de zaken daarmee?
http://wieowie.nl/zoeken?voornaam=Ynuhh&achternaam=&keyword=quote:
Dat ik geen hyves meer heb heeft een reden.quote:Op zondag 6 december 2009 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://wieowie.nl/zoeken?voornaam=Ynuhh&achternaam=&keyword=
Dit o.a. Maar sowieso kom jij vrij frequent voor in de google-search en dat terwijl je nog maar 1400 posts hebt.
Ja want waarom heb jij zo'n hoge frequentie in google?quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik geen hyves meer heb heeft een reden.
Omdat je liever tegen mij praat op FOK!quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik geen hyves meer heb heeft een reden.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja want waarom heb jij zo'n hoge frequentie in google?
En waarom heb jij precies geen hyves meer?
Waarom jij zoveel in google voorkomt. Doorgaans komen alleen mensen daarin voor met heel veel posts/legendarische topics/of gerichte zoek vragen. Jij opent haast nooit topics en post ook niet veel. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat mensen heel veel naar jouw zoeken omdat jij een vrouwtje bent met pronte borstjesquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met die eerste vraag?
Omdat ex.
Pic !quote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Juicyhil is een soort Gordonē. Lelijker, dikker, verwijfder en vervelender.
5 pagina's lang, zelfs ik haal dat niet.quote:
Homofieler.quote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Juicyhil is een soort Gordonē. Lelijker, dikker, verwijfder en vervelender.
Zegt iets over hoe intressant het internet je vind.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
5 pagina's lang, zelfs ik haal dat niet.
Oke !quote:
Nee hoe vaak mensen je zoeken en googlen op internet en het aantal links dat er verspreid wordt. Google pakt altijd een modus.quote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zegt iets over hoe intressant het internet je vind.
Dat is toch sadness, dat je daarom geen hyves meer hebtquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met die eerste vraag?
Omdat ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |