Nicequote:
en we hebben zelfs een borrel bij randstadquote:
Ooh wel goed, maar broertjes zijn nooit echt dankbaarquote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Hoe was je gedicht in de smaak gevallen
ja ok, de actiescenes waren wel nicequote:Op zondag 6 december 2009 14:27 schreef Siniti het volgende:
Kut is een groot woord. Feitelijk klopte het gewoon niet. Was nog wel vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mooi en heavy![]()
Bijvoorbeeld. Elkaar uit het niets ineens kunnen verstaan. De enige mogelijkheid om weer normaal te worden achter te laten en te vluchten terwijl je in een high-tech robopak zitquote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Syb-rund. het volgende:
met zijn tweeen de stad bestormen overigens, lolque![]()
zonder op te vallen
Verplicht?quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef gers het volgende:
[..]
en we hebben zelfs een borrel bij randstad
Ja maar dat kan heul wel, uiteindelijk lopen die geemigreerde turken en marrokanen na 20 jaar hiero ook gewoon in onze maatschappij rond hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Elkaar uit het niets ineens kunnen verstaan. De enige mogelijkheid om weer normaal te worden achter te laten en te vluchten terwijl je in een high-tech robopak zit
daar heb je wel gelijk in, er had wel meer in kunnen zitten (y) maar ik vind het ronduit walgelijk dat mensen een film die zo slecht in elkaar gezet is een 8 kunnen geven, afgeschoten moeten ze wordenquote:Op zondag 6 december 2009 14:33 schreef Siniti het volgende:
Nja, ik vond het voornamelijk de zoveelste film die 10x zo goed had kunnen zijn met een beter plot.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Maisnon het volgende:
Vond het wel gaaf hoe de film van documentaire naar eh, ja een totaal ander soort film veranderde.
Vooral als Wicuslaatste half uur vond ik wel een soort van hoogtepunt, omdat al dat hippe gedoe overboord werd gegooid en de film eindelijk iets deed waar het wel in uitblonk, of iig iets wat ik (gedeeltelijk) serieus kon nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mooi en heavy
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ja ok, maar in het begin van de film kon Wikus hem nog niet verstaan. Is wel heel snel gegaan dan. (Die Alien kom hem de hele tijd al verstaan ja dat klopte wel)quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan heul wel, uiteindelijk lopen die geemigreerde turken en marrokanen na 20 jaar hiero ook gewoon in onze maatschappij rond hoor!
dat stuk ben ik even kwijt, is alweer een tijd geleden dat ik hem heb gezien
Tja, het is een beetje een hypequote:[..]
daar heb je wel gelijk in, er had wel meer in kunnen zitten (y) maar ik vind het ronduit walgelijk dat mensen een film die zo slecht in elkaar gezet is een 8 kunnen geven, afgeschoten moeten ze worden
ik had gehoopt dat je dat kende, die pinbal was echt super vetquote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef Siniti het volgende:
Jij moet altijd weer met obscure shit pimpen
JAAAAA WOEHOEquote:
denk wel goed, welkom terugquote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef iszinloos het volgende:
WAAAAzzzzup hoe is het hier tegenwoordig?
zoals gewoonlijk dus.quote:
Thank youquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
denk wel goed, welkom terug
bagger
quote:Op zondag 6 december 2009 15:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk dus.![]()
[..]
Thank you
Hoo hoo hooo, and a merry christmas.quote:Op zondag 6 december 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Check m'n nieuwe UI dannnnnn!
quote:
quote:
Waar is het origineel eigenlijk van?quote:Op zondag 6 december 2009 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die achtergrond net zo fascinerend.
stond op een art site ergens, siniti zal het vast wel wetenquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar is het origineel eigenlijk van?
HOMO!quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef iszinloos het volgende:
Ik ging op bt dr last fm te kijken en nu zit ik Jason Mraz te luisteren....ik voel me viessssss![]()
The Biting Pear of Salamanca by `ursulavquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar is het origineel eigenlijk van?
Misschien dan tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |