Cliche opmerkingen uitlokken. Gewoon de standaard vooroordelen die jullie over mij hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat wilde je met die opmerking bereiken/zeggen dan?
Ohh.quote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cliche opmerkingen uitlokken. Gewoon de standaard vooroordelen die jullie over mij hebbenJullie denken ofzo dat ik een kluizenaar ben die nooit buiten komt.
Heb ik wel hoorquote:Op zondag 6 december 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh.Ik denk niet dat je dat bent, hoor.
Jij moet eens wat zelfvertrouwen kweken.
Dan kun je nog wel onzeker zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik wel hoorBen opzich assertief en redelijk dominant schijnt het. Maar ik hou er gewoon niet van om te lang onder de mensen te zijn. Ik kan best een praatje aanknopen maar heb er soms gewoon geen zin in. Maar ik kan het op mijn werk en school prima met de mensen vinden.
Ben ik niet, maar ik begrijp dat ik wel zo overkom. In RL praat ik nooit over mijn gevoelens of emoties, ik strooi dat in puzzel stukjes uit op FOK! en voornamelijk in de SC hier. Zo kan ik toch altijd mijn ei kwijt.quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel onzeker zijn.
Nooit over je gevoelens praten is niet goed, hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar ik begrijp dat ik wel zo overkom. In RL praat ik nooit over mijn gevoelens of emoties, ik strooi dat in puzzel stukjes uit op FOK! en voornamelijk in de SC hier. Zo kan ik toch altijd mijn ei kwijt.
Dat wordt helaas als vreemd beschouwd.quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het heerlijk om zo af en toe ff helemaal niemand om me heen te hebben.
Echt de nummer 1 kenmerken van een onzeker persoonquote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar ik begrijp dat ik wel zo overkom. In RL praat ik nooit over mijn gevoelens of emoties, ik strooi dat in puzzel stukjes uit op FOK! en voornamelijk in de SC hier. Zo kan ik toch altijd mijn ei kwijt.
Slaap zequote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit over je gevoelens praten is niet goed, hoor.![]()
Maar goed, ik ga slapen. Trusten, y'all.
Mwah, daarom doe ik het een beetje op FOK! En voor de rest heb ik niet echt gevoelens ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit over je gevoelens praten is niet goed, hoor.![]()
Maar goed, ik ga slapen. Trusten, y'all.
Ik had het over af en toe, daar is niets vreemds aan.quote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wordt helaas als vreemd beschouwd.
Dat ben ik zeker niet. Ik praat liever over politiek of dat soort gerelateerde onderwerpen, vind ik veel interessanter. Maar als ik zeg dat ik niet onzeker ben dan ben ik dat gewoon nietquote:Op zondag 6 december 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt de nummer 1 kenmerken van een onzeker persoon
Wel. Je bent een autist!quote:Op zondag 6 december 2009 01:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over af en toe, daar is niets vreemds aan.
Van welk trollboon plantje stam jij af?quote:
Ik groeide aan dezelfde tak als jouquote:Op zondag 6 december 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van welk trollboon plantje stam jij af?
nou hoorquote:
Alsof ik dat zei.quote:Op zondag 6 december 2009 02:04 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zichzelf voorhouden dat ze niet van vriendschappen houden.
QFT.quote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.
quote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.
iedereen autist noemen, en dan district 9 gaan kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Dood hier, nja kga maar eens District 9 kijken
Weltrusten lieve fokkertje en fokkerinnetjes!
Maar ik heb mijzelf in zeer korte tijd ook de top 3 in weten te werkenquote:Op zondag 6 december 2009 02:39 schreef Skylark. het volgende:
Aaight boys, jullie zien wel dat ik vooraan sta he.Ik ben dus het kutst.
In plaats van met 2 g'enquote:
Zeker een foto van een user.quote:
Whehe. Dankzij ons, he.quote:
ik een amandelstaafquote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaasbroodjes
Van het werk heb ik speculaasjes meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |