Nah je snapt wat ik bedoel met LTSquote:
Trustenquote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee klopt, je jankt gewoon weer ergens over for no reasonmaar geeft niet.
Ik ga slapen, welterusten allemaal![]()
!
Vroeger was muziek spelen kut, héquote:
Command & Conquerquote:[..]
De afgelopen week hebben we een aantal keer ge-unreal tournament met de SC via Hamachi
Ik heb Fifa 10, COD4 t/m COD6 en alle Command & Conquers in de aanbieding om te collaboraten op de PC.
O trackmania heb ik trouwens ook nog ergens liggen.
Op mijn PS3 heb ik ook nog genoeg spellen
Namen!quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Christus, wat zijn velen van jullie dom en onnozel en nutteloos, als je dit zo leest bij elkaar.
Maar no worries, het is gewoon een losse constatering, ik ga er verder niet op in, zoals het topic betaamt.
..en tot zover mijn Boxxy-imitatie. Carry-on.
Lekker Tiener Sletje?quote:Op zondag 6 december 2009 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah je snapt wat ik bedoel met LTS
Die had je er dacht ik niet.quote:
Heb jij je hotspot momentje ook weer gehad?quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Christus, wat zijn velen van jullie dom en onnozel en nutteloos, als je dit zo leest bij elkaar.
Maar no worries, het is gewoon een losse constatering, ik ga er verder niet op in, zoals het topic betaamt.
..en tot zover mijn Boxxy-imitatie. Carry-on.
Noh spangquote:Op zondag 6 december 2009 01:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Kut, ik heb het op de PS2. Anders had ik je knakenhard gebattled, jeweets.
Ik speel ook gitaar.quote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Maisnon het volgende:
ik speel gitaar en ukelele.
En op dit moment ook panty/sok model plastic been. Die mijn zusje van mijn tante (die bij de V&D werkt) heeft gehad als inside joke.
Die maakt echt leuke geluiden
Ik bedoel, ik ben wel in voor een inhoudelijke discussie over wanneer een bestaan nutteloos is, en wie andere mensen nou zijn om over andermans leven te oordelen.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 01:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben wel in voor een inhoudelijke discussie over wanneer een bestaan nutteloos is, en wie andere mensen nou zijn om over andermans leven te oordelen.
Het ligt aan jou.quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ligt het aan mij of zijn pc-games van tegenwoordig geen ruk meer aan? Vroeger was het mooi omdat het duidelijk was. Tegenwoordig is het niets meer dan een uitbreiding van het huidige spel, gewoon wat domme functies er bij in bouwen zodat het weer mooi en nieuw lijkt.
We gaan hier toch niet de zin van het leven bespreken he?quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
Ja wat is bestaan eigenlijk?
Ik ken mensen die zeggen: "Bestaan is plagiaat", maar ja; wie oordeelt daar uiteindelijk over?
quote:
quote:
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.quote:
Er is geen zin in het leven, keukenrol.quote:Op zondag 6 december 2009 01:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We gaan hier toch niet de zin van het leven bespreken he?
Daar kan ik namelijk heel kort in zijn.
Zegt de persoon die maar door blijft jammeren dat hij weggaat uit deze SC omdat er hier alleen maar kutusers zijn maar toch constant terug blijft komenquote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.
Lamon.quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
Ja wat is bestaan eigenlijk?
Ik ken mensen die zeggen: "Bestaan is plagiaat", maar ja; wie oordeelt daar uiteindelijk over?
Ik kan een deel wel beamen horen. Maar misschien wil je het even expliceren de hoe en waarom?quote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |