Wat speel jij dan?quote:Op zondag 6 december 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Speelt er iemand hier iets?
Ik wil een collaboration doen
Ik ben mij er terdege van bewust dat het FOK! niveau hier op een bedenkelijk laag niveau zit. Ik zal dan ook betrachten mijn spreek niveau naar een lager niveau te zetten om zodoende intonatie te voorkomen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.
Fijn dat je jezelf zo makkelijk registreert aan onze zonden en waarden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben mij er terdege van bewust dat het FOK! niveau hier op een bedenkelijk laag niveau zit. Ik zal dan ook betrachten mijn spreek niveau naar een lager niveau te zetten om zodoende intonatie te voorkomen.
Ik kan een beetje Fur Elise op mijn keyboard spelen, als je dat wiltquote:Op zondag 6 december 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
En spreekniveau is één woord.quote:Op zondag 6 december 2009 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben mij er terdege van bewust dat het FOK! niveau hier op een bedenkelijk laag niveau zit. Ik zal dan ook betrachten mijn spreek niveau naar een lager niveau te zetten om zodoende intonatie te voorkomen.
Ik conformeer me graag. Je kent me.quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Fijn dat je jezelf zo makkelijk registreert aan onze zonden en waarden.
Ik speel:quote:Op zondag 6 december 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
2008, op welke console?quote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel:
Warcraft III: The Frozen Throne; Defense of the Ancients
Devil May Cry 4
TrackMania Nations
Pro Evolution Soccer 2008
Interesse om te collaboraten?
Ik kon Fur Elise 8 jaar geleden helemaal. HAH!quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan een beetje Fur Elise op mijn keyboard spelen, als je dat wilt
Nee klopt, je jankt gewoon weer ergens over for no reasonquote:
Echt, als ik ooit een sig maak gaat deze erinquote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.
quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee klopt, je jankt gewoon weer ergens over for no reasonmaar geeft niet.
Ik ga slapen, welterusten allemaal![]()
!
Welke map?quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb voor de eerste Trackmania één van de populairste maps gemaakt, en de Benelux trackbouw wedstrijd voor Trackmania Sunrise gewonnen.
Waardoor ik nu een officiele Trackmania trui heb hahahaha
Imitatiequote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echt, als ik ooit een sig maak gaat deze erinBeste imitatie van php die Fok! rijk is.
Ik ook ooit.quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kon Fur Elise 8 jaar geleden helemaal. HAH!
De afgelopen week hebben we een aantal keer ge-unreal tournament met de SC via Hamachiquote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel:
Warcraft III: The Frozen Throne; Defense of the Ancients
Devil May Cry 4
TrackMania Nations
Pro Evolution Soccer 2008
Interesse om te collaboraten?
Zo oud is Siniti nietquote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Imitatie![]()
![]()
Wie moet hier geen moeilijke woorden gebruiken?????
LTS-er.
Trusten.quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee klopt, je jankt gewoon weer ergens over for no reasonmaar geeft niet.
Ik ga slapen, welterusten allemaal![]()
!
Kanker op.quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Christus, wat zijn velen van jullie dom en onnozel en nutteloos, als je dit zo leest bij elkaar.
Maar no worries, het is gewoon een losse constatering, ik ga er verder niet op in, zoals het topic betaamt.
..en tot zover mijn Boxxy-imitatie. Carry-on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |