quote:
ik wou niemand flamenquote:Op zondag 6 december 2009 15:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geeft niet, je kan er ook niks aan doen dat je dom bent
als je wilt flamen moet je het wel goed doen prutsel
Ik snel me zo BP voorquote:
nee he, daarom doe je de moeite om een foto waarvan je denkt dat ik het ben, een partij nagels in te soepen.quote:
mee bezigquote:
http://www.mediafire.com/file/wnjlxdjmyyo/Test-embeded-wave.htmlquote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mee bezighet is en blijft rapidshare he
''This file can only be downloaded by becoming a Premium member
There are no more download slots available for free users right now. If you don't want to become a premium member, you might want to try again later.''
gooi het maar gewoon op mediafire, rapidshare is altijd gezeik
ehr ik krijg een html met iets van een google invitationquote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/file/wnjlxdjmyyo/Test-embeded-wave.html
2kb bestand dus je hebt het zo
mmm dan is het nog steeds niet mogelijk mensen zonder wave account iets te laten zien....grrrrrquote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ehr ik krijg een html met iets van een google invitation
verdraaidquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
mmm dan is het nog steeds niet mogelijk mensen zonder wave account iets te laten zien....grrrrr
Je zegt net dat jij het niet bent, dan heb je er dus ook totaal geen recht op. En met paint heb je die nagels er in 5 seconde ingezet jaquote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee he, daarom doe je de moeite om een foto waarvan je denkt dat ik het ben, een partij nagels in te soepen.
en vanaf nu opkankeren met die foto want die plaats je hier zonder mijn toestemming.
Ik kan hem nog wel gemaakt hebben kankerschlemiel, anda la puta que te pari, doe nou niet alsof je het beter weetquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zegt net dat jij het niet bent, dan heb je er dus ook totaal geen recht op. En met paint heb je die nagels er in 5 seconde ingezet ja
waarvoor? wat gaat je doen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef Maisnon het volgende:
gedichten af.
Ingepakt.
Alles in een plastic tas
Ik ben er klaar voor
Zolang jij geen concreet bewijs hebt dat hij van jou is, kan je toch niks doen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik kan hem nog wel gemaakt hebben kankerschlemiel, anda la puta que te pari, doe nou niet alsof je het beter weet![]()
ten tweede heb ik deze foto nog nooit op fok gezet, dus je hebt sowieso geen poot om op te staan.
het duurde evenquote:Op zondag 6 december 2009 16:32 schreef iszinloos het volgende:
Dit had je moeten zien syb
[ afbeelding ]
Als je een stukje naar beneden scrolt
[ afbeelding ]
quote:
gaan we het zo spelen, as you wishquote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zolang jij geen concreet bewijs hebt dat hij van jou is, kan je toch niks doen.
Dat ga ik zo even kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |