Moet die leegte toch verhullen he?quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
Je vindt het wel stoer dat je rookt he?
I feel you.quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet die leegte toch verhullen he?
quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
Whiskey drinken en roken. Streef je een carriere als stoere zanger met doorgeleefde stem na?
Daar heb je een punt. Lamon weet het gewoon. Zoals hij wel vaker laat blijken heeft hij een ieder in deze SC psychologisch volledig door.quote:Op zondag 6 december 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Lamon.
Maar zodra je zegt dat hij een leeg bestaan heeft, werken in een videotheek, enkele euro's doneren aan een kleinschalig derde-wereldproject en voor een vriend wat folders rondbrengen om voor jezelf de schijn op te houden dat je een goed mens bent, alles voor anderen over hebt en niet geinteresseerd bent in het materiele, dan sla je de plank mis. Want wie ben jij om hem te veroordelen op wat hij doet. Hij doet het zo goed als hij kan immers, dus hoe kan jij hem daar op aanvallen?
Snapper niks van. Kan je ook gewoon Nederlands praten?quote:
De psyche van jouw zijn ook niet zo moeilijk te doorgronden he!quote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Lamon weet het gewoon. Zoals hij wel vaker laat blijken heeft hij een ieder in deze SC psychologisch volledig door.
Jij rookt alleen in de weekenden? Je wilt dus zeggen dat je eigenlijk niet rookt. Goedzo knul, roken is ongezond.quote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ja en dat doe ik doordeweeks ook enzo
quote:Op zondag 6 december 2009 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snapper niks van. Kan je ook gewoon Nederlands praten?
En valt dat ding nog ergens te downloaden?quote:Op zondag 6 december 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Birth Control, Siniti. Zo heette de map
Hij wil juist dat je hapt.quote:
Nee ook wel door de week maar niet veel, 10 sigaretten. En op de zaterdag iets meer dan een pakje. Net zoals Alcohol, dat nuttig ik ook niet vaak. Voor de rest eet ik elke dag 2 stuks fruit en doe ik ook nog iets aan mijn conditie.quote:Op zondag 6 december 2009 01:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij rookt alleen in de weekenden? Je wilt dus zeggen dat je eigenlijk niet rookt. Goedzo knul, roken is ongezond.
Ja maar zijn Engels is volgens mij echt dramatisch.quote:
Vind jij het leuk om naar pieptoontjes te luisteren?quote:Op zondag 6 december 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
Leuk minimal nummertje voor zo laat op de avond:
10 per week of per dag?quote:Op zondag 6 december 2009 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ook wel door de week maar niet veel, 10 sigaretten. En op de zaterdag iets meer dan een pakje. Net zoals Alcohol, dat nuttig ik ook niet vaak. Voor de rest eet ik elke dag 2 stuks fruit en doe ik ook nog iets aan mijn conditie.
Dat klinkt lekker, zeg.quote:Op zondag 6 december 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
Leuk minimal nummertje voor zo laat op de avond:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |