Die ene met dat gezicht? Hoe gaan de zaken daarmee?quote:
Prima, prima.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ene met dat gezicht? Hoe gaan de zaken daarmee?
http://wieowie.nl/zoeken?voornaam=Ynuhh&achternaam=&keyword=quote:
Dat ik geen hyves meer heb heeft een reden.quote:Op zondag 6 december 2009 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://wieowie.nl/zoeken?voornaam=Ynuhh&achternaam=&keyword=
Dit o.a. Maar sowieso kom jij vrij frequent voor in de google-search en dat terwijl je nog maar 1400 posts hebt.
Ja want waarom heb jij zo'n hoge frequentie in google?quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik geen hyves meer heb heeft een reden.
Omdat je liever tegen mij praat op FOK!quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik geen hyves meer heb heeft een reden.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja want waarom heb jij zo'n hoge frequentie in google?
En waarom heb jij precies geen hyves meer?
Waarom jij zoveel in google voorkomt. Doorgaans komen alleen mensen daarin voor met heel veel posts/legendarische topics/of gerichte zoek vragen. Jij opent haast nooit topics en post ook niet veel. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat mensen heel veel naar jouw zoeken omdat jij een vrouwtje bent met pronte borstjesquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met die eerste vraag?
Omdat ex.
Pic !quote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Juicyhil is een soort Gordon². Lelijker, dikker, verwijfder en vervelender.
5 pagina's lang, zelfs ik haal dat niet.quote:
Homofieler.quote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Juicyhil is een soort Gordon². Lelijker, dikker, verwijfder en vervelender.
Zegt iets over hoe intressant het internet je vind.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
5 pagina's lang, zelfs ik haal dat niet.
Oke !quote:
Nee hoe vaak mensen je zoeken en googlen op internet en het aantal links dat er verspreid wordt. Google pakt altijd een modus.quote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zegt iets over hoe intressant het internet je vind.
Dat is toch sadness, dat je daarom geen hyves meer hebtquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met die eerste vraag?
Omdat ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |