Het gaat toch over alleenstaande vrouwen met kinderen?quote:
dat vind ik dan weer een beetje crue voor je maquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was echt boos.
Moeder ''maar je nagel was pas gescheurd en toen ging het bloeden''
''dacht dan is het handig''
Mijn reactie...''ik ben een 21 jarige jonge man en hetero ik wil geen fucking manicure set ..godverdomme. ''
Nog even een half uur gescholden en toen gaan roken...moeders wat moet je er mee.
Three Piano cat Moon shirt is beter man, is maar goed dat niemand heeft geluisterdquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik was vergeten een Three Wolf Moon shirt te vragen aan de Sint
alle negers behalve je slbneger zijn excuusnegersquote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat toch over alleenstaande vrouwen met kinderen?![]()
Is die neger een excuusneger dan?
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 6 december 2009 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
alle negers behalve je slbneger zijn excuusnegers
Ja maar ik zat te kijken bij wat je het meest luistert en de rest kende ik al. Behalve die Grand aveneu noobs.quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jason Mraz is leukmaar ik heb ook allemaal stoere muziek dus daar had je ook voor kunnen gaan.
BT heeft niet voor niks een X voor haar username staan, die is een partij straight edge dat wil je niet wetenquote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jason Mraz is leukmaar ik heb ook allemaal stoere muziek dus daar had je ook voor kunnen gaan.
Nee maar je hoort en ziet wel vaker van die alleenstaande moeders met een gekleurd vriendje, vaak is het kind dan ook gekleurdquote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat toch over alleenstaande vrouwen met kinderen?![]()
Is die neger een excuusneger dan?
ze hebben hun kids wel mooie namen gegeven zoals Beutifull hope enzquote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar je hoort en ziet wel vaker van die alleenstaande moeders met een gekleurd vriendje, vaak is het kind dan ook gekleurd
quote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar je hoort en ziet wel vaker van die alleenstaande moeders met een gekleurd vriendje, vaak is het kind dan ook gekleurd
Ik was uren(kut drivers die raar deden) bezig geweest om dr films van haar laptop op onze ouwe beeldbuis te laten kijken.quote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een beetje crue voor je ma![]()
kan je dat gedoe ook gebruiken voor je tenen trouwens? misschien heb ik wel interesse
Precious.quote:Op zondag 6 december 2009 15:42 schreef gers het volgende:
[..]
ze hebben hun kids wel mooie namen gegeven zoals Beutifull hope enz
niet dus, maar ik heb een behoorlijk vergroeide teennagel die wel opgeknapt mag worden.quote:Op zondag 6 december 2009 15:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik was uren(kut drivers die raar deden) bezig geweest om dr films van haar laptop op onze ouwe beeldbuis te laten kijken.
En dan krijg je een badjas, schaartje-vijl-peuterding, en zo'n zak op ijs in te doen en op je hoofd te lagen zoals in de film.![]()
Geen idee of het voor je tenen is.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik was uren(kut drivers die raar deden) bezig geweest om dr films van haar laptop op onze ouwe beeldbuis te laten kijken.
En dan krijg je een badjas, schaartje-vijl-peuterding, en zo'n zak op ijs in te doen en op je hoofd te lagen zoals in de film.![]()
Geen idee of het voor je tenen is.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:46 schreef Syb-rund. het volgende:
niet dus, maar ik heb een behoorlijk vergroeide teennagel die wel opgeknapt mag worden.
en een pedicure kost gewoon 20 euro![]()
afzetters
nouja beter een cadeau dan geen toch ?en het is technisch gezien een nuttige
vette clipquote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef iszinloos het volgende:
Tuuut tuuut duuu duu
Zit echt vast in mijn hoofd.
dan moet je me eerst een invite sturen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens wie van jullie heeft google wave?
Gaan we waven
weet je wat het leuke is, dat ik dat niet eens benquote:
Aight, gelukkig maar.quote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weet je wat het leuke is, dat ik dat niet eens ben
Duurt echt heel lang voor je de invite ook echt krijgt. En heb niet zoveel invites helaas dus wilde eerst kijken of iemand hier het al heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
dan moet je me eerst een invite sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |