abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74918474
quote:
SPRANG-CAPELLE - Een groep krakers heeft zaterdag een door hen gekraakte woning in het Brabantse dorp Sprang-Capelle verlaten, nadat de huiseigenaar met een vorkheftruck op het pand was ingereden. Dat heeft de politie laten weten.

Please Wait ...

De krakers hadden het pand in de nacht van vrijdag op zaterdag bezet. Ze vertelden aan de politie dat zij in de woonkamer van het huis zaten, toen de eigenaar op de voordeur inreed. Hij vernielde daardoor de deur en de muur, zo meldde een politiewoordvoerder.

Terwijl de krakers op de politie wachtten, raakten zij ook nog verwikkeld in een discussie met de buurtbewoners, die volgens de politiewoordvoerder „niet gelukkig” waren met de komst van krakers in hun straat.

De krakers besloten na het incident hun spullen te pakken en te vertrekken.

Volgens de huiseigenaar staat de woning op de nominatie om gesloopt te worden.

Bron

geweldige actie om die smerige werkloze zogenaamde kunstenaars het huis uit te jagen. Beetje gedachte van: Ik niet, jullie niet

En hier nog een actie waar op dit moment krakertjes mishandeld worden
quote:
Vandaag werd in amsterdam noord, op de klaprozenweg 30 een pand gekraakt. De politie wilde met meer dan twee agenten naar binnen, waarna door de krakers de rijen werden gesloten en de politie de toegang werd geweigerd. Het pand werd vervolgens gebaricadeerd en in gebruik genomen.

Vandaag werd in amsterdam noord, op de klaprozenweg 30 een pand gekraakt. De politie wilde met meer dan twee agenten naar binnen, waarna door de krakers de rijen werden gesloten en de politie de toegang werd geweigerd. Het pand werd vervolgens gebaricadeerd en in gebruik genomen.

Later op de avond kwam een knokploeg opdagen. Met bruut geweld probeerden ze het pand eigenhandig te ontruimen. De krakers hielden stand en besloten om zichzelf op te delen. Een groep ging naar buiten en een groep bleef binnnen. De groep die naar buiten ging werd door de knokploeg achterna gezeten en in elkaar geslagen. Ook sympatisanten die later arriveerden vingen rake klapen op.
De politie kwam op gegeven moment met aanzienlijk machtsvertoon opdagen. Sympatisanten berichten over aggressief optreden jegens hun en niet tegen de kokploeg. De knokploeg bleef aanwezig zonder dat de politie tegen hun optrad. Vervolgens werd het pand ontruimd en alle aanwezige krakers gearresteerd. Ze zijn naar een politiebureau in noord gebracht. Er zijn ongeveer 60 man op de been, politiewoordvoerders zijn opweg naar het bureau.

Meer nieuws volgt..
Bron: huilie forum
pi_74918561
krakers
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74918571
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
krakers
I feel kinda Locrian today
pi_74918587
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Bron

geweldige actie om die smerige werkloze zogenaamde kunstenaars het huis uit te jagen. Beetje gedachte van: Ik niet, jullie niet

[..]

Laat me raden: de leden van die knokploeg droegen bruine hemden.
  PR/Manusje van alles zondag 22 november 2009 @ 20:49:10 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74918684
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Donald Duck held zondag 22 november 2009 @ 20:49:24 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74918696
Walgelijk werkloos tuig dat het is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74918784
Prachtig, zulks tuig moet je gewoon hardhandig aanpakken anders heeft het toch geen zin. 't Is gewoon onkruid.
pi_74918830
Goede actie.
pi_74918953
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ja want ander mans bezit in nemen is goed, en het verdedigen is facistisch
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_74918985
Strakke actie met die heftruck
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74919094
verdedigen.... iets met buitensporig geweld????
pi_74919156
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Krogzar het volgende:
Kan niet buitensporig genoeg om inbrekers uit je eigen woning te krijgen
pi_74919168
Ongewassen gajes.
pi_74919231
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Krogzar het volgende:
Andermans bezit in nemen is een geweldsinitiatie en daarmee is een geweldadige verdediging gerechtvaardigd.

Of anders, als iemand jou probeert te beroven, zou je het dan ook niet meer als normaal vinden om de overvaller een klap te verkopen?
  zondag 22 november 2009 @ 21:02:26 #15
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_74919482
Goede actie. Opbokken met die kutkrakers
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_74919522
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor als je een pand bezit.
Het gaat zo.

Je laat zo je pand kraken door een stel ongewassen hippies.

Je haalt een heftruck op en rijd zo op het pand in!!!!

hehehe. die krakkers helemaal flippen (ons huis wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 22 november 2009 @ 21:03:46 #17
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74919556
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het gaat zo.

't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74919935
quote:
Het gaat zo.

Ik wilde hem net maken
pi_74920095
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Precies, geweldige actie van die eigenaar
  zondag 22 november 2009 @ 21:16:47 #20
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_74920335
Goede zaak (in beide nieuwsberichten)!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_74921647
Goed dat kraken verboden wordt.
Gewoon gaan werken en belasting betalen en mee betalen aan de maatschappij..
pi_74922717
Goeie zaak, die 2de ook hehe, zou dat wel lachen vinden.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 22 november 2009 @ 22:16:25 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74923697
Zo gaan die werkschuwen opeens wel rennen:

censuur :O
pi_74924367
quote:
Het gaat zo.

pi_74924721
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Zo gaan die werkschuwen opeens wel rennen:

Zo, jij hebt vooroordelen
pi_74924751
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Zo, jij hebt vooroordelen
Vooroordelen?
pi_74924946
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 22 november 2009 @ 23:15:12 #28
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_74926291
Goede zaak
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_74926727
Femke Halsema was toch ook een kraker.

Nou ja, opzich zie ik het probleem van de eignaar niet, als hij toch van plan was om het te gaan slopen, waarom je gaan opwinden over een paar krakers?
  zondag 22 november 2009 @ 23:28:54 #30
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74926826
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:26 schreef Intuit het volgende:

Nou ja, opzich zie ik het probleem van de eignaar niet, als hij toch van plan was om het te gaan slopen, waarom je gaan opwinden over een paar krakers?
krakers hadden vroeger een maatschappelijke functie.

nu is het gewoon huilie doen.
pi_74926939
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:26 schreef Intuit het volgende:

Omdat... principes enzo en wie weet werd die woning gesloopt binnenkort om zo een nieuwe woning neer te zetten en omdat die kakkerlakken daar zaten konden die plannen misschien niet doorgaan?
pi_74926994
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

krakers hadden vroeger een maatschappelijke functie.

nu is het gewoon huilie doen.
Idd. Studenten die geen kamer kunnen vinden en gaan kraken snap ik nog wel, maar die volwassen mensen van in de 30 die alles slopen wat er maar te slopen valt...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927011
Blijft sneu dat mensen zo'n sterke mening hebben over krakers in het algemeen.
Vooral gezien omdat we nu belachelijke prijzen betalen voor een woning.
  zondag 22 november 2009 @ 23:34:07 #34
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74927020
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Idd. Studenten die geen kamer kunnen vinden en gaan kraken snap ik nog wel, maar die volwassen mensen van in de 30 die alles slopen wat er maar te slopen valt...
anti-kraak is super
pi_74927131
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar staat in de 30 en dat ze alles slopen?
  zondag 22 november 2009 @ 23:37:48 #36
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74927155
quote:
Het pand is op dit moment leeg. Zowel de eigenaar als de krakers hebben geen toegang tot het pand, vertelde de Chef van Dienst van politiebureau Klimopweg. De Chef beheerd nu de sleutels tot er morgen contact opgenomen is met advocaat van krakers, aldus de Chef.

Verder beweerde hij dat de krakers vrijwillig met de politie zijn mee gegaan. Hij vertelde een 'herenakkoord' te hebben gesloten met de krakers. Dit hield in dat de krakers mee zouden gaan naar het bureau om een verklaring af te leggen. Om deze aftocht mogelijk te maken was het volgens de Chef noodzakelijk de vier bewoners in te boeken als arrestanten. Echter vertelde de Chef dat de vier bewoners geen arrestanten zijn, en nergens van verdacht worden, maar om het allemaal mogelijk te maken wel als arrestanten zijn ingeboekt.

Op het moment dat de bewoners werden meegenomen en het pand werd afgesloten door de politie gingen er een aantal bezorgde symphatisanten aan de politie vragen wat er nu allemaal aan de hand was. Dit aangezien de politie in het pand rond aan het lopen was. De politie agenten die ter plaatse waren wilden geen informatie geven en ook niet vertellen wie de Chef van dienst was. Een agent in een geel jasje die voor de deur stond (zo'n soort van calamiteiten/verkeersjas) wilde niets vertellen aan de bezorgde mensen behalve dat ze het recht hadden om dood te gaan, zoals hij dat verwoorde. Toen de agent dit gezegd had, vroegen de sympathisanten om zijn stamnummer zodat hier een politieklacht over ingediend kon worden. Hij weigerde deze te geven en ging vervolgens vorderen, waarop men direct is weggegaan. Van dit uiterst merkwaardige gesprek zijn audio-opnames gemaakt die spoedig gepubliceerd zullen worden op indymedia.

De politie op bureau Klimopweg vertelde dat de vier arrestanten waarschijnlijk vanavond weer vrij zouden komen. Er zijn mensen waaronder een ouder van een van de arrestanten op het bureau gebleven.
Op dit moment is nog onduidelijk of ze alweer vrij zijn.

Tot zover deze update.
update van indymedia...

Waarom doen die krakers na een actie van een eigenaar zo op hun teentjes getrapt? Ze weten toch zelf zekers ook wel dondersgoed dat ze iets doen wat niet helemaal in de haak is?
pi_74927270
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef Intuit het volgende:

[..]

Waar staat in de 30 en dat ze alles slopen?
Lees verder.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927285
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

anti-kraak is super
Ja, dat vind ik ook hoor. Met een stoomwals eroverheen
pi_74927290
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef dubidub het volgende:

[..]

update van indymedia...

Waarom doen die krakers na een actie van een eigenaar zo op hun teentjes getrapt? Ze weten toch zelf zekers ook wel dondersgoed dat ze iets doen wat niet helemaal in de haak is?
Volgens mij was de eigenaar nog meer op zijn teentjes getrapt
  zondag 22 november 2009 @ 23:43:03 #40
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74927316
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook hoor. Met een stoomwals eroverheen
euh, je weet wat ik bedoel met anti-kraak, toch?
pi_74927333
Zitten nu ook kraker in een oud-supermarkt gebouw. Hoop dat ze er snel uitgeflikkert worden, ff iemand anders bezit overnemen
pi_74927374
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lees verder.
Heb gelezen, nergens lees ik het
  zondag 22 november 2009 @ 23:46:04 #43
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74927406
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:42 schreef Intuit het volgende:

[..]

Volgens mij was de eigenaar nog meer op zijn teentjes getrapt
Gek hè? Hoe zou jij reageren als een groep wildvreemden even een pand van jou overneemt?
pi_74927501
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

euh, je weet wat ik bedoel met anti-kraak, toch?
Ja, van die 'tijdelijk bewoonde woningen'. Maar ik zie anti-kraak liever zo: een groep brede, kale mannen die kraker in elkaar ramt of ze kapot walst met een stoomwals
pi_74927526
Goed zo krakers moeten zo hard mogelijk aangepakt worden!
  zondag 22 november 2009 @ 23:51:02 #46
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74927532
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, van die 'tijdelijk bewoonde woningen'. Maar ik zie anti-kraak liever zo: een groep brede, kale mannen die kraker in elkaar ramt of ze kapot walst met een stoomwals

nuanceren is soms ook goed hé
pi_74927600
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

nuanceren is soms ook goed hé
Ja ik weet het. Maar ik vind het gewoon zielig om een pand te 'lenen'.
pi_74927645
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:46 schreef dubidub het volgende:

[..]

Gek hè? Hoe zou jij reageren als een groep wildvreemden even een pand van jou overneemt?
Als het huis verder geen waarde meer heeft voor mij, en het staat op de lijst om gesloopt te worden, zou ik niet met een vorfheftruck mijn bezit gaan slopen om een punt te maken?

Geen volwassen actie in elk geval...
  zondag 22 november 2009 @ 23:57:28 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_74927700
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Walgelijk werkloos tuig dat het is.
Ja! Zo maar vredelievende krakers pijn doen!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_74927735
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

pi_74927835
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja ik weet het. Maar ik vind het gewoon zielig om een pand te 'lenen'.
Dat doe je als je een huis koopt.
pi_74927892
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:01 schreef Intuit het volgende:

[..]

Dat doe je als je een huis koopt.
Nee dan koop je het. Zij betrekken een pand dat van een ander is. Diefstal.
pi_74927934
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef Intuit het volgende:
Blijft sneu dat mensen zo'n sterke mening hebben over krakers in het algemeen.
Vooral gezien omdat we nu belachelijke prijzen betalen voor een woning.
Er staan al jarenlang woningen leeg in Lelystad, kan je voor prikkie wonen, maar nee krakers moeten per definitie op a-locaties zitten, en veel betalen? Ja ik betaal ook 150k voor 55m2, maar ik klaag niet, ik werk gewoon hard, zodat ik leuk kan wonen, 100 meter verder hebben krakers bezit genomen van een pand, waar de eigenaar de boel wil vernieuwen, maar dat kan nu niet, en daarom zitten we nu al 3 jaar met een draak van een pand in de buurt, als het mijn pand was geweest, had ik ze er persoonlijk uitgebrand.
pi_74927939
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee dan koop je het. Zij betrekken een pand dat van een ander is. Diefstal.
Nou niet echt, de bank koopt je huis, jij betaald je maandelijkse aflossing aan de bank, dus in principe heb je een lening lopen bij je bank.
Niemand woont in dat pand, niemand maakt zich zorgen om het pand, maar wanneer er opeens vreemden in dat huis gaan zitten, dan is het oorlog.
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 00:10:32 #55
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74928048
Ik wil ook wel eens een pand slopen met een heftruck
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 23 november 2009 @ 00:23:53 #56
262650 kitao
prikplaatje
pi_74928314
Gelukkig , eigenrechter spelen mag weer.
Nu nog even wachten op krakers die ook met honkbalknuppels zich gaan verdedigen.
Knokploegen inzetten en nog goed praten ook , kan niet best aflopen met die bruinhemden , hoewel , politie stond erbij en keek er naar , een broodje bruine pasta smeren.

Waardeloze gasten.
megalomaniac
pi_74928325
wie zijn de 'bruinhemden' ?
  maandag 23 november 2009 @ 00:30:51 #58
262650 kitao
prikplaatje
pi_74928438
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wie zijn de 'bruinhemden' ?
Onderstaanden en ik sluit me daar bij aan :
quote:

[..]

megalomaniac
  maandag 23 november 2009 @ 01:57:01 #59
262650 kitao
prikplaatje
pi_74929656
quote:
[...]het pand is nu inderdaad leeg, er zijn ook meerdere gevallen van geweld door de knokploeg bekend. de zoon van de eigenaar is een van degene die grof geweld heeft gebruikt, tegen een sympathisant die er verder niks mee te maken had. we weten zijn naam, Raymond Le Belle en er staat een foto op hyves.
quote:
nn - 22.11.2009 23:07

Het adres was tt vasumweg 4. net naast de klaprozenweg. De knokploeg, zo'n 30 a 35 man, stond met knuppels, ijzere buizen en hockeysticks op de straat. Ze hebben uiteindelijk geprobeert de deur in te rijden met een enorme jeep. Er was geen mogelijkheid tot praten en de knokploeg was goed voorbereid. De eigenaar is Frits le Belle: www.flb.nl
De baricade hield het echter tot de politie kwam.
Krakers zijn achtervolgd door de wijk door de knokploeg en één van de krakers moet nu waarschijnlijk naar het ziekehuis. Hij heeft meerdere slagen op zijn hoofd en buik gekregen.
De politie heeft niets gedaan tegen de knokploeg en greep zelfs niet in toen de knokploeg een willekeurige passant aanviel waar de politie naast stond.
http://indymedia.nl/nl/2009/11/63519.shtml

Fascisten , niet meer of minder , althans vind ik.

megalomaniac
pi_74931508
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:57 schreef kitao het volgende:

[..]

[..]

Al waren het nazi's. Ik ben voor de knokploeg.

Krakers
pi_74931534
Indymedia
pi_74931593
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:23 schreef kitao het volgende:
Gelukkig , eigenrechter spelen mag weer.
Nu nog even wachten op krakers die ook met honkbalknuppels zich gaan verdedigen.
Knokploegen inzetten en nog goed praten ook , kan niet best aflopen met die bruinhemden , hoewel , politie stond erbij en keek er naar , een broodje bruine pasta smeren.

Waardeloze gasten.
Ze hadden de krakers nog harder moeten slaan, dan zullen ze het de volgende keer wel uit hun hoofd laten om te gaan jatten, criminele uitvreters
pi_74931869
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:05 schreef Intuit het volgende:

[..]

Nou niet echt, de bank koopt je huis, jij betaald je maandelijkse aflossing aan de bank, dus in principe heb je een lening lopen bij je bank.
Niemand woont in dat pand, niemand maakt zich zorgen om het pand, maar wanneer er opeens vreemden in dat huis gaan zitten, dan is het oorlog.
Nee, jij koopt het huis, met een lening van de bank en de woning word het onderpand.
De woning is van jou samen met de rechten en plichten. En is 100% van jou zolang jij gewoon je hypotheek aflost zoals afgesproken.

Zoals jij het verteld is het huis per definitie van de bank en heb je geen rechten, en dat is gewoon pertinent onwaar. Als je in het kadaster kijkt staat mijn keet gewoon op mijn naam, en niet op die van de bank.
pi_74932658
quote:

[..]

[..]

Al die gasten op Indymedia waren trouwens zeer gebrand om de contactgegevens van "dhr F le B" zoveel mogelijk openbaar te maken. Verachtelijke gasten, hebben ze geen respect voor iemands privacy ofzo?

Wel een knappe vrouw heeft de zoon van F le B zeg!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 10:13:55 #65
264940 8108139dpths
pi_74932703
  maandag 23 november 2009 @ 11:12:39 #66
pi_74934048
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Demophon het volgende:

[..]

Al die gasten op Indymedia waren trouwens zeer gebrand om de contactgegevens van "dhr F le B" zoveel mogelijk openbaar te maken. Verachtelijke gasten, hebben ze geen respect voor iemands privacy ofzo?

Als de zoon in het ziekenhuis ligt mag jij dr hebben.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_74934847
heeft de knokploeg nog een website voor andere krakersslachtoffers?
pi_74935041
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zo hoort het, vol erop, klauwhamers en knuppels in de hand en die schurftigen eruit smijten!
  maandag 23 november 2009 @ 11:50:07 #69
262650 kitao
prikplaatje
pi_74935062
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Demophon het volgende:

[..]

Dat respect is blijkbaar verloren gegaan op het moment dat dit duivennekdraaiersbedrijf besloot met aluminium honkbalknuppels erop los te gaan slaan.
Nu is het wachten op de tegenzet vanuit de krakerswereld vrees ik.
Ik hoop dat zij zich kunnen beheersen in ieder geval , beter als deze bruinhemden.

En waar is jouw respect als je publiekelijk gaat kwijlen over andermans vrouw ?
Een relaxende invloed heeft ze blijkbaar niet anders was die gast niet zo opgefokt.
megalomaniac
  maandag 23 november 2009 @ 11:57:14 #70
262650 kitao
prikplaatje
pi_74935253
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze hadden de krakers nog harder moeten slaan, dan zullen ze het de volgende keer wel uit hun hoofd laten om te gaan jatten, criminele uitvreters
Je maakt hier een grove fout , zodra de politie partij gaat trekken voor degenen die op dat moment aan hun kant staan is het einde zoek en duurt het slechts even voordat hier de fascistische paramilitaire doodseskaders als verlengstuk van die politie gaan huishouden.
megalomaniac
pi_74935294
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Je maakt hier een grove fout , zodra de politie partij gaat trekken voor degenen die op dat moment aan hun kant staan is het einde zoek en duurt het slechts even voordat hier de fascistische paramilitaire doodseskaders als verlengstuk van die politie gaan huishouden.
Ik kan niet wachten.
pi_74935508
Ik meende dat de politie geen prioriteit ging leggen bij handhaving van het kraakverbod.
Kennelijk zijn ze van mening veranderd en dat juich ik toe. Krakers maken misbruik van andermans eigendom; ze hebben dat recht niet. Terecht dat ze worden opgepakt en verjaagd.
pi_74935874
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Als die ingezet worden om jouw krakersvriendjes kei- en keihard aan te pakken, dan juich ik ze hoogstpersoonlijk aan de kant van de weg toe voor hun heldendaden
pi_74935974
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als die ingezet worden om jouw krakersvriendjes kei- en keihard aan te pakken, dan juich ik ze hoogstpersoonlijk aan de kant van de weg toe voor hun heldendaden
Ik zie het spandoek al voor me: "doorslaan tot ze kraken"
pi_74936000
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

maandag 23 november 2009 @ 12:31:27 #76
262650 kitao
prikplaatje
pi_74936016
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan kan ik niet anders concluderen dan dat jij een dubieus figuur bent met gewelddadige misdadige neigingen en lak aan democratische processen.
Als dat de kant is waar we naar toe moeten gaan , so be it.
Laat de Kalashnikovs maar geolied worden dan.

megalomaniac
pi_74936020
Een vriend van me heeft ooit met een giertank zijn gekraakte huis volgespoten met stront...

Is er uiteindelijk nog voor veroordeeld ook, maar het blijft (en hij vond het zelf nog steeds) een geweldige actie.
I was an atheist until I realized I was God
pi_74936084
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef kastanova het volgende:
Een vriend van me heeft ooit met een giertank zijn gekraakte huis volgespoten met stront...

Is er uiteindelijk nog voor veroordeeld ook, maar het blijft (en hij vond het zelf nog steeds) een geweldige actie.
Superactie! Waarom is hij er voor veroordeeld? Het was toch zijn huis?
  maandag 23 november 2009 @ 12:34:51 #79
262650 kitao
prikplaatje
pi_74936119
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef kastanova het volgende:

Waarschijnlijk nuttigde hij gewoon zijn boterhammetje met spek op die met stront volgespoten tafel na vertrek van die krakers en likte zijn vingers erbij af.

megalomaniac
pi_74936516
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef kitao het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nuttigde hij gewoon zijn boterhammetje met spek op die met stront volgespoten tafel na vertrek van die krakers en likte zijn vingers erbij af.

Nee hoor, hij gaf die krakers wat ze verdienden; hopen stront verdienen niet beter.
pi_74936586
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

"Wie kraakt wordt geraakt"
  maandag 23 november 2009 @ 12:53:10 #82
262650 kitao
prikplaatje
pi_74936607
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, hij gaf die krakers wat ze verdienden; hopen stront verdienen niet beter.
Die krakers hebben er geen last van , die verkassen gewoon , die vriend zit met een huis vol zelf opgespoten stront.
Lekker slim.
megalomaniac
  maandag 23 november 2009 @ 12:58:02 #83
pi_74936738
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Superactie! Waarom is hij er voor veroordeeld? Het was toch zijn huis?
Je mag als verhuurder ook niet zo maar je eigen woning binnen, dat is huisvredebreuk. De rechten van de bewoners zijn belangrijker. En terecht.
pi_74936768
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je mag als verhuurder ook niet zo maar je eigen woning binnen, dat is huisvredebreuk. De rechten van de bewoners zijn belangrijker. En terecht.
Nog een maandje toch? En dan is het "ze kraken zoals ze smaken" , vol erop!
pi_74936872
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als verhuurder ja. Maar ik neem aan dat in dit geval er geen huur betaald werd.
pi_74939232
Krakers mogen ze van mij tot letsel toe kapotslaan.
  Moderator maandag 23 november 2009 @ 15:57:24 #87
8781 crew  Frutsel
pi_74939458
Kan je die knokploeg nu inhuren voor andere anti kraak akties?
pi_74939699
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Kan je die knokploeg nu inhuren voor andere anti kraak akties?
Mmmm gat in de markt; een ontruimingsbureau.
  Moderator maandag 23 november 2009 @ 16:06:38 #89
8781 crew  Frutsel
pi_74939772
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mmmm gat in de markt; een ontruimingsbureau.
Kick --> V&A
pi_74939804
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Bron

[..]

opzouten met die stink linkse activisten. Ze lopen 30 jaar achter, zien er niet uit en komen met een vieze klauwen aan andermans bezittingen. Prima actie dacht ik zo.. Ga werken voor je geld en huur wat
  maandag 23 november 2009 @ 16:20:53 #91
28033 Pek
je moet wat
pi_74940291
Die krakers zitten al lang en breed in een ander pandje en de eigenaar zit met een zwaar beschadigd eigendom, dat door geen enkele verzekering vergoed gaat worden. Niet echt het scherpste mes in de bestekla, die vent.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_74940351
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef Pek het volgende:
Die krakers zitten al lang en breed in een ander pandje en de eigenaar zit met een zwaar beschadigd eigendom, dat door geen enkele verzekering vergoed gaat worden. Niet echt het scherpste mes in de bestekla, die vent.
Ehm ik denk dat het voor de eigenaar juist wel goed uitpakt.
Kortgeding om het ongedierte eruit te krijgen kost je al een paar duizend euro. Daarna mag je je pandje weer zo strak trekken als het daarvoor was. Je weet toch wat er gebeurt als je veel ongedierte in je pand hebt. Dan gaat alles stuk en is alles smerig
pi_74940627
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ehm ik denk dat het voor de eigenaar juist wel goed uitpakt.
Kortgeding om het ongedierte eruit te krijgen kost je al een paar duizend euro. Daarna mag je je pandje weer zo strak trekken als het daarvoor was. Je weet toch wat er gebeurt als je veel ongedierte in je pand hebt. Dan gaat alles stuk en is alles smerig
En nu heeft hij er ook nog wat lol aan
  dinsdag 24 november 2009 @ 02:39:57 #94
262650 kitao
prikplaatje
pi_74957067
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En nu heeft hij er ook nog wat lol aan
Het laatste woordje is misschien nog niet gezegd ; dus laten we hopen dat hij inderdaad als laatste lacht.
Als dit niet escaleert dan heeft hij dat niet aan zichzelf te danken iig.

De uitnodigingen slingeren al rond op het net :
quote:
nn - 23.11.2009 23:28

wie gaat er mee naar raymonds huis?

gewonde
nn - 24.11.2009 01:01

De kraker die buiten door een lid van de knokploeg in elkaar is geslagen maakt het redelijk. Hij heeft een zeer zware hersenschudding en ligt flink in de kreukels. De meeste klappen waren gericht op z'n slaap en hij heeft meerdere trappen met een werkschoen met ijzeren punt in zijn buik en tegen zijn rug gekregen.
Naar omstandigheden maakt hij het goed.

Smerige bruinhemden zijn het die knokploegen , net als de politie indien ze inderdaad dit bewust toegelaten hebben. Nee , erger nog dan zijn het zwarthemden.

[ Bericht 18% gewijzigd door kitao op 24-11-2009 02:53:23 ]
megalomaniac
  dinsdag 24 november 2009 @ 03:57:25 #95
262650 kitao
prikplaatje
pi_74957258
Knokploeg + Medeplichtige Politie =

megalomaniac
pi_74957366
Lekker tolerant allemaal . Laat die kankergemeenten dan ook eens voor fatsoenlijke woningen zorgen en die corrupte knokploegjes eens flink aanpakken .

Dom volk met dat rechtse geblaat zou eens flink kapot geslagen moeten worden . Stelletje sfeerverziekers
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:07:13 #97
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74958582
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Het is die man z'n woning helemaal niet, hoe kom je daar nou bij?

De praatjes van het Internetheldencollectief zijn weer uitermate imponerend
Intelligent, but fucked up.
pi_74959264
Het zou me eigenlijk nauwelijks moeten verbazen hoe Fok!ers massaal hun goedkeuring uitspreken over knokploegen en ander geweld tegen mensen die de thans nog legale activiteit kraken uitvoeren.

En dan wel moord en brand schreeuwen als linkse mensen in een ander topic enig begrip tonen voor het leksteken van SUV-banden.

De hypocrisie van rechts Nederland openbaart zich weer eens.
pi_74959374
Ah oproepen tot geweld door mensen die zelf zeggen dat ze geweld afkeuren?? Vreemde PvdA stemmers . Ga toch een baan zoeken vies tuig.
pi_74959436
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ah oproepen tot geweld door mensen die zelf zeggen dat ze geweld afkeuren?? Vreemde PvdA stemmers . Ga toch een baan zoeken vies tuig.
Alles voor het Linkse Ideaal, zelfs als dat betekent dat men hypocriet moet zijn en geweld moet goedkeuren.
Je weet toch Communisme ten top!
pi_74959548
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alles voor het Linkse Ideaal, zelfs als dat betekent dat men hypocriet moet zijn en geweld moet goedkeuren.
Je weet toch Communisme ten top!
Het zijn idd heel hypocriete lui. Ook zomaar persoonsgegevens online zetten, is gewoon strafbaar , je eigen huis binnenrijden niet. Dus wie is er nu fout?
pi_74959586
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het zijn idd heel hypocriete lui. Ook zomaar persoonsgegevens online zetten, is gewoon strafbaar , je eigen huis binnenrijden niet. Dus wie is er nu fout?
Joh, nog een maandje wachten, dan mogen we eindelijk die plaag genaamd 'krakers' zelf verwijderen, zoals het hoort.
pi_74959784
Dat rechtse grut begint steeds dommer te acteren .

Werkelijk aandoenlijk ...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:36:04 #104
262650 kitao
prikplaatje
pi_74960491
quote:

[..]

Is toch gratis reclame voor die duivenkillers ?

megalomaniac
pi_74961257
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 02:39 schreef kitao het volgende:

[..]

Het laatste woordje is misschien nog niet gezegd ; dus laten we hopen dat hij inderdaad als laatste lacht.

[..]

Smerige bruinhemden zijn het die knokploegen , net als de politie indien ze inderdaad dit bewust toegelaten hebben. Nee , erger nog dan zijn het zwarthemden.

en indymedia aanhangers gebruiken geen geweld.
de krakerswet was destijds nog redelijk goed te keuren maar nu is er geen woningnood meer als je genoegen neemt met minder dan hartje centrum...

ook al hadden ze die krakers dood geschopt, zal me worst wezen dat dat ongediertje uitsterft
pi_74961359
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

de krakerswet was destijds nog redelijk goed te keuren maar nu is er geen woningnood meer als je genoegen neemt met minder dan hartje centrum...

ook al hadden ze die krakers dood geschopt, zal me worst wezen dat dat ongediertje uitsterft
Ja maar ze willen in het centrum en niets anders...en gratis natuurlijk. Parasieten (niet alleen in hun haar).
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:16:11 #107
262650 kitao
prikplaatje
pi_74961713
quote:

[..]

Zelfs in je naam staat al dat je gek bent , dus heeft het weinig zin dit hier te herhalen.
megalomaniac
pi_74961915
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef kitao het volgende:

[..]

Zelfs in je naam staat al dat je gek bent , dus heeft het weinig zin dit hier te herhalen.
Kun je nagaan hoe mensen zijn die nog stommer overkomen

"laten kraken die krakers"!
pi_74962599
quote:

[..]

Geen woningnood? Enig idee hoelang je op de wachtlijst staat voor een reguliere huur-woning in een van de 3 grote steden ???

Lees je in voor je je mening vormt , domme proleet
pi_74962952
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Geen woningnood? Enig idee hoelang je op de wachtlijst staat voor een reguliere huur-woning in een van de 3 grote steden ???

Deze discussie is herhaaldelijk gevoerd en tevens kwam ik met voorbeelden waar men zo in zou kunnen mits men kon aantonen dat ze 2000 bruto verdienden. Voor een student of een kraker natuurlijk niet op te brengen maar iedereen met een normale baan zou er zo inkunnen.

Vervolgens kwamen krakertjes met het argument waarom betalen voor een flat als je gratis in een huis kon zitten waarmee we weer aankwamen op punt 1; ze willen niet betalen.
pi_74963051
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

ga je erbuiten wonen en neem je de trein.

heb ik ook gedaan en veel vrienden van mij doen hetzelfde.
allemaal binnen no time een huis
pi_74963068
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Deze discussie is herhaaldelijk gevoerd en tevens kwam ik met voorbeelden waar men zo in zou kunnen mits men kon aantonen dat ze 2000 bruto verdienden. Voor een student of een kraker natuurlijk niet op te brengen maar iedereen met een normale baan zou er zo inkunnen.

Vervolgens kwamen krakertjes met het argument waarom betalen voor een flat als je gratis in een huis kon zitten waarmee we weer aankwamen op punt 1; ze willen niet betalen.
Juist. Dat is het. Niet betalen, maar wél op de mooiste locaties zitten.
pi_74963069
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef kitao het volgende:

[..]

jij bent het tegenaanpissen nog niet waard stuk ongedierte
pi_74963207
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus als je minder dan 2000 bruto verdient heb je geen recht op een woning in jouw optiek?
Een aanzienlijk gedeelte van de kantoor/bedrijfspanden staat leeg terwijl mensen in lengte van jaren op wachtlijsten moeten staan omdat er geen woningen beschikbaar zijn.

Zorg dus eerst maar voor voldoende fatsoenlijke en betaalbare huurwoningen en werk de enorme lijst van mensen die een woning zoeken weg voor je een vuist richting krakers wil maken . Niet alle krakers zijn hersenloze , werkeloze figuren .
pi_74963241
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dus als je minder dan 2000 bruto verdient heb je geen recht op een woning in jouw optiek?
Een aanzienlijk gedeelte van de kantoor/bedrijfspanden staat leeg terwijl mensen in lengte van jaren op wachtlijsten moeten staan omdat er geen woningen beschikbaar zijn.

Zorg dus eerst maar voor voldoende fatsoenlijke en betaalbare huurwoningen en werk de enorme lijst van mensen die een woning zoeken weg voor je een vuist richting krakers wil maken . Niet alle krakers zijn hersenloze , werkeloze figuren .
een buurman van mij heeft een mercedes cabrio.
rijdt die nauwelijks in, eigenlijk heb ik er meer aan nu deze winter ik met het fietsje moet.
denk dat ik hem maar ff kraak
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:03:19 #116
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74963248
quote:

[..]

Openlijk geweld tegen goederen, verstoring van de openbare orde, roekeloos rijgedrag... Zijn er vast nog wel meer.

Moet je per sé dom uit je nek lullen om anti-links te zijn?
pi_74963293
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar dat waren de voorbeelden waarbij men direct kon intrekken. Daarnaast staat er zat leeg wat gebruikt kan worden voor lagere lonen. Bij ons in de buurt staat bijvoorbeeld een hele woonwijk die over 5 jaar tegen de vlakte gaat. Dat zijn zo'n 400 woningen die direct gebruikt kunnen worden door studenten en wat niet meer. Maar ja, dan zit je niet in hartje Amsterdam en dan is het niet interessant he

En niet alle krakers zijn hersenloos werkeloos tuig....er zullen vast een paar een baan hebben maar over het algemeen niet.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:04:53 #118
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74963298
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

een buurman van mij heeft een mercedes cabrio.
rijdt die nauwelijks in, eigenlijk heb ik er meer aan nu deze winter ik met het fietsje moet.
denk dat ik hem maar ff kraak
Goede vergelijking.

Ja, behalve dan het feit dat dat een auto geen noodzaak is en woonruimte wel. Aangezien geschikte woonruimte schaars is zou het geen enkele eigenaar van een woonpand vrij moeten staan om het huis leeg te laten staan.

Persoonlijk bezit hoeft niet per se boven maatschappelijk belang te staan, echt niet.
pi_74963318
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

ga je erbuiten wonen en neem je de trein.

heb ik ook gedaan en veel vrienden van mij doen hetzelfde.
allemaal binnen no time een huis
Amsterdam ?? Zelfs in Almere sta je minimaal 3 jaar op een lijst en heeft men (tijdelijke) krot/keet woningen neergezet voor de starters . Ga maar kijken achter het station . Soort bouwketen , veel meer is het niet zo hoog is blijkbaar de nood . En dat is redelijk ver weg. Laat staan in Amsterdam zelf!
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:06:39 #120
262650 kitao
prikplaatje
pi_74963345
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Openlijk geweld tegen goederen, verstoring van de openbare orde, roekeloos rijgedrag... Zijn er vast nog wel meer.

Poging doodslag bijvoorbeeld.
Ik hoop dat er veel camera's in die wijk staan en dat die zieke smerige dakduifknuppels flink aangeklaagd worden met forse celstraffen en smartegelden.
megalomaniac
pi_74963380
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Goede vergelijking.

Ja, behalve dan het feit dat dat een auto geen noodzaak is en woonruimte wel. Aangezien geschikte woonruimte schaars is zou het geen enkele eigenaar van een woonpand vrij moeten staan om het huis leeg te laten staan.

Persoonlijk bezit hoeft niet per se boven maatschappelijk belang te staan, echt niet.
Nou, echt wel.
pi_74963404
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

pi_74963423
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar dat waren de voorbeelden waarbij men direct kon intrekken.
Waar dan?? Via het selectieproces van Woonbron zijn er iig geen woningen beschikbaar waar je zo in kan trekken en die ook nog betaalbaar zijn.

Ja particulier huren/opgelicht worden of huisjesmelkers , ideaal man !
pi_74963446
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:05 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Amsterdam ?? Zelfs in Almere sta je minimaal 3 jaar op een lijst en heeft men (tijdelijke) krot/keet woningen neergezet voor de starters . Ga maar kijken achter het station . Soort bouwketen , veel meer is het niet zo hoog is blijkbaar de nood . En dat is redelijk ver weg. Laat staan in Amsterdam zelf!
goh, ik hoor vrienden er niet echt over en anders ga je dus wat buiten een stad zitten.
half uurtje treinen sochtends, kun je een krant lezen en een kop koffie achterover slaan
pi_74963456
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik hoop dat er veel camera's in die wijk staan en dat die zieke smerige dakduifknuppels flink aangeklaagd worden met forse celstraffen en smartegelden.
Met dakduifknuppels bedoel je de krakers? Eens
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:11:15 #126
262650 kitao
prikplaatje
pi_74963496
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:57 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

jij bent het tegenaanpissen nog niet waard stuk ongedierte
Ik zou het ook niet proberen anders kun je voortaan als meisje door het leven.
megalomaniac
pi_74963598
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet proberen anders kun je voortaan als meisje door het leven.

yeah right
pi_74963638
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

goh, ik hoor vrienden er niet echt over en anders ga je dus wat buiten een stad zitten.
half uurtje treinen sochtends, kun je een krant lezen en een kop koffie achterover slaan
Vrienden van je blabla , voorbeelden genoeg blabla? Nou komop . 350 euro te besteden aan kale huur want ik studeer nog .? Goed , dus,komop ! Amsterdam of net daarbuiten maakt niet uit ivm college . Maar binnen nu en 14 dagen wil ik er wel in!

Regel het ff
pi_74963650
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Waar dan?? Via het selectieproces van Woonbron zijn er iig geen woningen beschikbaar waar je zo in kan trekken en die ook nog betaalbaar zijn.

Ja particulier huren/opgelicht worden of huisjesmelkers , ideaal man !
Probeer eens een andere organisatie dan Woonbron.
pi_74963672
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:15 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Vrienden van je blabla , voorbeelden genoeg blabla? Nou komop . 350 euro te besteden aan kale huur want ik studeer nog .? Goed , dus,komop ! Amsterdam of net daarbuiten maakt niet uit ivm college . Maar binnen nu en 14 dagen wil ik er wel in!

Regel het ff
Wat nou Amsterdam of net er buiten. Ga maar eens elders kijken en pak de trein.
pi_74963707
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, echt wel.
Als jouw moeder je vroeger een verhaaltje voorlas over Robin Hood vond je het zeker maar zielig voor die rijke mensen dat ze bestolen werden.
pi_74963738
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Probeer eens een andere organisatie dan Woonbron.
Bestaat niet . Maar geen omslachtig gelul nu . Makkelijk te vinden volgens jou . Voorbeelden dus
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:21:50 #133
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74963777
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, echt wel.
En waar trek je de grens dan?

Bij het moment dat de have-nots moordend en plunderend door je buurtje trekken?
Moet alles maar particulier bezit kunnen zijn?

Ik ben hier echt heel benieuwd naar.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik mis de grap een beetje.... Nooit van gehoord?
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Meisje, je kunt zelf nog geen honkbalknuppel optillen. Bespaar ons de stoere praat
pi_74963786
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Bestaat niet . Maar geen omslachtig gelul nu . Makkelijk te vinden volgens jou . Voorbeelden dus
Hier bijvoorbeeld een huis in Epe, gewoon als voorbeeld he, niet dat je daar moet gaan wonen

http://www.funda.nl/huur/epe/appartement-83968050-eper-veste/

En zo zijn er in elke plaats wel huizen te vinden. Uiteraard niet voor 300 in het centrum van Amsterdam maar he, waar haal jij het recht vandaan om daar te wonen? Doe dat maar wanneer je geld hebt verdiend.

Of speciaal voor studenten, een heel fucking complex:

http://www.funda.nl/huur/(...)straat/omschrijving/

Je moet wel willen natuurlijk,.......
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:24:39 #135
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74963846
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hier bijvoorbeeld een huis in Epe, gewoon als voorbeeld he, niet dat je daar moet gaan wonen

En zo zijn er in elke plaats wel huizen te vinden. Uiteraard niet voor 300 in het centrum van Amsterdam maar he, waar haal jij het recht vandaan om daar te wonen? Doe dat maar wanneer je geld hebt verdiend.
Tsja... Op den duur kweek je zo wel de ideale geseggregeerde samenleving.

Gemengde buurten zijn beter. Nog los van het feit dat een hoop mensen met wat centen die naar A'dam komen bepaald geen aanwinst zijn voor de stad.
pi_74963861
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Als jouw moeder je vroeger een verhaaltje voorlas over Robin Hood vond je het zeker maar zielig voor die rijke mensen dat ze bestolen werden.
O, dan heb ik het verkeerd begrepen, de krakers stelen de huizen van de rijken om ze vervolgens door te geven aan de ármen. Ze gaan er niet zelf in zitten. Prijzenswaardig
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:26:15 #137
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74963878
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O, dan heb ik het verkeerd begrepen, de krakers stelen de huizen van de rijken om ze vervolgens door te geven aan de ármen. Ze gaan er niet zelf in zitten. Prijzenswaardig
Wat was er nou zo leuk aan openlijk geweld tegen goederen?
pi_74963915
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat was er nou zo leuk aan openlijk geweld tegen goederen?
Daar heb ik nog nooit van gehoord.

En ja, ik kan best een honkbalknuppel oppakken hoor
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:28:44 #139
262650 kitao
prikplaatje
pi_74963931
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet donders goed wie ik bedoel , de dakduifknuppels zijn de leden van de fascistische knokploeg van FLB , een schoonmaakbedrijf dat ook duiven verwijdert.

www.flb.nl

Die site is echter al uit de lucht , waarschijnlijk gekraakt.

megalomaniac
pi_74963942
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

En waar trek je de grens dan?

Bij het moment dat de have-nots moordend en plunderend door je buurtje trekken?
Moet alles maar particulier bezit kunnen zijn?

Ik ben hier echt heel benieuwd naar.
[..]

Ik mis de grap een beetje.... Nooit van gehoord?
[..]

Meisje, je kunt zelf nog geen honkbalknuppel optillen. Bespaar ons de stoere praat
Mijn eigen huis is mijn eigen huis. Daar moeten krakers met hun tengels afblijven.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:31:03 #141
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74963985
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn eigen huis is mijn eigen huis. Daar moeten krakers met hun tengels afblijven.
Helemaal mee eens.

Maar het feit dat je een pand in bezit hebt maakt het nog niet tot je huis lieverd.
pi_74963987
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Of speciaal voor studenten, een heel fucking complex:

http://www.funda.nl/huur/(...)straat/omschrijving/

Je moet wel willen natuurlijk,.......
Epe?? Ik studeer in Amsterdam , wat de neuk moet ik in Epe zoeken gast??

En als ik niet studeer maar in Amsterdam werk ? Waar moet ik dan wonen? 4 uur OV per dag ? Denk je dat de baas dat allemaal gaat betalen ?
Hartje Amsterdam kan ik begrijpen dat dat te veeleisend is . Maar een flatje in Almere moet kunnen toch ?

Serieus , die woningbouw-mafia bouwt liever apartementen aan het Ij waar ze 1200 euro huur voor kunnen vangen dan dat ze fatsoenlijke starterswoningen realiseren .
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:31:51 #143
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74964008
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Bestaat gewoon. Openlijk geweld kan tegen personen of tegen goederen. Beide strafbaar.
quote:
En ja, ik kan best een honkbalknuppel oppakken hoor
had ik me mooi effe in je vergist zeg
pi_74964063
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Bestaat gewoon. Openlijk geweld kan tegen personen of tegen goederen. Beide strafbaar.
[..]

had ik me mooi effe in je vergist zeg
Maar hoe werkt dat dan, geweld tegen goederen?

Inderdaad
pi_74964161
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En als ik niet studeer maar in Amsterdam werk ? Waar moet ik dan wonen? 4 uur OV per dag ? Denk je dat de baas dat allemaal gaat betalen ?
Hartje Amsterdam kan ik begrijpen dat dat te veeleisend is . Maar een flatje in Almere moet kunnen toch ?

Serieus , die woningbouw-mafia bouwt liever apartementen aan het Ij waar ze 1200 euro huur voor kunnen vangen dan dat ze fatsoenlijke starterswoningen realiseren .
http://www.kamernet.nl/dsp_h_searchResults.php?outsideGemeente=1&f_RoomLocationID=1&minArea=6&maxPrice=400&Submit=Zoeken

onder de 400 zat te krijgen
pi_74964397
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Speciaal voor jou zeg ik er nog bij dat het een voorbeeld is en toch reageer je zoals ik al had verwacht. Wat voorspelbaar. Ik zie inmiddels wel een link boven deze post met een zoekresultaat. Even kijken wat er instaat.

En zoals ik al eerder aangaf, in Delft, Rotterdam, Den Haag is zat te vinden. Zit je in no time met het treintje in Amsterdam. Maar nogmaals,....je moet willen he.
pi_74964469
quote:
10 m2 voor - ¤ 350 ?
Maar ok goede wil dan. Ga jij reageren dan. Voor de gein. En kijk of je dat kamertje krijgt . Post je reacties van de verhuurder hier . Ik ga met je mee als je kunt komen kijken .

Je hebt duidelijk geen idee hoe de verhouding vraag/aanbod ligt . Op dat kamertje van 10m2 komen minimaal 300 reacties .

Wedden dat je hem niet krijgt ?
pi_74964584
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

10 m2 voor - ¤ 350 ?
Maar ok goede wil dan. Ga jij reageren dan. Voor de gein. En kijk of je dat kamertje krijgt . Post je reacties van de verhuurder hier . Ik ga met je mee als je kunt komen kijken .

Je hebt duidelijk geen idee hoe de verhouding vraag/aanbod ligt . Op dat kamertje van 10m2 komen minimaal 300 reacties .

Dus eerst was het er niet, nu vindt je het te klein én je denkt dat je hem niet krijgt. Een hoop aannames weer. Je argument dat ze er niet zijn gaat dus iig niet op.
pi_74964672
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

10 m2 voor - ¤ 350 ?

ga ergens anders studeren dan als je tijdens je studententijd riant wil leven.
ik heb zelf een jaar geleefd op een 6,4 m2 kamertje.
heb me prima vermaakt.

en je kunt ook zelf gaan reageren he, ik heb al een kamer.
maar een linkse zeikerd als jou zal het bijvoorbeeld bij een hospiteeravond slecht doen, werk aan je eigen instelling zou ik zeggen
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:54:29 #150
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74964686
Als het huis al een jaar leegstond en het was legaal gekraakt, dan mag de eigenaar van het huis wat mij betreft de bak in wegens poging tot moord.

Of vinden jullie het normaal om levens van andere mensen in gevaar te brengen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:55:59 #151
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74964738
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:54 schreef dieanderegek het volgende:
maar een linkse zeikerd als jou zal het bijvoorbeeld bij een hospiteeravond slecht doen, werk aan je eigen instelling zou ik zeggen
Nee, je zegt het verkeerd. Mensen die eruit zien als een linkse zeikerd (zoals ik, puur en alleen omdat ik een hanekam op mn hoofd heb) zullen het altijd slecht doen bij een hospiteeravond, omdat er in deze wereld zo belachelijk veel mensen rondlopen die vinden dat als iemand anders is hij hier niet thuishoort

been there, done that
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_74964782
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:54 schreef maniack28 het volgende:
Als het huis al een jaar leegstond en het was legaal gekraakt, dan mag de eigenaar van het huis wat mij betreft de bak in wegens poging tot moord.

Legaal en gekraakt, hmm, twee woorden die een beetje wringen
pi_74964843
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus eerst was het er niet, nu vindt je het te klein én je denkt dat je hem niet krijgt. Een hoop aannames weer. Je argument dat ze er niet zijn gaat dus iig niet op.
quote:

[..]

Op papier zijn de woningen er . Wil dat zeggen dat je de betreffende kamer ook daadwerkelijk krijgt ? Niet dus.

Maar er zijn ook gewoon onderzoeken naar gedaan hoor . O.a. door het SEO op verzoek van het ministerie van Economische zaken zelf.

[quote]
SEO Economisch Onderzoek.

* Dossier - Woningmarkt
en Haag, 18 mei. Het grote tekort aan woningen wordt deels veroorzaakt door het overheidsbeleid. Dat is een van de conclusies uit het rapport van het Amsterdamse onderzoeksbureau SEO Economisch Onderzoek.

Het onderzoek werd gedaan op verzoek van het ministerie van Economische Zaken. In een eerste reactie noemt minister Dekker (Volkshuisvesting, VVD) de conclusie „zeer eenzijdig”.

Een van de onderzoekers van het SEO is C. Teulings, sinds begin deze maand directeur van het Centraal Planbureau, belangrijk adviesorgaan van de regering.
Het onderzoek werd gedaan op verzoek van het ministerie van Economische Zaken.

http://www.nrc.nl/economi(...)tekort_door_overheid
Ook is er een Zembla complete uitzending aan gewijd :
http://redir.vara.nl/tv/zembla/welcome2.html?20050224/zembla

Nogmaals lees je eerst fatsoenlijk in voor je dingen als complete onzin denkt te kunnen doen .
pi_74964845
quote:

als ze er niet vrijwillig uit gaan.
dat kraakverbod is al jaren achterhaald en als er tuig aan je bezittingen komt en de overheid doet niks dan mag je van alles gebruiken in mijn optiek
pi_74964874
quote:

[..]

Op papier zijn de woningen er . Wil dat zeggen dat je de betreffende kamer ook daadwerkelijk krijgt ? Niet dus.

Maar er zijn ook gewoon onderzoeken naar gedaan hoor . O.a. door het SEO op verzoek van het ministerie van Economische zaken zelf.
quote:

SEO Economisch Onderzoek.

* Dossier - Woningmarkt
en Haag, 18 mei. Het grote tekort aan woningen wordt deels veroorzaakt door het overheidsbeleid. Dat is een van de conclusies uit het rapport van het Amsterdamse onderzoeksbureau SEO Economisch Onderzoek.

Het onderzoek werd gedaan op verzoek van het ministerie van Economische Zaken. In een eerste reactie noemt minister Dekker (Volkshuisvesting, VVD) de conclusie „zeer eenzijdig”.

Een van de onderzoekers van het SEO is C. Teulings, sinds begin deze maand directeur van het Centraal Planbureau, belangrijk adviesorgaan van de regering.
Het onderzoek werd gedaan op verzoek van het ministerie van Economische Zaken.

http://www.nrc.nl/economi(...)tekort_door_overheid
Ook is er een Zembla complete uitzending aan gewijd :
http://redir.vara.nl/tv/zembla/welcome2.html?20050224/zembla

Nogmaals lees je eerst fatsoenlijk in voor je dingen als complete onzin denkt te kunnen doen .
pi_74964913
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, je zegt het verkeerd. Mensen die eruit zien als een linkse zeikerd (zoals ik, puur en alleen omdat ik een hanekam op mn hoofd heb) zullen het altijd slecht doen bij een hospiteeravond, omdat er in deze wereld zo belachelijk veel mensen rondlopen die vinden dat als iemand anders is hij hier niet thuishoort

been there, done that
dus je hebt een hanekam nodig om te laten zien dat je speciaal, anders en bijzonder bent

hoe oud ben je? 16?

probeer eens volwassen te worden
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:20:26 #157
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:21:02 #158
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74964983
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

als ze er niet vrijwillig uit gaan.
dat kraakverbod is al jaren achterhaald en als er tuig aan je bezittingen komt en de overheid doet niks dan mag je van alles gebruiken in mijn optiek
Kapitalisme ten top: eigendomsrecht is belangrijker dan een mens.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:24:35 #159
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965079
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, want het is nu eenmaal legaal op dit moment...
pi_74965094
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Om van te kotsen idd
19 % leegstand in Amerdam maar voor een student geen woonruimte te krijgen .
pi_74965096
quote:
Thanks!
Dit geldt dus vooral als er hekken aangaan bij voetbalwedstrijden enzo.

Vond het wel leuk om te lezen dat de Uitleg Delicten Wetboek van Strafrecht, de Lexplicatie, geschreven is door Dhr. Bangma
pi_74965114
quote:

[..]

nee recht in het algemeen, als dat tuig je spullen inpikt, hetzelfde tuig dat geen bijdrage levert aan de samenleving, dan is het een goede daad om ze bikkelhard aan te pakken
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:26:47 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965131
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

dus je hebt een hanekam nodig om te laten zien dat je speciaal, anders en bijzonder bent
Nee, ik heb een hanekam omdat ik er van overtuigd ben dat een ieder zich zo moet kleden en uiten als hij/zij wil... Een hanekam past bij mij als persoon, dus heb ik er een, simpel!
quote:
hoe oud ben je? 16?
Leeftijd is slechts een getal, het gaat om ervaring, die maakt je tot de persoon die je vandaag de dag bent... maar speciaal voor jou, 24
quote:
probeer eens volwassen te worden
En dit is dus precies de reden waarom mensen die er anders uitzien bij een hospiteeravond nooit zullen slagen. Thanks for making my point!

Sheep can change everything..

[ Bericht 1% gewijzigd door maniack28 op 24-11-2009 13:32:02 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:29:06 #164
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965187
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

nee recht in het algemeen, als dat tuig je spullen inpikt, hetzelfde tuig dat geen bijdrage levert aan de samenleving, dan is het een goede daad om ze bikkelhard aan te pakken
Speculatie, je weet niet of dat tuig wel of geen bijdrage levert aan de samenleving.

Buiten dat vind ik het woord tuig beledigend, je kan ook gewoon krakers gebruiken.

Ik noem jou toch ook geen kankerkapitalist?
pi_74965296
quote:

[..]

Kom nou. Jij doet net of de keuze is: huis kapot of mens kapot. Dat is de keuze natuurlijk helemaal niet.
Die mens hoeft helemaal niet kapot, hij moet alleen met zijn tengels van andermans eigendom afblijven.
Nou poe, oneerlijk hè?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74965310
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, ik heb een hanekam omdat ik er van overtuigd ben dat een ieder zich zo moet kleden en uiten als hij/zij wil... Een hanekam past bij mij als persoon, dus heb ik er een, simpel!
[..]

Leeftijd is slechts een getal, het gaat om de ervaring die je maakt tot de persoon die je vandaag de dag bent... maar speciaal voor jou, 24
[..]

En dit is dus precies de reden waarom mensen die er anders uitzien bij een hospiteeravond nooit zullen slagen. Thanks for making my point!

nou goed, ga als een clown door het leven maar accepteer dan ook dat je flink wat tegenslagen krijgt.
ik onderscheid me liever van anderen op een manier dat anderen het niet hoeven te zien.
pi_74965323
Volgens mij hebben de meeste tegenstanders een beeld van Groen Links typetjes die werken als iets afschuwelijks zien en louter blowen en panden beschadigen.

In Amsterdam bijvoorbeeld is minimaal de helft van de kraker student die niet aan geschikte/betaalbare woonruimte kan komen.
pi_74965353
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Volgens mij hebben de meeste tegenstanders een beeld van Groen Links typetjes die werken als iets afschuwelijks zien en louter blowen en panden beschadigen.

In Amsterdam bijvoorbeeld is minimaal de helft van de kraker student die niet aan geschikte/betaalbare woonruimte kan komen.
Het een sluit het ander niet uit.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74965354
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:29 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Speculatie, je weet niet of dat tuig wel of geen bijdrage levert aan de samenleving.

Buiten dat vind ik het woord tuig beledigend, je kan ook gewoon krakers gebruiken.

Ik noem jou toch ook geen kankerkapitalist?
mensen die aan andermans eigendommen komen, de boel slopen, parasiteren op de samenleving en geweld gebruiken als eerste noem ik tuig en dan ben ik nog voorzichtig.
krakers is een idealistisch woord uit de jaren 70 en 80 die niet meer van toepassing is...

je mag me noemen wat ik wil zolang je maar van de spullen van anderen afblijft en niet te dicht in mijn buurt komt
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:36:23 #170
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965390
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

nou goed, ga als een clown door het leven maar accepteer dan ook dat je flink wat tegenslagen krijgt.
ik onderscheid me liever van anderen op een manier dat anderen het niet hoeven te zien.
Ik zie nu ook al dat je een kankerkapitalist bent hoor

Accepteer dat je tegenslagen krijgt ja, accepteer dat de wereld zo in elkaar zit nee. Op een dag zal iedereen gelijk zijn, al is het maar door mensen zoals jou van de wereld te verwijderen
pi_74965405
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef Winner_Taco het volgende:

omdat dat soort idioten iets als de kunstacademie of een andere wazige studie doen.
hiernaast zit het AKI, allemaal kansloos volk.
beetje de hele dag knutselen en schilderen en denken dat ze getalenteerd zijn terwijl ze de lelijkste gedrochten voortbrengen onder het mom van ik ben speciaal dus mijn kutwerk is ook speciaal
pi_74965478
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Er zijn hier mensen die nogal moeite hebben met grijstinten.

Past trouwens prima in het plaatje van de verharding en intolerantie die schijnbaar erg in de mode is momenteel.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:39:28 #173
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965486
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:35 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

mensen die aan andermans eigendommen komen, de boel slopen, parasiteren op de samenleving en geweld gebruiken als eerste noem ik tuig en dan ben ik nog voorzichtig.
krakers is een idealistisch woord uit de jaren 70 en 80 die niet meer van toepassing is...
Wederom speculatie, ik ken krakers die een huis hebben opgeknapt, een baan hebben, een weggeefwinkel hebben opgezet, een atelier voor kunstwerken hebben gemaakt aan de voorkant van het pandje, die vrijwilligerswerk doen met ouderen.

Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat jij over een kam scheert.. en over een kam scheren is nooit goed. Denk eens wat vrijer, open je ogen... en wees vooraal geen schaap.
quote:
je mag me noemen wat ik wil zolang je maar van de spullen van anderen afblijft en niet te dicht in mijn buurt komt
Ik kraak niet... En ik snap dat je bang voor me bent Ik zou ook bang zijn voor veranderingen, voor gelijkheid, voor iedereen een plek ongeacht uiterlijk of mening als ik zo aan het discrimineren was zoals jij
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:40:39 #174
262650 kitao
prikplaatje
pi_74965532
quote:

Ook al was het illegaal , op het moment dat hier moorddadige millities door de straten gaan marcheren die eigen rechter gaan spelen terwijl de politie de andere kant opkijkt dan is het einde zoek en hebben we hier binnenkort een nieuw Nicaragua poldermodel.

Het wordt blijkbaar normaal , zie Urk , dit en Musselkanaal.
De daders moeten simpelweg voor poging doodslag aangeklaagd worden gevolgd met forse schadeclaims.

megalomaniac
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:41:37 #175
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965570
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef kitao het volgende:

[..]

Ook al was het illegaal , op het moment dat hier moorddadige millities door de straten gaan marcheren die eigen rechter gaan spelen terwijl de politie de andere kant opkijkt dan is het einde zoek en hebben we hier binnenkort een nieuw Nicaragua poldermodel.

Het wordt blijkbaar normaal , zie Urk , dit en Musselkanaal.
De daders moeten simpelweg voor poging doodslag aangeklaagd worden gevolgd met forse schadeclaims.

[ afbeelding ]
True, maar ik probeerde even de focus te leggen op het feit dat kraken nog steeds niet verboden is
pi_74965639
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

omdat dat soort idioten iets als de kunstacademie of een andere wazige studie doen.
hiernaast zit het AKI, allemaal kansloos volk.
beetje de hele dag knutselen en schilderen en denken dat ze getalenteerd zijn terwijl ze de lelijkste gedrochten voortbrengen onder het mom van ik ben speciaal dus mijn kutwerk is ook speciaal
Je hebt je populistische plaatje al helemaal gevormd naar jouw eigen principes en idealen .

Vooroordelen vriend :,)
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:44:36 #177
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74965666
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je hebt je populistische plaatje al helemaal gevormd naar jouw eigen principes en idealen .

Ik wou het niet zeggen, maar ik doe het toch.. het fasistisch gedachtegoed is zo jaren 40
pi_74965722
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

[..]

Leeftijd is slechts een getal, het gaat om ervaring, die maakt je tot de persoon die je vandaag de dag bent... maar speciaal voor jou, 24
[..]

En wat voor werk doe je?
pi_74965787
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

paar maal samengewoond met dat soort en feestjes mee gemaakt.

kan er dus vanuit mijn eigen ervaringen ook een beeld van vormen.
en nee ze zijn niet allemaal zo maar het merendeel wel
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:12:19 #180
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74966089
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En wat voor werk doe je?
Ik studeer natuurkunde aan de Universiteit Utrecht. Probeer binnen een jaar mijn 2e graads lesbevoegdheid te halen, mijn bachelor af te sluiten en dan parttime werken met daarnaast een master Meteorologie en Fysische Oceanografie als vervolgstudie.

Als bijbaan werk ik al ruim 2 jaar bij de afdeling Atmosferische Chemie van het IMAU (UU). Buiten dat ben ik vrijwilliger in een poppodium, daar regel ik eens per maand een avond met bands en de rest van de maand help ik flyeren, draai ik bar/munt/kas-diensten etc. Verder ben ik vrijwilliger geweest bij de lokale kinderboerderij en heb ik bij de lokale radio gewerkt.

Genoeg info om te bewijzen dat ondanks het feit dat ik een hanekam heb en pro kraken ben ik een positieve bijdrage leef aan deze maatschappij?
pi_74966285
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef maniack28 het volgende:

Genoeg info om te bewijzen dat ondanks het feit dat ik een hanekam heb en pro kraken ben ik een positieve bijdrage leef aan deze maatschappij?
Ja en ik ben ook niet te beroerd om te zeggen dat je dan goed bezig bent. Je bent een voorbeeld voor vele andere krakers.
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:22:17 #182
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74966367
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja en ik ben ook niet te beroerd om te zeggen dat je dan goed bezig bent. Je bent een voorbeeld voor vele andere krakers.
En ik kraak niet eens, kan je nagaan... maar ik begeef me wel iedere week in het kraakcircuit hoor

en de reden dat ik niet kraak: ik ben samen gaan wonen met mijn "inmiddels ex"- vriendin een jaar of 3 terug
pi_74966414
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

paar maal samengewoond met dat soort en feestjes mee gemaakt.

kan er dus vanuit mijn eigen ervaringen ook een beeld van vormen.
en nee ze zijn niet allemaal zo maar het merendeel wel
Diversiteit en extremen maken het leven boeiend . En ja er zitten rotte appels tussen.

Anderzijds zou jij willen dat we allemaal dezelfde moraal zouden hebben ? Dat we allemaal in Astra leasebakkies door het leven zouden feitsen ? Dezelfde idealen? Dromen?

Ik baal stevig van de verharding en het feit dat er steeds minder ruimte is voor "andersdenkenden"

Neem nou die enorme kut OP.

Haha kankerkrakers krijgen klappen hahaha . En dan morgen worden er weer 2 agenten in elkaar geslagen door krakers of Nieuwe Nederlanders (:') ) en lacht de "tegenstand" weer.

Steeds meer een oorlogsgebied waarin het "zij" vs "wij" zo ontzettend jammer en overbodig.

Het ergste is wel dat lhet meeste geld gegraaid wordt aan de top. Door de politiek , Harry de makelaar die 7 ton pakt via fraude .Dergelijke zaken . Maar die lui staan op een voetstuk. en blijven buiten schot .

Ik ben geen kraker en nooit geweest . Maar al die subculturen en verschillen maken het juist ontzettend interessant .

Ik snap die intense haat over en weer niet . Echt niet .

Klinkt nu vast als een of andere mislukte hippy :'' )
pi_74967000
Van mij mag geweld in bepaalde situaties. Bij bijvoorbeeld voetbalrellen en bij het ontruimen van huizen. Vol gas erop!
pi_74967075
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 15:58 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Anderzijds zou jij willen dat we allemaal dezelfde moraal zouden hebben ? Dat we allemaal in Astra leasebakkies door het leven zouden feitsen ? Dezelfde idealen? Dromen?
Krijgen we dat gelul weer. Aanpassing is saai, iedereen is uniek! Doe lekker waar je zin in hebt, maar blijf met je vuile nagelriemen van andermans eigendommen af.
quote:
Ik baal stevig van de verharding en het feit dat er steeds minder ruimte is voor "andersdenkenden"
Je moet andersdenkenden niet verwarren met "onaangepasten".
quote:
Haha kankerkrakers krijgen klappen hahaha . En dan morgen worden er weer 2 agenten in elkaar geslagen door krakers of Nieuwe Nederlanders (:') ) en lacht de "tegenstand" weer.

Verschil in gezag misschien? Die krakers verdienen klappen, omdat ze andermans kapitaal stelen. Die agenten, mits behoorlijk functionerend, werken. Zij verdienen GEEN klappen.
quote:
Steeds meer een oorlogsgebied waarin het "zij" vs "wij" zo ontzettend jammer en overbodig.
quote:
Het ergste is wel dat lhet meeste geld gegraaid wordt aan de top. Door de politiek , Harry de makelaar die 7 ton pakt via fraude .Dergelijke zaken . Maar die lui staan op een voetstuk. en blijven buiten schot .

Ik ben geen kraker en nooit geweest . Maar al die subculturen en verschillen maken het juist ontzettend interessant .
Keloel. Wacht maar tot je op een dag zelf een pand bezit (gekocht na jarenlang werken), en er een groep hanekammen intrek in neemt.
pi_74968636
Als je al niet meer met knokploegen op krakers af mag, hoe raken de jonge Holleeders en Cor van Houts van deze tijd dan ooit aan een carrierestart?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:24:48 #187
pi_74969241
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef tho_Omas het volgende:

Keloel. Wacht maar tot je op een dag zelf een pand bezit (gekocht na jarenlang werken), en er een groep hanekammen intrek in neemt.
Dat kan alleen als je voor langere tijd leeg laat staan. Maar verkoop het dan.
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:26:36 #188
pi_74969300
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Tenzij je kraken gaat verbieden. Maar dan krijg je dezelfde onzin-discussie als met drugs: Drugs zijn slecht omdat ze verboden zijn.
Je hebt geen argument.

Wanneer gaan ze woningspeculatie verbieden?
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:33:46 #189
pi_74969542
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

probeer je eens aan te passen aan de grijze domme massa van product- en propaganda-consumenten zodat politici en ondernemers beter misbruik van de kuddes kunnen maken.
pi_74972518
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef tho_Omas het volgende:

Onzin. Als je na jarenlang werken eindelijk een pand kan betalen, laat je het na aankoop niet meteen een jaar lang leegstaan.

Een pand mag pas gekraakt worden als het langer dan een jaar niet in gebruik is geweest. Panden die gekraakt worden zijn dus veelal eigendom van mensen die genoeg geld hebben om er naast hun woonhuis een ongebruikt pand op na te houden.
pi_74973199
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Onzin. Als je na jarenlang werken eindelijk een pand kan betalen, laat je het na aankoop niet meteen een jaar lang leegstaan.

Een pand mag pas gekraakt worden als het langer dan een jaar niet in gebruik is geweest. Panden die gekraakt worden zijn dus veelal eigendom van mensen die genoeg geld hebben om er naast hun woonhuis een ongebruikt pand op na te houden.
En binnenkort mag het dus niet meer en krijg je steeds vaker knokploegen.
pi_74973526
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zal zo'n knokploeg eens 'per ongeluk' jouw adres geven als ze vragen waar dat kraakpand is dat ze moeten ontruimen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:49:46 #193
pi_74973544
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het gaat goed met de rechtstaat!
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:59:19 #194
262650 kitao
prikplaatje
pi_74978799
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het gaat goed met de rechtstaat!
Zouden die krakers ook weten dat als iemand met stalen schoenen en een honkbalknuppel op je in gaat schoppen/slaan , dat dan de wet op zelfverdediging gaat gelden en je zo iemand zonder pardon een kogel tussen zijn ogen kan jagen ?
megalomaniac
pi_74978970
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef kitao het volgende:

[..]

Zouden die krakers ook weten dat als iemand met stalen schoenen en een honkbalknuppel op je in gaat schoppen/slaan , dat dan de wet op zelfverdediging gaat gelden en je zo iemand zonder pardon een kogel tussen zijn ogen kan jagen ?
Nee, dat mag dus niet. Hoe kom je daar bij?
  woensdag 25 november 2009 @ 00:08:21 #196
262650 kitao
prikplaatje
pi_74979172
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sinds wanneer , dat mag dus wel.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 00:13:40 #197
pi_74979354
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je mag jezelf gewoon verdedigen tegen gewelddadige maffia, hoor.
pi_74979617
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een 2e pand, als belegging oid. Dus wat je ook in je 2e alinea zegt. Ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze met hun eigendommen moeten doen. Als jij een ferrari in je garage hebt staan, en die een jaar niet gebruikt, dan zou ik daar ook in kunnen stappen. Anders moet ik met de trein naar mijn werk .
pi_74979716
Als je een ferrari hebt, heb je vast nog wel andere auto's
Nee, deze ging zijn eigen ferrari vernielen, blijkbaar had zijn ferrari weinig waarde in principe, maar kon het niet verkroppen dat iemand anders IN zijn bezit/ferrari zat.
  woensdag 25 november 2009 @ 00:39:17 #200
262650 kitao
prikplaatje
pi_74979936
Asociale politieklopper die voor zich zelf een nieuw wetboek van strafrecht heeft ontworpen met slechts één artikel : het recht om te creperen :

http://indymedia.nl/nl/2009/11/63621.shtml

Laten we hopen dat hij een gezagsgetrouwe opvolger is van die wet en het goede voorbeeld geeft.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 00:43:29 #201
pi_74980030
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:20 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een 2e pand, als belegging oid.
Dat is de kern van de discussie, die niet ophoud bij vastgoedspeculatie, maar over kapitalisme als geheel gaat.

Als je een pand koopt in een land/regio met woningnood om leeg te laten staan, dan verdien je geld ten koste van iemand anders.

De grote vraag is of we dat OK vinden of niet. De mensen die het OK vinden doen er heel hypocriet over en ontkennen het gewoon. Zonder argumenten overigens.
pi_74982242
Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef tho_Omas het volgende
quote:
Krijgen we dat gelul weer. Aanpassing is saai, iedereen is uniek! Doe lekker waar je zin in hebt, maar blijf met je vuile nagelriemen van andermans eigendommen af.
Aanpassing voor wie of wat ? Naar jouw verknipte en kortzichtige norm? Aanpassen aan die maffia in het vastgoed met hun louche knokploegjes die menen boven de wet te staan ??
quote:
Je moet andersdenkenden niet verwarren met "onaangepasten".
Theo v Gogh paste zich ook niet aan . Riep maar wat , al beledigde hij mensen tot op het bot . Alles onder de noemer "vrijheids v meningsuiting ".
Wilders idem . En jezelf vervolgens verantwoorden ho maar .
quote:

Verschil in gezag misschien? Die krakers verdienen klappen, omdat ze andermans kapitaal stelen. Die agenten, mits behoorlijk functionerend, werken. Zij verdienen GEEN klappen.
De wet verbied kraken , daar kun je voor gestraft worden ja . Dat is nagelaten in deze kwestie . Vervolgens komt er een groepje mensen die denkt boven de wet te staan en zich schuldig maakt aan poging tot moord , en daar heb je opeens wél respect voor ?

Je leest de wet naar eigen invulling , wat in jouw kortzichtige wereldje het meest praktisch is . Niet conform de feiten zoals deze zijn opgeschreven in het Wvs.
quote:
Kraken is bij wet verboden . Dus dan zou ik netjes de politie bellen en de betreffende personen laten verwijderen. Zeker niet met een knokploeg mensen kapot slaan op de manier zoals eerder beschreven is door herhaaldelijk op de slaap te rammen..

En was het een groep hanenkammen ja ? Was je erbij ? Doen mensen met hanenkammen altijd kraken ja? Ik had ook een hanenkam , maar heb altijd netjes huur betaald en gewerkt . Hoe kan dat dan ??

Wacht jij maar als je ooit kinderen krijgt en ze jatten een appel bij de buren en de politie komt vertellen dat ze op de IC liggen . Tja eigen goederen beschermen mag ten koste van alles gaan hé . De wetgeving is niet belangrijk verder. Zo denk jij blijkbaar . Grijstinten bestaan niet want alles is zwart of wit.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:02:02 #203
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74983835
quote:

[..]

Aan de andere kant bestond het verzet ook uit knokploegen.
pi_74983918
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:39 schreef kitao het volgende:
Asociale politieklopper die voor zich zelf een nieuw wetboek van strafrecht heeft ontworpen met slechts één artikel : het recht om te creperen :

http://indymedia.nl/nl/2009/11/63621.shtml

Laten we hopen dat hij een gezagsgetrouwe opvolger is van die wet en het goede voorbeeld geeft.
alsof iemand die troep van indymedia serieus neemt...

heb wel eens op hun site gereageerd, normale commentaar maar wat niet in hun straatje paste.
meteen verwijderd
  woensdag 25 november 2009 @ 09:09:27 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74983977
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 02:39 schreef kitao het volgende:

[..]

[..]

Een werkschoen met ijzerenpunt, wat moet ik mij daar bij voorstellen?

Krakers
  woensdag 25 november 2009 @ 09:18:20 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74984144
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef kitao het volgende:

[..]

Liever met poging tot doodslag in de bak, dan de wetenschap dat er zo'n uitvreter gratis en voor niets in MIJN pand zit.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:21:41 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74984206
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef kitao het volgende:

[..]

Sinds wanneer , dat mag dus wel.
Mwah, de vraag is of het dan een "gelijkwaardige vorm van zelfverdediging" is.
pi_74984542
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Een zogenaamde stalen neus, zoals verplicht door de arbowetgeving voor menig werkplek. Zoals bekend onder mensen die wel eens werk hebben verzet wat uit iets anders bestond dan wachten tot iets vanzelf meer waard wordt.

Als je daarmee iemand tegen zijn hoofd schopt dan is dat vrij snel poging tot doodslag, aangezien het bijzonder geschikt is om iemand van het leven te beroven.

Zo zijn Holleeder en Cor van Hout ook begonnen, en zoals bekend zijn de banden tussen de vastgoedbazen en de meest gewelddadige en gewetenloze types nog steeds erg innig. Opvallend hoe makkelijk bangige burgers de kant van de zware georganiseerde criminaliteit kiezen.
pi_74984578
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ik zal zo'n knokploeg eens 'per ongeluk' jouw adres geven als ze vragen waar dat kraakpand is dat ze moeten ontruimen.
Lijkt me leuk, ze zien snel genoeg dat het geen kraakpand is én ze krijgen nog koffie en een schouderklopje ook. Wellicht krijg ik dan een bruinhemd en mag ik vervolgens met ze mee de volgende keer.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef kitao het volgende:

[..]

Je mag inbrekers die geweld gebruiken nog niet eens met een knuppel slaan, laat staan dat je ze mag doodschieten. Nee, jij toont wel aan dat je totaal niet weet hoe de wet in elkaar steekt. Je mag jezelf beschermen. Maar dan komt het proportionaliteitsbeginsel om de hoek kijken en dat zegt dat je geen overmatig geweld mag gebruiken.
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je mag jezelf gewoon verdedigen tegen gewelddadige maffia, hoor.
Verdedigen mag inderdaad, maar je mag nu eenmaal niet moorden.
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

heb wel eens op hun site gereageerd, normale commentaar maar wat niet in hun straatje paste.
meteen verwijderd
Gezien het taalgebruik en het feit dat ze eigendommen en privegegevens niet respecteren weet je toch met wat voor werkschuw tuig je te maken hebt?
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

En dat is het dus niet

Wederom een hoop kul dus van de linkse uitvreters hier op het forum.
Laat mij maar lekker rechts overkomen (wat ik overigens niet ben)
Ik ben een groot voorstander van het gegeven dat hij die hard werkt voor zijn geld meer rechten heeft als een uitvreter. Hij die spaart die heeft wat en hij die niet spaart heeft niets. Succes is een keuze 
  woensdag 25 november 2009 @ 09:41:07 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74984612
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een zogenaamde stalen neus, zoals verplicht door de arbowetgeving voor menig werkplek. Zoals bekend onder mensen die wel eens werk hebben verzet wat uit iets anders bestond dan wachten tot iets vanzelf meer waard wordt.

Als je daarmee iemand tegen zijn hoofd schopt dan is dat vrij snel poging tot doodslag, aangezien het bijzonder geschikt is om iemand van het leven te beroven.

Zo zijn Holleeder en Cor van Hout ook begonnen, en zoals bekend zijn de banden tussen de vastgoedbazen en de meest gewelddadige en gewetenloze types nog steeds erg innig. Opvallend hoe makkelijk bangige burgers de kant van de zware georganiseerde criminaliteit kiezen.
Stalen neuzen mogen niet meer.
Is tegenwoordig soort van kunstof, omdat stalen neuzen je tenen af kunnen klemmen als er iets zwaars op terecht komt, de soort van kunstof barst uit elkaar.
pi_74985383
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is tegenwoordig soort van kunstof, omdat stalen neuzen je tenen af kunnen klemmen als er iets zwaars op terecht komt, de soort van kunstof barst uit elkaar.
Nog meer gelul.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:03:10 #212
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74986012
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nog meer gelul.
Bron? Volgens mij klopt het wat hij zegt hoor.. Het zijn tegenwoordig geen stalen neuzen meer..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74986150
quote:
Op woensdag 25 november 2009 03:20 schreef Winner_Taco het volgende:

De wet verbied kraken , daar kun je voor gestraft worden ja . Dat is nagelaten in deze kwestie . Vervolgens komt er een groepje mensen die denkt boven de wet te staan en zich schuldig maakt aan poging tot moord , en daar heb je opeens wél respect voor ?

(...)

Kraken is bij wet verboden.
Eh, die wet is nog niet ingegaan, toch...?
  woensdag 25 november 2009 @ 13:12:11 #214
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74986258
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nog meer gelul.
Dan is het gelul
Kisten en werkschoenen hebben, bijvoorbeeld, geen stalen neuzen meer. Mede op last, bij mijn weten, van de Arbodienst.
Bron? Wij, mijn familie, hadden een wegenbouwbedrijf en die hadden dus vroeger ook schoenen met stalen neuzen. Nu niet meer. Kunststof/ plastic achtig geworden. Door het verhaal wat jij als "gelul" bestempeld.
pi_74986781
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:

Dan is het gelul
Kisten en werkschoenen hebben, bijvoorbeeld, geen stalen neuzen meer. Mede op last, bij mijn weten, van de Arbodienst.
Bron? Wij, mijn familie, hadden een wegenbouwbedrijf en die hadden dus vroeger ook schoenen met stalen neuzen. Nu niet meer. Kunststof/ plastic achtig geworden. Door het verhaal wat jij als "gelul" bestempeld.
Kunststof is een relatief nieuwe ontwikkeling, maar biedt over het algemeen minder bescherming. Zal wel goedkoper zijn. Ze worden allemaal getest, ook de houten klomp, en dat afsnijden van de tenen is een belegen fabeltje dat al tientallen jaren circuleert onder uitzendkrachten die geen schoenen willen kopen wanneer de bloemschikker hen niet meer wil employeren.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:31:35 #216
262650 kitao
prikplaatje
pi_74986920
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

meteen verwijderd
Video is van youtube blinde.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 13:32:45 #217
262650 kitao
prikplaatje
pi_74986965
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Krakers
Nooit gedragen zeker , die werkschoenen ?
megalomaniac
pi_74987006
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik wel.
Dan nog: krakers
  woensdag 25 november 2009 @ 13:35:21 #219
262650 kitao
prikplaatje
pi_74987064
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Van mij mag het als minstens één goede aantoonbare klap al is uitgedeeld.
De politie heeft totaal geen aantoonbare verwondingen nodig om er op los te knallen dus waarom zou een burger dat dan wel moeten hebben ?
megalomaniac
pi_74987333
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef kitao het volgende:

[..]

De politie heeft totaal geen aantoonbare verwondingen nodig om er op los te knallen dus waarom zou een burger dat dan wel moeten hebben ?
Omdat de politie andere rechten heeft dan burgers,....maar dat wist je natuurlijk nog niet? Geeft wel de mate van kennis aan
pi_74987377
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik wel.
Dan nog: krakers
Je mag best aan een groep mensen een hekel hebben, maar ga dan wel bij jezelf te rade of het geen vooroordeel is.

Vooroordelen
  woensdag 25 november 2009 @ 13:49:23 #222
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987575
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef kitao het volgende:

[..]

Nee, wij liepen op onze slippers aan vrachtwagens te sleutelen
  woensdag 25 november 2009 @ 13:50:32 #223
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987627
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kunststof is een relatief nieuwe ontwikkeling, maar biedt over het algemeen minder bescherming. Zal wel goedkoper zijn. Ze worden allemaal getest, ook de houten klomp, en dat afsnijden van de tenen is een belegen fabeltje dat al tientallen jaren circuleert onder uitzendkrachten die geen schoenen willen kopen wanneer de bloemschikker hen niet meer wil employeren.
Schoenen moeten kopen nog wel? Die werden beschikbaar gesteld, sjaakie.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:50:42 #224
262650 kitao
prikplaatje
pi_74987633
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Omdat de politie andere rechten heeft dan burgers,....maar dat wist je natuurlijk nog niet? Geeft wel de mate van kennis aan
Dat blijkt inderdaad zo te zijn , wel vreemd dat jij het daar dan mee eens bent.
Dus jij vindt niet dat als iemand met een knuppel op je slaap begint te meppen en vervolgens op je hoofd begint te schoppen dat het slachtoffer zich dan met een pistool mag verdedigen ?
En jij denkt dat dit dan ook strafbaar is ?
In dat geval zijn we inderdaad overgeleverd aan de wolven.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 13:52:21 #225
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987702
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef kitao het volgende:

[..]

Dan is een vergelijkbare klap terug niet strafbaar.
In eens met een pistooltje op de proppen komen is wijvengedrag.
Ah, de politie mag erop los knallen? Vandaar dat er na, zo'n beetje, ieder schietincident een onderzoek naar de betreffende agent word ingesteld?
  woensdag 25 november 2009 @ 13:54:23 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987777
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef kitao het volgende:

[..]

Dat blijkt inderdaad zo te zijn , wel vreemd dat jij het daar dan mee eens bent.
Dus jij vindt niet dat als iemand met een knuppel op je slaap begint te meppen en vervolgens op je hoofd begint te schoppen dat het slachtoffer zich dan met een pistool mag verdedigen ?
Ligt eraan, als dat persoon zonder toestemming in mijn huis cq pand is binnengedrongen vind ik dat geoorloofd jah.
Gevalletje wat enkele maanden in Rotterdam plaats vond was natuurlijk om te huilen:
Huis staat een jaar te koop (en leeg), krakers gaan er in en de politie doet niets want het zijn krakers.
Huis vernield, meubels die er nog stonden vernield.. 3x raden wat ik als eigenaar had vernield? Inderdaad, die krakers.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:55:08 #227
pi_74987800
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Politie oefent een beroep uit, dan moet rechtspositie omschreven staan. Een burger heeft die rechten helemaal niet nodig. Als mensen denken dat een burger iets verkeerds heeft gedaan mogen ze de rechter overtuigen.
pi_74987862
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Keltie het volgende:
Schoenen moeten kopen nog wel? Die werden beschikbaar gesteld, sjaakie.
Tuurlijk joh, ze gaan elke uitzendkracht die na een half dagje moet uithuilen bij mammie een paar schoenen aanmeten.

Je hebt echt geen flauw benul van waar je het over hebt, en daarom komt er alleen maar onzinnig geleuter uit.
pi_74988000
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef kitao het volgende:

[..]

Ja dat is strafbaar, simpel toch?
Kijk maar naar het gevalletje van de inbreker die vorige week in het nieuws was. Die jongen heeft een simpel tikkie uitgedeeld en kreeg meteen 250 euro aan zijn broek in plaats van de complimenten van de politie.

Daarnaast vind ik sowieso dat wanneer er tuig in iemand zijn eigendom zit hij eruit mag worden gemept.
Als je niet wilt luisteren moet je maar voelen.
pi_74988045
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, ze gaan elke uitzendkracht die na een half dagje moet uithuilen bij mammie een paar schoenen aanmeten.

Je hebt echt geen flauw benul van waar je het over hebt, en daarom komt er alleen maar onzinnig geleuter uit.
In dat geval kan hij jou een hand geven.....
  woensdag 25 november 2009 @ 14:02:33 #231
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74988072
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, ik oordeel alleen over het bedrijf waar ik toendertijd werkte
Die hebben inderdaad gewoon een magazijn waar medewerkers veiligheidschoenen moesten halen.
Hoefde ook niets aangemeten te worden, je kon gewoon kiezen uit een maat en of je hoge of lage schoenen wilde.. En jah, ook de zogenaamde uitzendkrachten (die daar niet in de garage liepen, maar ongetwijfeld wel ergens langs de weg) moesten daar de schoentjes halen
pi_74988109
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die hebben inderdaad gewoon een magazijn waar medewerkers veiligheidschoenen moesten halen.
Hoefde ook niets aangemeten te worden, je kon gewoon kiezen uit een maat en of je hoge of lage schoenen wilde.. En jah, ook de zogenaamde uitzendkrachten (die daar niet in de garage liepen, maar ongetwijfeld wel ergens langs de weg) moesten daar de schoentjes halen
Waarschijnlijk is het in de 'kunstsector' niet normaal dat iemand die zegt dat hij creatief bezig wil zijn direct zijn eigen kwastern krijgt hahahha
pi_74988146
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Je mag best aan een groep mensen een hekel hebben, maar ga dan wel bij jezelf te rade of het geen vooroordeel is.

Vooroordelen
Ach tuurlijk. We moeten ook alle krakers afzonderlijk leren kennen voor we op de hele groep een oordeel vellen.
Slaap lekker verder.
pi_74988530
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ach tuurlijk. We moeten ook alle krakers afzonderlijk leren kennen voor we op de hele groep een oordeel vellen.
Slaap lekker verder.
En zolang die krakers ook veelal in groepen te werk gaan kunnen we ze ook als zodanig bespreken.

Vies tuig.
pi_74989161
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:
Dat je niet vaak buiten de deur komt leek me al vrij duidelijk. Van het bedrijf van je ouders weer snel achter je toetsenbordje kruipen om allerlei onzin te verkondigen om je angst voor de boze buitenwereld te rechtvaardigen en stoere praatjes te verkondigen.

Samenvattend: Schoenen met stalen neuzen bestaan wel ook al zijn ze onbekend binnen jouw kleine belevingswereldje. Je zoog uit je duim dat ze tenen afsnijden, je zoog uit je duim dat ze de door de arbodienst verboden zijn, en je aanname dat ze overal ter beschikking worden gesteld omdat dat bij paps en mams zo gaat is ook nogal stompzinnig.
  woensdag 25 november 2009 @ 17:28:24 #236
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74994429
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat je niet vaak buiten de deur komt leek me al vrij duidelijk.
Zeg, kneusje. Niet oordelen over iemand die je niet kent.
quote:
Van het bedrijf van je ouders weer snel achter je toetsenbordje kruipen om allerlei onzin te verkondigen om je angst voor de boze buitenwereld te rechtvaardigen en stoere praatjes te verkondigen.
Agh gut, jij hebt alleen je ouders als familie?
De rest ->
quote:
Samenvattend: Schoenen met stalen neuzen bestaan wel ook al zijn ze onbekend binnen jouw kleine belevingswereldje.
[/qoute]
Waar heb ik precies gezegd dat ze niet meer bestaan?
[quote]
Je zoog uit je duim dat ze tenen afsnijden,
Euhm.. Nee
quote:
je zoog uit je duim dat ze de door de arbodienst verboden zijn,
Ik geef een mening, breng het niet als feit ("Bij mijn weten").
Zou je ook eens moeten proberen *
quote:
en je aanname dat ze overal ter beschikking worden gesteld omdat dat bij paps en mams zo gaat is ook nogal stompzinnig.
Bij bepaalde zaken is het logisch dat je die van het bedrijf krijgt waar je werkt, of niet? Of denk je dat een monteur z'n eigen overall moet betalen?
Oeh en nogmaals, familiebedrijf wil niet zeggen dat je in dienst bent van "paps en mams". Maar goed, je klinkt wel stoer vanachter je toetsenbord. Ben onder de indruk
Kneusje.

it is namelijk gelul:
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De relatief nieuwe ontwikkeling word al, minimaal, een jaar of 7-8 in kisten gebruikt (tenminste, in degene die ik heb gedragen ).
En ook daarbij werd gezegd dat dit wegens de veiligheid was ivm het onder druk uit elkaar barsten van de punt, in plaats van het naar beneden buigen van de punt (tot op je voet, zodat je tenen klem komen te zitten).
  woensdag 25 november 2009 @ 17:30:12 #237
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74994473
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het in de 'kunstsector' niet normaal dat iemand die zegt dat hij creatief bezig wil zijn direct zijn eigen kwastern krijgt hahahha
Aan de andere kant koopt een ziekenhuis wel het gereedschap voor een chirurg
pi_74997712
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Slaap lekker verder.
Alle? Nee, laten we bij één beginnen. Hoeveel krakers ken jij? En met kennen bedoel ik niet dat je er een keer eentje op het journaal hebt gezien.
pi_74997924
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Alle? Nee, laten we bij één beginnen. Hoeveel krakers ken jij? En met kennen bedoel ik niet dat je er een keer eentje op het journaal hebt gezien.
2.
pi_74998003
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

60,...en nu?
  Donald Duck held woensdag 25 november 2009 @ 19:46:27 #241
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74998263
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat is bij mythbusters uitvoerig getest. De schoenen met stalen neuzen werden absoluut veilig bevonden, ze kunnen echt enorm veel druk aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 25 november 2009 @ 19:48:20 #242
pi_74998328
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja dat is strafbaar, simpel toch?
Kijk maar naar het gevalletje van de inbreker die vorige week in het nieuws was. Die jongen heeft een simpel tikkie uitgedeeld en kreeg meteen 250 euro aan zijn broek in plaats van de complimenten van de politie.

Daarnaast vind ik sowieso dat wanneer er tuig in iemand zijn eigendom zit hij eruit mag worden gemept.
Als je niet wilt luisteren moet je maar voelen.
Dus er word gemeten met 2 maten. Knokploegen van vastgoedspeculanten zijn ok, maar oh! Weh! als de individuele burger voor eigen rechter speelt,
pi_74998480
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus er word gemeten met 2 maten. Knokploegen van vastgoedspeculanten zijn ok, maar oh! Weh! als de individuele burger voor eigen rechter speelt,
Het mag wettelijk niet, maar ja, wie geeft er om de wet toch? Een veel gehoord argument is dat krakers zich ook niet aan de wet gaan houden als er een verbod komt KRAKEN GAAT DOOR!! Dus dan kan het mishandelen ook gewoon doorgaan , immers je weet het vantevoren en nogmaals, wie houdt zich nou aan de wet
  woensdag 25 november 2009 @ 20:28:00 #244
pi_74999330
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het mag wettelijk niet,
Niks mee te maken, het gaat om JOUW hypocriete houding.
pi_74999400
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef Afvoerput het volgende:
Prachtig, zulks tuig moet je gewoon hardhandig aanpakken anders heeft het toch geen zin. 't Is gewoon onkruid.
pi_74999452
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niks mee te maken, het gaat om JOUW hypocriete houding.
Waarom ben ik hypocriet? Jij opent zelfs een poll of men de tanden uit mijn mond moet slaan. Hoe hypocriet is dat dan?

Als 90% van de mensen anti kraker is dan zien zij het natuurlijk allemaal verkeerd? Of zouden die paar pro krakers het verkeerd zien? Ik weet het wel hoor.
  woensdag 25 november 2009 @ 20:55:02 #247
pi_75000452
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom ben ik hypocriet?
Omdat knokploegen wel buiten de wet mogen opereren, maar krakers niet.
pi_75001110
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat knokploegen wel buiten de wet mogen opereren, maar krakers niet.
Zeg ik niet,....kun je lezen? Ik zeg dat het niet mag MAAR als het kraken doorgaat kan het ontruimen ook doorgaan. Kwestie van gelijke monniken gelijke kappen toch?
  woensdag 25 november 2009 @ 21:40:11 #249
pi_75002290
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zeg ik niet,....kun je lezen? Ik zeg dat het niet mag MAAR als het kraken doorgaat kan het ontruimen ook doorgaan. Kwestie van gelijke monniken gelijke kappen toch?
Nee, want je stond te juichen terwijl kraken NU nog niet verboden is.
pi_75003622
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, want je stond te juichen terwijl kraken NU nog niet verboden is.
Nou dan kun je nog een maandje zeggen dat ik niet eerlijk beoordeel ONTRUIMEN GAAT DOOR!
  woensdag 25 november 2009 @ 22:31:14 #251
pi_75004431
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou dan kun je nog een maandje zeggen dat ik niet eerlijk beoordeel ONTRUIMEN GAAT DOOR!
Ik kan altijd zeggen dat je niet eerlijk (be)oordeelt.
pi_75005303
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik kan altijd zeggen dat je niet eerlijk (be)oordeelt.
Je kan ook zeggen dat de lucht oranje is,..... men weet wel beter.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:52:17 #253
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75005384
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is bij mythbusters uitvoerig getest. De schoenen met stalen neuzen werden absoluut veilig bevonden, ze kunnen echt enorm veel druk aan.
Waarom zijn ze dan, bijvoorbeeld, uit kisten gehaald? Tegen snellere afkoeling/ bevriezingsverschijnselen bij koudere temperaturen?
pi_75011012
quote:
Op 15 oktober 2009 heeft de Tweede Kamer, na jarenlange afweging en discussie, uiteindelijk een door de Kamerleden Jan ten Hoopen (CDA), Arie Slob (CU) en Brigitte van der Burg (VVD) ingediend initiatief wetsvoorstel (een anti-kraakwet) aangenomen.[bro
De wet is toch reeds aangenomen ?
  donderdag 26 november 2009 @ 10:25:29 #255
pi_75012732
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:06 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De wet is toch reeds aangenomen ?
Wetten moeten ook door de 1e kamer.
pi_75014071
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Formaliteitje.
pi_75014183
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoelang duurt het dan ongeveer voor de wet in werking gaat vanaf nu ?
pi_75019205
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat de lucht oranje is,..... men weet wel beter.
Ha, dus jíj hebt de wijsheid in pacht. Ik vroeg me al af wie het was.
pi_75023816
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ha, dus jíj hebt de wijsheid in pacht. Ik vroeg me al af wie het was.
Nu weet je het.
pi_75031114
Krakers zijn vieze paupers die een dom excuus zoeken door te zeggen dat er te weinig woonruimte is. Ga allemaal lekker een huis huren in Almere. Opzouten linkse paupers. Foei scheer je weg
pi_75032965
quote:

[..]

[..]

Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben. Enne, je gaat niets tegen mij ondernemen, anders ben je zelf een facist.
pi_75046469
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef pagadder het volgende:

[..]

Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben. Enne, je gaat niets tegen mij ondernemen, anders ben je zelf een facist.
Auto pikken = verboden bij WET.
Kraken = (onder bepaalde voorwaarden) NIET verboden bij wet.

Learn the fucking difference numbnuts !
pi_75048682
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Auto pikken = verboden bij WET.
Kraken = (onder bepaalde voorwaarden) NIET verboden bij wet.

Learn the fucking difference numbnuts !
Iemands eigendom betreden zonder toestemming van de eigenaar is verboden.
pi_75048754
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef pagadder het volgende:

[..]

Op heterdaad ja
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:05:15 #265
pi_75050629
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef pagadder het volgende:

[..]

De eigenaar mag niet zonder toestemming van de bewoner (huurder) zijn eigen eigendom betreden.
pi_75052130
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De eigenaar mag niet zonder toestemming van de bewoner (huurder) zijn eigen eigendom betreden.
Hehe , een kraker is geen huurder hé
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:31:22 #267
pi_75053624
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hehe , een kraker is geen huurder hé
Maakt niks uit. Punt is dat "eigendom" een zeer betrekkelijk en ingewikkeld concept is.
pi_75053667
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maakt niks uit. Punt is dat "eigendom" een zeer betrekkelijk en ingewikkeld concept is.
Dat valt best mee
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:48:01 #269
pi_75054170
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat valt best mee
Gezien de kraak-discussie valt dat helemaal niet mee
pi_75055085
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gezien de kraak-discussie valt dat helemaal niet mee
Ik zeg doen
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:28:22 #271
262650 kitao
prikplaatje
pi_75082448
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef pagadder het volgende:

[..]

Wat jou misschien ontgaat , en wellicht een aantal andere posters , is dat ik het hier niet eens zozeer over krakers , hun motieven en rechtmatigheid heb , maar over het feit dat een knokploeg het recht in eigen handen denkt te kunnen nemen dat eventueel niet door de aanwezige politie is weerhouden en dat zelfs daar geen enkele poging toe is ondernomen.
Die handelswijze van knokploeg en eventueel van de politie was aanleiding voor mij om hier op te reageren door te beweren dat in ieder geval de leden van die knokploeg een stel gore fascisten zijn die voor poging doodslag aangeklaagd moeten worden met schadeclaims , net zoals de politie voor medeplichtigheid indien zij werkelijk dit zo toegelaten hebben.
Gezien het geluidsfragment en diverse getuigenverklaringen lijkt het er zeer op dat de NL-politie zich hier bedient van paramillitaire doodseskaders , vandaar mijn oproep om de politie eens grondig te zuiveren van bepaalde mogelijk aanwezige corrupte en fascistische agenten.
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')