Het zijn idd heel hypocriete lui. Ook zomaar persoonsgegevens online zetten, is gewoon strafbaar , je eigen huis binnenrijden niet. Dus wie is er nu fout?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles voor het Linkse Ideaal, zelfs als dat betekent dat men hypocriet moet zijn en geweld moet goedkeuren.
Je weet tochCommunisme ten top!
Joh, nog een maandje wachten, dan mogen we eindelijk die plaag genaamd 'krakers' zelf verwijderen, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het zijn idd heel hypocriete lui. Ook zomaar persoonsgegevens online zetten, is gewoon strafbaar , je eigen huis binnenrijden niet. Dus wie is er nu fout?
Is toch gratis reclame voor die duivenkillers ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het zijn idd heel hypocriete lui. Ook zomaar persoonsgegevens online zetten, is gewoon strafbaar , je eigen huis binnenrijden niet. Dus wie is er nu fout?
en indymedia aanhangers gebruiken geen geweld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Het laatste woordje is misschien nog niet gezegd ; dus laten we hopen dat hij inderdaad als laatste lacht.
Als dit niet escaleert dan heeft hij dat niet aan zichzelf te danken iig.
De uitnodigingen slingeren al rond op het net :
[..]
http://indymedia.nl/nl/2009/11/63519.shtml
Smerige bruinhemden zijn het die knokploegen , net als de politie indien ze inderdaad dit bewust toegelaten hebben. Nee , erger nog dan zijn het zwarthemden.
Ja maar ze willen in het centrum en niets anders...en gratis natuurlijk. Parasieten (niet alleen in hun haar).quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef dieanderegek het volgende:
[..]
en indymedia aanhangers gebruiken geen geweld.
de krakerswet was destijds nog redelijk goed te keuren maar nu is er geen woningnood meer als je genoegen neemt met minder dan hartje centrum...
ook al hadden ze die krakers dood geschopt, zal me worst wezen dat dat ongediertje uitsterft
Zelfs in je naam staat al dat je gek bent , dus heeft het weinig zin dit hier te herhalen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef dieanderegek het volgende:
[..]
de krakerswet was destijds nog redelijk goed te keuren maar nu is er geen woningnood meer als je genoegen neemt met minder dan hartje centrum...
ook al hadden ze die krakers dood geschopt, zal me worst wezen dat dat ongediertje uitsterft
Kun je nagaan hoe mensen zijn die nog stommer overkomenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Zelfs in je naam staat al dat je gek bent , dus heeft het weinig zin dit hier te herhalen.
Geen woningnood? Enig idee hoelang je op de wachtlijst staat voor een reguliere huur-woning in een van de 3 grote steden ???quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef dieanderegek het volgende:
[..]
Deze discussie is herhaaldelijk gevoerd en tevens kwam ik met voorbeelden waar men zo in zou kunnen mits men kon aantonen dat ze 2000 bruto verdienden. Voor een student of een kraker natuurlijk niet op te brengen maar iedereen met een normale baan zou er zo inkunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Geen woningnood? Enig idee hoelang je op de wachtlijst staat voor een reguliere huur-woning in een van de 3 grote steden ???
Lees je in voor je je mening vormt , domme proleet
ga je erbuiten wonen en neem je de trein.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Geen woningnood? Enig idee hoelang je op de wachtlijst staat voor een reguliere huur-woning in een van de 3 grote steden ???
Lees je in voor je je mening vormt , domme proleet
Juist. Dat is het. Niet betalen, maar wél op de mooiste locaties zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze discussie is herhaaldelijk gevoerd en tevens kwam ik met voorbeelden waar men zo in zou kunnen mits men kon aantonen dat ze 2000 bruto verdienden. Voor een student of een kraker natuurlijk niet op te brengen maar iedereen met een normale baan zou er zo inkunnen.
Vervolgens kwamen krakertjes met het argument waarom betalen voor een flat als je gratis in een huis kon zitten waarmee we weer aankwamen op punt 1; ze willen niet betalen.
jij bent het tegenaanpissen nog niet waard stuk ongediertequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Zelfs in je naam staat al dat je gek bent , dus heeft het weinig zin dit hier te herhalen.
Dus als je minder dan 2000 bruto verdient heb je geen recht op een woning in jouw optiek?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze discussie is herhaaldelijk gevoerd en tevens kwam ik met voorbeelden waar men zo in zou kunnen mits men kon aantonen dat ze 2000 bruto verdienden. Voor een student of een kraker natuurlijk niet op te brengen maar iedereen met een normale baan zou er zo inkunnen.
Vervolgens kwamen krakertjes met het argument waarom betalen voor een flat als je gratis in een huis kon zitten waarmee we weer aankwamen op punt 1; ze willen niet betalen.
een buurman van mij heeft een mercedes cabrio.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dus als je minder dan 2000 bruto verdient heb je geen recht op een woning in jouw optiek?
Een aanzienlijk gedeelte van de kantoor/bedrijfspanden staat leeg terwijl mensen in lengte van jaren op wachtlijsten moeten staan omdat er geen woningen beschikbaar zijn.
Zorg dus eerst maar voor voldoende fatsoenlijke en betaalbare huurwoningen en werk de enorme lijst van mensen die een woning zoeken weg voor je een vuist richting krakers wil maken . Niet alle krakers zijn hersenloze , werkeloze figuren .
Openlijk geweld tegen goederen, verstoring van de openbare orde, roekeloos rijgedrag... Zijn er vast nog wel meer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar dat waren de voorbeelden waarbij men direct kon intrekken. Daarnaast staat er zat leeg wat gebruikt kan worden voor lagere lonen. Bij ons in de buurt staat bijvoorbeeld een hele woonwijk die over 5 jaar tegen de vlakte gaat. Dat zijn zo'n 400 woningen die direct gebruikt kunnen worden door studenten en wat niet meer. Maar ja, dan zit je niet in hartje Amsterdam en dan is het niet interessant hequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dus als je minder dan 2000 bruto verdient heb je geen recht op een woning in jouw optiek?
Een aanzienlijk gedeelte van de kantoor/bedrijfspanden staat leeg terwijl mensen in lengte van jaren op wachtlijsten moeten staan omdat er geen woningen beschikbaar zijn.
Zorg dus eerst maar voor voldoende fatsoenlijke en betaalbare huurwoningen en werk de enorme lijst van mensen die een woning zoeken weg voor je een vuist richting krakers wil maken . Niet alle krakers zijn hersenloze , werkeloze figuren .
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef dieanderegek het volgende:
[..]
een buurman van mij heeft een mercedes cabrio.
rijdt die nauwelijks in, eigenlijk heb ik er meer aan nu deze winter ik met het fietsje moet.
denk dat ik hem maar ff kraak
Amsterdam ?? Zelfs in Almere sta je minimaal 3 jaar op een lijst en heeft men (tijdelijke) krot/keet woningen neergezet voor de starters . Ga maar kijken achter het station . Soort bouwketen , veel meer is het niet zo hoog is blijkbaar de nood . En dat is redelijk ver weg. Laat staan in Amsterdam zelf!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef dieanderegek het volgende:
[..]
ga je erbuiten wonen en neem je de trein.
heb ik ook gedaan en veel vrienden van mij doen hetzelfde.
allemaal binnen no time een huis
Poging doodslag bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Openlijk geweld tegen goederen, verstoring van de openbare orde, roekeloos rijgedrag... Zijn er vast nog wel meer.
Moet je per sé dom uit je nek lullen om anti-links te zijn?
Nou, echt wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Goede vergelijking.
Ja, behalve dan het feit dat dat een auto geen noodzaak is en woonruimte wel. Aangezien geschikte woonruimte schaars is zou het geen enkele eigenaar van een woonpand vrij moeten staan om het huis leeg te laten staan.
Persoonlijk bezit hoeft niet per se boven maatschappelijk belang te staan, echt niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Openlijk geweld tegen goederen, verstoring van de openbare orde, roekeloos rijgedrag... Zijn er vast nog wel meer.
Moet je per sé dom uit je nek lullen om anti-links te zijn?
Waar dan?? Via het selectieproces van Woonbron zijn er iig geen woningen beschikbaar waar je zo in kan trekken en die ook nog betaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar dat waren de voorbeelden waarbij men direct kon intrekken.
goh, ik hoor vrienden er niet echt over en anders ga je dus wat buiten een stad zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:05 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Amsterdam ?? Zelfs in Almere sta je minimaal 3 jaar op een lijst en heeft men (tijdelijke) krot/keet woningen neergezet voor de starters . Ga maar kijken achter het station . Soort bouwketen , veel meer is het niet zo hoog is blijkbaar de nood . En dat is redelijk ver weg. Laat staan in Amsterdam zelf!
Met dakduifknuppels bedoel je de krakers? Eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Poging doodslag bijvoorbeeld.
Ik hoop dat er veel camera's in die wijk staan en dat die zieke smerige dakduifknuppels flink aangeklaagd worden met forse celstraffen en smartegelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |