abonnement Unibet Coolblue
pi_74918474
quote:
SPRANG-CAPELLE - Een groep krakers heeft zaterdag een door hen gekraakte woning in het Brabantse dorp Sprang-Capelle verlaten, nadat de huiseigenaar met een vorkheftruck op het pand was ingereden. Dat heeft de politie laten weten.

Please Wait ...

De krakers hadden het pand in de nacht van vrijdag op zaterdag bezet. Ze vertelden aan de politie dat zij in de woonkamer van het huis zaten, toen de eigenaar op de voordeur inreed. Hij vernielde daardoor de deur en de muur, zo meldde een politiewoordvoerder.

Terwijl de krakers op de politie wachtten, raakten zij ook nog verwikkeld in een discussie met de buurtbewoners, die volgens de politiewoordvoerder „niet gelukkig” waren met de komst van krakers in hun straat.

De krakers besloten na het incident hun spullen te pakken en te vertrekken.

Volgens de huiseigenaar staat de woning op de nominatie om gesloopt te worden.

Bron


geweldige actie om die smerige werkloze zogenaamde kunstenaars het huis uit te jagen. Beetje gedachte van: Ik niet, jullie niet


En hier nog een actie waar op dit moment krakertjes mishandeld worden
quote:
Vandaag werd in amsterdam noord, op de klaprozenweg 30 een pand gekraakt. De politie wilde met meer dan twee agenten naar binnen, waarna door de krakers de rijen werden gesloten en de politie de toegang werd geweigerd. Het pand werd vervolgens gebaricadeerd en in gebruik genomen.


Vandaag werd in amsterdam noord, op de klaprozenweg 30 een pand gekraakt. De politie wilde met meer dan twee agenten naar binnen, waarna door de krakers de rijen werden gesloten en de politie de toegang werd geweigerd. Het pand werd vervolgens gebaricadeerd en in gebruik genomen.

Later op de avond kwam een knokploeg opdagen. Met bruut geweld probeerden ze het pand eigenhandig te ontruimen. De krakers hielden stand en besloten om zichzelf op te delen. Een groep ging naar buiten en een groep bleef binnnen. De groep die naar buiten ging werd door de knokploeg achterna gezeten en in elkaar geslagen. Ook sympatisanten die later arriveerden vingen rake klapen op.
De politie kwam op gegeven moment met aanzienlijk machtsvertoon opdagen. Sympatisanten berichten over aggressief optreden jegens hun en niet tegen de kokploeg. De knokploeg bleef aanwezig zonder dat de politie tegen hun optrad. Vervolgens werd het pand ontruimd en alle aanwezige krakers gearresteerd. Ze zijn naar een politiebureau in noord gebracht. Er zijn ongeveer 60 man op de been, politiewoordvoerders zijn opweg naar het bureau.

Meer nieuws volgt..
Bron: huilie forum
pi_74918561
krakers
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74918571
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
krakers
I feel kinda Locrian today
pi_74918587
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]


Bron


geweldige actie om die smerige werkloze zogenaamde kunstenaars het huis uit te jagen. Beetje gedachte van: Ik niet, jullie niet


En hier nog een actie waar op dit moment krakertjes mishandeld worden
[..]

Bron: huilie forum
Laat me raden: de leden van die knokploeg droegen bruine hemden.
  PR/Manusje van alles zondag 22 november 2009 @ 20:49:10 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74918684
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Donald Duck held zondag 22 november 2009 @ 20:49:24 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74918696
Walgelijk werkloos tuig dat het is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74918784
Prachtig, zulks tuig moet je gewoon hardhandig aanpakken anders heeft het toch geen zin. 't Is gewoon onkruid.
pi_74918830
Goede actie.
pi_74918953
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Laat me raden: de leden van die knokploeg droegen bruine hemden.
Ja want ander mans bezit in nemen is goed, en het verdedigen is facistisch
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_74918985
Strakke actie met die heftruck
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74919094
verdedigen.... iets met buitensporig geweld????
pi_74919156
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Krogzar het volgende:
verdedigen.... iets met buitensporig geweld????
Kan niet buitensporig genoeg om inbrekers uit je eigen woning te krijgen
pi_74919168
Ongewassen gajes.
pi_74919231
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Krogzar het volgende:
verdedigen.... iets met buitensporig geweld????
Andermans bezit in nemen is een geweldsinitiatie en daarmee is een geweldadige verdediging gerechtvaardigd.

Of anders, als iemand jou probeert te beroven, zou je het dan ook niet meer als normaal vinden om de overvaller een klap te verkopen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 22 november 2009 @ 21:02:26 #15
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_74919482
Goede actie. Opbokken met die kutkrakers
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_74919522
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor als je een pand bezit.
Het gaat zo.

Je laat zo je pand kraken door een stel ongewassen hippies.

Je haalt een heftruck op en rijd zo op het pand in!!!!

hehehe. die krakkers helemaal flippen (ons huis wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 22 november 2009 @ 21:03:46 #17
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74919556
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor als je een pand bezit.
Het gaat zo.

Je laat zo je pand kraken door een stel ongewassen hippies.

Je haalt een heftruck op en rijd zo op het pand in!!!!

hehehe. die krakkers helemaal flippen (ons huis wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74919935
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor als je een pand bezit.
Het gaat zo.

Je laat zo je pand kraken door een stel ongewassen hippies.

Je haalt een heftruck op en rijd zo op het pand in!!!!

hehehe. die krakkers helemaal flippen (ons huis wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik wilde hem net maken
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_74920095
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kan niet buitensporig genoeg om inbrekers uit je eigen woning te krijgen
Precies, geweldige actie van die eigenaar
pi_74920335
Goede zaak (in beide nieuwsberichten)!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_74921647
Goed dat kraken verboden wordt.
Gewoon gaan werken en belasting betalen en mee betalen aan de maatschappij..
pi_74922717
Goeie zaak, die 2de ook hehe, zou dat wel lachen vinden.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 22 november 2009 @ 22:16:25 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74923697
Zo gaan die werkschuwen opeens wel rennen:

censuur :O
pi_74924367
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor als je een pand bezit.
Het gaat zo.

Je laat zo je pand kraken door een stel ongewassen hippies.

Je haalt een heftruck op en rijd zo op het pand in!!!!

hehehe. die krakkers helemaal flippen (ons huis wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
pi_74924721
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Zo gaan die werkschuwen opeens wel rennen:


Zo, jij hebt vooroordelen
pi_74924751
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Zo, jij hebt vooroordelen
Vooroordelen?
pi_74924946
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 22 november 2009 @ 23:15:12 #28
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_74926291
Goede zaak
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_74926727
Femke Halsema was toch ook een kraker.

Nou ja, opzich zie ik het probleem van de eignaar niet, als hij toch van plan was om het te gaan slopen, waarom je gaan opwinden over een paar krakers?
  zondag 22 november 2009 @ 23:28:54 #30
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74926826
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:26 schreef Intuit het volgende:
Femke Halsema was toch ook een kraker.

Nou ja, opzich zie ik het probleem van de eignaar niet, als hij toch van plan was om het te gaan slopen, waarom je gaan opwinden over een paar krakers?
krakers hadden vroeger een maatschappelijke functie.

nu is het gewoon huilie doen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74926939
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:26 schreef Intuit het volgende:
Femke Halsema was toch ook een kraker.

Nou ja, opzich zie ik het probleem van de eignaar niet, als hij toch van plan was om het te gaan slopen, waarom je gaan opwinden over een paar krakers?

Omdat... principes enzo en wie weet werd die woning gesloopt binnenkort om zo een nieuwe woning neer te zetten en omdat die kakkerlakken daar zaten konden die plannen misschien niet doorgaan?
pi_74926994
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

krakers hadden vroeger een maatschappelijke functie.

nu is het gewoon huilie doen.
Idd. Studenten die geen kamer kunnen vinden en gaan kraken snap ik nog wel, maar die volwassen mensen van in de 30 die alles slopen wat er maar te slopen valt...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927011
Blijft sneu dat mensen zo'n sterke mening hebben over krakers in het algemeen.
Vooral gezien omdat we nu belachelijke prijzen betalen voor een woning.
  zondag 22 november 2009 @ 23:34:07 #34
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74927020
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Idd. Studenten die geen kamer kunnen vinden en gaan kraken snap ik nog wel, maar die volwassen mensen van in de 30 die alles slopen wat er maar te slopen valt...
anti-kraak is super
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74927131
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Idd. Studenten die geen kamer kunnen vinden en gaan kraken snap ik nog wel, maar die volwassen mensen van in de 30 die alles slopen wat er maar te slopen valt...
Waar staat in de 30 en dat ze alles slopen?
  zondag 22 november 2009 @ 23:37:48 #36
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74927155
quote:
Het pand is op dit moment leeg. Zowel de eigenaar als de krakers hebben geen toegang tot het pand, vertelde de Chef van Dienst van politiebureau Klimopweg. De Chef beheerd nu de sleutels tot er morgen contact opgenomen is met advocaat van krakers, aldus de Chef.

Verder beweerde hij dat de krakers vrijwillig met de politie zijn mee gegaan. Hij vertelde een 'herenakkoord' te hebben gesloten met de krakers. Dit hield in dat de krakers mee zouden gaan naar het bureau om een verklaring af te leggen. Om deze aftocht mogelijk te maken was het volgens de Chef noodzakelijk de vier bewoners in te boeken als arrestanten. Echter vertelde de Chef dat de vier bewoners geen arrestanten zijn, en nergens van verdacht worden, maar om het allemaal mogelijk te maken wel als arrestanten zijn ingeboekt.

Op het moment dat de bewoners werden meegenomen en het pand werd afgesloten door de politie gingen er een aantal bezorgde symphatisanten aan de politie vragen wat er nu allemaal aan de hand was. Dit aangezien de politie in het pand rond aan het lopen was. De politie agenten die ter plaatse waren wilden geen informatie geven en ook niet vertellen wie de Chef van dienst was. Een agent in een geel jasje die voor de deur stond (zo'n soort van calamiteiten/verkeersjas) wilde niets vertellen aan de bezorgde mensen behalve dat ze het recht hadden om dood te gaan, zoals hij dat verwoorde. Toen de agent dit gezegd had, vroegen de sympathisanten om zijn stamnummer zodat hier een politieklacht over ingediend kon worden. Hij weigerde deze te geven en ging vervolgens vorderen, waarop men direct is weggegaan. Van dit uiterst merkwaardige gesprek zijn audio-opnames gemaakt die spoedig gepubliceerd zullen worden op indymedia.

De politie op bureau Klimopweg vertelde dat de vier arrestanten waarschijnlijk vanavond weer vrij zouden komen. Er zijn mensen waaronder een ouder van een van de arrestanten op het bureau gebleven.
Op dit moment is nog onduidelijk of ze alweer vrij zijn.

Tot zover deze update.
update van indymedia...

Waarom doen die krakers na een actie van een eigenaar zo op hun teentjes getrapt? Ze weten toch zelf zekers ook wel dondersgoed dat ze iets doen wat niet helemaal in de haak is?
pi_74927270
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef Intuit het volgende:

[..]

Waar staat in de 30 en dat ze alles slopen?
Lees verder.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927285
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

anti-kraak is super
Ja, dat vind ik ook hoor. Met een stoomwals eroverheen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927290
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef dubidub het volgende:

[..]

update van indymedia...

Waarom doen die krakers na een actie van een eigenaar zo op hun teentjes getrapt? Ze weten toch zelf zekers ook wel dondersgoed dat ze iets doen wat niet helemaal in de haak is?
Volgens mij was de eigenaar nog meer op zijn teentjes getrapt
  zondag 22 november 2009 @ 23:43:03 #40
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74927316
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook hoor. Met een stoomwals eroverheen
euh, je weet wat ik bedoel met anti-kraak, toch?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74927333
Zitten nu ook kraker in een oud-supermarkt gebouw. Hoop dat ze er snel uitgeflikkert worden, ff iemand anders bezit overnemen
pi_74927374
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lees verder.
Heb gelezen, nergens lees ik het
  zondag 22 november 2009 @ 23:46:04 #43
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74927406
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:42 schreef Intuit het volgende:

[..]

Volgens mij was de eigenaar nog meer op zijn teentjes getrapt
Gek hè? Hoe zou jij reageren als een groep wildvreemden even een pand van jou overneemt?
pi_74927501
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

euh, je weet wat ik bedoel met anti-kraak, toch?
Ja, van die 'tijdelijk bewoonde woningen'. Maar ik zie anti-kraak liever zo: een groep brede, kale mannen die kraker in elkaar ramt of ze kapot walst met een stoomwals
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927526
Goed zo krakers moeten zo hard mogelijk aangepakt worden!
  zondag 22 november 2009 @ 23:51:02 #46
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74927532
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, van die 'tijdelijk bewoonde woningen'. Maar ik zie anti-kraak liever zo: een groep brede, kale mannen die kraker in elkaar ramt of ze kapot walst met een stoomwals


nuanceren is soms ook goed hé
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74927600
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]



nuanceren is soms ook goed hé
Ja ik weet het. Maar ik vind het gewoon zielig om een pand te 'lenen'.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74927645
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:46 schreef dubidub het volgende:

[..]

Gek hè? Hoe zou jij reageren als een groep wildvreemden even een pand van jou overneemt?
Als het huis verder geen waarde meer heeft voor mij, en het staat op de lijst om gesloopt te worden, zou ik niet met een vorfheftruck mijn bezit gaan slopen om een punt te maken?

Geen volwassen actie in elk geval...
  zondag 22 november 2009 @ 23:57:28 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_74927700
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Walgelijk werkloos tuig dat het is.
Ja! Zo maar vredelievende krakers pijn doen!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_74927735
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja! Zo maar vredelievende krakers pijn doen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')