abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 00:43:29 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_74980030
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:20 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een 2e pand, als belegging oid.
Dat is de kern van de discussie, die niet ophoud bij vastgoedspeculatie, maar over kapitalisme als geheel gaat.

Als je een pand koopt in een land/regio met woningnood om leeg te laten staan, dan verdien je geld ten koste van iemand anders.

De grote vraag is of we dat OK vinden of niet. De mensen die het OK vinden doen er heel hypocriet over en ontkennen het gewoon. Zonder argumenten overigens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_74982242
Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef tho_Omas het volgende
quote:
Krijgen we dat gelul weer. Aanpassing is saai, iedereen is uniek! Doe lekker waar je zin in hebt, maar blijf met je vuile nagelriemen van andermans eigendommen af.
Aanpassing voor wie of wat ? Naar jouw verknipte en kortzichtige norm? Aanpassen aan die maffia in het vastgoed met hun louche knokploegjes die menen boven de wet te staan ??
quote:
Je moet andersdenkenden niet verwarren met "onaangepasten".
Theo v Gogh paste zich ook niet aan . Riep maar wat , al beledigde hij mensen tot op het bot . Alles onder de noemer "vrijheids v meningsuiting ".
Wilders idem . En jezelf vervolgens verantwoorden ho maar .
quote:

Verschil in gezag misschien? Die krakers verdienen klappen, omdat ze andermans kapitaal stelen. Die agenten, mits behoorlijk functionerend, werken. Zij verdienen GEEN klappen.
De wet verbied kraken , daar kun je voor gestraft worden ja . Dat is nagelaten in deze kwestie . Vervolgens komt er een groepje mensen die denkt boven de wet te staan en zich schuldig maakt aan poging tot moord , en daar heb je opeens wél respect voor ?

Je leest de wet naar eigen invulling , wat in jouw kortzichtige wereldje het meest praktisch is . Niet conform de feiten zoals deze zijn opgeschreven in het Wvs.
quote:
Keloel. Wacht maar tot je op een dag zelf een pand bezit (gekocht na jarenlang werken), en er een groep hanekammen intrek in neemt.
Kraken is bij wet verboden . Dus dan zou ik netjes de politie bellen en de betreffende personen laten verwijderen. Zeker niet met een knokploeg mensen kapot slaan op de manier zoals eerder beschreven is door herhaaldelijk op de slaap te rammen..

En was het een groep hanenkammen ja ? Was je erbij ? Doen mensen met hanenkammen altijd kraken ja? Ik had ook een hanenkam , maar heb altijd netjes huur betaald en gewerkt . Hoe kan dat dan ??

Wacht jij maar als je ooit kinderen krijgt en ze jatten een appel bij de buren en de politie komt vertellen dat ze op de IC liggen . Tja eigen goederen beschermen mag ten koste van alles gaan hé . De wetgeving is niet belangrijk verder. Zo denk jij blijkbaar . Grijstinten bestaan niet want alles is zwart of wit.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:02:02 #203
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74983835
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Laat me raden: de leden van die knokploeg droegen bruine hemden.
Aan de andere kant bestond het verzet ook uit knokploegen.
pi_74983918
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:39 schreef kitao het volgende:
Asociale politieklopper die voor zich zelf een nieuw wetboek van strafrecht heeft ontworpen met slechts één artikel : het recht om te creperen :

http://indymedia.nl/nl/2009/11/63621.shtml

Laten we hopen dat hij een gezagsgetrouwe opvolger is van die wet en het goede voorbeeld geeft.
alsof iemand die troep van indymedia serieus neemt...

heb wel eens op hun site gereageerd, normale commentaar maar wat niet in hun straatje paste.
meteen verwijderd
  woensdag 25 november 2009 @ 09:09:27 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74983977
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 02:39 schreef kitao het volgende:

[..]

Het laatste woordje is misschien nog niet gezegd ; dus laten we hopen dat hij inderdaad als laatste lacht.
Als dit niet escaleert dan heeft hij dat niet aan zichzelf te danken iig.

De uitnodigingen slingeren al rond op het net :
[..]

http://indymedia.nl/nl/2009/11/63519.shtml

Smerige bruinhemden zijn het die knokploegen , net als de politie indien ze inderdaad dit bewust toegelaten hebben. Nee , erger nog dan zijn het zwarthemden.

Een werkschoen met ijzerenpunt, wat moet ik mij daar bij voorstellen?

Krakers
  woensdag 25 november 2009 @ 09:18:20 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74984144
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef kitao het volgende:

[..]

Poging doodslag bijvoorbeeld.
Ik hoop dat er veel camera's in die wijk staan en dat die zieke smerige dakduifknuppels flink aangeklaagd worden met forse celstraffen en smartegelden.
Liever met poging tot doodslag in de bak, dan de wetenschap dat er zo'n uitvreter gratis en voor niets in MIJN pand zit.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:21:41 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74984206
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef kitao het volgende:

[..]

Sinds wanneer , dat mag dus wel.
Mwah, de vraag is of het dan een "gelijkwaardige vorm van zelfverdediging" is.
pi_74984542
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Een zogenaamde stalen neus, zoals verplicht door de arbowetgeving voor menig werkplek. Zoals bekend onder mensen die wel eens werk hebben verzet wat uit iets anders bestond dan wachten tot iets vanzelf meer waard wordt.

Als je daarmee iemand tegen zijn hoofd schopt dan is dat vrij snel poging tot doodslag, aangezien het bijzonder geschikt is om iemand van het leven te beroven.

Zo zijn Holleeder en Cor van Hout ook begonnen, en zoals bekend zijn de banden tussen de vastgoedbazen en de meest gewelddadige en gewetenloze types nog steeds erg innig. Opvallend hoe makkelijk bangige burgers de kant van de zware georganiseerde criminaliteit kiezen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_74984578
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ik zal zo'n knokploeg eens 'per ongeluk' jouw adres geven als ze vragen waar dat kraakpand is dat ze moeten ontruimen.
Lijkt me leuk, ze zien snel genoeg dat het geen kraakpand is én ze krijgen nog koffie en een schouderklopje ook. Wellicht krijg ik dan een bruinhemd en mag ik vervolgens met ze mee de volgende keer.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef kitao het volgende:

[..]

Zouden die krakers ook weten dat als iemand met stalen schoenen en een honkbalknuppel op je in gaat schoppen/slaan , dat dan de wet op zelfverdediging gaat gelden en je zo iemand zonder pardon een kogel tussen zijn ogen kan jagen ?
Je mag inbrekers die geweld gebruiken nog niet eens met een knuppel slaan, laat staan dat je ze mag doodschieten. Nee, jij toont wel aan dat je totaal niet weet hoe de wet in elkaar steekt. Je mag jezelf beschermen. Maar dan komt het proportionaliteitsbeginsel om de hoek kijken en dat zegt dat je geen overmatig geweld mag gebruiken.
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je mag jezelf gewoon verdedigen tegen gewelddadige maffia, hoor.
Verdedigen mag inderdaad, maar je mag nu eenmaal niet moorden.
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

heb wel eens op hun site gereageerd, normale commentaar maar wat niet in hun straatje paste.
meteen verwijderd
Gezien het taalgebruik en het feit dat ze eigendommen en privegegevens niet respecteren weet je toch met wat voor werkschuw tuig je te maken hebt?
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

En dat is het dus niet

Wederom een hoop kul dus van de linkse uitvreters hier op het forum.
Laat mij maar lekker rechts overkomen (wat ik overigens niet ben)
Ik ben een groot voorstander van het gegeven dat hij die hard werkt voor zijn geld meer rechten heeft als een uitvreter. Hij die spaart die heeft wat en hij die niet spaart heeft niets. Succes is een keuze 
  woensdag 25 november 2009 @ 09:41:07 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74984612
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een zogenaamde stalen neus, zoals verplicht door de arbowetgeving voor menig werkplek. Zoals bekend onder mensen die wel eens werk hebben verzet wat uit iets anders bestond dan wachten tot iets vanzelf meer waard wordt.

Als je daarmee iemand tegen zijn hoofd schopt dan is dat vrij snel poging tot doodslag, aangezien het bijzonder geschikt is om iemand van het leven te beroven.

Zo zijn Holleeder en Cor van Hout ook begonnen, en zoals bekend zijn de banden tussen de vastgoedbazen en de meest gewelddadige en gewetenloze types nog steeds erg innig. Opvallend hoe makkelijk bangige burgers de kant van de zware georganiseerde criminaliteit kiezen.
Stalen neuzen mogen niet meer.
Is tegenwoordig soort van kunstof, omdat stalen neuzen je tenen af kunnen klemmen als er iets zwaars op terecht komt, de soort van kunstof barst uit elkaar.
pi_74985383
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is tegenwoordig soort van kunstof, omdat stalen neuzen je tenen af kunnen klemmen als er iets zwaars op terecht komt, de soort van kunstof barst uit elkaar.
Nog meer gelul.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:03:10 #212
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74986012
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nog meer gelul.
Bron? Volgens mij klopt het wat hij zegt hoor.. Het zijn tegenwoordig geen stalen neuzen meer..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74986150
quote:
Op woensdag 25 november 2009 03:20 schreef Winner_Taco het volgende:

De wet verbied kraken , daar kun je voor gestraft worden ja . Dat is nagelaten in deze kwestie . Vervolgens komt er een groepje mensen die denkt boven de wet te staan en zich schuldig maakt aan poging tot moord , en daar heb je opeens wél respect voor ?

(...)

Kraken is bij wet verboden.
Eh, die wet is nog niet ingegaan, toch...?
  woensdag 25 november 2009 @ 13:12:11 #214
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74986258
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nog meer gelul.
Dan is het gelul
Kisten en werkschoenen hebben, bijvoorbeeld, geen stalen neuzen meer. Mede op last, bij mijn weten, van de Arbodienst.
Bron? Wij, mijn familie, hadden een wegenbouwbedrijf en die hadden dus vroeger ook schoenen met stalen neuzen. Nu niet meer. Kunststof/ plastic achtig geworden. Door het verhaal wat jij als "gelul" bestempeld.
pi_74986781
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:

Dan is het gelul
Kisten en werkschoenen hebben, bijvoorbeeld, geen stalen neuzen meer. Mede op last, bij mijn weten, van de Arbodienst.
Bron? Wij, mijn familie, hadden een wegenbouwbedrijf en die hadden dus vroeger ook schoenen met stalen neuzen. Nu niet meer. Kunststof/ plastic achtig geworden. Door het verhaal wat jij als "gelul" bestempeld.
Kunststof is een relatief nieuwe ontwikkeling, maar biedt over het algemeen minder bescherming. Zal wel goedkoper zijn. Ze worden allemaal getest, ook de houten klomp, en dat afsnijden van de tenen is een belegen fabeltje dat al tientallen jaren circuleert onder uitzendkrachten die geen schoenen willen kopen wanneer de bloemschikker hen niet meer wil employeren.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:31:35 #216
262650 kitao
prikplaatje
pi_74986920
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef dieanderegek het volgende:

[..]

meteen verwijderd
Video is van youtube blinde.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 13:32:45 #217
262650 kitao
prikplaatje
pi_74986965
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Krakers
Nooit gedragen zeker , die werkschoenen ?
megalomaniac
pi_74987006
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik wel.
Dan nog: krakers
  woensdag 25 november 2009 @ 13:35:21 #219
262650 kitao
prikplaatje
pi_74987064
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Van mij mag het als minstens één goede aantoonbare klap al is uitgedeeld.
De politie heeft totaal geen aantoonbare verwondingen nodig om er op los te knallen dus waarom zou een burger dat dan wel moeten hebben ?
megalomaniac
pi_74987333
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef kitao het volgende:

[..]

De politie heeft totaal geen aantoonbare verwondingen nodig om er op los te knallen dus waarom zou een burger dat dan wel moeten hebben ?
Omdat de politie andere rechten heeft dan burgers,....maar dat wist je natuurlijk nog niet? Geeft wel de mate van kennis aan
pi_74987377
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik wel.
Dan nog: krakers
Je mag best aan een groep mensen een hekel hebben, maar ga dan wel bij jezelf te rade of het geen vooroordeel is.

Vooroordelen
  woensdag 25 november 2009 @ 13:49:23 #222
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987575
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef kitao het volgende:

[..]

Nee, wij liepen op onze slippers aan vrachtwagens te sleutelen
  woensdag 25 november 2009 @ 13:50:32 #223
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987627
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kunststof is een relatief nieuwe ontwikkeling, maar biedt over het algemeen minder bescherming. Zal wel goedkoper zijn. Ze worden allemaal getest, ook de houten klomp, en dat afsnijden van de tenen is een belegen fabeltje dat al tientallen jaren circuleert onder uitzendkrachten die geen schoenen willen kopen wanneer de bloemschikker hen niet meer wil employeren.
Schoenen moeten kopen nog wel? Die werden beschikbaar gesteld, sjaakie.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:50:42 #224
262650 kitao
prikplaatje
pi_74987633
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Omdat de politie andere rechten heeft dan burgers,....maar dat wist je natuurlijk nog niet? Geeft wel de mate van kennis aan
Dat blijkt inderdaad zo te zijn , wel vreemd dat jij het daar dan mee eens bent.
Dus jij vindt niet dat als iemand met een knuppel op je slaap begint te meppen en vervolgens op je hoofd begint te schoppen dat het slachtoffer zich dan met een pistool mag verdedigen ?
En jij denkt dat dit dan ook strafbaar is ?
In dat geval zijn we inderdaad overgeleverd aan de wolven.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 13:52:21 #225
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987702
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef kitao het volgende:

[..]

Dan is een vergelijkbare klap terug niet strafbaar.
In eens met een pistooltje op de proppen komen is wijvengedrag.
Ah, de politie mag erop los knallen? Vandaar dat er na, zo'n beetje, ieder schietincident een onderzoek naar de betreffende agent word ingesteld?
  woensdag 25 november 2009 @ 13:54:23 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74987777
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef kitao het volgende:

[..]

Dat blijkt inderdaad zo te zijn , wel vreemd dat jij het daar dan mee eens bent.
Dus jij vindt niet dat als iemand met een knuppel op je slaap begint te meppen en vervolgens op je hoofd begint te schoppen dat het slachtoffer zich dan met een pistool mag verdedigen ?
Ligt eraan, als dat persoon zonder toestemming in mijn huis cq pand is binnengedrongen vind ik dat geoorloofd jah.
Gevalletje wat enkele maanden in Rotterdam plaats vond was natuurlijk om te huilen:
Huis staat een jaar te koop (en leeg), krakers gaan er in en de politie doet niets want het zijn krakers.
Huis vernield, meubels die er nog stonden vernield.. 3x raden wat ik als eigenaar had vernield? Inderdaad, die krakers.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:55:08 #227
pi_74987800
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Politie oefent een beroep uit, dan moet rechtspositie omschreven staan. Een burger heeft die rechten helemaal niet nodig. Als mensen denken dat een burger iets verkeerds heeft gedaan mogen ze de rechter overtuigen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_74987862
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Keltie het volgende:
Schoenen moeten kopen nog wel? Die werden beschikbaar gesteld, sjaakie.
Tuurlijk joh, ze gaan elke uitzendkracht die na een half dagje moet uithuilen bij mammie een paar schoenen aanmeten.

Je hebt echt geen flauw benul van waar je het over hebt, en daarom komt er alleen maar onzinnig geleuter uit.
pi_74988000
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef kitao het volgende:

[..]

Ja dat is strafbaar, simpel toch?
Kijk maar naar het gevalletje van de inbreker die vorige week in het nieuws was. Die jongen heeft een simpel tikkie uitgedeeld en kreeg meteen 250 euro aan zijn broek in plaats van de complimenten van de politie.

Daarnaast vind ik sowieso dat wanneer er tuig in iemand zijn eigendom zit hij eruit mag worden gemept.
Als je niet wilt luisteren moet je maar voelen.
pi_74988045
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, ze gaan elke uitzendkracht die na een half dagje moet uithuilen bij mammie een paar schoenen aanmeten.

Je hebt echt geen flauw benul van waar je het over hebt, en daarom komt er alleen maar onzinnig geleuter uit.
In dat geval kan hij jou een hand geven.....
  woensdag 25 november 2009 @ 14:02:33 #231
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74988072
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, ik oordeel alleen over het bedrijf waar ik toendertijd werkte
Die hebben inderdaad gewoon een magazijn waar medewerkers veiligheidschoenen moesten halen.
Hoefde ook niets aangemeten te worden, je kon gewoon kiezen uit een maat en of je hoge of lage schoenen wilde.. En jah, ook de zogenaamde uitzendkrachten (die daar niet in de garage liepen, maar ongetwijfeld wel ergens langs de weg) moesten daar de schoentjes halen
pi_74988109
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die hebben inderdaad gewoon een magazijn waar medewerkers veiligheidschoenen moesten halen.
Hoefde ook niets aangemeten te worden, je kon gewoon kiezen uit een maat en of je hoge of lage schoenen wilde.. En jah, ook de zogenaamde uitzendkrachten (die daar niet in de garage liepen, maar ongetwijfeld wel ergens langs de weg) moesten daar de schoentjes halen
Waarschijnlijk is het in de 'kunstsector' niet normaal dat iemand die zegt dat hij creatief bezig wil zijn direct zijn eigen kwastern krijgt hahahha
pi_74988146
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Je mag best aan een groep mensen een hekel hebben, maar ga dan wel bij jezelf te rade of het geen vooroordeel is.

Vooroordelen
Ach tuurlijk. We moeten ook alle krakers afzonderlijk leren kennen voor we op de hele groep een oordeel vellen.
Slaap lekker verder.
pi_74988530
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ach tuurlijk. We moeten ook alle krakers afzonderlijk leren kennen voor we op de hele groep een oordeel vellen.
Slaap lekker verder.
En zolang die krakers ook veelal in groepen te werk gaan kunnen we ze ook als zodanig bespreken.

Vies tuig.
pi_74989161
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:
Dat je niet vaak buiten de deur komt leek me al vrij duidelijk. Van het bedrijf van je ouders weer snel achter je toetsenbordje kruipen om allerlei onzin te verkondigen om je angst voor de boze buitenwereld te rechtvaardigen en stoere praatjes te verkondigen.

Samenvattend: Schoenen met stalen neuzen bestaan wel ook al zijn ze onbekend binnen jouw kleine belevingswereldje. Je zoog uit je duim dat ze tenen afsnijden, je zoog uit je duim dat ze de door de arbodienst verboden zijn, en je aanname dat ze overal ter beschikking worden gesteld omdat dat bij paps en mams zo gaat is ook nogal stompzinnig.
  woensdag 25 november 2009 @ 17:28:24 #236
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74994429
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat je niet vaak buiten de deur komt leek me al vrij duidelijk.
Zeg, kneusje. Niet oordelen over iemand die je niet kent.
quote:
Van het bedrijf van je ouders weer snel achter je toetsenbordje kruipen om allerlei onzin te verkondigen om je angst voor de boze buitenwereld te rechtvaardigen en stoere praatjes te verkondigen.
Agh gut, jij hebt alleen je ouders als familie?
De rest ->
quote:
Samenvattend: Schoenen met stalen neuzen bestaan wel ook al zijn ze onbekend binnen jouw kleine belevingswereldje.
[/qoute]
Waar heb ik precies gezegd dat ze niet meer bestaan?
[quote]
Je zoog uit je duim dat ze tenen afsnijden,
Euhm.. Nee
quote:
je zoog uit je duim dat ze de door de arbodienst verboden zijn,
Ik geef een mening, breng het niet als feit ("Bij mijn weten").
Zou je ook eens moeten proberen *
quote:
en je aanname dat ze overal ter beschikking worden gesteld omdat dat bij paps en mams zo gaat is ook nogal stompzinnig.
Bij bepaalde zaken is het logisch dat je die van het bedrijf krijgt waar je werkt, of niet? Of denk je dat een monteur z'n eigen overall moet betalen?
Oeh en nogmaals, familiebedrijf wil niet zeggen dat je in dienst bent van "paps en mams". Maar goed, je klinkt wel stoer vanachter je toetsenbord. Ben onder de indruk
Kneusje.

it is namelijk gelul:
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De relatief nieuwe ontwikkeling word al, minimaal, een jaar of 7-8 in kisten gebruikt (tenminste, in degene die ik heb gedragen ).
En ook daarbij werd gezegd dat dit wegens de veiligheid was ivm het onder druk uit elkaar barsten van de punt, in plaats van het naar beneden buigen van de punt (tot op je voet, zodat je tenen klem komen te zitten).
  woensdag 25 november 2009 @ 17:30:12 #237
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74994473
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het in de 'kunstsector' niet normaal dat iemand die zegt dat hij creatief bezig wil zijn direct zijn eigen kwastern krijgt hahahha
Aan de andere kant koopt een ziekenhuis wel het gereedschap voor een chirurg
pi_74997712
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Slaap lekker verder.
Alle? Nee, laten we bij één beginnen. Hoeveel krakers ken jij? En met kennen bedoel ik niet dat je er een keer eentje op het journaal hebt gezien.
pi_74997924
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Alle? Nee, laten we bij één beginnen. Hoeveel krakers ken jij? En met kennen bedoel ik niet dat je er een keer eentje op het journaal hebt gezien.
2.
pi_74998003
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

60,...en nu?
  Donald Duck held woensdag 25 november 2009 @ 19:46:27 #241
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74998263
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat is bij mythbusters uitvoerig getest. De schoenen met stalen neuzen werden absoluut veilig bevonden, ze kunnen echt enorm veel druk aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 25 november 2009 @ 19:48:20 #242
pi_74998328
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja dat is strafbaar, simpel toch?
Kijk maar naar het gevalletje van de inbreker die vorige week in het nieuws was. Die jongen heeft een simpel tikkie uitgedeeld en kreeg meteen 250 euro aan zijn broek in plaats van de complimenten van de politie.

Daarnaast vind ik sowieso dat wanneer er tuig in iemand zijn eigendom zit hij eruit mag worden gemept.
Als je niet wilt luisteren moet je maar voelen.
Dus er word gemeten met 2 maten. Knokploegen van vastgoedspeculanten zijn ok, maar oh! Weh! als de individuele burger voor eigen rechter speelt,
pi_74998480
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus er word gemeten met 2 maten. Knokploegen van vastgoedspeculanten zijn ok, maar oh! Weh! als de individuele burger voor eigen rechter speelt,
Het mag wettelijk niet, maar ja, wie geeft er om de wet toch? Een veel gehoord argument is dat krakers zich ook niet aan de wet gaan houden als er een verbod komt KRAKEN GAAT DOOR!! Dus dan kan het mishandelen ook gewoon doorgaan , immers je weet het vantevoren en nogmaals, wie houdt zich nou aan de wet
  woensdag 25 november 2009 @ 20:28:00 #244
pi_74999330
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het mag wettelijk niet,
Niks mee te maken, het gaat om JOUW hypocriete houding.
pi_74999400
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef Afvoerput het volgende:
Prachtig, zulks tuig moet je gewoon hardhandig aanpakken anders heeft het toch geen zin. 't Is gewoon onkruid.
pi_74999452
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niks mee te maken, het gaat om JOUW hypocriete houding.
Waarom ben ik hypocriet? Jij opent zelfs een poll of men de tanden uit mijn mond moet slaan. Hoe hypocriet is dat dan?

Als 90% van de mensen anti kraker is dan zien zij het natuurlijk allemaal verkeerd? Of zouden die paar pro krakers het verkeerd zien? Ik weet het wel hoor.
  woensdag 25 november 2009 @ 20:55:02 #247
pi_75000452
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom ben ik hypocriet?
Omdat knokploegen wel buiten de wet mogen opereren, maar krakers niet.
pi_75001110
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat knokploegen wel buiten de wet mogen opereren, maar krakers niet.
Zeg ik niet,....kun je lezen? Ik zeg dat het niet mag MAAR als het kraken doorgaat kan het ontruimen ook doorgaan. Kwestie van gelijke monniken gelijke kappen toch?
  woensdag 25 november 2009 @ 21:40:11 #249
pi_75002290
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zeg ik niet,....kun je lezen? Ik zeg dat het niet mag MAAR als het kraken doorgaat kan het ontruimen ook doorgaan. Kwestie van gelijke monniken gelijke kappen toch?
Nee, want je stond te juichen terwijl kraken NU nog niet verboden is.
pi_75003622
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, want je stond te juichen terwijl kraken NU nog niet verboden is.
Nou dan kun je nog een maandje zeggen dat ik niet eerlijk beoordeel ONTRUIMEN GAAT DOOR!
  woensdag 25 november 2009 @ 22:31:14 #251
pi_75004431
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou dan kun je nog een maandje zeggen dat ik niet eerlijk beoordeel ONTRUIMEN GAAT DOOR!
Ik kan altijd zeggen dat je niet eerlijk (be)oordeelt.
pi_75005303
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik kan altijd zeggen dat je niet eerlijk (be)oordeelt.
Je kan ook zeggen dat de lucht oranje is,..... men weet wel beter.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:52:17 #253
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75005384
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is bij mythbusters uitvoerig getest. De schoenen met stalen neuzen werden absoluut veilig bevonden, ze kunnen echt enorm veel druk aan.
Waarom zijn ze dan, bijvoorbeeld, uit kisten gehaald? Tegen snellere afkoeling/ bevriezingsverschijnselen bij koudere temperaturen?
pi_75011012
quote:
Op 15 oktober 2009 heeft de Tweede Kamer, na jarenlange afweging en discussie, uiteindelijk een door de Kamerleden Jan ten Hoopen (CDA), Arie Slob (CU) en Brigitte van der Burg (VVD) ingediend initiatief wetsvoorstel (een anti-kraakwet) aangenomen.[bro
De wet is toch reeds aangenomen ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 26 november 2009 @ 10:25:29 #255
pi_75012732
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:06 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De wet is toch reeds aangenomen ?
Wetten moeten ook door de 1e kamer.
pi_75014071
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Formaliteitje.
pi_75014183
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoelang duurt het dan ongeveer voor de wet in werking gaat vanaf nu ?
pi_75019205
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat de lucht oranje is,..... men weet wel beter.
Ha, dus jíj hebt de wijsheid in pacht. Ik vroeg me al af wie het was.
pi_75023816
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ha, dus jíj hebt de wijsheid in pacht. Ik vroeg me al af wie het was.
Nu weet je het.
pi_75031114
Krakers zijn vieze paupers die een dom excuus zoeken door te zeggen dat er te weinig woonruimte is. Ga allemaal lekker een huis huren in Almere. Opzouten linkse paupers. Foei scheer je weg
pi_75032965
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:57 schreef kitao het volgende:

[..]

[..]

http://indymedia.nl/nl/2009/11/63519.shtml

Fascisten , niet meer of minder , althans vind ik.

Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben. Enne, je gaat niets tegen mij ondernemen, anders ben je zelf een facist.
pi_75046469
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef pagadder het volgende:

[..]

Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben. Enne, je gaat niets tegen mij ondernemen, anders ben je zelf een facist.
Auto pikken = verboden bij WET.
Kraken = (onder bepaalde voorwaarden) NIET verboden bij wet.

Learn the fucking difference numbnuts !
pi_75048682
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Auto pikken = verboden bij WET.
Kraken = (onder bepaalde voorwaarden) NIET verboden bij wet.

Learn the fucking difference numbnuts !
Iemands eigendom betreden zonder toestemming van de eigenaar is verboden.
pi_75048754
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef pagadder het volgende:

[..]

Op heterdaad ja
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:05:15 #265
pi_75050629
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef pagadder het volgende:

[..]

De eigenaar mag niet zonder toestemming van de bewoner (huurder) zijn eigen eigendom betreden.
pi_75052130
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De eigenaar mag niet zonder toestemming van de bewoner (huurder) zijn eigen eigendom betreden.
Hehe , een kraker is geen huurder hé
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:31:22 #267
pi_75053624
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hehe , een kraker is geen huurder hé
Maakt niks uit. Punt is dat "eigendom" een zeer betrekkelijk en ingewikkeld concept is.
pi_75053667
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maakt niks uit. Punt is dat "eigendom" een zeer betrekkelijk en ingewikkeld concept is.
Dat valt best mee
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:48:01 #269
pi_75054170
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat valt best mee
Gezien de kraak-discussie valt dat helemaal niet mee
pi_75055085
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gezien de kraak-discussie valt dat helemaal niet mee
Ik zeg doen
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:28:22 #271
262650 kitao
prikplaatje
pi_75082448
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef pagadder het volgende:

[..]

Wat jou misschien ontgaat , en wellicht een aantal andere posters , is dat ik het hier niet eens zozeer over krakers , hun motieven en rechtmatigheid heb , maar over het feit dat een knokploeg het recht in eigen handen denkt te kunnen nemen dat eventueel niet door de aanwezige politie is weerhouden en dat zelfs daar geen enkele poging toe is ondernomen.
Die handelswijze van knokploeg en eventueel van de politie was aanleiding voor mij om hier op te reageren door te beweren dat in ieder geval de leden van die knokploeg een stel gore fascisten zijn die voor poging doodslag aangeklaagd moeten worden met schadeclaims , net zoals de politie voor medeplichtigheid indien zij werkelijk dit zo toegelaten hebben.
Gezien het geluidsfragment en diverse getuigenverklaringen lijkt het er zeer op dat de NL-politie zich hier bedient van paramillitaire doodseskaders , vandaar mijn oproep om de politie eens grondig te zuiveren van bepaalde mogelijk aanwezige corrupte en fascistische agenten.
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')