Ik kan altijd zeggen dat je niet eerlijk (be)oordeelt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou dan kun je nog een maandje zeggen dat ik niet eerlijk beoordeelONTRUIMEN GAAT DOOR!
Je kan ook zeggen dat de lucht oranje is,..... men weet wel beter.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan altijd zeggen dat je niet eerlijk (be)oordeelt.
Waarom zijn ze dan, bijvoorbeeld, uit kisten gehaald? Tegen snellere afkoeling/ bevriezingsverschijnselen bij koudere temperaturen?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is bij mythbusters uitvoerig getest. De schoenen met stalen neuzen werden absoluut veilig bevonden, ze kunnen echt enorm veel druk aan.
De wet is toch reeds aangenomen ?quote:Op 15 oktober 2009 heeft de Tweede Kamer, na jarenlange afweging en discussie, uiteindelijk een door de Kamerleden Jan ten Hoopen (CDA), Arie Slob (CU) en Brigitte van der Burg (VVD) ingediend initiatief wetsvoorstel (een anti-kraakwet) aangenomen.[bro
Wetten moeten ook door de 1e kamer.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
De wet is toch reeds aangenomen ?
Formaliteitje.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wetten moeten ook door de 1e kamer.
Hoelang duurt het dan ongeveer voor de wet in werking gaat vanaf nu ?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wetten moeten ook door de 1e kamer.
Ha, dus jíj hebt de wijsheid in pacht. Ik vroeg me al af wie het was.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat de lucht oranje is,..... men weet wel beter.
Nu weet je het.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ha, dus jíj hebt de wijsheid in pacht. Ik vroeg me al af wie het was.
Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben.quote:Op maandag 23 november 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
http://indymedia.nl/nl/2009/11/63519.shtml
Fascisten , niet meer of minder , althans vind ik.
Auto pikken = verboden bij WET.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef pagadder het volgende:
[..]
Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben.Enne, je gaat niets tegen mij ondernemen, anders ben je zelf een facist.
Iemands eigendom betreden zonder toestemming van de eigenaar is verboden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Auto pikken = verboden bij WET.
Kraken = (onder bepaalde voorwaarden) NIET verboden bij wet.
Learn the fucking difference numbnuts !
Op heterdaad jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef pagadder het volgende:
[..]
Iemands eigendom betreden zonder toestemming van de eigenaar is verboden.
De eigenaar mag niet zonder toestemming van de bewoner (huurder) zijn eigen eigendom betreden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef pagadder het volgende:
[..]
Iemands eigendom betreden zonder toestemming van de eigenaar is verboden.
Hehe , een kraker is geen huurder héquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De eigenaar mag niet zonder toestemming van de bewoner (huurder) zijn eigen eigendom betreden.
Maakt niks uit. Punt is dat "eigendom" een zeer betrekkelijk en ingewikkeld concept is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hehe , een kraker is geen huurder hé
Dat valt best meequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Punt is dat "eigendom" een zeer betrekkelijk en ingewikkeld concept is.
Gezien de kraak-discussie valt dat helemaal niet meequote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezien de kraak-discussie valt dat helemaal niet mee
Wat jou misschien ontgaat , en wellicht een aantal andere posters , is dat ik het hier niet eens zozeer over krakers , hun motieven en rechtmatigheid heb , maar over het feit dat een knokploeg het recht in eigen handen denkt te kunnen nemen dat eventueel niet door de aanwezige politie is weerhouden en dat zelfs daar geen enkele poging toe is ondernomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef pagadder het volgende:
[..]
Zal ik even jouw auto komen stelen die op je oprit staat? Jij zit er op dat moment niet in, dus ik mag hem wel hebben.Enne, je gaat niets tegen mij ondernemen, anders ben je zelf een facist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |