sebasser is overledenquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was ook jouw eerste meet toch?
Of iig van een hele ploeg wel.
18quote:
Boem! Fiets!quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.Zit net de foto's te bekijken.
Jup, ik heb je nog vermanend aangesprokenquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij die was ik toch ook Pas? Of was dat eerder? Ik ben de tijd helemaal kwijt.
Linkje naar die foto's of meet?quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.Zit net de foto's te bekijken.
Ja, takke-lijer was ik toen, in veel opzichten dus dat was wel terecht...quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik heb je nog vermanend aangesproken
Ja dat was De Meet! Toen stond je inderdaad face-to-face met Yv, het was één grote blind datequote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:
Even zoeken naar de topics. Foto's heb ik op mn laptop, ook van sebasser.quote:
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi te zien dat er zo veel steun komt vanuit FOK!
Dat was in september 2006.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
9 februari 2007. Zal die meet nooit vergetenquote:
Die, grote meet met een hoop bekende FOK!kers.quote:
Er wordt vaak geroepen: Het is FOK! maar, maar ondertussen zijn er heel wat mensen met FOK! (op)gegroeid en hebben elkaar op FOK! en ook irl leren kennen. Sebasser was één van deze mensen. Hij was altijd duidelijk aanwezig of het forum, vaak grappige posts, soms tenenkrommend en ik heb hem een aantal jaren hier op FOK! "meegemaakt". Ik ben nu 4 jaar op FOK! en sebasser was er vanaf het begin dat ik nog in ONZ zat. Heerlijke bagger-avonden waren dat! Met Biogarde, moemoe, Remlof, dingie, Sebasser!quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.
Zoveel respect als iedereen nu toont
[ONZ Meet 09-02-07] deel 24 wehweuwhewueuwehquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die, grote meet met een hoop bekende FOK!kers.
ja echt moeilijk te bevatten heh broeder zwemmend beertjequote:
Ja broederquote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt moeilijk te bevatten heh broeder zwemmend beertje
so truequote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja broederSebagger was toch wel een positief voorbeeld voor hoe baggeren hoorde te zijn
quote:Ik ben best geschrokken van dit nieuws. Ik ken Sebasser niet zo heel goed, ik ken hem van volgens mij 2 onzin meets. Ik ben toen met hem een hamburgertje gaan eten bij de mac donalds vooraf een keer. En wat ik me nog herriner bij de onzin meet was dat hij geen bier kon krijgen bij de bar maar dat ik dan bier voor hem moest halen. Volgens mij omdat hij nog geen 18 was kreeg hij geen bier mee van de barman wehehe.
Natuurlijk ken ik Sebasser nog van het vele baggeren vroeger in onzin. Hij was toen echt mijn baggermaatje in 2006
Ik wist helemaal niet dat hij kanker had. Daardoor schrik ik nog erger. Ik wil hierbij Moemoe en de andere nabestaanden veel sterkte wensen met het verwerken van dit allemaal.
Ja, in het park waar hij ook al zo vaag deed over zijn leeftijd zodat hij mee kon drinkenquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef freecell het volgende:
Je ziet hem een tijdje niet en ineens blijkt hij ziek te zijn en ook al overleden...![]()
Beste nabestaanden, veel sterkte. We zullen hem missen in het park en op de bank komende zomer...
Dat weet ik nog wel. Jij wou toendertijd mijn msn, ik kwam hier net kijken en snapte er niets van en wou m'n msn niet geven, totdat ik je fobo zagquote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat was De Meet! Toen stond je inderdaad face-to-face met Yv, het was één grote blind date.
Trouwens in 2006 waren Bio en ik nog tot Mr en Mrs ONZ gekozen![]()
![]()
Onderschat de kracht van FOK! niet. Wat FOK! voor iemand kan betekenen. Voor jou is het als je je verveeld maar voor mij en vele anderen is het iets wat deel uit maakt van je leven. Ook al vindt jij dat wellicht stom klinken. FOK! is FOK! en als je het FOK! gevoel in je hebt laat dat je nooit meer losquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef Jeremiah. het volgende:
Echt ontzettend jammer dat hij vroeg heen gegaan is.
Maar even een serieuze vraag. Het leven biedt veel meer dan alleen Fokken. Als je weet dat je niet lang meer hebt, dan ga je niet zitten baggeren etc? Fokken is meestal als je weinig anders te doen hebt.
Als je niet lang meer hebt, dan ga je juist nog dingen van het leven doen dan alleen Fokken?
Omdat juist op dit soort momenten 'gewoon een naam' in een echt persoon verandert. Veel mensen hier kennen hem natuurlijk wel persoonlijk (lees: IRL), maar nog veel meer -waaronder ik- kennen hem vooral gewoon van naam of avatar. En dan lees je ineens dat zo iemand er niet meer is.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.
Zoveel respect als iedereen nu toont
Ik vond 'm wel tof. Maargoed, ik kende hem ook irl.quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
iedereen maar zeggen dat ie zo tof was hier
als een user was t echt een idiootkut dat ie dood is, sure maar kan niet zeggen dat ie zoveel kwaliteit leverde dat ik hem als user zijnde zal missen.
Wtf heeft dit met kwaliteit te maken? Veel mensen hebben altijd leuk met hem gebaggerd. Die bagger was leuk. Sebasser was leuk.quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
als een user was t echt een idiootkut dat ie dood is, sure maar kan niet zeggen dat ie zoveel kwaliteit leverde dat ik hem als user zijnde zal missen.
ik vond em als user niet leuk .. sorryquote:Op zondag 15 november 2009 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met kwaliteit te maken? Veel mensen hebben altijd leuk met hem gebaggerd. Die bagger was leuk. Sebasser was leuk.
Alsof je kwaliteit topics moet leveren eer je leuk bent.
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van FOK! niet. Wat FOK! voor iemand kan betekenen. Voor jou is het als je je verveeld maar voor mij en vele anderen is het iets wat deel uit maakt van je leven. Ook al vindt jij dat wellicht stom klinken. FOK! is FOK! en als je het FOK! gevoel in je hebt laat dat je nooit meer los
Sommige idioten waardeer je stiekem toch welquote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
edit voor de gevoelige mensen om ons.
Dit wil niet zeggen dat ik de persoon erachter iets aanwens oidmaar gewoon de user, voor ik weer iets slechts gedaan heb.
Care.quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond em als user niet leuk .. sorry
Beetje voorbarig dit zo te zeggen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
[..]
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.
Best jammer dat hij niet langer geleefd heeft, om te ontdekken dat er ook een andere wereld naast Fok bestaat.
Tering wat een domme post.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.
Best jammer dat hij niet langer geleefd heeft, om te ontdekken dat er ook een andere wereld naast Fok bestaat.
Daarom houd ik het ook bij de user, dit wens je niemand aan natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Care.
Leuk of niet leuk, daar gaat het niet om.
Feit is dat er hier een 19 jarige jongen overleden is die net als ons FOK gebruikte als vrijetijdsbesteding.
Door FOK! kun je ook reallife contacten opdoen. Er zijn niet voor niets relaties ontstaan door FOK!quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
[..]
18 jarige zelfs.quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Care.
Leuk of niet leuk, daar gaat het niet om.
Feit is dat er hier een 19 jarige jongen overleden is die net als ons FOK gebruikte als vrijetijdsbesteding.
Hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef purplerose het volgende:
Durf het haast niet voor te stellen maarre...
Misschien een idee om over tijdje een 'herdenkingsmeet' te doen, nou klinkt dat zwaarder dan ik bedoel maar !Fok waardig afscheid nemen?
*aansluit*quote:
Nouja, in de stairway waar het begon, allemaal nog eens het glas heffen.quote:
Op de Sebasser manier zou het een glas fris worden, van de Stairway-crew kreeg hij immers geen bier.quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouja, in de stairway waar het begon, allemaal nog eens het glas heffen.
Ik kan het niet goed uitleggen maar op de Fok manier gedag zeggen
Whehehequote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de Sebasser manier zou het een glas fris worden, van de Stairway-crew kreeg hij immers geen bier.
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat ie dat ook best zou waarderen als we allemaal weer eens bij elkaar komen en party Fok stijl, voor hem
Ik weet het niet, het is dubbel. Ik denk dat je dat beter aan Moemoe kunt vragen, als het op haar rot overkomt vind ik dat we het niet moeten doen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehe
Maar je snapt wat ik bedoel toch?afscheidnemen met een wilde Fok party
maar zeg het maar als het niet gepast is ofzo, kan dat ff niet zo goed inschatten
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet even een kaarsje voor Sebas aangestoken...
Ja, dat moet natuurlijk niet gelijk gebeuren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.
Sorry maar daar zie ik het nut niet van in, deze topicreeks vind ik al zeer mooi om zo iedereen de mogelijkheid te geven om er over te pratenquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien moeten als FOK! een uur op zwart gaan, met melding van het overlijden van Sebasser.
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.
truequote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.
Het is ook niet erg des Sebasser. Eigenlijk zouden we dan gewoon een uur in alle topics moeten baggeren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry maar daar zie ik het nut niet van in, deze topicreeks vind ik al zeer mooi om zo iedereen de mogelijkheid te geven om er over te praten
Joh, je voorstel komt uit een goed hart en er is ook niks mis mee. Wie weet gaat er een groep naar z'n begrafenis en wie weet komt er een meet. Het voorstel is goed en leuk, dus hou die gedachte. Het is een beetje moeilijk om dat nu te organiseren; Te vers.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Peter het volgende:
Over een tijdje een bagger-revival-meet met de oudere garde, en dan een toost op hen die ons ontvallen zijn?
Het idee op zich is wel mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.
Ik ben dan wel geen oudere garde en ook niet van de baggermensjes, maar als er een meet komt voor sebas dan wil ik daar bij zijn want ik kende hem ook persoonlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Peter het volgende:
Over een tijdje een bagger-revival-meet met de oudere garde, en dan een toost op hen die ons ontvallen zijn?
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef nietzman het volgende:
Bah.
was je wel oud genoeg om dat biertje te kopen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.
Ik heb dat baggeren ook nooit echt goed aan kunnen leren hoorquote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen oudere garde en ook niet van de baggermensjes, maar als er een meet komt voor sebas dan wil ik daar bij zijn want ik kende hem ook persoonlijk.
Dus mocht zoiets er komen; ik stem wel voor een meet voor iedereen die wil dan.
Dat dus.quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef vosss het volgende:
WTF? Niet dat ik hem persoonlijk ken of iets, maar ik vond hem op FOK altijd gezellig.
Sterkte dan maar
Ik stem voor.quote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
Het is ook niet erg des Sebasser. Eigenlijk zouden we dan gewoon een uur in alle topics moeten baggeren.
Eens is.quote:
Dat hoopte ik ook toen ik wakker werd. Maar helaas...quote:Op maandag 16 november 2009 08:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg me dat dit niet waar is.
Ik heb net toch wel even zitten janken.quote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook toen ik wakker werd. Maar helaas...
Kan hier gedeeltelijk wel inkomen inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan de users die hem hebben ontmoet. Daarna wordt je band nog sterker als daarvoor. Je bent een virtuele vriend. Ik heb het zelf meegemaakt met de paar users die ik heb ontmoet.
Je kent elkaar daarna beter en hebt een heftiger contact. Vaak ook op MSN enzo.
Ik denk er wel eens aan hoe lang Fok nog zal bestaan en welke users waar ik een band mee heb er niet meer zijn. Het verlies is dan moeilijker te delen dan in de echte wereld terwijl het vaak net zo intensief is.
Er zijn misschien Fokkers overleden waar we niks meer van horen omdat ze verder geen andere contacten hadden met Fokkers. Moemoe bracht het treurige nieuws net, zoals in Muziek laatst een jonge user overleed en door contact met andere users buiten Fok we op de hoogte werden gebracht.
Wat anderen ook al posten internet is allang geen forum meer voor contactgestoorde nerds. Het is juist andersom geworden. Je maakt nog meer vrienden dan vroeger. En het verlies kan dan ook hard aankomen.
Ik heb sebasser twee jaartjes geleden ofzo wel eens gezien op een ONZ meet in Utrecht toen.. sprak 'm niet heel erg veel meer maar het is toch wel heel onwerkelijk hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan de users die hem hebben ontmoet. Daarna wordt je band nog sterker als daarvoor. Je bent een virtuele vriend. Ik heb het zelf meegemaakt met de paar users die ik heb ontmoet.
Ik denk er wel eens aan hoe lang Fok nog zal bestaan en welke users waar ik een band mee heb er niet meer zijn. Het verlies is dan moeilijker te delen dan in de echte wereld terwijl het vaak net zo intensief is.
Er zijn misschien Fokkers overleden waar we niks meer van horen omdat ze verder geen andere contacten hadden met Fokkers. Moemoe bracht het treurige nieuws net, zoals in Muziek laatst een jonge user overleed en door contact met andere users buiten Fok we op de hoogte werden gebracht.
Wat anderen ook al posten internet is allang geen forum meer voor contactgestoorde nerds. Het is juist andersom geworden. Je maakt nog meer vrienden dan vroeger. En het verlies kan dan ook hard aankomen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb niet dezelfde band met FOK! users die ik in het echt zie dan met andere mensen uit mijn omgeving CQ vrienden. Ik stel m'n vrienden ook altijd boven FOK!, dwz als ik op een meeting zou komen en later belt een van mijn vrienden op om dezelfde dag iets te gaan doen, dan ga ik dus niet naar die meeting. Natuurlijk is het klote als een FOK! user overlijdt, maar zelfs als ik hem/haar IRL heb gezien is het makkelijker over zoiets heen te zetten dan als 1 van de mensen in m'n omgeving overlijdt.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zit ook niet op Fok om vrienden te maken. Dat is bij de meesten niet zo. Maar er zijn contacten ontstaan op Fok die zelfs in huwelijken uitmondden. Er zijn baby's geboren dankzij Fok. Ik zelf heb een relatie gehad door het slowchatten in onzin.quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan hier gedeeltelijk wel inkomen inderdaad.
Alleen, als ik voor mezelf spreek, ben ik hier niet om vrienden te maken. Je hebt gewoon met sommige mensen meer op, dan met andere. Doordat je dezelfde interesses deelt en elkaar tegenkomt op internet ontstaat er een soort van band... maar eerlijk gezegd kan ik dat geen vriendschap noemen.
Natuurlijk kan ik me voorstellen. Maar sommige Fokkers zijn bij mij irl ook vrienden.quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb niet dezelfde band met FOK! users die ik in het echt zie dan met andere mensen uit mijn omgeving CQ vrienden. Ik stel m'n vrienden ook altijd boven FOK!, dwz als ik op een meeting zou komen en later belt een van mijn vrienden op om dezelfde dag iets te gaan doen, dan ga ik dus niet naar die meeting. Natuurlijk is het klote als een FOK! user overlijdt, maar zelfs als ik hem/haar IRL heb gezien is het makkelijker over zoiets heen te zetten dan als 1 van de mensen in m'n omgeving overlijdt.
Ik moest trouwens net even erg lachen om zijn allerlaatste ekte post die hij gemaakt heeft op FOK.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Wil je mijn ballen voelen?
Prachtigquote:Op maandag 16 november 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest trouwens net even erg lachen om zijn allerlaatste ekte post die hij gemaakt heeft op FOK.
Een LaPo als deze..... prachtig! Als ik ooit mijn FOK! carriere zou mogen afsluiten, dan zou ik iets in deze trend kiezen
En precies des Sebassers.
So true.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
...en ik vroeg of hij ook wijn wilde en hij dat uiteraard aan nam.quote:Op zondag 15 november 2009 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, in het park waar hij ook al zo vaag deed over zijn leeftijd zodat hij mee kon drinken
Dat dus..quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef jogy het volgende:
Weinig contact gehad met hem maar sterkte voor degene die hem wel kende en de familie natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
klopt, Call of Duty: Modern Warfare 2 #3 (360/PS3 topic)
Precies , je zag die avatar zo vaak voorbij komen!, echt zo'n "krijg nou wat moment!" toen ik dit las!quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoewel ik hem(zoals meerderen hier) eigenlijk alleen van naam en usericon kende had ik toch ook wel even van wtf![]()
![]()
En dan blijk zoals ook al eerder is gezegd dat internet niet zo koud, afstandelijk en nep is.
Sterkte aan iedereen die hem kende.
Dat is een verwijzingspost (die telt nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
eigenlijk moet deze post wel in de OP staan ofzo, zijn lapo van zn leven![]()
[..]
Top meet was dat, kunnen we niet een kaartje/blommen/gedenksteen sturen ofzo?quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ONZ Meet 09-02-07] deel 24 wehweuwhewueuweh
jij voelt je daar wel bij aangesproken hehquote:Op maandag 16 november 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is een verwijzingspost (die telt niet), zijn laatste ekte ekte post is veel toffer
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Wil je mijn ballen voelen?
Is er eigenlijk wel een fatsoenlijk topic met daarin een fatsoenlijk overzicht met Fokkers die overleden zijn?quote:Op maandag 16 november 2009 17:32 schreef Suusje-V het volgende:
Eigenlijk ook lichtelijk ironisch dat hij zelf in een topic over overleden fokkers heeft gereageerd.
En nu, 3 jaar later..
Welke Fok-er is er echt overleden
Ik vind het een goed ideequote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het niet een idee om een bloemstuk te laten maken voor Sebasser? Namens FOK? Dat de users die dat willen, kunnen bijdragen ofzo?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een fatsoenlijk topic met daarin een fatsoenlijk overzicht met Fokkers die overleden zijn?
En dan niet zoiets als dat topic wat jij nu postte ?
Zou iig wel mooi zijn, zodat ze nooit vergeten worden.
Weet dat op Partyflock ze ook zo'n pagina op hun site gemaakt hebben.
Ik voorspel een zootje met overleden klonenquote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
Gewoon een respectvol topic met een duidelijk 'overzicht' over FOK!kers die niet meer (kunnen) FOK!ken..
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik voorspel een zootje met overleden klonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
In MED lijkt me.quote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Eigenlijk moet dat er wel komen he?
Gewoon een respectvol topic met een duidelijk 'overzicht' over FOK!kers die niet meer (kunnen) FOK!ken..
Maar volgens mij zijn er wel meerdere FOK!kers overleden waarvan niemand weet dat hij/zij dood is.
Er zullen er vast veel meer zijn dan die in dat topic werd genoemd.
En waar moet dat topic dan komen dan?
Misschien ook interessant om de doodsoorzaak erbij te vermelden, aangezien zelfmoord/ongeluk/ziekte allemaal vrij verschillende dingen zijn, en om veel dezelfde vragen te voorkomen zegmaar..
Misschien een idee om eens aan te geven bij de FA's ? (of als er FA's meelezen: Iets om mee naar achteren te nemen?!?).quote:Op maandag 16 november 2009 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
In MED lijkt me.
Het is namelijk niet iets wat je op basis van een topic start zomaar als waar moet aannemen. Dit is iets waarbij irl iemand contact opneemt ter verificatie.
Ik ben trouwens voor.
Lijkt me dat bijvoorbeeld het rouwkaartje in digitale vorm best als image in zo'n post geplaatst kan worden.
Of iig even in een apart topic?quote:Op maandag 16 november 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens aan te geven bij de FA's ? (of als er FA's meelezen: Iets om mee naar achteren te nemen?!?).
Apart topic voor overleden users?quote:Op maandag 16 november 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of iig even in een apart topic?
Bij mij was het bekend, bij Alexxxxx ook.quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
was t hier eigenlijk bekend dat hij leukemie had??
ik vindt t echt bizar dat ik er nooit wat over gelezen heb oid....
RIPquote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Markster het volgende:
gecondoleerd, 18.. wat een leeftijd om te sterven
Voor zoiets oneerlijks en onwerkelijks zijn volgens mij ook geen woorden: ik hoop dat Moemoe een beetje troost en rust vindt in alles wat hier gezegd wordt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef yvonne het volgende:
Ik moet telkens even komen kijken hier, het is zo enorm onwezenlijk.
En ik zou zo graag iets liefs tegen moemoe willen zeggen en ik kan nieteens de woorden vinden.
moemoe, ook zonder woorden dan maar...!
Ik denk dat ie om een heel groot bierpakket in z'n eer ook kan lachenquote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het niet een idee om een bloemstuk te laten maken voor Sebasser? Namens FOK? Dat de users die dat willen, kunnen bijdragen ofzo?
Colapakket ook wel,quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie om een heel groot bierpakket in z'n eer ook kan lachen
Nu op FOK!radioquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Who Wants To Live ForeverPaul
In memory of Sebasser!
Je bent ook welkom in het STA-topic,quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeetje zeg. Nu snap ik de titel van het topic in STA pas...
Ik wist niet dat hij ziek was, maar begrijp nu posts uit het verleden... Gecondoleerd.
Sterkte aan zijn familie en vrienden...
Zo jong...
Moemoe lieverdquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Hij heeft dit topic waarschijnlijk gewoon nog niet gezien. En daarnaast, hij kent toch niet alle users. En om nou verplicht te reageren omdat het Danny is, is ook weer stom.quote:Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is Danny eigenlijk? Ik zie hem helemaal niet reageren in deze topics...
op zich opmerkelijk
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.quote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft dit topic waarschijnlijk gewoon nog niet gezien. En daarnaast, hij kent toch niet alle users. En om nou verplicht te reageren omdat het Danny is, is ook weer stom.
Dat is lief,quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.
Hij woonde in Groningen, ja.quote:Op maandag 16 november 2009 23:32 schreef Demarest het volgende:
De betreffende user kende ik niet persoonlijk alhoewel zijn dood toch indruk maakt, mede vanwege het feit dat hij slechts 18 jaar is geworden. Sterkte aan de nabestaanden en overige bekenden. Woonde hij trouwens in Groningen?
Ah kijk aan!quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.
Super tof!quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn dit hele lieve woorden van jequote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef yvonne het volgende:
Ik moet telkens even komen kijken hier, het is zo enorm onwezenlijk.
En ik zou zo graag iets liefs tegen moemoe willen zeggen en ik kan nieteens de woorden vinden.
moemoe, ook zonder woorden dan maar...!
Topactiequote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
De beste gaan altijd het eerste.
Dat is tof.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die beweren dat internetfora onpersoonlijk zijn. Ik vind het een mooi gebaar.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kende Sebasser alleen virtueel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die beweren dat internetfora onpersoonlijk zijn.
mooiquote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sebasser quote verkiezing en die op een pak Ice tea en de slechtste op een fles goldstrike of andersom, zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef moemoe het volgende:
Wat een ontzettend lieve berichten. Er zijn idd geen woorden om de dingen te omschrijven, dat maakt ook niet uit. Het is allemaal goed bedoeld, zijn ouders en ik hebben er zeker veel aan.
De herdenkingsmeet, FOK! op zwart, inzamelingen... Allemaal zo hartverwarmend.
Over de bloemenkrans wil ik nog wel iets zeggen: het wordt een crematie in zijn stijl. Bloemen horen daar niet bij vinden wij. Heb inmiddels wel wat suggesties gegeven voor de A's wat ''leuk'' zou kunnen zijn.
En ook namens de users, ontzettend lief. Iets in Sebasser zijn stijl zou ''beter'' zijn ipv een bloemenkrans. Quotes van hem bij elkaar ergens op, een pak Ice Tea, een fles Goldstrike. Ik noem maar wat.
Ice Tea !quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef moemoe het volgende:
Wat een ontzettend lieve berichten. Er zijn idd geen woorden om de dingen te omschrijven, dat maakt ook niet uit. Het is allemaal goed bedoeld, zijn ouders en ik hebben er zeker veel aan.
De herdenkingsmeet, FOK! op zwart, inzamelingen... Allemaal zo hartverwarmend.
Over de bloemenkrans wil ik nog wel iets zeggen: het wordt een crematie in zijn stijl. Bloemen horen daar niet bij vinden wij. Heb inmiddels wel wat suggesties gegeven voor de A's wat ''leuk'' zou kunnen zijn.
En ook namens de users, ontzettend lief. Iets in Sebasser zijn stijl zou ''beter'' zijn ipv een bloemenkrans. Quotes van hem bij elkaar ergens op, een pak Ice Tea, een fles Goldstrike. Ik noem maar wat.
Mja, ik wist het niet zeker, vooral om die 2 pics van mij erin enzo, leek me wat ongepast ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom ongepast?
Sebas was een ice tea addict, je hoefde hem daar maar een beetje voor te kennen.
Gepaster kan eigenlijk niet.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
1 minuut stilte voor sebasser, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is de begrafenis? Dan drink ik op dat moment een glaasje goldstrike op Sebas als eerbetoon.
Een glaasje fris is ook wel gepast als ik het 1 en ander zo leesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is de begrafenis? Dan drink ik op dat moment een glaasje goldstrike op Sebas als eerbetoon.
Baggeravondje zoals toen, hier op FOK! dus, zou ook een idee zijn, of NB weer voor 1 keer terugquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
1 minuut stilte voor sebasser, wat mij betreft.
dat is tof.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
Vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef MASD het volgende:
Altijd vreemd om dit soort dingen mee te krijgen. Je kent de persoon in kwestie niet maar toch heeft het een impact op je.
Veel sterkte de komende tijd. Dat hij rust mag vinden.
Iedereen sterkte toegewenst.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Sterkte voor allen die hem liefhadden.....
Pikken jullie dit nog op?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef moemoe het volgende:
Ik dacht misschien iets te hebben voor sebasser wat ook als eeuwige herinnering op FOK! kan worden gedaan, maar dan moeten er wel meerdere mensen meewerken... En het moet toegestaan worden door de modsquote:
Wat had je in gedachten dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht misschien iets te hebben voor sebasser wat ook als eeuwige herinnering op FOK! kan worden gedaan, maar dan moeten er wel meerdere mensen meewerken... En het moet toegestaan worden door de mods
Een hele grote lemming in ONZ, zoals de afsluitdijk toen, maar dan nu met: zonder Sebasser ofzoquote:
Haha dat is eigenlijk wel een leuk idee.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hele grote lemming in ONZ, zoals de afsluitdijk toen, maar dan nu met: zonder Sebasser ofzo
welke topicsquote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha dat is eigenlijk wel een leuk idee.
Maar haalt dat niet een beetje de aandacht af van andere ONZ topics?
en kloptquote:Hoewel, Sebasser was (naar wat ik hier lees) zelf ook een flinke baggeraar, dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |