sebasser is overledenquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was ook jouw eerste meet toch?
Of iig van een hele ploeg wel.
18quote:
Boem! Fiets!quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.Zit net de foto's te bekijken.
Jup, ik heb je nog vermanend aangesprokenquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij die was ik toch ook Pas? Of was dat eerder? Ik ben de tijd helemaal kwijt.
Linkje naar die foto's of meet?quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.Zit net de foto's te bekijken.
Ja, takke-lijer was ik toen, in veel opzichten dus dat was wel terecht...quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik heb je nog vermanend aangesproken
Ja dat was De Meet! Toen stond je inderdaad face-to-face met Yv, het was één grote blind datequote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:
Even zoeken naar de topics. Foto's heb ik op mn laptop, ook van sebasser.quote:
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi te zien dat er zo veel steun komt vanuit FOK!
Dat was in september 2006.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
9 februari 2007. Zal die meet nooit vergetenquote:
Die, grote meet met een hoop bekende FOK!kers.quote:
Er wordt vaak geroepen: Het is FOK! maar, maar ondertussen zijn er heel wat mensen met FOK! (op)gegroeid en hebben elkaar op FOK! en ook irl leren kennen. Sebasser was één van deze mensen. Hij was altijd duidelijk aanwezig of het forum, vaak grappige posts, soms tenenkrommend en ik heb hem een aantal jaren hier op FOK! "meegemaakt". Ik ben nu 4 jaar op FOK! en sebasser was er vanaf het begin dat ik nog in ONZ zat. Heerlijke bagger-avonden waren dat! Met Biogarde, moemoe, Remlof, dingie, Sebasser!quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.
Zoveel respect als iedereen nu toont
[ONZ Meet 09-02-07] deel 24 wehweuwhewueuwehquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die, grote meet met een hoop bekende FOK!kers.
ja echt moeilijk te bevatten heh broeder zwemmend beertjequote:
Ja broederquote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt moeilijk te bevatten heh broeder zwemmend beertje
so truequote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja broederSebagger was toch wel een positief voorbeeld voor hoe baggeren hoorde te zijn
quote:Ik ben best geschrokken van dit nieuws. Ik ken Sebasser niet zo heel goed, ik ken hem van volgens mij 2 onzin meets. Ik ben toen met hem een hamburgertje gaan eten bij de mac donalds vooraf een keer. En wat ik me nog herriner bij de onzin meet was dat hij geen bier kon krijgen bij de bar maar dat ik dan bier voor hem moest halen. Volgens mij omdat hij nog geen 18 was kreeg hij geen bier mee van de barman wehehe.
Natuurlijk ken ik Sebasser nog van het vele baggeren vroeger in onzin. Hij was toen echt mijn baggermaatje in 2006
Ik wist helemaal niet dat hij kanker had. Daardoor schrik ik nog erger. Ik wil hierbij Moemoe en de andere nabestaanden veel sterkte wensen met het verwerken van dit allemaal.
Ja, in het park waar hij ook al zo vaag deed over zijn leeftijd zodat hij mee kon drinkenquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef freecell het volgende:
Je ziet hem een tijdje niet en ineens blijkt hij ziek te zijn en ook al overleden...![]()
Beste nabestaanden, veel sterkte. We zullen hem missen in het park en op de bank komende zomer...
Dat weet ik nog wel. Jij wou toendertijd mijn msn, ik kwam hier net kijken en snapte er niets van en wou m'n msn niet geven, totdat ik je fobo zagquote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat was De Meet! Toen stond je inderdaad face-to-face met Yv, het was één grote blind date.
Trouwens in 2006 waren Bio en ik nog tot Mr en Mrs ONZ gekozen![]()
![]()
Onderschat de kracht van FOK! niet. Wat FOK! voor iemand kan betekenen. Voor jou is het als je je verveeld maar voor mij en vele anderen is het iets wat deel uit maakt van je leven. Ook al vindt jij dat wellicht stom klinken. FOK! is FOK! en als je het FOK! gevoel in je hebt laat dat je nooit meer losquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef Jeremiah. het volgende:
Echt ontzettend jammer dat hij vroeg heen gegaan is.
Maar even een serieuze vraag. Het leven biedt veel meer dan alleen Fokken. Als je weet dat je niet lang meer hebt, dan ga je niet zitten baggeren etc? Fokken is meestal als je weinig anders te doen hebt.
Als je niet lang meer hebt, dan ga je juist nog dingen van het leven doen dan alleen Fokken?
Omdat juist op dit soort momenten 'gewoon een naam' in een echt persoon verandert. Veel mensen hier kennen hem natuurlijk wel persoonlijk (lees: IRL), maar nog veel meer -waaronder ik- kennen hem vooral gewoon van naam of avatar. En dan lees je ineens dat zo iemand er niet meer is.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.
Zoveel respect als iedereen nu toont
Ik vond 'm wel tof. Maargoed, ik kende hem ook irl.quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
iedereen maar zeggen dat ie zo tof was hier
als een user was t echt een idiootkut dat ie dood is, sure maar kan niet zeggen dat ie zoveel kwaliteit leverde dat ik hem als user zijnde zal missen.
Wtf heeft dit met kwaliteit te maken? Veel mensen hebben altijd leuk met hem gebaggerd. Die bagger was leuk. Sebasser was leuk.quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
als een user was t echt een idiootkut dat ie dood is, sure maar kan niet zeggen dat ie zoveel kwaliteit leverde dat ik hem als user zijnde zal missen.
ik vond em als user niet leuk .. sorryquote:Op zondag 15 november 2009 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met kwaliteit te maken? Veel mensen hebben altijd leuk met hem gebaggerd. Die bagger was leuk. Sebasser was leuk.
Alsof je kwaliteit topics moet leveren eer je leuk bent.
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van FOK! niet. Wat FOK! voor iemand kan betekenen. Voor jou is het als je je verveeld maar voor mij en vele anderen is het iets wat deel uit maakt van je leven. Ook al vindt jij dat wellicht stom klinken. FOK! is FOK! en als je het FOK! gevoel in je hebt laat dat je nooit meer los
Sommige idioten waardeer je stiekem toch welquote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
edit voor de gevoelige mensen om ons.
Dit wil niet zeggen dat ik de persoon erachter iets aanwens oidmaar gewoon de user, voor ik weer iets slechts gedaan heb.
Care.quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond em als user niet leuk .. sorry
Beetje voorbarig dit zo te zeggen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
[..]
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.
Best jammer dat hij niet langer geleefd heeft, om te ontdekken dat er ook een andere wereld naast Fok bestaat.
Tering wat een domme post.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.
Best jammer dat hij niet langer geleefd heeft, om te ontdekken dat er ook een andere wereld naast Fok bestaat.
Daarom houd ik het ook bij de user, dit wens je niemand aan natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Care.
Leuk of niet leuk, daar gaat het niet om.
Feit is dat er hier een 19 jarige jongen overleden is die net als ons FOK gebruikte als vrijetijdsbesteding.
Door FOK! kun je ook reallife contacten opdoen. Er zijn niet voor niets relaties ontstaan door FOK!quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
[..]
18 jarige zelfs.quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Care.
Leuk of niet leuk, daar gaat het niet om.
Feit is dat er hier een 19 jarige jongen overleden is die net als ons FOK gebruikte als vrijetijdsbesteding.
Hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef purplerose het volgende:
Durf het haast niet voor te stellen maarre...
Misschien een idee om over tijdje een 'herdenkingsmeet' te doen, nou klinkt dat zwaarder dan ik bedoel maar !Fok waardig afscheid nemen?
*aansluit*quote:
Nouja, in de stairway waar het begon, allemaal nog eens het glas heffen.quote:
Op de Sebasser manier zou het een glas fris worden, van de Stairway-crew kreeg hij immers geen bier.quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouja, in de stairway waar het begon, allemaal nog eens het glas heffen.
Ik kan het niet goed uitleggen maar op de Fok manier gedag zeggen
Whehehequote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de Sebasser manier zou het een glas fris worden, van de Stairway-crew kreeg hij immers geen bier.
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat ie dat ook best zou waarderen als we allemaal weer eens bij elkaar komen en party Fok stijl, voor hem
Ik weet het niet, het is dubbel. Ik denk dat je dat beter aan Moemoe kunt vragen, als het op haar rot overkomt vind ik dat we het niet moeten doen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehe
Maar je snapt wat ik bedoel toch?afscheidnemen met een wilde Fok party
maar zeg het maar als het niet gepast is ofzo, kan dat ff niet zo goed inschatten
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet even een kaarsje voor Sebas aangestoken...
Ja, dat moet natuurlijk niet gelijk gebeuren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.
Sorry maar daar zie ik het nut niet van in, deze topicreeks vind ik al zeer mooi om zo iedereen de mogelijkheid te geven om er over te pratenquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien moeten als FOK! een uur op zwart gaan, met melding van het overlijden van Sebasser.
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.
truequote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.
Het is ook niet erg des Sebasser. Eigenlijk zouden we dan gewoon een uur in alle topics moeten baggeren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry maar daar zie ik het nut niet van in, deze topicreeks vind ik al zeer mooi om zo iedereen de mogelijkheid te geven om er over te praten
Joh, je voorstel komt uit een goed hart en er is ook niks mis mee. Wie weet gaat er een groep naar z'n begrafenis en wie weet komt er een meet. Het voorstel is goed en leuk, dus hou die gedachte. Het is een beetje moeilijk om dat nu te organiseren; Te vers.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Peter het volgende:
Over een tijdje een bagger-revival-meet met de oudere garde, en dan een toost op hen die ons ontvallen zijn?
Het idee op zich is wel mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.
Ik ben dan wel geen oudere garde en ook niet van de baggermensjes, maar als er een meet komt voor sebas dan wil ik daar bij zijn want ik kende hem ook persoonlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Peter het volgende:
Over een tijdje een bagger-revival-meet met de oudere garde, en dan een toost op hen die ons ontvallen zijn?
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef nietzman het volgende:
Bah.
was je wel oud genoeg om dat biertje te kopen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.
Ik heb dat baggeren ook nooit echt goed aan kunnen leren hoorquote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen oudere garde en ook niet van de baggermensjes, maar als er een meet komt voor sebas dan wil ik daar bij zijn want ik kende hem ook persoonlijk.
Dus mocht zoiets er komen; ik stem wel voor een meet voor iedereen die wil dan.
Dat dus.quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef vosss het volgende:
WTF? Niet dat ik hem persoonlijk ken of iets, maar ik vond hem op FOK altijd gezellig.
Sterkte dan maar
Ik stem voor.quote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
Het is ook niet erg des Sebasser. Eigenlijk zouden we dan gewoon een uur in alle topics moeten baggeren.
Eens is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |