quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.
1 minuut stilte voor sebasser, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is de begrafenis? Dan drink ik op dat moment een glaasje goldstrike op Sebas als eerbetoon.
Een glaasje fris is ook wel gepast als ik het 1 en ander zo leesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is de begrafenis? Dan drink ik op dat moment een glaasje goldstrike op Sebas als eerbetoon.
Baggeravondje zoals toen, hier op FOK! dus, zou ook een idee zijn, of NB weer voor 1 keer terugquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
1 minuut stilte voor sebasser, wat mij betreft.
dat is tof.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.
Vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef MASD het volgende:
Altijd vreemd om dit soort dingen mee te krijgen. Je kent de persoon in kwestie niet maar toch heeft het een impact op je.
Veel sterkte de komende tijd. Dat hij rust mag vinden.
Iedereen sterkte toegewenst.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Sterkte voor allen die hem liefhadden.....
Pikken jullie dit nog op?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef moemoe het volgende:
En ook namens de users, ontzettend lief. Iets in Sebasser zijn stijl zou ''beter'' zijn ipv een bloemenkrans. Quotes van hem bij elkaar ergens op, een pak Ice Tea, een fles Goldstrike. Ik noem maar wat.
Ik dacht misschien iets te hebben voor sebasser wat ook als eeuwige herinnering op FOK! kan worden gedaan, maar dan moeten er wel meerdere mensen meewerken... En het moet toegestaan worden door de modsquote:
Wat had je in gedachten dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht misschien iets te hebben voor sebasser wat ook als eeuwige herinnering op FOK! kan worden gedaan, maar dan moeten er wel meerdere mensen meewerken... En het moet toegestaan worden door de mods
Een hele grote lemming in ONZ, zoals de afsluitdijk toen, maar dan nu met: zonder Sebasser ofzoquote:
Haha dat is eigenlijk wel een leuk idee.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hele grote lemming in ONZ, zoals de afsluitdijk toen, maar dan nu met: zonder Sebasser ofzo
welke topicsquote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha dat is eigenlijk wel een leuk idee.
Maar haalt dat niet een beetje de aandacht af van andere ONZ topics?
en kloptquote:Hoewel, Sebasser was (naar wat ik hier lees) zelf ook een flinke baggeraar, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |