inderdaad die prutser die het hiervoor deed was altijd zóó laatquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Sj0rSz het volgende:
En toen stond het topic er weer op tijd
irc.fok.nlquote:Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is de irc link?
zou die bij in de OP kunnen?
Dank jequote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
inderdaad die prutser die het hiervoor deed was altijd zóó laat
daar ben ik geen steek verder meequote:
mirc opstarten en dan fok.irc en dan fokradio intypen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik geen steek verder mee
Ja hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef keukenvraagjes het volgende:
![]()
![]()
voor mijn part ruilen we arno weer in voor sjorzzz, met gratis bonuszegels erbij.
gelukt via de FP, maar zou hier de link ook in kunnen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik geen steek verder mee
ik gebruik chatzillaquote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mirc opstarten en dan fok.irc en dan fokradio intypen.
Heeft Danny ooit on the spot verzonnen toen hem dat gevraagd werd, het was eigenlijk niet echt een afkorting van iets.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef keukenvraagjes het volgende:
[..]
komt van fokked of kids, volgens jolanda.
Maar toch wel van een kraakgroep?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heeft Danny ooit on the spot verzonnen toen hem dat gevraagd werd, het was eigenlijk niet echt een afkorting van iets.
Groetjes!quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
En ik heb niks te melden en geen puf, dus ik sla een weekje over, liefjens.
Alweer?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
En ik heb niks te melden en geen puf, dus ik sla een weekje over, liefjens.
Danny kennende: neuh.quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maar toch wel van een kraakgroep?
shmoopy is die een bekende user(uit onz) niet deze week overleden?quote:
Ergens op een wiki las ik net inderdaad dat het gewoon een verbastering is van de engelse term.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heeft Danny ooit on the spot verzonnen toen hem dat gevraagd werd, het was eigenlijk niet echt een afkorting van iets.
Op de fp heeft heel lang het artikel geschiedenis van fok! gestaan, volgens mij gemaakt door jolanda.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat was een reden om eventueel toch even FOK!radio te doen, maar ik vind het niet iets om te melden tussen de grappen en grollen door.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef keukenvraagjes het volgende:
[..]
shmoopy is die een bekende user(uit onz) niet deze week overleden?![]()
is dat niet het vermelden waard?
Okee, ik heb dit rechtstreeks uit een post van Danny.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef keukenvraagjes het volgende:
[..]
Op de fp heeft heel lang het artikel geschiedenis van fok! gestaan, volgens mij gemaakt door jolanda.
Waarin ze duidelijk zegt dat ze fokked of kids verzonnen en dat afkorten tot fok!.
idd, afgezien van de slappe grapjes aan het begin is het goed te doenquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
Hey ik luister bijna elke dag naar "Met het oog op morgen" en ik ben heul nog geen 50
ow, heel goed zegquote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd, afgezien van de slappe grapjes aan het begin is het goed te doen
oja martijn je bent trouwens geen vegetariër je bent een aanhanger van flexitarianism, maar goed dat is mierenneuken.quote:# Silver bullet: Omdat het vegetarisme vaak als uiterst gezond wordt weerspiegeld in de maatschappij, bestaat het gevaar dat er zonder de nodige voorbereiding wordt overgeschakeld op het dieet. Men kan door de positieve berichtgeving onterecht veronderstellen dat het vegetarisme een "silver bullet" is waarmee alle problemen, bijvoorbeeld op vlak van gezondheid, opgelost kunnen worden. Voorbereiding is essentieel maar helaas wordt meer dan eens gezondigd tegen dit principe.
# Kennis: Door de aard van het dieet (restrictie) is een grondige nutritionele kennis vereist om een gebalanceerde voeding samen te stellen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef keukenvraagjes het volgende:
Iemand die vegetarisch eet mist b12 vitaminen,zink en calicium daarnaast is het enorm slecht voor de botten.
De meeste vegetariërs willen een strikte scheiding aanbrengen tussen dier en mens, en de mens zien als iets wat niet meer tot de dieren behoort.
Volgens hun is de mens geen dier meer en kunnen mensen in tegenstelling tot dieren goed overleven met alleen groenvoer.
Dat is dus niet waar, we zijn een evolutie van de aap, en hebben ons zeer sterk geëvolueerd. Dat wil zeggen dat wij zeer veel verder zijn dan de rest van de dieren, maar innerlijk behoren wij toch echt nog tot de dieren.
En is het dus van levensbelang dat wij net als andere dieren vlees eten, en elkaar slachten om te leven.
Vlees van een dier soort,maak niet uit welke, wij hier in het westen hebben afgesproken niet ons eigen ras te slachten(de mens) en alleen dieren te slachten(why, zijn hun minder dan wij?) maar de essentie is dus dat wij dieren zijn en daarom vlees nodig hebben van een ander dier(maakt niet uit of dat mens of een ander dier is.)
o en dit:
[..]
oja martijn je bent trouwens geen vegetariër je bent een aanhanger van flexitarianism, maar goed dat is mierenneuken.
edit kurt was een foutje, als je zoekt op ilse, dan krijg je eerst 10 nummers van ilse en daaronder kurt, sorry verkeerd geklikt
edit martijn is natuurlijk geen pescotariër maar een aanhanger van het flexitarianism.
Ja, brok in de keel plaat toch...quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Hukkie het volgende:
Mooie plaat wel hoor.
Wat jij wiltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |