Was dat niet Most_wanted ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:36 schreef babba het volgende:
Er was toch ook eens iemand die op Fok aankondigde dat hij/zij zelfmoord zou plegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom post die niet meer!!!11!:'D1!een!;d!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was dat niet Most_wanted ?
Of had ik dat nou echt gedroomd ?
HAHH : d;d 1 !! ! D:; d:! 1;!:quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:39 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Daarom post die niet meer!!!11!:'D1!een!;d!
Dat was wel erg tragisch allemaal jaquote:
Ongeluk met een kachelquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hagelslag
Otaku_San
mineo39-76
Topper_Harley
Gboy
irrelevant (GoT)
Calypso
Amornl87
(2 ziektes, 1 ongeluk met een kachel en de rest zelfmoord)
kankerkachel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ongeluk met een kachelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CO2 vergiftiging oidquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ongeluk met een kachelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de 3 die ik heb geprobeerd zijn de posts ervan gedelete, en het fotoboek ook gedelete..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hagelslag
Otaku_San
mineo39-76
Topper_Harley
Gboy
irrelevant (GoT)
Calypso
Amornl87
Achter de trein springen heeft ook geen nutquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef Falco het volgende:
Ook iemand achter de nick minisuisse. Pleegde zelfmoord door voor de trein te springenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iets met een brug in Zoetermeer...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:57 schreef Falco het volgende:
Waarom is Amornl87 dood? En hoe?
vertel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat was wel erg tragisch allemaal jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RIP Hagelslag..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hagelslag
Otaku_San
mineo39-76
Topper_Harley
Gboy
irrelevant (GoT)
Calypso
Amornl87
OMG, jouw nickquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:50 schreef opgebaarde het volgende:
kan iemand TS helpen en even zelfmood plegen? Vrijwilligers?
Nee, niet alweer ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
amornl87..?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:57 schreef Falco het volgende:
Waarom is Amornl87 dood? En hoe?
die glazen bol (lees oog) van mij hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
OMG, jouw nickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en je hebt 'm niet eens voor dit forum aangemaakt!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104618quote:
Paar dagen later bleek dat ie echt dood was, verongeluktquote:Even een off-topic berichtje voor de die-hard mod gang.
Ik ga dit weekend op skivakantie. Voor het eerst...
Dus als je hier dinsdag de 23e nog niets van me gehoord hebt zal ik wel met een gebroken poot in het ziekenhuis liggen ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mail dan maar ff. Zou ik fijn vinden. Niet op mijn normale adres, want ik heb thuis geen mail. Vraag info aan ecteinascidin of GameOver.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik stel me aan. Gewoon wat zenuwen. Kom ik wel overheen hoor.
Zij die gaan sterven groeten u!
Waarschijnlijk tot maandag de 22e en anders hopelijk tot mails!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop