Was dat niet Most_wanted ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:36 schreef babba het volgende:
Er was toch ook eens iemand die op Fok aankondigde dat hij/zij zelfmoord zou plegen
Daarom post die niet meer!!!11!:'D1!een!;d!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was dat niet Most_wanted ?
Of had ik dat nou echt gedroomd ?
HAHH : d;d 1 !! ! D:; d:! 1;!:quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:39 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Daarom post die niet meer!!!11!:'D1!een!;d!
Ongeluk met een kachelquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hagelslag
Otaku_San
mineo39-76
Topper_Harley
Gboy
irrelevant (GoT)
Calypso
Amornl87
(2 ziektes, 1 ongeluk met een kachel en de rest zelfmoord)
Van de 3 die ik heb geprobeerd zijn de posts ervan gedelete, en het fotoboek ook gedelete..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hagelslag
Otaku_San
mineo39-76
Topper_Harley
Gboy
irrelevant (GoT)
Calypso
Amornl87
Achter de trein springen heeft ook geen nutquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef Falco het volgende:
Ook iemand achter de nick minisuisse. Pleegde zelfmoord door voor de trein te springen
Iets met een brug in Zoetermeer...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:57 schreef Falco het volgende:
Waarom is Amornl87 dood? En hoe?
vertel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat was wel erg tragisch allemaal ja![]()
RIP Hagelslag..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hagelslag
Otaku_San
mineo39-76
Topper_Harley
Gboy
irrelevant (GoT)
Calypso
Amornl87
OMG, jouw nickquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:50 schreef opgebaarde het volgende:
kan iemand TS helpen en even zelfmood plegen? Vrijwilligers?
Nee, niet alweer ik
amornl87..?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:57 schreef Falco het volgende:
Waarom is Amornl87 dood? En hoe?
die glazen bol (lees oog) van mij hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
OMG, jouw nick, en je hebt 'm niet eens voor dit forum aangemaakt!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104618quote:
Paar dagen later bleek dat ie echt dood was, verongeluktquote:Even een off-topic berichtje voor de die-hard mod gang.
Ik ga dit weekend op skivakantie. Voor het eerst...
Dus als je hier dinsdag de 23e nog niets van me gehoord hebt zal ik wel met een gebroken poot in het ziekenhuis liggen ofzo.Mail dan maar ff. Zou ik fijn vinden. Niet op mijn normale adres, want ik heb thuis geen mail. Vraag info aan ecteinascidin of GameOver.
Ja, ik stel me aan. Gewoon wat zenuwen. Kom ik wel overheen hoor.
Zij die gaan sterven groeten u!
Waarschijnlijk tot maandag de 22e en anders hopelijk tot mails!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |