abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74715676
Lang verhaal, waar zal ik beginnen? Ik sta nog steeds te shaken op mn benen. Eerst maar even kort wat over mezelf. Ik ben een 22 jarige meid, niet bang of paranoia uitgevallen . Sinds deze zomer heb ik een appartement gekocht, omdat ik een vast contract op mijn werk heb gekregen en toe was aan "de volgende stap" zegmaar. Ik ben happy single en woon daar dus alleen. Omdat ik mijn baan via internet kan uitvoeren werk ik bijna elke dag vanuit huis, lekker met mn eigen muziek op en mn favoriete sloffen aan.

Sinds een paar weken woon ik net even iets minder prettig, omdat ik het geveol kreeg dat er zo nu en dan iemand in mijn huis kwam en door mijn spullen snuffelde. Dingen die opeens op een andere plek liggen dan waar ik ze heb achtergelaten, modder in de huiskamer die volgens mij niet van mijn schoenen kwam enz. Het vreemde was echter dat ik niks miste, het was dus geen inbreker die op mn spullen uitwaas ofzo, zelfs mn portemonnee bleef netjes liggen...

Omdat ik een goed slot op mn deur heb, netjes altijd mn ramen en deuren sluit als ik wegga en ik nooit inbraaksporen op mn deur zag zocht ik de oorzaak eerst in andere dingen. Wie zou er nou in hemelsnaam bij mij willen inbreken? Zo rijk ben ik niet

Zou ik zelf zo verstrooid zijn? Of zou de kat van de buren stiekum in mijn huis komen? Dat soort dingen. Maar ik ben best netjes van mezelf, en woon op de eerste verdieping, met ramen en deuren dicht. Ik ging er steeds meer op letten, dus onthouden waar ik spullen had neergelegd en ook precies hoe. Totdat ik op een gegeven moment toch tot de conclusie kwam dat de enige logische verklaring een soort inbreker/insluiper was. Het gekke was alleen dat de verplaatsingen ook leken te geburen als ik niet uit huis was geweest. Een stom voorbeeld: Als ik de was heb gedaan doe ik altijd de wasmachine dicht en de deur naar de ruimte waar ie staat ook. Dat moet ook wel, want anders kan ik niet in mn keuken komen. Maar gistermorgen stond de deur naar het wasmachinehok open. Terwijl ik geen was had gedaan, en ik zeker weet dat ie de avond ervoor dicht en op slot was! Creepy he????

Een vriend van me, die ik het hele verhaal had verteld, had gisteren een goed idee: Hij raadde me aan om velletjes wc-papier met plakband aan de deur en de deurpost vast te maken. Als iemand de deur opendeed zou het papiertje scheuren en wist ik zeker dat mijn vermoedens klopten. Dit heb ik dus gelijk gisteravond maar gedaan, een dun strookje vlak boven de grond zodat het niet opviel. Getest - inderdaad het scheurt als je de deur opendoet. Omdat ik op de eerste verdieping woon en maar een deur heb naar het trappenhuis zou ik hiermee elke inbreker moeten kunnen betrappen, dacht ik. Gisteravond was ik hierdoor zo zenuwachtig (of eigenlijk gewoon bang), dat ik besloot om geen slaappillen in te nemen (die slik ik op recept normaal elke avond vanwege wat slaapproblemen vanwege stress een jaar geleden) en wakker te blijven. Licht uit de dekens om me heen geslagen en wachten maar.

Natuurlijk gebeurde er niks... totdat... ik een uur later (het was toen ongeveer 1.00) mn tuinstoel die ik op mijn balkon heb staan hoorde schuiven. Nou waaide het gisteren behoorlijk, maar het was net op een windstil moment. Dus ik spitste mijn oren en... hoorde iemand mijn balkondeur van het slot draaien! Ik heb van die oude houten balkondeuren met zo'n ouderwets piepend slot, dus dat kon niet missen. En toen dus voetstappen in mijn huiskamer (naast mn slaapkamer!). Ik was dus gewoon echt superbang en durfde geen geluid te maken. Ik hoorde iemand in mn huiskamer lopen en door mn papieren op mn kast gaan. En daarna ging de deur naar mn halletje open en hoorde ik dus gewoon voetstappen door het halletje gaan. De deur van mijn slaapkamer gaat naar dit halletje dus ik was nu echt doodsbang dat de inbreker mijn kamer zou binnenkomen en me zou vinden, Ik had mijn mobiel naast me liggen maar durfde geen 112 te bellen omdat ik bang was dat de inbreker dat zou horen. Maar gelukkig hoorde ik dat de inbreker mijn deur voorbij liep en nog even aan de jassen zat die aan de kapstok hangen. En toen hoorde ik mjin voordeur opengaan (die kun je vanbinnen van het slot halen), en werd de deur zachtjes dichtgetrokken. En niet veel ater hoorde ik de deur naar het trappenhuis beneden dichtslaan (woon ik rechtboven).

Ik wachtte nog denk ik vijf minuten en heb toen 112 gebeld. Pas toen ik de politie aan de lijn had durfde ik van mijn kamer te lopen en jawel hoor, het WC-papiertje was doormiddengescheurd. Maargoed, als je zo bang bent dan weet je eigenlijk ook gewoon wel dat je niet droomt ofzo.

Om een lang verhaal kort te maken: Politie was er binnen een kwartier, die waren heel aardig en hebben even binnen gekeken, mijn verhaal aangehoord en naar de balkondeur en voordeur gekeken, Een van de agenten was heel aardig en zette thee voor me, ik was denkik behoorlijk overstuur. De andere agent vertelde me dat er geen sporen van 'braak' waren ofzoiets, en vroeg wie er reservesleutels van mijn huis heeft. Niemand dus, ik heb maar 1 paar. Misschien had de vorige bewoner nog sleutels dan? Nou weet je natuurlijk maar nooit, maar de vorige bewoner van het huis leek me een aardige normale meid, geen onguur type ofzo. De agenten zijn nog zo'n tien minuten gebleven, raadden me aan om mn sloten te laten vervangen, de volgende dag aangifte te doen en als er iets was kon ik altijd bellen. Ik was weer een beetje kalm geworden, maar kon natuurlijk niet meer slapen en heb de hele nacht in mn slaapkamer gezeten, en voor de zekerheid mn tv en een paar luchten aan laten staan.

Vanmorgen heb ik aangifte gedaan, politie leek het een beetje raar verhaal te vinden omdat er niks gestolen was en er geen sporen van braak waren. Ik geloof dat ze mijn verhaaltje over het wc-papier maar vreemd vonden Maar ze noteerden wel netjes alles, en gaven me een bewijs van aangifte en een foldertje mee. In dat foldertje staat dat je gratis beveiligingstips kunt krijgen via de gemeente. Denk dat ik ze straks gelijk even ga bellen.

Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Het liefst zou ik een tijdje bij mn ouders gaan wonen, ik voel me niet echt meer veilig thuis, zeker niet omdat ik (sorrie - cliche) een vrouw alleen ben. Denk dat de meeste meiden hier wel weten wat ik bedoel. Aan de andere kant heb ik ook geen zin om mn huis te laten leeghalen door een inbreker, en ik ben ook wel nieuwsgierig wat die vreemde al een paar weken lang in mn huis komt doen??? Wat zouden jullie doen?
pi_74715758
De sloten vervangen natuurlijk.
pi_74715783
Sloten vervangen en zo'n knip op de deur! Dat moet al iets veiliger voelen Hele verhaal klinkt inderdaad wel vreemd.

Had je niet kunnen kijken vanaf je balkon op de centrale deur? Hij kan ook via je balkon naar binnen komen mssn.. Soms willen oude bewoners ook nog wel eens sleutels achterhouden.
pi_74715803
Rare inbreker dan. Je kan een camera een hele nacht aan laten staan en hopen dat hij op beeld komt.
  zondag 15 november 2009 @ 14:31:00 #5
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_74715813
Wtf?

Serieus?
pi_74715817
Bizar verhaal .

Nieuwe sloten laten monteren. Hoe komt die inbreker op je balkon via een regenpijp ofzo?
pi_74715854
Klinkt interessant!
Ik wil best een nachtje je crib bewaken om de inbreker op heterdaad te betrappen!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_74715855
Om te beginnen: Sterkte!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan me een beetje voorstellen hoe naar deze "invasion of privacy" moet zijn...
Wat je misschien kan doen is een of andere constructie schuin tegen de balkondeur plaatsen, met daarop wat (oud!) glaswerk of een stapel lege conservenblikken..
Als de "perv" dan de balkondeur opendoet flikkert de hele boel met veel kabaal om.
Vaak is afschrikken al genoeg om een insluiper weg te jagen.

Meer high-tech: webcam met software die beelden opneemt zodra er beweging wordt waargenomen.
Dan heb je ook bewijs voor oom agent.

En hou je telefoon naast je bed: Bellen als je de herrie hoort
pi_74715892
Sloten vervangen. A4-tje op je balkondeur hangen dat je weet van het binnendringen en dat je tegenwoordig een alarm hebt.
pi_74715917
raar verhaal vooral omdat ie ook niets meeneemt ofzo.. ik zou alle sloten laten vervangen zowiezo en misschien dat dan helpt.... en anders tijdelijk even iemand bij je laten logeren zodat je de eerste tijd niet meer zo bang bent?
pi_74715921
Inderdaad raar verhaal. dit gebeurt alleen maar 's nachts? Als dit ook overdag gebeurt (en je hebt het lef om zelf dingen te gaan testen) dan moet je een camera op die deur plaatsen (zodat hij/zij het niet ziet).

owhh en natuurlijk sloten vervangen.

[edit]

Ik deed zo lang over verhaal lezen + reply schrijven dat het camera idee al eerder is gepost
Dit keer zonder signature
pi_74715923
het eerste wat ik heb gedaan bij mijn appartement is alle sloten vervangen... god weet wie er allemaal een reservesleutel heeft. Dus zsm doen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_74715931
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef mighty_myte het volgende:
Klinkt interessant!
Ik wil best een nachtje je crib bewaken om de inbreker op heterdaad te betrappen!
Dat lijkt me ook wel wat! En dan alles opnemen met videobeelden en een youtubehit worden
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_74715953
Hmmm creepy! Ik zou denk ik echt gek worden als ik in bed lag en dat in mijn huis hoorde!

Je zei al dat de vorige bewoonster een gewone normale meid was, maar goed, je weet natuurlijk niet wie in haar omgeving een reservesleutel had. Het lijkt wel alsof iemand op zoek is naar iets specifieks.

Eng hoor! Direct sloten vervangen en misschien kun je eens proberen om ergens een camera weg te zetten en die richten op de deur waar die persoon naar binnen komt. Dan heb je in ieder geval een idee van wie het zou kunnen zijn!
  zondag 15 november 2009 @ 14:37:21 #15
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_74715965
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel wat! En dan alles opnemen met videobeelden en een youtubehit worden
Mag niet denk, privacy enzo
pi_74716005
Ik vind het wel een reuze spannend verhaal.

Zelf zou direct de sloten vervangen en een webcam hangen boven je entree.
pi_74716008
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eng hoor! Direct sloten vervangen en misschien kun je eens proberen om ergens een camera weg te zetten en die richten op de deur waar die persoon naar binnen komt. Dan heb je in ieder geval een idee van wie het zou kunnen zijn!
Dan moet je dus juist niet de sloten vervangen aangezien die kerel met een sleutel binnenkomt. Ik zou gewoon iemand inhuren (consorten a la Big Frank ofzo, www.bigfrank.nl )die een nachtje op het huis past en gepaste maatregelen neemt indien die kerel weer langs komt.
Greece
pi_74716010
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ach, op de eerste plaats neem je het op voor jezelf, dan weet je in elk geval wie het is.
  zondag 15 november 2009 @ 14:39:55 #19
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74716017
andere sloten en een anti-inbraakstrip, de deur kan namelijk ook geflipperd zijn, is bij mij ook gebeurd een paar jaar terug
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  PR/Manusje van alles zondag 15 november 2009 @ 14:40:04 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74716021
vaag joh!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74716024
Wel raar dat er blijkbaar steeds iemand binnen komt om door een paar papieren te bladeren (wat voor papieren?)
En blijkbaar heeft ie dus gewoon een sleutel, dus sowieso de sloten veranderen.
Do what you love, love what you do!
  zondag 15 november 2009 @ 14:40:34 #22
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_74716037
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Conekiller het volgende:
andere sloten en een anti-inbraakstrip, de deur kan namelijk ook geflipperd zijn, is bij mij ook gebeurd een paar jaar terug
wasda?
pi_74716052
Maar toch kleeft er een hoog HOAX-gehalte aan dit hele verhaal. Ik kan me echt niet indenken waarom iemand meerdere malen over de vloer zou komen zonder iets mee te nemen.
Greece
pi_74716058
Is het dus niet de huisbaas / eigenaar van het gebouw?
Ron Paul 2012
pi_74716064
Trouwens moest ik wel lachen dat je even vermeldt dat je 'happy' single bent
pi_74716098
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Mendeljev het volgende:
Maar toch kleeft er een hoog HOAX-gehalte aan dit hele verhaal. Ik kan me echt niet indenken waarom iemand meerdere malen over de vloer zou komen zonder iets mee te nemen.
Het is idd vreemd, maar naast 'gewone' inbrekers die op je geld uit zijn heb je ook nog de categorie Stalkers, Jaloerse Exen, Bemoeizuchtige Huisbazen etc. Er kunnen meerdere motieven zijn.
pi_74716101
quote:
Je hebt wel van die perverts die dan snuffelen in laden met ondergoed o.i.d.
pi_74716106
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Supersoep het volgende:
Is het dus niet de huisbaas / eigenaar van het gebouw?
Indien het verhaal waar is lijkt dit me het meest logische. Waarschijnlijk is hij ook op de hoogte van het gebruik van slaappillen door de huurder.
Greece
pi_74716130
Bizar verhaal, wil eigenlijk wel weten hoe het afloopt...
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_74716145
Heb je een brandtrap naast je balkon, of was het een buurman?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_74716148
Heb je geen mannelijke vrienden? Broers? Een vader? Ik zou gewoon een van hun vragen om af en toe een nachtje te blijven logeren. Honkbalknuppeltje meenemen en wachten maar. Dan kun je hem in ieder geval confronteren en tegen de grond houden terwijl jij de politie belt.

Als je dat allemaal niet hebt wil ik ook best een nachtje komen logeren. Maar dan moet je eerst pics PM'en

Succes ermee!
pi_74716180
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Bananenman het volgende:
Als je dat allemaal niet hebt wil ik ook best een nachtje komen logeren. Maar dan moet je eerst pics PM'en

Succes ermee!
Ik wil ook meedoen. Dan confronteren we hem met een heuze FOK-knokploeg. Volgens mij levert dat hilarische beelden op
Greece
  zondag 15 november 2009 @ 14:48:13 #34
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74716199
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Saninl het volgende:

[..]

wasda?
http://www.lombox.nl/inbraakpreventie/index.html
quote:
Flipperen: met een stuk flexibel plastic, vaak een stuk uit een colafles gesneden, dus makkelijk voorhanden. Het stuk plastic komt door buitenkant van de sleuf en drukt het slot terug. Dit kan binnen 4 seconden. Draai altijd je deur op slot om dit te voorkomen.
Met een strip voorkom je dat dus. En des nachts zorgen voor een kettinkje op de deur of een schuif, niet in het gewone slot draaien, mocht er brand uitbreken is een kettinkje of schuif sneller open dan een normaal slot.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_74716202
Mij lijkt het ook logisch dat de politie aanbiedt om een nachtje te surveilleren. Dat lijkt me ook verstandiger dan een vader/broer met een honkbalknuppel. Je wilt niet in de situatie terecht komen dat je door de adrenaline je eigen kracht niet meer kent en je daardoor zware mishandeling of dood door schuld aan je broek hebt hangen.
  zondag 15 november 2009 @ 14:48:37 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74716207
Jeuz, wat een bizar verhaal joh..
Idd, sloten vervangen. Maar ik zou er toch wel echt blijven slapen, niet 'vluchten'. Zeker als je sloten vervangen zijn heb je in principe een stuk minder te vrezen... Zet ook wat extra sloten op de balkondeur, van die 'knippen', evt met sleutel. Als je nu weggaat wordt het denk ik alleen maar moeilijker om terug te gaan naar je huis.
En anders iets van een zelfverdedigingscursus, of judo ofzo? Je kan ook een klein busje haarlak in huis halen, als er een inbreker is en die komt toch weer binnen dan kan je dat altijd in z'n gezicht spuiten Niet illegaal maar wel zeer vervelend volgensmij xD
Je hebt ook nog van die busjes met verf die je op de inbreker kan spuiten, daardoor ziet ie er niet uit en is ie voor de politie ook beter te herkennen
Succes en sterkte iig!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74716260
creepy! Maar ik had meteen de sloten vervangen bij de sleuteloverdracht! gewoon om er zeker van te zijn dat jij bepaalt wie er sleutels van je huis hebben...
Ja doei.
pi_74716268
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz, wat een bizar verhaal joh..
Idd, sloten vervangen. Maar ik zou er toch wel echt blijven slapen, niet 'vluchten'. Zeker als je sloten vervangen zijn heb je in principe een stuk minder te vrezen... Zet ook wat extra sloten op de balkondeur, van die 'knippen', evt met sleutel. Als je nu weggaat wordt het denk ik alleen maar moeilijker om terug te gaan naar je huis.
En anders iets van een zelfverdedigingscursus, of judo ofzo? Je kan ook een klein busje haarlak in huis halen, als er een inbreker is en die komt toch weer binnen dan kan je dat altijd in z'n gezicht spuiten Niet illegaal maar wel zeer vervelend volgensmij xD
Je hebt ook nog van die busjes met verf die je op de inbreker kan spuiten, daardoor ziet ie er niet uit en is ie voor de politie ook beter te herkennen
Succes en sterkte iig!
Gaan we weer met die zelfverdedigingstips. Wat heb je daar nu aan in korte termijn. Geen fluit. Aangezien hij van het balkon kwam, op de eerste verdieping, is het dus de buurman aan linker of rechterzijde die misschien ooit van de vorige bewoner een sleutel heeft gekregen om de planten water te geven.

Dat, of de huisbaas.
Ron Paul 2012
pi_74716269
TS, ben je meer voor het sloten vervangen zodat je er dus vanaf bent, of zelf ook in voor wat meer sensatie en dus een camera in aantocht?
pi_74716283
Ben benieuwd naar de afloop..
pi_74716348
We lezen overigens met zijn allen langs het feit dat TS het appartement heeft gekocht. Huurbaas valt dus per definitie af.
Greece
pi_74716370
Je balkon volhangen met prikkeldraad!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74716410
quote:
Klinkt interessant!
hier hetzelfde, ik wil wel een keer bij TS overnachten om die persoon te betrappen en aan de politie over te leveren. Meen het serieus, als je niet al te ver weg woont tenminste. PM maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door babipangang op 15-11-2009 15:04:58 ]
pi_74716537
Sloten vervangen, inbraakstrip op de balkon- en voordeur, desnoods nog zo'n penslot als extra laten monteren, dat moet hem tegenhouden en dan slaap je meteen een stuk rustiger. Sterkte TS.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_74716607
Creepy.. ik zou er dus echt wel proberen achter te komen wie het is, stel dat het inderdaad een buur, huisbaas of bekende is, dan wil je dat toch weten?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_74716622
Maartje,

Ik weet niet of je dit leest, maar ik hoorde je verhaal ook via een gezamelijke bekende: Barry S. Hij wees me ook op dit topic. Ik kan me voorstellen dat je liever geen buslading hitsige fokpubers op je slaapkamer wil vannacht. Maar ik vraag me ook af op je op zondag nog sloten kunt laten vervangen etc.

Eventueel sta ik samen met een vriend (Arno, heb je geloof ik ook weleens gezien?) beschikbaar voor de nachtwacht!
pi_74716639
Wow, wat eng!
Sterkte!!
Striving to be more than average.
pi_74716670
quote:

[..]

Dat kan inderdaad alleen in Nederland ja
quote:
Waarom niet?
Er lopen hier genoeg van die halve zolen. Wie weet wat hij nog van plan geweest zou zijn.
Ennem, ik zou ze morgen bellen, denk niet dat het gemeentehuis open is op zondag joh
Verder zou ik ook sloten vervangen ja.
Succes ermee
  zondag 15 november 2009 @ 15:14:34 #49
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_74716709
Het lijkt er op dat iemand naar iets specifieks op zoek is, maar dan nog hebben ze uit je huis te blijven. Hang een stil alarm op bij het balkon en bij de voordeur en zet dit 's nachts aan. Of zorg dat er iemand die echt geen schrik heeft 's avonds gewoon een avondje blijft zitten TV kijken en dan als er weer iemand komt hem even de deur wijst.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_74716716
huisbaas zal moeilijk gaan aangezien het een koopwoning is
Ja doei.
pi_74716729
Tjemig... vet creepy
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  zondag 15 november 2009 @ 15:15:33 #52
136730 PiRANiA
pi_74716730
230 volt op je deurknop
  zondag 15 november 2009 @ 15:15:52 #53
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_74716737
quote:
Als er iets ligt wat de ander goed kan gebruiken maar niet kan vinden, is het nog niet eens zo'n gek idee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_74716740
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:10 schreef wesseldj het volgende:
Maartje,

Ik weet niet of je dit leest, maar ik hoorde je verhaal ook via een gezamelijke bekende: Barry S. Hij wees me ook op dit topic. Ik kan me voorstellen dat je liever geen buslading hitsige fokpubers op je slaapkamer wil vannacht. Maar ik vraag me ook af op je op zondag nog sloten kunt laten vervangen etc.

Eventueel sta ik samen met een vriend (Arno, heb je geloof ik ook weleens gezien?) beschikbaar voor de nachtwacht!
Barry S.

Zo klinkt het direct als dé verdachte
pi_74716741
Ik weet wie de stalker is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74716759
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Barry S.

Zo klinkt het direct als dé verdachte
  zondag 15 november 2009 @ 15:17:31 #57
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_74716778
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:47 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik wil ook meedoen. Dan confronteren we hem met een heuze FOK-knokploeg. Volgens mij levert dat hilarische beelden op
Ik zie nu die klassieke tekenfilmscenes voor me, zo'n hal met deurtjes en dat iedereen elkaar achterna zit.
pi_74716799
Bizar zeg
pi_74716800
Yeah nachtwacht
pi_74716815
Ik zou voor geen seconde alleen blijven slapen als er niemand bij je is. In ieder geval niet voordat je nieuwe sleutels hebt.
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_74716871
Bizar..
  zondag 15 november 2009 @ 15:23:04 #62
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74716899
Eng zeg, ik zou in ieder geval die balkondeur sloten vervangen, waarschijnlijk gaat hij daardoor naar binnen..

Webcammetje ophangen en gewoon filmen 's nachts. ook kan je idd iets maken dat wanneer hij weer op je balkon klimt zicht de pleuris schikt wat al werd verteld. Of... Superlijm
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74716919
Gewoon zwarte piet die je verlanglijstje zoekt

On topic.. creepy, maar doe alsjeblieft 1 poging om hem op de foto/film te zetten. Inbrekers ik kan me goed voorstellen dat mensen heel slecht slapen na zulke ervaringen.. ga lekker werken
  zondag 15 november 2009 @ 15:24:16 #64
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_74716926
bah eng hoor,maar inderdaad eerst die sloten eens vervangen,heb je ook meteen meer sleutels.

maar hij kwam dus via de achterdeur? is dat hetzelfde slot als de voordeur? diegene heeft dus sowieso een sleutel van jouw huis. Is er een mogelijkheid dat je de vorige bewoonster kunt bereiken,mss denkt die insluiper wel dat zij nog daar woont,en wie weet heeft zij een idee wie het kan zijn? En vergis je niet hoeveel verdiepingen een inbreker omhoog kan klimmen!
pi_74716980
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:23 schreef Robin__ het volgende:
Gewoon zwarte piet die je verlanglijstje zoekt

On topic.. creepy, maar doe alsjeblieft 1 poging om hem op de foto/film te zetten. Inbrekers ik kan me goed voorstellen dat mensen heel slecht slapen na zulke ervaringen.. ga lekker werken
Eens, maar dit specifieke geval heeft vast wel werk. Of duikt althans niet op de Portemonnee/ Wii/ Diamanten tiara van TS blijkbaar.
  zondag 15 november 2009 @ 15:27:05 #66
131066 scrub_nurse
pi_74716993
haha zwarte piet dat kan natuurlijk ook
pi_74716995
Bedankt voor alle reacties! Was blij dat ik het even met iemand kon delen. Natuurlijk vind ik het zelf ook heel vreemd. Ik bedoel: Als ik nou spion was van beroep ofzo, dan had ik het wel begrepen. Maar ik ben maar een eenvoudige pas afgestudeerde psychologe...

Omdat het inderdaad erg lastig bleek om sloten vandaag te vervangen (zondag), en omdat zich inmiddels een stel betrouwbare vrijwilligers hebben gemeld hebben we afgesproken dat ik vanavond een nachtje bij mn ouders slaap, en Wessel en een vriend het huis bewaken. Als het goed is zitten ze nu in de auto op weg naar mij.

Even voor de duidelijkheid - ze hebben geen honkbalknuppel ofzo, we hebben afgesproken dat ze gewoon de politie bellen en eventueel de inbreker verjagen met lawaai oid. Wie weet waar zo'n idioot toe in staat is. Misschien (als ze dat nog kunnen regelen op zondag) willen ze nog een webcam oid installeren in mn huis

En om nog even de speculaties tegen te gaan: Voor zover ik weet heb ik geen jaloerse exen of stalkers (zou je toch moeten merken he), maarja je weet maar nooit. De papieren waar ik het over heb zijn mijn postvakjes waar vooral... post inzit. En nee, ik stuur de post voor de vorige bewoner gewoon netjes door!

Toen ik zojuist van mijn balkon omlaag keek zag ik dat je inderdaad vrij makkelijk vanaf de straat op mn balkon kan komen: Er is een muurtje van ongeveer 1m hoog gemetseld onder mn balkon als afscheiding tussen de stoep en de tuin van de onderburen. Vanaf daar kun je met enige atletiek wel op mn balkon komen. Het hoeven dus geen buren te zijn.
pi_74717011
het zijn vaak bekenden die of jou of de vorige bewoner de stuipen op het lijf willen jagen om er een bepaald voordeel uit te halen. Jij gaat koste wat kost je huis verkopen tegen een lagere prijs oid.
pi_74717047
Je zou bijna denken dat er weer een fok boek aankomt!
pi_74717052
Als TS een lekker wijf is, wil ik dr sloten wel vervangen voor dr

Ontopic: bel SBS6 voor een reportage. Je hebt een spookhuis gekocht en dat is behoorlijk uniek hier in Nederland. Normaal vind je ze alleen in Engeland en Amerika zeg maar
Of, maak een afspraak met de priester voor een duivelsuitdrijving.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74717055
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef MaartjeT het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Was blij dat ik het even met iemand kon delen. Natuurlijk vind ik het zelf ook heel vreemd. Ik bedoel: Als ik nou spion was van beroep ofzo, dan had ik het wel begrepen. Maar ik ben maar een eenvoudige pas afgestudeerde psychologe...

Omdat het inderdaad erg lastig bleek om sloten vandaag te vervangen (zondag), en omdat zich inmiddels een stel betrouwbare vrijwilligers hebben gemeld hebben we afgesproken dat ik vanavond een nachtje bij mn ouders slaap, en Wessel en een vriend het huis bewaken. Als het goed is zitten ze nu in de auto op weg naar mij.

Even voor de duidelijkheid - ze hebben geen honkbalknuppel ofzo, we hebben afgesproken dat ze gewoon de politie bellen en eventueel de inbreker verjagen met lawaai oid. Wie weet waar zo'n idioot toe in staat is. Misschien (als ze dat nog kunnen regelen op zondag) willen ze nog een webcam oid installeren in mn huis

En om nog even de speculaties tegen te gaan: Voor zover ik weet heb ik geen jaloerse exen of stalkers (zou je toch moeten merken he), maarja je weet maar nooit. De papieren waar ik het over heb zijn mijn postvakjes waar vooral... post inzit. En nee, ik stuur de post voor de vorige bewoner gewoon netjes door!

Toen ik zojuist van mijn balkon omlaag keek zag ik dat je inderdaad vrij makkelijk vanaf de straat op mn balkon kan komen: Er is een muurtje van ongeveer 1m hoog gemetseld onder mn balkon als afscheiding tussen de stoep en de tuin van de onderburen. Vanaf daar kun je met enige atletiek wel op mn balkon komen. Het hoeven dus geen buren te zijn.
Zou hem niet verjagen maar vast houden en politie bellen via 112.
pi_74717067
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:17 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik zie nu die klassieke tekenfilmscenes voor me, zo'n hal met deurtjes en dat iedereen elkaar achterna zit.
Ik had meer dit in gedachten:

Greece
pi_74717096
Toch denk ik niet dat diegene je bang wilt maken bewust of iets dergelijks, anders had hij wel je kamer binnengekomen oid...
pi_74717105
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
het eerste wat ik heb gedaan bij mijn appartement is alle sloten vervangen... god weet wie er allemaal een reservesleutel heeft. Dus zsm doen
Bij de woningbouw doen ze dat hier standaard bij elke nieuwe huurder.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_74717125
quote:
je kunt hem beter aanhouden en aan de politie over leveren, met z'n 2en kun je die persoon toch wel overmeesteren? Echt doen, anders flikt ie het de volgende keer weer, en dan is er niemand bij!
  zondag 15 november 2009 @ 15:33:34 #76
136730 PiRANiA
pi_74717127
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef StephanL het volgende:

[..]

Inderdaad. Uiteraard wel na goed inschatten van de situatie.

Aanhouden zou ik ook doen, zeker als jet 2 tegen 1 is. Aanhouden ("Staande houden") mag iedereen.
  zondag 15 november 2009 @ 15:33:41 #77
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_74717129
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Yeah right.. We hebben het hier wel over FOKkers, hè.
pi_74717136
Bel die kerel van de Home-Alone films.
Maar effe serieus,zelf had ik de grootste gangster van het dorp uitgenodigd om een nachtje te blijven slapen,en later de sloten vervangen.
AFC Ajax
  zondag 15 november 2009 @ 15:35:04 #79
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_74717165
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef StephanL het volgende:

[..]

dit dus,
heel benieuwd naar de afloop..
dus...
pi_74717171
tvp voor de afloop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_74717173
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Haha, geniaal
pi_74717175
Gooi dr in ieder geval even een simpele webcam in de strijd. Als ie toch je pc niet wilt jatten, kun je daarmee mooi bewijs verzamelen of 'm in ieder geval herkenbaar in beeld brengen.

Vreemd verhaal, hoop da thet niet waar is natuurlijk maar mocht dat wel zo zijn: sterkte!
pi_74717216
Haha, je hebt het hier niet over fokkers hoor. Heb alleen dit account aangemaakt on te kunnen reageren, had eerlijk gezegd voor dit verhaal nog nooit van Fok gehoord. Misschien dat we daarom ook wel niet als een stel rambo's de inbreker gaan overmeesteren. Straks is ie gewapend! Lekker makkelijk zeggen dat je em staande zou houden vanachter je toetsenbord, maar ik wil nog even niet dood. Maar een vriendin in nood helpen doet natuurlijk iedereen.

Maartje - we zijn over een half uurtje bij je! Ondertussen voor de nerds onder ons: Iemand enig idee hoe je een webcam maakt die opneemt bij beweging en liefst kan filmen in het donker?
pi_74717217
Ik zou vooral graag willen weten wie zoiets doet en dat die persoon ook gestraft wordt..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74717242
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef wesseldj het volgende:
Maartje - we zijn over een half uurtje bij je! Ondertussen voor de nerds onder ons: Iemand enig idee hoe je een webcam maakt die opneemt bij beweging en liefst kan filmen in het donker?
Ik heb er geen verstand van, maar denk niet dat je die zelf kan maken
  zondag 15 november 2009 @ 15:39:15 #86
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_74717246
Tvp, ben erg benieuwd of de knokploeg iemand gaat vinden.

Sterkte iig!
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_74717307
Ik zou de persoon met een flinke zaklamp opwachten (niet om te slaan, maar om te verblinden) om iig te ontmaskeren en in te sluiten En de voordeur blokkeren zodat diegene niet kan ontsnappen.

En daarna de sloten vervangen ja.

Het zal wel geen "zware" jongen zijn, anders kom je niet steeds weer terug om rond te snuffelen. Tenzij er aanleiding is dat jij binnenkort iets van waarde ontvangt oid.
hula
pi_74717321
quote:
Haha, je hebt het hier niet over fokkers hoor. Heb alleen dit account aangemaakt on te kunnen reageren, had eerlijk gezegd voor dit verhaal nog nooit van Fok gehoord. Misschien dat we daarom ook wel niet als een stel rambo's de inbreker gaan overmeesteren. Straks is ie gewapend! Lekker makkelijk zeggen dat je em staande zou houden vanachter je toetsenbord, maar ik wil nog even niet dood. Maar een vriendin in nood helpen doet natuurlijk iedereen.

220V op de deurklink zetten. Deed een ex collega van me.
  zondag 15 november 2009 @ 15:42:45 #89
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_74717322
Ik denk niet dat de persoon in kwestie twee nachten na elkaar hetzelfde gaat doen.

Overigens hoeft het toch ook geen man te zijn? Misschien is het wel de vorige bewoonster.

Creepy alom inderdaad. Sterkte TS!
  zondag 15 november 2009 @ 15:42:53 #90
136730 PiRANiA
pi_74717324
quote:

IR-ledjes?
pi_74717329
quote:
Haha, je hebt het hier niet over fokkers hoor. Heb alleen dit account aangemaakt on te kunnen reageren, had eerlijk gezegd voor dit verhaal nog nooit van Fok gehoord. Misschien dat we daarom ook wel niet als een stel rambo's de inbreker gaan overmeesteren. Straks is ie gewapend! Lekker makkelijk zeggen dat je em staande zou houden vanachter je toetsenbord, maar ik wil nog even niet dood.
nou gezien de algehele situatie en het verhaal heb ik het vermoeden dat die persoon geen wapen heeft, het is geen overvaller, geen moordenaar want dan had ts dit verhaal niet kunnen posten, heeft gewoon de sleutels en wil niks stelen. Gewoon een insluiper, die heeft geen reden om een wapen op zak te hebben.
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef Nemain het volgende:
Tvp, ben erg benieuwd of de knokploeg iemand gaat vinden betrappen en dan hard wegrent.

pi_74717366
Rare vraag, maar mis je toevallig ondergoed?

Je hebt van die figuren...... Van die onderbroekensnuivers , zeg maar.
pi_74717376
Ten eerste de sleutels vervangen en een goede grendel op de deur met een anti inbreekstrip,je zegt dat hij via een muurtje op de balkon komt,misschien iets van prikkeldraad op je balkon ophangen? daar kan je als dief behoorlijk je handen aan openhalen (b.v. aan dat Nato prikkeldraad daar zitten scheermesjes aan)

Verder heb je eraan gedacht om een hond te nemen? groot hoeft niet als hij maar waaks genoeg is!

Succes en ik hoop dat de insluiper niet meer terug komt.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  zondag 15 november 2009 @ 15:45:07 #94
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_74717383
Eng verhaal zou toch ook geen oog meer dicht doen daar En wat een helden hebben we weer allemaal op fok
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_74717388
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Stali het volgende:
Ik vind het wel een reuze spannend verhaal.
Spannend is het zeker. Ik volg mee!
pi_74717407
er zijn webcams die in het donker de helderheid aanpassen, heb er zo'n 1 van logitech
pi_74717450
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef geevee het volgende:
Ten eerste de sleutels vervangen en een goede grendel op de deur met een anti inbreekstrip,je zegt dat hij via een muurtje op de balkon komt,misschien iets van prikkeldraad op je balkon ophangen? daar kan je als dief behoorlijk je handen aan openhalen (b.v. aan dat Nato prikkeldraad daar zitten scheermesjes aan)

Verder heb je eraan gedacht om een hond te nemen? groot hoeft niet als hij maar waaks genoeg is!

Succes en ik hoop dat de insluiper niet meer terug komt.
Hehe,dat je snachts opeens iemand hoort schreeuwen en van je balkon hoort afflikkeren
AFC Ajax
  zondag 15 november 2009 @ 15:52:08 #98
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74717560
Je hebt idd zoveel muurtjes tegen inbrekers en katten waar cement op is gekwakt met glasscherven erin... werkt ook nog eens goed tegen duiven
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zondag 15 november 2009 @ 15:53:07 #99
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_74717586
Een beweging detector op het balkon, aangesloten op een bouwlamp ( andere felle lamp ), springt er iemand op je balkon, staat hij/zij gelijk in de spotlights, en is flink verblind.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_74717611
Ik zeg: bullsh*t verhaal

maar leuk geprobeerd
pi_74717629
220 op de balustrade zetten
Ja doei.
pi_74717640
Automatisch inschakelen bij beweging heb je geen speciale webcam voor nodig, maar software (die vast wel gratis te krijgen is op het internet).

Alhoewel ik nogal neig naar een Hoax, me al die net geregistreerde Fokkers, zou ik zeggen, niks nieuwe sloten, niks herrie maken en verjagen, pakken die gast. Anders weet je nooit wie het was en slaap je nog niet rustig lijkt mij...

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over wapens die hij bij zich zou dragen, kennelijk weet hij van de slaappillen van TS af, anders loop je niet zo onbezorgd en regelmatig door dat huis..
  zondag 15 november 2009 @ 15:55:56 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74717646
quote:
Ondertussen voor de nerds onder ons: Iemand enig idee hoe je een webcam maakt die opneemt bij beweging en liefst kan filmen in het donker?
Lastig te regelen zo snel denk ik. Je hebt wel camera's die alleen opnemen met bewegingsdetectie, misschien is er nog wel een Gamma open Anders als je toch gaat 'waken' een fototoestel klaar leggen...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 15 november 2009 @ 15:57:53 #104
136730 PiRANiA
pi_74717685
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
230 volt op je deurknop
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
  zondag 15 november 2009 @ 15:58:55 #105
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_74717708
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef bijderechter het volgende:
kennelijk weet hij van de slaappillen van TS af, anders loop je niet zo onbezorgd en regelmatig door dat huis..
Voor zover ik weet is dat een aanname, toch? Beetje voorbarig...
pi_74717715
Wat een malloot. Ben benieuwd of je 'm te pakken krijgt.
pi_74717761
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:58 schreef emmerhoofd het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is dat een aanname, toch? Beetje voorbarig...
Nou ja, we kunnen de doorsnee inbreker in ieder geval uitsluiten.
Gezien de feiten lijkt het me een bekende van TS.

Dan ga je vanzelf doorredeneren
pi_74717805
Oh gruwelijk, het idee.

Toen vorig jaar overdag bij was ingebroken, 2e etage flatje (via balkon naar binnen gekomen) was ik al bang om thuis te blijven. Ik ben bij mijn broer blijven slapen omdat ik de reservesleutels niet meer kon vinden. Ik was bang dat de inbreker(s) deze had meegenomen. De dag erop sloten vervangen en de eerste nacht op de bank geslapen, mét licht aan. Daarna nog een paar dagen met het licht aan geslapen, steeds een andere (held!) maar vond toen dat ik er niet meer aan toe moest geven.

Dit is wel mijn worst nightmare: in bed liggen terwijl er iemand in je huis struint. Ik weet echt niet wat ik doe, naast onzettend bbiibbberen. Maartje, ik hoop dat je er snel van verlost bent én dat ze die gast grijpen.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_74717826
Hmm ik weet niet of ik dit verhaal wel moet geloven maargoed. Alarm kopen, webcam aansluiten en de sloten laten vervangen lijkt me het beste.
pi_74717883
quote:

Evocam software, of zoiets.
Ron Paul 2012
pi_74718144
Ok, waarschijnlijk laatste update voor vandaag. We hebben net even met Maartje gepraat, volgens mij is ze behoorlijk nerveus door het hele gebeuren. Wel heb ik inmiddels een vermoeden, als het hele verhaal klopt, waar het de 'inbreker' om te doen is. En nee, heeft niks te maken met stalkers, perverts en exen, waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland). We zullen hopelijk vanavond meer weten.

Ze is nu naar haar ouders vertrokken, Arno en ik houden de wacht. We hebben er nog even over gedacht om de webcambeelden live te streamen, maar dat had Maartje liever niet, ze had het huis niet opgeruimd ofzo. Ook is het niet gelukt om opnames in het donker mogelijk te maken. Maar we kunnen wel heel snel het licht aandoen en als de software doet wat het belooft hebben we dan beelden van de inbreker.

We hebben net nog met de politie gebeld, kwam over alsof ze niet zo goed wisten wat ze met mijn verhaal aanmoesten. In principe krijg ik geen voorrangsbehandeling, of noodlijn ofzo. Maar ik kan altijd 1-1-2 bellen en dan komen ze zo snel mogelijk langs.

Ik ben geen echte blogger dus verwacht niet dat ik vanavond / vannacht de hele tijd updates ga plaatsen. Maartje heeft volgens mij bij haar ouders geen internet. Ook snap ik niet zo goed waarom ze haar hele varhaal op internet zet, maar misschien ben ik daar ouderwets in? Maargoed, hopelijk weten we morgen meer, en misschien dat Maartje daar nog op terugkomt en de afloop deelt met jullie...
  zondag 15 november 2009 @ 16:41:42 #112
136730 PiRANiA
pi_74718271
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
Ik ben geen echte blogger dus verwacht niet dat ik vanavond / vannacht de hele tijd updates ga plaatsen. Maartje heeft volgens mij bij haar ouders geen internet. Ook snap ik niet zo goed waarom ze haar hele varhaal op internet zet, maar misschien ben ik daar ouderwets in? Maargoed, hopelijk weten we morgen meer, en misschien dat Maartje daar nog op terugkomt en de afloop deelt met jullie...
quote:
Bedankt voor alle reacties! Was blij dat ik het even met iemand kon delen. [...]
--

Verder: spannend
pi_74718289
quote:
We hebben er nog even over gedacht om de webcambeelden live te streamen, maar dat had Maartje liever niet, ze had het huis niet opgeruimd ofzo.

en daar ging het laatste stukje geloofwaardigheid..
pi_74718305
quote:
Mooie ronde UserID.
  zondag 15 november 2009 @ 16:43:54 #115
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_74718315
quote:
waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland).
Dat klinkt best logisch ook al blijft het maf/triest als het zo is... Good luck you guys!
pi_74718461
Ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden...
pi_74718529
Jammer geen live stream dus
Do what you love, love what you do!
pi_74718532
quote:

[..]

Je zou toch wel mogen filmen in je eigen huis en dat filmpje op Youtube plaatsen? Dat die inbreker (!) er dan in voorkomt is toch niet jouw probleem? .
pi_74718625
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:43 schreef emmerhoofd het volgende:

[..]

Dat klinkt best logisch ook al blijft het maf/triest als het zo is... Good luck you guys!
Hoezo logisch? Als je verward bent kom je ook gewoon door de voordeur binnen. Dan ga je niet eerst een balkon opklimmen. Door de fysieke inspanning moet je toch wel beseffen dat dat niet de normale gang van zaken is om een huis te betreden?
Greece
pi_74718715
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Saninl het volgende:

[..]

wasda?
niet zo moeilijk das de truck met een hard stuk karton tussen de deur en de deurpost en dan de sloten openporren. je kunt een plastic strip kopen die over de kier van de deur hangt zodat je er niets meert tussen kunt stoppen (tenzij je de deur gaat afbreken wat weer heel veel herrie maakt natuurlijk). te verktijgen bij elke doe-het-zelf zaak

stel je voor dat die inbreker van je ook een FOK gebruiker is voor de rest zoweizo je sloten vervangen en er bestaat een tooltje op t internet yawcam (gratis) dr zit een tooltje bij dat motiondetection heet. kun je foto's maken en filmen zodra er iets voorbij de deur loopt of vliegt (of de deur open maakt natuurlijk) zo heb ik al ns de hele dag bijgehouden wat voor vogels er op mn voederplank zaten . je kunt op internet pakketjes downloaden die je mobiel veranderen in een webcam google iets leuks voor je mob en bittorrent t dan of zo. leg je een laptop onder je bed en kijk vrolijk mee naar de inbrekende inbreker. terwijl je computer elke 2 seconden een fototje maakt, geluidsopnamen neemt en een filmpje schiet.
moet je er alleen wel voor zorgen dat je mobiel of webcam genoeg ligt krijgt (handig neerzetten) om zo veel mogelijk details mee te krijgen. wil je de dief een lesje leren kun je ook de volgende website checken spy3k.be allemaal (vrij prijzige) dingetjes van belgische spionnetjes, zitten ook infrarood cams bij in schroefjesvorm enzo maar das wel heel erg uit de hand :

nou veel succes

amonfog
pi_74718721
Ik ben benieuwd naar het verhaal. Succes vanavond heren!

En sterkte Maartje.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 15 november 2009 @ 17:06:11 #123
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74718785
quote:
Klinkt interessant!
pi_74718812
Dan kom ik vanavond een keertje niet.
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 17:08:25 #125
230491 Zith
pls tip
pi_74718832
Klinkt als een hoax met al deze nieuwe users
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 15 november 2009 @ 17:13:07 #126
136730 PiRANiA
pi_74718961
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je zou toch wel mogen filmen in je eigen huis en dat filmpje op Youtube plaatsen? Dat die inbreker (!) er dan in voorkomt is toch niet jouw probleem? .
http://www.telegraaf.nl/b(...)luiper___.html?p=2,1

je zou het zeggen ja
pi_74719048
quote:
Ok, waarschijnlijk laatste update voor vandaag. We hebben net even met Maartje gepraat, volgens mij is ze behoorlijk nerveus door het hele gebeuren. Wel heb ik inmiddels een vermoeden, als het hele verhaal klopt, waar het de 'inbreker' om te doen is. En nee, heeft niks te maken met stalkers, perverts en exen, waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland). We zullen hopelijk vanavond meer weten.

Ze is nu naar haar ouders vertrokken, Arno en ik houden de wacht. We hebben er nog even over gedacht om de webcambeelden live te streamen, maar dat had Maartje liever niet, ze had het huis niet opgeruimd ofzo. Ook is het niet gelukt om opnames in het donker mogelijk te maken. Maar we kunnen wel heel snel het licht aandoen en als de software doet wat het belooft hebben we dan beelden van de inbreker.

We hebben net nog met de politie gebeld, kwam over alsof ze niet zo goed wisten wat ze met mijn verhaal aanmoesten. In principe krijg ik geen voorrangsbehandeling, of noodlijn ofzo. Maar ik kan altijd 1-1-2 bellen en dan komen ze zo snel mogelijk langs.

Naaahhhh, het wordt me nu een beetje te vaag allemaal.
Een meisje van 22 die beroepsmilitairen begeleidt die een trauma hebben opgelopen na uitzending;
Niet live mogen streamen vanwege een niet opgeruimd huis (je weet wel hou dat werkt dan? maar);
het lukt niet om opnames te maken in het donker;
je belt de politie om uit de doeken te doen wat jullie van plan zijn;
ouders van Maartje zonder internet...

Ik lees het morgen dan wel.
pi_74719134
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:13 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)luiper___.html?p=2,1

je zou het zeggen ja
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:13 schreef Yannick567 het volgende:
Dat kan inderdaad alleen in Nederland ja
  zondag 15 november 2009 @ 17:21:15 #129
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_74719190
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
tvp voor de afloop.
pi_74719200
Spannend. Mocht dit geen hoax zijn ik kan me begrijpen hoe dit voelt. Ik heb jaren geleden 2 rare inbraken meegemaakt waar er niks is gestolen maar wel overal in gesnuffeld is.
pi_74719264
quote:
waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland).
Spannend dit!!
SPOILER
Ik hoop dat de inbreker(s) gepakt worden MaartjeT!! Sterkte!!

/tvp
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
  zondag 15 november 2009 @ 17:28:14 #132
136730 PiRANiA
pi_74719382
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef psychionyx het volgende:

[..]

Spannend dit!!
SPOILER

/tvp
christus hee
pi_74719395
Kut is dat ja...snel je sloten vervangen! Bij mij is dit een half jaar geleden gebeurt, en ik slaap nog steeds niet lekker hierdoor!
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef aiemkoel het volgende:
Kan het wel begrijpen!
Op koninginnedag waren mijn vriendin en ik net terug van een vakantie op de Filippijnen, en het was nogal een klote-vlucht...We hadden allebei erorm last van jetlag, dus lagen om ongeveer 22:00u in bed.
Ik lig net 5 minuten in bed...bijna in slaap...hoor ik de kat (dacht ik) wat rare geluiden maken, dus ik vroeg me af wat hij nu weer te pakken had om mee te spelen. Ik zeg: "ik ga even de kijken wat de kat heeft", en loop naar beneden toe (in het pikkedonker...weet de weg blind in mijn huisje).
Loop de woonkamer in, en zie in het weinige licht van de keukendeur een silhouette staan! Ik denk nog: "Hè, ben ik nu aan het dromen?", maar het kwartje viel snel, er stond gewoon een gast in mijn woonkamer! Vanaf dat moment is het instinctief gegaan denk ik, want ik ben gaan schreeuwen en ben die gast achterna gerend. Die naaide er meteen tussenuit en had bij het binnenkomen (via het klepraampje in de keuken) de sleutel die op de keukendeur zat alvast gebruikt om hem van het slot te draaien, dus helaas was hij al over de poort in de tuin heen aan het gaan toen ik eindelijk bij de achterdeur was...
Heb mijn knie nog hard tegen de koffietafel gestoten, maar die pijn voelde ik later pas. Maar het zal me wel een beetje vertraagd hebben.
Mijn vriendin wist van nix...die dacht dat ik tegen de kat bezig was.
Affijn, politie gebeld, die waren er vrij snel. Er lag nog een deurklink op de grond waar ik nog niet aangeweest was, maar aan vingerafdrukken doet de politie in het echt blijkbaar niets. Ze hebben die gast nog niet te pakken kunnen krijgen, en helaas slaap ik niet zo lekker meer als ik voorheen deed.

Daarna ga je wel allemaal denken wat er allemaal niet gebeurd had kunnen zijn...wat als die gast mij aangevlogen was...of de sleutel zat niet op de deur en hij kon niet zo makkelijk wegkomen...of we sliepen al en hij stond in de slaapkamer ofzo...
Gelukkig is dat allemaal niet gebeurd...Maar ik wil nu wel verhuizen!
pi_74719537
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef bijderechter het volgende:
Automatisch inschakelen bij beweging heb je geen speciale webcam voor nodig, maar software (die vast wel gratis te krijgen is op het internet).
Kijk eens naar het programma Pryme, werkt erg goed en heeft ook bewegingsdetectie (is gratis)
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 15 november 2009 @ 17:39:05 #135
278973 GODMILJAAR
VUILE NAZIBLOEM!
pi_74719718
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef psychionyx het volgende:

[..]

Spannend dit!!
SPOILER

/tvp
Leuk als er brand uit breekt en de brandweer moet je uit je huis redden
  zondag 15 november 2009 @ 17:42:51 #136
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_74719810
tvp, ben benieuwd naar de afloop
Ja, behalve soms.
pi_74719910
Inbrekers.....kk volk wat je een levenslang trauma bezorgd.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 15 november 2009 @ 17:47:10 #138
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74719932
tvp-tje voor de spanning...wie o wie!!!
pi_74720290
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef camaron het volgende:

[..]

Een meisje van 22 die beroepsmilitairen begeleidt die een trauma hebben opgelopen na uitzending;

Idd, een beetje erg jong als je het mij vraagt. Uit ervaring weet ik dat die mensen meestal een stuk ouder zijn dan 22. Maargoed het zou kunnen natuurlijk.
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 17:58:55 #141
230491 Zith
pls tip
pi_74720292
quote:

hihi wat spannend zeg en echt geen hoax
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 15 november 2009 @ 18:15:53 #142
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74720783
Ik geloof er nu geen ene pleuris meer van Vanaf het moment dat die "via via vriend" in het spel gekomen is geloof ik er niks meer van
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 15 november 2009 @ 18:18:49 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74720865
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef camaron het volgende:

[..]

Niet live mogen streamen vanwege een niet opgeruimd huis (je weet wel hou dat werkt dan? maar);
het lukt niet om opnames te maken in het donker;
je belt de politie om uit de doeken te doen wat jullie van plan zijn;
ouders van Maartje zonder internet...

Ik lees het morgen dan wel.
Dat jah...

maargoed, nu staat ie wel in MyAT...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74721118
Jullie houden de komende nacht de wacht, begrijp ik?
pi_74721344
Volgens mij heeft de politie toch actie ondernomen op ons telefoontje. Al 3x een politieauto zien langsrijden sinds we hier zijn, en het is hier geen doorgaande weg oid. We hebben een echte camera kunnen lenen, dus als we voor vannacht uitvinden hoe dat ding werkt is dat onderdeel nu dik voor mekaar!

Bedankt voor alle webcamtips.
pi_74721585
Ik zou zo'n coño omleggen en oplossen in een badkuip zuur, Patrick.
pi_74721685
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
en het regent natuurlijk ook nooit in Nederland 1 regenbuitje en heel je huis/appartement zonder stroom door kortsluiting
Of wil je de ballustrade onder stroom zetten mbv een accu ?
pi_74721686
Het lijkt me niet dat die kerel of vrouwachtige vannacht weer komt aangezien er gisternacht politie voor de deur stond, dat kan hij trouwens ook al gewoon zien op internet, p2000. Lijkt me slimmer om een pop in het bed te leggen, aantal lampen op een timer zetten en camera aanzetten. Kan dat meisje bij haar ouders slapen en de dag erna gewoon weer thuis met dan 2 vrienden erbij voor het geval dat die gast komt. Als die kerel komt, sluit hem ergens op, in de badkamer ofzo. Leg een hangslot klaar om de deur mee af te sluiten.

Zo heeft mijn pa eens een keer een inbreker met een stuk hout knock out geslagen en opgesloten in de paardestal.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_74722038
Ik ben geen bange jongen, maar gelukkig heb ik dit niet mee hoeven maken zeg -als het allemaal waar is, waar ik overigens wel aan twijfel-.

Het is op zich heel vreemd, ik ben groot, redelijk breed, heb thai-boxing gedaan, vrij zelfverzekerd in onzekere situaties. Maar een insluiper, dat is mijn grootste angst.

Ik zou volslagen in paniek raken.

Ik pleit ook voor een hond, alleen daar houdt mijn vriendin niet van. Die wil een uitgebreid alarmsysteem.

[ Bericht 8% gewijzigd door Chooselife op 15-11-2009 19:11:07 ]
pi_74722343
Leuk verzonnen dit. Toch ff checken hoe dit verhaal afloopt, hoop dat jullie een leuk plot hebben bedacht
pi_74722468
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:05 schreef zlakto het volgende:
Leuk verzonnen dit. Toch ff checken hoe dit verhaal afloopt, hoop dat jullie een leuk plot hebben bedacht
Waar of niet waar, deze dingen zijn altijd leuk idd
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 15 november 2009 @ 19:10:17 #152
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74722500
TerugVindHoax
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_74722526
Tip voor de rest van de week: steek in de deuren in je huis aan de binnenkant de reservesleutel, zo kan ie de deuren niet van de buitenkant openmaken.
pi_74722630
Benieuwd..
pi_74722989
Tvp, ben heel benieuwd oftie vannacht langskomt.
pi_74723085
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef caspergf1 het volgende:
Het lijkt me niet dat die kerel of vrouwachtige vannacht weer komt aangezien er gisternacht politie voor de deur stond, dat kan hij trouwens ook al gewoon zien op internet, p2000. Lijkt me slimmer om een pop in het bed te leggen, aantal lampen op een timer zetten en camera aanzetten. Kan dat meisje bij haar ouders slapen en de dag erna gewoon weer thuis met dan 2 vrienden erbij voor het geval dat die gast komt. Als die kerel komt, sluit hem ergens op, in de badkamer ofzo. Leg een hangslot klaar om de deur mee af te sluiten.

Zo heeft mijn pa eens een keer een inbreker met een stuk hout knock out geslagen en opgesloten in de paardestal.
voor zover ik weet kun je op p2000 alleen ambulance en brandweer zien?
pi_74723124
Ik wil dat dit verhaal waar is, slecht he...
pi_74723179
Maarre aangezien hij aan de papieren zit zoekt hij misschien gewoon zijn dossier. Al moet je die volgens mij gewoon krijgen als je er om vraagt.
  zondag 15 november 2009 @ 20:01:21 #159
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74724317
Kan TS niet ergens een livestream het net opgooien?
pi_74724352
jeetje dat lijkt me best wel creepy om mee te maken
sterkte ermee, met nieuwe sloten moet het goed komen!

doemaartvptje
pi_74724355
Goed verzonnen
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_74724555
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef mrPanerai het volgende:
Kan TS niet ergens een livestream het net opgooien?
Ja, pas dan geloof ik het.
pi_74725010
nee mag niet van Maartje, het huis is niet aan kant....
pi_74725326
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef camaron het volgende:
nee mag niet van Maartje, het huis is niet aan kant....
Ze hadden in de tussen tijd al lang kunnen opruimen.
  zondag 15 november 2009 @ 20:47:45 #165
250136 DM.Aram
Realistisch
pi_74726526
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:05 schreef zlakto het volgende:
Wat jij zegt. Wat een hoax, twee nieuwe gebruikers, ook een nieuwe gebruiker op Tweakers. Mooi uitgedacht!
  zondag 15 november 2009 @ 20:58:17 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_74727123
TVP
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 15 november 2009 @ 21:06:18 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_74727564
Dit wil ik niet missen, echt of niet echt .
Huilen dan.
  zondag 15 november 2009 @ 21:09:43 #168
202348 Susi
Temple of Love
pi_74727746
Komtie dan he ?
pi_74727854
In het geval van mensen met PTSS of andere psychiatrische dingen zou ik wel even goed oppassen, ivm geweld, of erger.
quote:
En nee, heeft niks te maken met stalkers, perverts en exen, waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland). We zullen hopelijk vanavond meer weten.
Whatever...
  zondag 15 november 2009 @ 21:28:19 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_74728737
Jammer, ik geloofde het tot het verhaal over de PTSS en het onopgeruimde huis. Ook Wesseldj pushte het net over het randje.

Maar deze tvp natuurlijk voor spannende plotwendingen, ik drink het kopje koffie met isdatzo mee
  zondag 15 november 2009 @ 22:05:26 #171
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_74730935
Is ie der al?
Bedankt Hans.
pi_74733576
Als het niet waar is heb ik net 7 pagina's voor niets lopen lezen .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zondag 15 november 2009 @ 23:06:25 #173
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_74734175
tvp voor de hoax
Jonge, ik bin op de weaze
pi_74734364
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Stevennn het volgende:
tvp voor de hoax
  zondag 15 november 2009 @ 23:14:38 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74734569
Ik lees ook even mee.
Resistance is futile.
  zondag 15 november 2009 @ 23:24:07 #176
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_74734980
Spannend!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_74735039
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Dropdown het volgende:
Haha, ja meerdere mensen.
pi_74735077
typische fok hoax
pi_74735260
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:27 schreef Tim21 het volgende:
typische fok hoax
Best goed bedacht, alleen verneukt toen die 'vriend' zich had aangemeld.
pi_74735329
Ik denk dat de insluiper Alberto Stegeman is.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74735541
en maartje de koningin?
pi_74735567
Wie breekt nou 's nachts in :S
pi_74735574
Barry S.

Duidelijk een hoax!
  zondag 15 november 2009 @ 23:45:37 #184
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74735619
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat de insluiper Alberto Stegeman is.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74735620
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Dropdown het volgende:
Dan stel je het aantal posts per pagina in op 50 per pagina. scheelt je 3 pagina's.

Mensen met 25 post per pagina...
pi_74735689
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Stevennn het volgende:
tvp voor de hoax
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator zondag 15 november 2009 @ 23:51:29 #187
45833 crew  Fogel
pi_74735765
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dan stel je het aantal posts per pagina in op 50 100 per pagina. scheelt je 35 pagina's.

Mensen met 25 50 post per pagina...
Zo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 15 november 2009 @ 23:52:13 #188
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74735788
succes TS, ben benieuwd of ze de inbreker nog gaan ontmaskeren. Lijkt wel een beetje een scooby-doo verhaal waar ze aan het eind de inbreker betrappen en dan het masker van het hoofd halen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74735842
Schaamteloze TVP
  zondag 15 november 2009 @ 23:57:23 #190
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_74735924
Dit verhaal wil ik blijven volgen...
  maandag 16 november 2009 @ 00:04:38 #191
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74736133
tvp voor de fuckin hell of it... 't is net als met "Lost": waarschijnlijk een kutverhaal, maar je wilt toch het eind weten.

Waarom zou ie vannacht terug komen, misschien skipt ie wel een nachtje... Zondagsrust enzo.
Kunnen jullie dan maartje misschien even gangbangen en die beelden op internet zetten? Het publiek wil ook wat....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_74736372
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef 8D het volgende:
Schaamteloze TVP
  maandag 16 november 2009 @ 00:30:39 #193
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_74736792
Ik hoop wel dat ze een leuk plot hebben bedacht (of hij/zij)
Jonge, ik bin op de weaze
pi_74736832
Nou, ik ben benieuwd
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 16 november 2009 @ 00:37:28 #195
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_74736947
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Tvp, ben heel benieuwd oftie vannacht langskomt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_74737379
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef 8D het volgende:
Schaamteloze TVP
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_74737441
ik lees mee, hoax of niet toch best spanned!
  maandag 16 november 2009 @ 01:01:17 #198
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_74737442
Issie al langs geweest?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_74737603
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Bij de woningbouw doen ze dat hier standaard bij elke nieuwe huurder.
Hier niet hoor, mijn oude woning stond drie maanden na mijn vertrek nog leeg en ben daar nog weleens naar het toilet gegaan als ik toch in de buurt was.
Wilde ik weer eens gaan en zag opeens allemaal spullen staan na het open doen van de deur, woonde er gewoon opeens mensen
Snel de deur gesloten natuurlijk en de sleutels weg gedaan
pi_74737879
Tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74737907
Popcorn iemand?
Mooo!
pi_74738075
Spannend.
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 01:50:02 #203
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74738139
In welke omgeving woon je ? ik heb nog een infrarood / nightvision / allevisions IP camera die je wel een weekje mag lenen dan kan je vanaf een afstand / bij iemand anders thuis je huis in de gaten houden over t internet.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_74738432
Spannend.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74738560
tvp
?
  maandag 16 november 2009 @ 03:14:14 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74738575
nou, we lezen het morgen wel in de krant hè
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74738576
Echt niet de sloten vervangen! Nodig een paar Fok!ers uit, en wacht in een kamer totdat meneer (of mevrouw) weer komt.. en neem hem flink te grazen!
  maandag 16 november 2009 @ 03:23:59 #208
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74738606
Ja, dadelijk is het topic vol en kan Wessel het nieuwe topic niet vinden.
Achja, toch maar een TVP
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 16 november 2009 @ 03:24:36 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_74738609
Leuk geschreven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 16 november 2009 @ 03:25:02 #210
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_74738611
Soooo faag j0h!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_74738627
Spannend ik zou idd een bekende vragen om even een nachtje te blijven om diegene even quantanamo bay style whoop ass te geven.
pi_74738698
Ik lach me dood als morgen in het nieuws staat dat er ergens in een appartement een worsteling met een insluiper heeft plaatsgevonden
hula
  maandag 16 november 2009 @ 04:30:09 #213
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74738730
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef wesseldj het volgende:
Volgens mij heeft de politie toch actie ondernomen op ons telefoontje. Al 3x een politieauto zien langsrijden sinds we hier zijn, en het is hier geen doorgaande weg oid. We hebben een echte camera kunnen lenen, dus als we voor vannacht uitvinden hoe dat ding werkt is dat onderdeel nu dik voor mekaar!

Bedankt voor alle webcamtips.
Eerst lullen over live-streams en daarna niet eens weten hoe een simpele camera werkt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 07:59:13 #214
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74739114
ik heb zin om met een normale camera een repo hier te maken
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  maandag 16 november 2009 @ 08:14:19 #215
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74739186
quote:
Op maandag 16 november 2009 07:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zin om met een normale camera een repo hier te maken
Mag ik presenteren?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_74739643
TVP!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 09:12:22 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74739855
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:14 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Mag ik presenteren?
alberto ?
pi_74739928
en? issie nog geweest vanacht? daar ben ik wel eens benieuwd naar
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
  maandag 16 november 2009 @ 09:23:02 #219
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_74740015
tvp
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_74740587
Waar blijft het langverwachte antwoord?
pi_74740677
Spannend verhaal! ik zou zorgen dat er gewoon even een man bij is, die de inbreker bij zijn lurven pakt, weet je meteen hoe die binnen kwam.
pi_74740898
En en en is die geweest???
pi_74740940
-te veel prive-informatie, niet doen ajb-

[ Bericht 96% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:57:31 ]
pi_74741070
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef wesseldj het volgende:-te veel prive-informatie, niet doen ajb-
_! Goede zin!

[ Bericht 31% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:57:48 ]
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74741192
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_74741270
@wessel: heb je nog wel geneukt?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74741288
Sloten vervangen En toch zou ik, om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, een nightvisioncamera ophangen bij de balkondeur. Ik ben dol op beteuterde gezichtjes, mocht er toch iemand langskomen.....
pi_74741329
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef wesseldj het volgende:
Het is niet dat ik die Maartje niet geloof hoor. Vanuit haar oogpunt kan ik mij prima indenken dat je om hulp vraagt. Maar als jij dan een account aanmaakt met daarin een plan hoe jullie het allemaal gaan oplossen wordt het een sensatieverhaal, en dan is het logisch dat mensen het als niet echt gaan opvatten. Weet bijna zeker dat jij dat ook zou doen . Ben zelf ook niet overtuigt dat je de waarheid spreekt

[ Bericht 41% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:58:13 ]
pi_74741636

[ Bericht 97% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:56:44 ]
pi_74741683
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef wesseldj het volgende:-te veel prive-informatie, niet doen ajb-
Het klinkt iig al alsof maartje een totaal verkeerde studie/werkplek gekozen heeft
Je behoort namelijk van je werk niet op je 22 al gek te worden

[ Bericht 61% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:57:10 ]
Lid van de MamaSquad
pi_74741817
quote:
Lekkere vriend joh. Eerst zeggen dat je het raar vindt dat zij dit verhaal (anoniem!) op fok heeft gedaan en vervolgens zelf allerlei privé informatie over haar hier neerpleuren zonder haar toestemming.

[ Bericht 56% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:58:30 ]
pi_74741827
Ik ken maartje niet maar misschien ziet/hoort ze dingen door de slaappillen met stress daarbij. Iedereen weet dat je kort of lang gebruikt dingen veranderen. Mocht dit het niet wezen. Nieuwe sloten en een camera ophangen bij het balkon
pi_74741939
Nee daar heb je vrienden voor... om je en publique voor gek te verklaren
  maandag 16 november 2009 @ 10:53:59 #234
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74741959
Als Maartje psycholoog is dan heeft ze gestudeerd. Als Maartje gestudeerd heeft, dan weet ze dat een deur open gaat met een sleutel. Als je weet dat iemand binnenkomt door de deur met een sleutel die niets in dat huis te zoeken heeft, dan weet je dat er direct een ding is dat je moet doen: sloten vervangen!

Succes Maartje!
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 10:57:00 #235
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74742048
de sloten worden vandaag vervangen ? dan weet je zeker dat dr niemand meer binnenkomt. Anticlimax -2
  maandag 16 november 2009 @ 11:10:01 #236
28167 matthijst
pi_74742420
quote:
Wat een cynisme hier zeg, al die mensen die Maartjes verhaal niet geloven....

Als ik eerlijk ben hou ik ook zo mijn twijfels bij het verhaal.

Daarmee wil ik haar verhaal niet gelijk afdoen als onzin, of haar 'gek' verklaren. Het kan natuurlijk best zo gegaan zijn, en dat de "inbreker" toevallig vannacht niet langskwam. Of ze kan denken dat het zo gegaan is, en daar echt in geloven voor mijn part. We zullen het wel nooit weten.
Fijne vriend ben jij
  maandag 16 november 2009 @ 11:16:15 #237
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_74742602
Nu is het zeker een hoax
Was je erbij?
pi_74742654
In zo'n geval kan je het beste geen aangifte doen maar gewoon weer afwachten tot hij weer komt en dan het licht uit zijn ogen slaan. alleen ben je dus een meisje zo te zien dus begrijp het wel
  maandag 16 november 2009 @ 11:18:47 #239
28167 matthijst
pi_74742678
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef wesseldj het volgende:-te veel prive-informatie, niet doen ajb-
Fout nummer 1: Marsjes gooien. Daar is goddomme een Oud-Hollandsch gezegde over...
"Gooi je een Mars met een zwenk, komen er kinderen onder de tank.
Werp je een Snicker opzij, dan blijft de weg vrij"

[ Bericht 18% gewijzigd door BrandX op 16-11-2009 11:59:50 ]
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 11:20:01 #240
230491 Zith
pls tip
pi_74742721
Wat dacht maartje van... de sleuten in het slot houden zodat deze niet open kan van de buitenkant?
pi_74742766
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef matthijst het volgende:

[..]

Fout nummer 1: Marsjes gooien. Daar is goddomme een Oud-Hollandsch gezegde over...
Ik moest lachen
Lid van de MamaSquad
pi_74742872
quote:
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_74742899
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:20 schreef Zith het volgende:
Wat dacht maartje van... de sleuten in het slot houden zodat deze niet open kan van de buitenkant?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 12:01:09 #244
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74743882
wesseldj, graag je onthouden van het plaatsen van prive-informatie of prive/werk gevoelige informatie. Dank.
lolwut
pi_74743991
Bullshit.
pi_74744002
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Kimsywimsy het volgende:
het zijn vaak bekenden die of jou of de vorige bewoner de stuipen op het lijf willen jagen om er een bepaald voordeel uit te halen. Jij gaat koste wat kost je huis verkopen tegen een lagere prijs oid.
Ik dacht meteen aan Scooby Doo
life goes by...
pi_74744335
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef wesseldj het volgende:
lekkere domper weer
pi_74744826
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef matthijst het volgende:

[..]

maandag 16 november 2009 @ 13:17:28 #250
131066 scrub_nurse
pi_74745835
nou nu weet ik nog niks...
  maandag 16 november 2009 @ 13:24:46 #251
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74746055
Klote zeg, nu heb ik de climax niet uit eerste hand kunnen lezen en is het eigenlijk alleen maar een grote domper
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74746591
Hoe loopt het nou af, jongens vertel eens wat.
Haters gonna hate.
  maandag 16 november 2009 @ 13:47:28 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74746747
Vannacht is de inbrekert niet langsgekomen. Wesseldj is pissed dat we hem en Maartje niet zonder meer geloven en zette wat privacygevoelige informatie neer die BrandX al weg gehaald heeft. .
Resistance is futile.
pi_74747050
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
wesseldj, graag je onthouden van het plaatsen van prive-informatie of prive/werk gevoelige informatie. Dank.
Was die info nu overtuigend of toch niet?

grt,

Aagje
pi_74747053
Jammer hoor, volgende keer beter, als het geen hoax is.
Haters gonna hate.
pi_74747123
tvp,

gaat de richting op van een hoax?
hardcoholic
  maandag 16 november 2009 @ 14:07:52 #257
28167 matthijst
pi_74747329
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Stali het volgende:
Was die info nu overtuigend of toch niet?
Nope.
Wesseldj zei dat het vreemd was dat wij Maartje niet geloofden, maar dat hij zelf ook niet wist of het verhaal wel waar was
pi_74747600
Ik denk toch niet dat het een hoax is.
Als het vooropgezet zou zijn begin je niet over iemands geestelijke toestand om het verhaal geloofwaardig te krijgen.
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Het klinkt iig al alsof maartje een totaal verkeerde studie/werkplek gekozen heeft
Je behoort namelijk van je werk niet op je 22 al gek te worden
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Nee daar heb je vrienden voor... om je en publique voor gek te verklaren
Hier gaan we dus niets meer van horen.
pi_74747713
of ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 16 november 2009 @ 14:39:16 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74748137
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:23 schreef junkiexp het volgende:
of ?
nee
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 14:45:54 #261
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74748339
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Seven. het volgende:
Vannacht is de inbrekert niet langsgekomen. Wesseldj is pissed dat we hem en Maartje niet zonder meer geloven en zette wat privacygevoelige informatie neer die BrandX al weg gehaald heeft. .
ja gek he
lolwut
pi_74748443
ja gek idd

was te laat om het te lezen, was wel benieuwd naar die info, welke standjes maartje van houdt enzo
hardcoholic
  maandag 16 november 2009 @ 14:50:48 #263
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_74748495
Shit hele topic doorgeploetert voor niks
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 16 november 2009 @ 14:52:32 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74748539
Was toch best een leuk verhaal.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74749169
Bel Michielos.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 16 november 2009 @ 15:21:25 #266
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_74749318
zo, wie pmd de details
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 16 november 2009 @ 15:30:30 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_74749616
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
zo, wie pmd de details
Zo interessant was 't niet hoor .

Oh wacht, eigenlijk wel!

Maar dat zeg ik alleen omdat ik het wél weet en jij niet.
Huilen dan.
pi_74749653
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
zo, wie pmd de details
Niks boeiends, Wessel beweerde tussen neus en lippen door dat Maartje spoken zag.
  maandag 16 november 2009 @ 15:36:30 #269
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74749825
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Niks boeiends, Wessel beweerde tussen neus en lippen door dat Maartje spoken zag.
En hoezo is dat privacygevoelige info?

Dat zouden adresgegevens of naam van de werkgever zijn. Maar 'Ene Maartje is niet goed snik', leidt toch niet bepaald tot herkenbaarheid opeens? Vreemd.
pi_74750561
Godver,waarom blijken deze dingen nooit eens te kloppen..
AFC Ajax
pi_74750830
Ik zou die gene al lang een paar tikken verkocht hebben, en trouwens.. Wie vergeet nou zijn reservesleutels te vragen? Als het waar is kan degene ook iets zoek zijn in het huis en probeert het te vinden.

Het simpelste antwoord is...
SPOILER
GGGG
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 16:19:54 #272
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74751132
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat zouden adresgegevens of naam van de werkgever zijn. Maar 'Ene Maartje is niet goed snik', leidt toch niet bepaald tot herkenbaarheid opeens? Vreemd.
Er was dan dus ook meer dan dat. Geen adresgegevens, maar wel andere zaken waardoor onze fervent googlende en dus dingen vindende FOK!kers TS in de problemen kan brengen. Anders haal ik het niet weg .
lolwut
pi_74751156
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef Duderella het volgende:

[..]

Omdat er een heel verhaal aan vast zat over wat ze voor werk gedaan had en waarom hij dacht dat ze niet goed snik was. Zoveel mensen zijn er niet die in dat veld werken en ze was zeker voor ingewijden op die manier nogal makkelijk te traceren.
pi_74751192
Leuke 'vriend' zeg
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 16 november 2009 @ 16:31:21 #275
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_74751474
Ik zou een harde pissige hiphop plaat opzetten, echt keihard. Denk dat de inbreker zich kapotschrikt .
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_74751990
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Fijne vriend ben jij
Zeg brandX, volgens mij ben je hier vergeten de qoute aan te passen
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 16:50:41 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74752064
Struikeldraadje bij de deur en daar NIEMAND over/van vertellen. Struikeldraadje kan je ook aan een lamp en/of een sirene verbinden. En natuurlijk ook aan een leuke camera Die moet dan alleen niet met een foto nemen als de inbreker in kwestie net aan de grond aan het ruiken is ofzo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 17:06:58 #278
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74752622
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef PompTieDom het volgende:

[..]

Zeg brandX, volgens mij ben je hier vergeten de qoute aan te passen
Daar staat geen prive-informatie in. Alleen maar dat hij zijn twijfels heeft bij het verhaal .
lolwut
pi_74752773
En?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74753285
zucht..
  maandag 16 november 2009 @ 17:27:41 #281
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74753401
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

Er was dan dus ook meer dan dat. Geen adresgegevens, maar wel andere zaken waardoor onze fervent googlende en dus dingen vindende FOK!kers TS in de problemen kan brengen. Anders haal ik het niet weg .
Nou dan haal je dát deel toch weg?
  maandag 16 november 2009 @ 17:32:19 #282
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74753577
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

ja gek he
jij was toch die mod die bedrogen werd door een andere mod ofzo?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74753601
Waar blijft de update?
pi_74753617
TS is vermoord in slaap door inbreker
pi_74754237
Heb ik nou 6 pagina's voor niks doorgelezen ?
Toegang is geen open deur.
pi_74754289
TS is zich waarschijnlijk kapot aan het lachen door de vele gasten die hij net in de zeik heeft genomen..
AFC Ajax
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 17:55:58 #287
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74754449
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou dan haal je dát deel toch weg?
dat heb ik ook gedaan. niets meer dan dat .
lolwut
pi_74755144
Het blijjft wel lang stil zo.
Antwoorden ts, hup
  maandag 16 november 2009 @ 18:42:00 #289
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74755862
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat heb ik ook gedaan. niets meer dan dat .
O, ik dacht dat er nog meer miste. Excuses.
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 18:44:45 #290
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74755938
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Duderella het volgende:

[..]

no probs .
lolwut
  maandag 16 november 2009 @ 18:54:54 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74756279
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

ja gek he
Nee, je hebt gelijk. Maar aangezien ik het zelf niet eens gelezen heb, is het wel jammer.
Resistance is futile.
  maandag 16 november 2009 @ 18:59:37 #292
28167 matthijst
pi_74756417
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Duderella het volgende:

[..]

Er stond praktisch 15cm aan verhaal dat wegge-edit is, dus inderdaad: hele clou is weggehaald...
pi_74757143
Snelle tvp om later te lezen!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74757418
Afkicken van de tamazepam is niet eenvoudig eh... ga je wel spoken van zien.,..
Whatever...
pi_74759638
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Joel-Smeets het volgende:
TS is zich waarschijnlijk kapot aan het lachen door de vele gasten die hij net in de zeik heeft genomen..
Dat dus
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74760538
Beste mensen, bedankt voor het meeleven! Ik zit bij mijn ouders die, geloof het of niet, inderdaad geen internet hebben. Maar dankzij Wessels mobiel zit ik nu heel hip te internetten alsof ik een sms tik

Ik snap alle argwaan best, ook van Wessel. Ik ken hem inmiddels wat beter, en weet dat hij het niet zo hard bedoelt als hij het zegt. Ik ga em binnenkort wel eens leren wat emoticons zijn Heb eigenlijk geen puf om mensen te gaan overtuigen dat mijn verhaal waar is en geen hoax. Hoewel ik inderdaad overstuur was dit weekend ben ik er 100% zeker van dat ik geen spoken zie, maar wie dat niet gelooft mag gerust een ander topic gaan lezen, er zijn genoeg andere interessante bijgekomen de laatste dagen zag ik.

Ik heb de mods gevraagd Wessel zijn posts weer zichtbaar te maken: Ik heb niks te verbergen voor jullie. Alleen hoop ik dat jullie accepteren dat ik niet alles gelijk met jullie kan delen, ik moet nog een heleboel uitzoeken voor ik met het hele verhaal op de proppen kan komen. Heb een beetje geduld met me please.

En wie denkt dat ik een nieuwe user ben moet nog ns beter in mn profiel kijken
pi_74760770
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef MaartjeT het volgende:
Ik heb de mods gevraagd Wessel zijn posts weer zichtbaar te maken: Ik heb niks te verbergen voor jullie.
Jij wilt graag lastiggevallen worden?
pi_74760873
Tijd voor Rutger en de camera op het balkon
pi_74761070
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor Rutger en de camera op het balkon
Wie mailt?
pi_74761222
Mag Maartje doen, hoop dat ze een lekker wijf is
pi_74761286
Of doe jij 't?
Bijna topic vol
Part deux?
  Boks-Chick maandag 16 november 2009 @ 20:59:01 #302
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74761383
Een tweede deel is na overleg geen optie .
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')