Lastig te regelen zo snel denk ik. Je hebt wel camera's die alleen opnemen met bewegingsdetectie, misschien is er nog wel een Gamma openquote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef wesseldj het volgende:
Ondertussen voor de nerds onder ons: Iemand enig idee hoe je een webcam maakt die opneemt bij beweging en liefst kan filmen in het donker?
Voor zover ik weet is dat een aanname, toch? Beetje voorbarig...quote:Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef bijderechter het volgende:
kennelijk weet hij van de slaappillen van TS af, anders loop je niet zo onbezorgd en regelmatig door dat huis..
Nou ja, we kunnen de doorsnee inbreker in ieder geval uitsluiten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:58 schreef emmerhoofd het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat een aanname, toch? Beetje voorbarig...
Evocam software, of zoiets.quote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef wesseldj het volgende:
Haha, je hebt het hier niet over fokkers hoor. Heb alleen dit account aangemaakt on te kunnen reageren, had eerlijk gezegd voor dit verhaal nog nooit van Fok gehoord. Misschien dat we daarom ook wel niet als een stel rambo's de inbreker gaan overmeesteren. Straks is ie gewapend! Lekker makkelijk zeggen dat je em staande zou houden vanachter je toetsenbord, maar ik wil nog even niet dood. Maar een vriendin in nood helpen doet natuurlijk iedereen.
Maartje - we zijn over een half uurtje bij je! Ondertussen voor de nerds onder ons: Iemand enig idee hoe je een webcam maakt die opneemt bij beweging en liefst kan filmen in het donker?
quote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
Ik ben geen echte blogger dus verwacht niet dat ik vanavond / vannacht de hele tijd updates ga plaatsen. Maartje heeft volgens mij bij haar ouders geen internet. Ook snap ik niet zo goed waarom ze haar hele varhaal op internet zet, maar misschien ben ik daar ouderwets in? Maargoed, hopelijk weten we morgen meer, en misschien dat Maartje daar nog op terugkomt en de afloop deelt met jullie...
--quote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef MaartjeT het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Was blij dat ik het even met iemand kon delen. [...]
en daar ging het laatste stukje geloofwaardigheid..quote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
We hebben er nog even over gedacht om de webcambeelden live te streamen, maar dat had Maartje liever niet, ze had het huis niet opgeruimd ofzo.
Dat klinkt best logisch ook al blijft het maf/triest als het zo is... Good luck you guys!quote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland).
Je zou toch wel mogen filmen in je eigen huis en dat filmpje op Youtube plaatsen?quote:
Hoezo logisch? Als je verward bent kom je ook gewoon door de voordeur binnen. Dan ga je niet eerst een balkon opklimmen. Door de fysieke inspanning moet je toch wel beseffen dat dat niet de normale gang van zaken is om een huis te betreden?quote:Op zondag 15 november 2009 16:43 schreef emmerhoofd het volgende:
[..]
Dat klinkt best logisch ook al blijft het maf/triest als het zo is... Good luck you guys!
niet zo moeilijk das de truck met een hard stuk karton tussen de deur en de deurpost en dan de sloten openporren. je kunt een plastic strip kopen die over de kier van de deur hangt zodat je er niets meert tussen kunt stoppen (tenzij je de deur gaat afbreken wat weer heel veel herrie maakt natuurlijk). te verktijgen bij elke doe-het-zelf zaakquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef mighty_myte het volgende:
Klinkt interessant!
Ik wil best een nachtje je crib bewaken om de inbreker op heterdaad te betrappen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |