Daar staat geen prive-informatie in. Alleen maar dat hij zijn twijfels heeft bij het verhaalquote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
Zeg brandX, volgens mij ben je hier vergeten de qoute aan te passen
Nou dan haal je dát deel toch weg?quote:Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er was dan dus ook meer dan dat. Geen adresgegevens, maar wel andere zaken waardoor onze fervent googlende en dus dingen vindende FOK!kers TS in de problemen kan brengen. Anders haal ik het niet weg.
jij was toch die mod die bedrogen werd door een andere mod ofzo?quote:
dat heb ik ook gedaan. niets meer dan datquote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou dan haal je dát deel toch weg?
O, ik dacht dat er nog meer miste. Excuses.quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan. niets meer dan dat.
no probsquote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, ik dacht dat er nog meer miste. Excuses.
Nee, je hebt gelijk. Maar aangezien ik het zelf niet eens gelezen heb, is het wel jammer.quote:
Er stond praktisch 15cm aan verhaal dat wegge-edit is, dus inderdaad: hele clou is weggehaald...quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, ik dacht dat er nog meer miste. Excuses.
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Joel-Smeets het volgende:
TS is zich waarschijnlijk kapot aan het lachen door de vele gasten die hij net in de zeik heeft genomen..
Jij wilt graag lastiggevallen worden?quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef MaartjeT het volgende:
Ik heb de mods gevraagd Wessel zijn posts weer zichtbaar te maken: Ik heb niks te verbergen voor jullie.
Wie mailt?quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor Rutger en de camera op het balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |