Het is niet dat ik die Maartje niet geloof hoor. Vanuit haar oogpunt kan ik mij prima indenken dat je om hulp vraagt. Maar als jij dan een account aanmaakt met daarin een plan hoe jullie het allemaal gaan oplossen wordt het een sensatieverhaal, en dan is het logisch dat mensen het als niet echt gaan opvatten. Weet bijna zeker dat jij dat ook zou doenquote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef wesseldj het volgende:
-te veel prive-informatie, niet doen ajb-
Het klinkt iig al alsof maartje een totaal verkeerde studie/werkplek gekozen heeftquote:Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef wesseldj het volgende:-te veel prive-informatie, niet doen ajb-
Lekkere vriend joh. Eerst zeggen dat je het raar vindt dat zij dit verhaal (anoniem!) op fok heeft gedaan en vervolgens zelf allerlei privé informatie over haar hier neerpleuren zonder haar toestemming.quote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef wesseldj het volgende:
Fijne vriend ben jijquote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef wesseldj het volgende:
Wat een cynisme hier zeg, al die mensen die Maartjes verhaal niet geloven....
Als ik eerlijk ben hou ik ook zo mijn twijfels bij het verhaal.
Daarmee wil ik haar verhaal niet gelijk afdoen als onzin, of haar 'gek' verklaren. Het kan natuurlijk best zo gegaan zijn, en dat de "inbreker" toevallig vannacht niet langskwam. Of ze kan denken dat het zo gegaan is, en daar echt in geloven voor mijn part. We zullen het wel nooit weten.
Fout nummer 1: Marsjes gooien. Daar is goddomme een Oud-Hollandsch gezegde over...quote:Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef wesseldj het volgende:-te veel prive-informatie, niet doen ajb-
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fout nummer 1: Marsjes gooien. Daar is goddomme een Oud-Hollandsch gezegde over...
"Gooi je een Mars met een zwenk, komen er kinderen onder de tank.
Werp je een Snicker opzij, dan blijft de weg vrij"
quote:Fout nummer 1: Marsjes gooien. Daar is goddomme een Oud-Hollandsch gezegde over...
quote:Op maandag 16 november 2009 11:20 schreef Zith het volgende:
Wat dacht maartje van... de sleuten in het slot houden zodat deze niet open kan van de buitenkant?
Ik dacht meteen aan Scooby Dooquote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Kimsywimsy het volgende:
het zijn vaak bekenden die of jou of de vorige bewoner de stuipen op het lijf willen jagen om er een bepaald voordeel uit te halen. Jij gaat koste wat kost je huis verkopen tegen een lagere prijs oid.
lekkere domper weerquote:Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef wesseldj het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fout nummer 1: Marsjes gooien. Daar is goddomme een Oud-Hollandsch gezegde over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |