Waar of niet waar, deze dingen zijn altijd leuk iddquote:Op zondag 15 november 2009 19:05 schreef zlakto het volgende:
Leuk verzonnen dit. Toch ff checken hoe dit verhaal afloopt, hoop dat jullie een leuk plot hebben bedacht
voor zover ik weet kun je op p2000 alleen ambulance en brandweer zien?quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef caspergf1 het volgende:
Het lijkt me niet dat die kerel of vrouwachtige vannacht weer komt aangezien er gisternacht politie voor de deur stond, dat kan hij trouwens ook al gewoon zien op internet, p2000. Lijkt me slimmer om een pop in het bed te leggen, aantal lampen op een timer zetten en camera aanzetten. Kan dat meisje bij haar ouders slapen en de dag erna gewoon weer thuis met dan 2 vrienden erbij voor het geval dat die gast komt. Als die kerel komt, sluit hem ergens op, in de badkamer ofzo. Leg een hangslot klaar om de deur mee af te sluiten.
Zo heeft mijn pa eens een keer een inbreker met een stuk hout knock out geslagen en opgesloten in de paardestal.
Ja, pas dan geloof ik het.quote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef mrPanerai het volgende:
Kan TS niet ergens een livestream het net opgooien?
Ze hadden in de tussen tijd al lang kunnen opruimen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef camaron het volgende:
nee mag niet van Maartje, het huis is niet aan kant....
Wat jij zegt. Wat een hoax, twee nieuwe gebruikers, ook een nieuwe gebruiker op Tweakers. Mooi uitgedacht!quote:Op zondag 15 november 2009 19:05 schreef zlakto het volgende:
Leuk verzonnen dit. Toch ff checken hoe dit verhaal afloopt, hoop dat jullie een leuk plot hebben bedacht
quote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
En nee, heeft niks te maken met stalkers, perverts en exen, waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland). We zullen hopelijk vanavond meer weten.
Haha, ja meerdere mensen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Dropdown het volgende:
Als het niet waar is heb ik net 7 pagina's voor niets lopen lezen.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat de insluiper Alberto Stegeman is.
Dan stel je het aantal posts per pagina in op 50 per pagina. scheelt je 3 pagina's.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Dropdown het volgende:
Als het niet waar is heb ik net 7 pagina's voor niets lopen lezen.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Stevennn het volgende:
tvp voor de hoax
Zo.quote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan stel je het aantal posts per pagina in op 50 100 per pagina. scheelt je 35 pagina's.
Mensen met 25 50 post per pagina...![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Tvp, ben heel benieuwd oftie vannacht langskomt.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef 8D het volgende:
Schaamteloze TVP
Hier niet hoor, mijn oude woning stond drie maanden na mijn vertrek nog leeg en ben daar nog weleens naar het toilet gegaan als ik toch in de buurt was.quote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij de woningbouw doen ze dat hier standaard bij elke nieuwe huurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |