abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74715488
1. De Mexicaanse griep (griep A/H1N1) is besmettelijk maar zou niet gevaarlijker zijn dan een 'gewone' seizoensgriep. In Nieuw-Zeeland en Chili, waar de winter net achter de rug is, zijn er maar heel weinig doden van de Mexicaanse griep geteld. En dit zonder inenting.

2.De hoog aangeschreven Cochrane Collaboration, een soort onafhankelijke gezondheidszorg-waakhond, trekt onthutsende conclusies omtrent de doeltreffendheid of de tolerantie van griepvaccins op basis van een overzicht van 40 jaar onderzoek: (a) bij mensen van 65 jaar en ouder wordt de werking bijzonder klein genoemd; (b) bij jonge volwassenen in goede gezondheid ontbreken de bewijzen van hun werkzaamheid; (c) bij kinderen: de beschikbare gegevens maken het niet mogelijk om de tolerantie van de verschillende soorten vaccins te controleren; (d) bij medisch personeel bestaat er geen geloofwaardig bewijs dat hun inenting een invloed heeft op de griepcomplicaties van de mensen die door hen verzorgd worden.

3. Een Canadese studie die 12 miljoen gevallen onderzocht heeft, zou tot de voorlopige conclusie leiden: wie dit of vorig jaar tegen de 'gewone' griep ingeënt is, zou dubbel zoveel kans hebben om de Mexicaanse griep op te lopen. Bij een mutatie van het Mexicaansegriepvirus zou het dus kunnen dat wie tegen de Mexicaanse griep ingeënt is, meer kans loopt om ziek te worden. Deze studie moet bevestigd worden.

4. De vaccins tegen de Mexicaanse griep zijn inderhaast geproduceerd en hebben geen grondige klinische langetermijntests ondergaan. Hun werkzaamheid en hun veiligheid zijn niet bewezen, in het bijzonder wat het risico betreft op ziekten die zich langzaam ontwikkelen.

5. Het Mexicaansegriepvaccin in flacons van tien doses bevat kwik (thiomersal) als bewaarmiddel. Thiomersal wordt ervan verdacht aan de basis te liggen van gevallen van autisme. De Amerikaanse kinderartsenvereniging AAP (60 000 leden) heeft in 1999 gevraagd het uit vaccins te verwijderen.

6. Dit vaccin bevat ook een adjuvant, squaleen, dat de immuunrespons sterk verhoogt. Squaleen is van nature in ons lichaam aanwezig en is onschadelijk als het via de voeding binnenkomt. Maar als het wordt ingespoten, wordt vermoed dat het auto-immuunreacties kan opwekken (zoals multiple sclerose, amyotrofische laterale sclerose, fibromyalgie) of dat het bepaalde neurologische en reumatische klachten kan veroorzaken. [g] [h] [i] In de Verenigde Staten blijft het gebruik ervan in griepvaccins door de FDA verboden.

7. Het squaleen in het miltvuur (antrax)-vaccin wordt ervan verdacht het Golfsyndroom te hebben veroorzaakt bij meer dan 25% van de Golfoorlogveteranen (met duidelijke aanwezigheid van antilichamen tegen squaleen). Het squaleengehalte in het Mexicaanse-griepvaccin is veel hoger. Door het gebruik van squaleen kan de dosis antigenen laag gehouden worden zodat sneller veel vaccins geproduceerd kunnen worden.

8. Volgens een Europese beslissing van 15/09/09 zullen de fabrikanten en de artsen die dit experimentele vaccin zullen toedienen, niet burgerlijk aansprakelijk gesteld kunnen worden. Als het vaccin bijwerkingen vertoont, zal je dus geen klacht kunnen indienen.

9. Er bestaan veel andere natuurlijke middelen om ons immuunsysteem te versterken en infecties en complicaties van de griep te voorkomen of te beperken. Van veel substanties is de doeltreffendheid wetenschappelijk aangetoond. Daartoe behoren vitamines C, D en E, sommige aminozuren, mineralen, polyfenolen en sommige essentiële oliën… De overheid verzuimt haar plicht om de bevolking volledig te informeren door hierover te zwijgen.

Bron:

http://www.asanat.org

Ziezo, een paar beweringen op een rijtje die we niet vaak op TV of op de radio horen.

Even mijn mening:

Punt 1 is een statistisch (voorlopig) feit.

Punt 2 t/m 6 heb ik elders gelezen. Punt 7 was mij nog niet bekend.

Punt 8: is wel heel erg wrang.

Punt 9: Tja inderdaad, waar blijven toch die Postbus 51 spotjes om in deze griepige herfst toch maar eens wat meer verse groente en vers fruit te eten, minder junkfood te slikken en wat beter uitgerust de werkweek te beginnen.
pi_74715785
Nou, dan doe je het toch lekker niet?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 15 november 2009 @ 14:39:32 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74716006
1 reden om niet te vaccineren. Ik heb de griep al.
Nog paar daagjes uitzieken en ik heb het gehad.
  zondag 15 november 2009 @ 14:47:08 #4
132191 -jos-
Money=Power
pi_74716173
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:29 schreef teknomist het volgende:
Nou, dan doe je het toch lekker niet?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 15 november 2009 @ 15:16:19 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74716748
1. Voor risicogroepen is de seizoensgriep gevaarlijk, en dus ook deze griep. Als je het zo ongevaarlijk vindt, ga dan maar eens praten met mensen die op de intensive care hebben gelegen met de griep.

2. Cochrane vermeldt vandaag nog op haar website dat vaccins voor volwassenen 56-91% van de besmettingen van de juiste stam voorkomen (1). Over kinderen wordt vermeld dat vaccins op basis van verzwakt virus 82% van de besmettingen voorkomen, en vaccins op basis van dood virus 59%. (2) De woorden die je ze in de mond legt, zonder bron uiteraard, zijn dus niet gerechtvaardigd.

3. Er is een veelvoud aan vergelijkbare studies gedaan in andere landen en dit effect is alleen in Canada vastgesteld en daardoor naar alle waarschijnlijkheid een anomalie. Zoals je zelf al zegt, het moet nog bevestigd worden, dus dit is inderdaad sowieso al geen reden.

4. Vaccins voor de griep worden elk jaar in vergelijkbare omstandigheden gemaakt (de tijdlijn is slechts met ongeveer een maand ingekort). Het modelvaccin heeft sowieso al een aantal jaar de gebruikelijke tests doorlopen. Daarnaast zijn de werkelijke vaccins ook op mensen getest. De situatie verschilt niet wezenlijk met het seizoensgriepvaccin dat al tientallen jaren één van de meest bekende en geteste vaccinprogramma's is.

5. Thiomersal wordt niet verdacht door serieus te nemen bronnen. Het wordt al sinds 1930 op grote schaal gebruikt in vaccins. Het is verwijderd omdat door moderne technieken het niet langer nodig is in ééndosisflacons. (Je gaat niet iets toevoegen dat onnodig is.) De link tussen vaccinatie en autisme is ooit gelegd op basis van een frauduleus onderzoek door een in diskrediet gekomen onderzoeker.

6. Squaleen is niet verboden, maar nog niet geregistreerd in de USA (een belangrijk nuanceverschil). Overigens is het al meer dan 10 jaar in Europa in gebruik. De vermoedens over autoimmuunreacties zijn zeer slecht gefundeerd.

7. Zelfde als punt 6 dus geen reden.

8. Fout, je kan wel een klacht indienen (uiteraard), alleen de financiële schadevergoedingen worden gegarandeerd door de overheid.

9. Dit is geen reden, je kan het allebei doen (en/en).

Kortom weer een hele post vol met crap, variërend van blatante]leugens en moedwillige misinterpretaties, tot onzorgvuldige conclusies. Bangmakerij die meevaart op de mediahype die gaande is.

Een slotje zou gepast zijn, als het niet allemaal zo makkelijk te ontkrachten was.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74717374
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef eleusis het volgende:
1. Voor risicogroepen is de seizoensgriep gevaarlijk, en dus ook deze griep. Als je het zo ongevaarlijk vindt, ga dan maar eens praten met mensen die op de intensive care hebben gelegen met de griep.
Loos argument, echt een Zero punt van jou.

Je beweert hier zoiets als "voor risicogroepen is motorrijden gevaarlijk", dus vaccineren die lui.
quote:
2. Cochrane vermeldt vandaag nog op haar website dat vaccins voor volwassenen 56-91% van de besmettingen van de juiste stam voorkomen (1). Over kinderen wordt vermeld dat vaccins op basis van verzwakt virus 82% van de besmettingen voorkomen, en vaccins op basis van dood virus 59%. (2) De woorden die je ze in de mond legt, zonder bron uiteraard, zijn dus niet gerechtvaardigd.
Zie elders op de bron.
quote:
3. Er is een veelvoud aan vergelijkbare studies gedaan in andere landen en dit effect is alleen in Canada vastgesteld en daardoor naar alle waarschijnlijkheid een anomalie. Zoals je zelf al zegt, het moet nog bevestigd worden, dus dit is inderdaad sowieso al geen reden.
Alsof Canada op een andere planeet ligt.
quote:
4. Vaccins voor de griep worden elk jaar in vergelijkbare omstandigheden gemaakt (de tijdlijn is slechts met ongeveer een maand ingekort). Het modelvaccin heeft sowieso al een aantal jaar de gebruikelijke tests doorlopen. Daarnaast zijn de werkelijke vaccins ook op mensen getest. De situatie verschilt niet wezenlijk met het seizoensgriepvaccin dat al tientallen jaren één van de meest bekende en geteste vaccinprogramma's is.
Ik ken nog geen vergelijkbare omstandigheden als de Mexicaanse griep paniek, zoals deze.
quote:
5. Thiomersal wordt niet verdacht door serieus te nemen bronnen. Het wordt al sinds 1930 op grote schaal gebruikt in vaccins. Het is verwijderd omdat door moderne technieken het niet langer nodig is in ééndosisflacons. (Je gaat niet iets toevoegen dat onnodig is.) De link tussen vaccinatie en autisme is ooit gelegd op basis van een frauduleus onderzoek door een in diskrediet gekomen onderzoeker.
Helemaal niet. Er zijn tal van andere onderzoeken die wijzen op het gevaar van Thiomersal.
quote:
6. Squaleen is niet verboden, maar nog niet geregistreerd in de USA (een belangrijk nuanceverschil). Overigens is het al meer dan 10 jaar in Europa in gebruik. De vermoedens over autoimmuunreacties zijn zeer slecht gefundeerd.
Dus reden om maar gelijk te prikken met die zooi ?
quote:
7. Zelfde als punt 6 dus geen reden.
Zie punt 6.
quote:
8. Fout, je kan wel een klacht indienen (uiteraard), alleen de financiële schadevergoedingen worden gegarandeerd door de overheid.
Een klacht is dus zinloos.

De overheid garandeert niets. Hoe kom je erbij ? Ben je wel wakker ?
quote:
9. Dit is geen reden, je kan het allebei doen (en/en).
Het is juist de basis waar alles om draait: zonder gezonde voeding ben je nergens.
Dus waar blijven die belangrijke Postbus 51 Spotjes over gezonde voeding, m.n.groente en fruit ? ??

Ik zal je helpen antwoorden: Dat wil de farmaceutische industrie niet, want gezonde voeding schaadt hun omzet.
quote:
Kortom weer een hele post vol met crap, variërend van blatante]leugens en moedwillige misinterpretaties, tot onzorgvuldige conclusies. Bangmakerij die meevaart op de mediahype die gaande is.
Ik gebruik je eigen woorden maar voor het gemak, maar dan naar mijn gezichtspunt.
quote:
Een slotje zou gepast zijn, als het niet allemaal zo makkelijk te ontkrachten was.
Jammer dat je een vaccinatie (nog) niet zomaar terug kunt draaien,.

Ik begrijp wel je reactie. Als ik me ook zou hebben laten vaccineren is het heel moelijk om later toe te geven dat je een foute beslissing hebt genomen.
  zondag 15 november 2009 @ 15:46:15 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74717414
Meer geblaat en op de man spelen waarmee je de discussie hebt verloren. Ik ga er dus niet meer op in.

Mochten mensen nog vragen hebben over bovenstaande dan kunnen ze die uiteraard stellen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74717554
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef eleusis het volgende:
Meer geblaat en op de man spelen waarmee je de discussie hebt verloren. Ik ga er dus niet meer op in.

...
Nee helemaal niet, ik ben het vaak in vele topics met je eens, maar hierin dus beslist niet.

Kan gebeuren toch ?
pi_74718905
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef eleusis het volgende:

Mochten mensen nog vragen hebben over bovenstaande dan kunnen ze die uiteraard stellen
het feit dat jij er niet op in KAN gaan zegt meer over jou als over hem hoor..
Lebensraum!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2009 @ 17:20:49 #10
862 Arcee
Look closer
pi_74719173
Is er eens iets goed geregeld, worden er weer zo veel mogelijk redenen bedacht om vooral maar niet te vaccineren.

Het zou maar eens andersom zijn geweest, dat er niet genoeg vaccins waren en nog te laat ook en dat er duizenden doden vielen.

Ik zie het Tweede Kamer-debat al voor me, Pechtold en Halsema voorop:

"Waarom had de minister niet voor álle Nederlanders een vaccin?"
"Waarom is niet direct een grote hoeveelheid vaccins besteld?"
"Ook al was het vaccin nog niet helemaal getest, waarom is niet toch al begonnen met vaccineren?"
"Dit had duizenden levens kunnen redden!"
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 15 november 2009 @ 17:22:57 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74719227
Wat ik opmerkelijk vind is dat er 2 producenten zijn van de vaccins en ze dus allebei anders werken. je hebt 2 prikken nodig en het vaccin werkt dus niet als je eerst een prik krijgt van merk A en dan van merk B.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 15 november 2009 @ 17:23:11 #12
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_74719231
Onbekende troep in die spuit om je slaaf maken van de NWO.

Oh shit... dit is geen TRU.
  zondag 15 november 2009 @ 17:26:44 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74719333
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef Stefan het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind is dat er 2 producenten zijn van de vaccins en ze dus allebei anders werken. je hebt 2 prikken nodig en het vaccin werkt dus niet als je eerst een prik krijgt van merk A en dan van merk B.
Het zal waarschijnlijk best werken, maar de combinatie is niet onderzocht/getest en de afzonderlijke prikken wel. Er is dus weinig reden om verschillende merken te gaan combineren.
  zondag 15 november 2009 @ 17:27:33 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74719360
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:11 schreef Anschluss het volgende:

[..]

het feit dat jij er niet op in KAN gaan zegt meer over jou als over hem hoor..
Ik kan er best op ingaan, dat heb ik ook uitgebreid gedaan als je even naar boven scrollt (of als je vaker in FLU leest), maar hele series oneliners met sneertjes heen-en-weer kaatsen is totaal niet interessant. De OP en mijn reactie geven de ideeën prima weer en als je iets specifieks verder verduidelijkt wil zien dan horen we het wel.
  maandag 16 november 2009 @ 10:01:03 #15
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74740695
is BankFurt toevallig een troll?
:-)
  maandag 16 november 2009 @ 10:06:23 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_74740815
Ach ja in België ben je met een halve NL-dosering voldoende gevaccineerd. In Duitsland krijgen bepaalde risico-groepen een adjuvant-vrije versie bv voor zwangeren, na aanleiding dat het leger een ander vaccin krijgen dan het domme voetvolk. In Polen wordt er geheel geen rotzooi gekocht omdat daar de Minister van Volksgezondheid vind dat er geen geheime deals en clausules gesloten worden met BigPharma. In USA wordt je uit ouderlijke macht gezet als je vraagtekens zet bij effectiviteit. Daar wordt dus zwaar politie misbruik ingezet. Daar wordt je lichaamsintegriteit met voeten geschonden.

Maar het ergste nog wel is dat er een algehele MSM-media-stilte is rondom de plaag in Oekraïne. Dat lijkt mij meer dan evident dat het hier niet om mexgriep gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 november 2009 @ 10:07:48 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74740852
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
In USA wordt je uit ouderlijke macht gezet als je vraagtekens zet bij effectiviteit.
Bron?
  maandag 16 november 2009 @ 10:11:43 #18
52357 Lambiekje
pi_74740929
Hier US-Leger wordt vaccins-websites ontzegt. Goed zo!
http://www.infowars.com/b(...)-h1n1-vaccine-sites/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74741006
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:11 schreef Lambiekje het volgende:
Hier US-Leger wordt vaccins-websites ontzegt. Goed zo!
http://www.infowars.com/b(...)-h1n1-vaccine-sites/
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
Ach ja in België ben je met een halve NL-dosering voldoende gevaccineerd. In Duitsland krijgen bepaalde risico-groepen een adjuvant-vrije versie bv voor zwangeren, na aanleiding dat het leger een ander vaccin krijgen dan het domme voetvolk. In Polen wordt er geheel geen rotzooi gekocht omdat daar de Minister van Volksgezondheid vind dat er geen geheime deals en clausules gesloten worden met BigPharma. In USA wordt je uit ouderlijke macht gezet als je vraagtekens zet bij effectiviteit. Daar wordt dus zwaar politie misbruik ingezet. Daar wordt je lichaamsintegriteit met voeten geschonden.

Maar het ergste nog wel is dat er een algehele MSM-media-stilte is rondom de plaag in Oekraïne. Dat lijkt mij meer dan evident dat het hier niet om mexgriep gaat.

Dit is destemeer het bewijs dat de hele mexicaanse griep hype geen zuivere koffie is.
  maandag 16 november 2009 @ 10:18:46 #20
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74741083
Iemand wordt gruwelijk rijk met deze griep. Over 2 jaar wordt ergens een nieuwe griep gedumpt en dan is daar ook weer een vaccin voor.
  maandag 16 november 2009 @ 10:22:35 #21
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74741181
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

[..]

Dit is destemeer het bewijs dat de hele mexicaanse griep hype geen zuivere koffie is.
Om die twee prachtige quote's kunnen wij niet heen!

Ik zal maar even ingaan op de tweede, dat is onzin wat daar staat. Wat in Oekraïne aan de hand is dat er bij een aantal mensen de mexicaanse griep en twee andere seizoens griepen zijn gevonden. Hierdoor zijn ze bang voor een mutatie. Maar dit heeft nog niet plaats gevonden.
pi_74741200
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Loos argument, echt een Zero punt van jou.

Je beweert hier zoiets als "voor risicogroepen is motorrijden gevaarlijk", dus vaccineren die lui.
[..]

Zie elders op de bron.
[..]

Alsof Canada op een andere planeet ligt.
[..]

Ik ken nog geen vergelijkbare omstandigheden als de Mexicaanse griep paniek, zoals deze.
[..]

Helemaal niet. Er zijn tal van andere onderzoeken die wijzen op het gevaar van Thiomersal.
[..]

Dus reden om maar gelijk te prikken met die zooi ?
[..]

Zie punt 6.
[..]

Een klacht is dus zinloos.

De overheid garandeert niets. Hoe kom je erbij ? Ben je wel wakker ?
[..]

Het is juist de basis waar alles om draait: zonder gezonde voeding ben je nergens.
Dus waar blijven die belangrijke Postbus 51 Spotjes over gezonde voeding, m.n.groente en fruit ? ??

Ik zal je helpen antwoorden: Dat wil de farmaceutische industrie niet, want gezonde voeding schaadt hun omzet.
[..]

Ik gebruik je eigen woorden maar voor het gemak, maar dan naar mijn gezichtspunt.
[..]

Jammer dat je een vaccinatie (nog) niet zomaar terug kunt draaien,.

Ik begrijp wel je reactie. Als ik me ook zou hebben laten vaccineren is het heel moelijk om later toe te geven dat je een foute beslissing hebt genomen.
... Wat een loze 'argumenten'

Jammer, tot aan deze post leek het nog een interessant topic te worden...
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  maandag 16 november 2009 @ 10:24:48 #23
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74741224
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
Iemand wordt gruwelijk rijk met deze griep. Over 2 jaar wordt ergens een nieuwe griep gedumpt en dan is daar ook weer een vaccin voor.
Er wordt ook iemand gruwelijk van de olie die we dagelijks gebruiken, van de computers die we gebruiken, van de homeopathische middelen die we gebruiken etc etc.

Hieruit kun je concluderen dat als er ergens behoefte aan is en jij daarin kan voorzien, je gruwelijk rijk kan worden. Dus doe je best Stefan en word ook rijk!
pi_74741233
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Bankfurt het volgende:
* neuriet
Kies gezond, eet een appel!

* rapt
Twee ons groente
en twee stuks fruit
dan houd je het
een
heel
stuk
langer
uit!

* tekent
Ohja, die schijf had vijf punten.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 16 november 2009 @ 10:27:36 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74741272
quote:
tering, je lijkt lambiekje wel

en dat voor iemand die zich journalist noemt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 16 november 2009 @ 10:27:38 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74741275
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Er wordt ook iemand gruwelijk van de olie die we dagelijks gebruiken, van de computers die we gebruiken, van de homeopathische middelen die we gebruiken etc etc.

Hieruit kun je concluderen dat als er ergens behoefte aan is en jij daarin kan voorzien, je gruwelijk rijk kan worden. Dus doe je best Stefan en word ook rijk!
Het verschil is dat als ik autorij of computer dat ik dan niet iets in mn lichaam hoef te spuiten waarvan niet bekend is wat het over 5 jaar met me doet.
  maandag 16 november 2009 @ 10:28:44 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74741301
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Re het volgende:

[..]

tering, je lijkt lambiekje wel

en dat voor iemand die zich journalist noemt...
Er worden virussen gemaakt door mensen. Dat geloof ik ja.
pi_74741438
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het verschil is dat als ik autorij of computer dat ik dan niet iets in mn lichaam hoef te spuiten waarvan niet bekend is wat het over 5 jaar met me doet.
Straaaaaaling Stefan! STRAAAAAALING!
  maandag 16 november 2009 @ 10:34:14 #29
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74741446
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Straaaaaaling Stefan! STRAAAAAALING!
Bron?
  maandag 16 november 2009 @ 10:36:36 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74741499
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Er worden virussen gemaakt door mensen. Dat geloof ik ja.
dus?... vet vreten wordt ook gemaakt door mensen, sigaretten worden gemaakt door mensen, olie wordt bewerkt door mensen

virussen zijn een van de eerste levensvormen op aarde, hebben er voor gezorgd dat hele volksstammen zijn uitgestorven, virussen zijn de snels muterende levensvormen op aarde, ja er zal wel eens een virusje gemaakt worden om te kijken hoe deze reageert, wetenschappelijk onderzoek enzo, je kent het wel. Dat daar wel eens iets van ontsnapt is niet uit te sluiten. Maar dat heeft weinig met NWO praktijken te maken wat je de grote rijken nu vaan beschuldigd
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 10:37:02 #31
862 Arcee
Look closer
pi_74741506
quote:
Dat zou iig zeker niet een reden zijn om het vaccin niet te nemen, aangezien de griep net zo schadelijk kan zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 16 november 2009 @ 10:38:14 #32
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74741541
quote:

[..]

Fijnstof inademen is geheel risico-loos natuurlijk. En wist je dat er schadelijke straling van die oude beeldbuis monitoren kwam?

We gebruiken al 10tallen jaren het griepvaccin. Maar nu gaan we ineens huilen omdat er zogenaamd niet getest is. I got a newsflash, het is allemaal wel getest. Maar dan niet met het mexicaansegriepvaccin maar al die andere vaccins die op deze manier getest zijn.
pi_74741553
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bron?
Dezelfde sites als waar die nonsens over dit vaccin uitgebraakt wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 10:41:12 #34
862 Arcee
Look closer
pi_74741634
quote:
Drink je wel eens light frisdrank?

maandag 16 november 2009 @ 10:44:08 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74741709
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is je argument om het vaccin wel te nemen? Of straling van een pc of fijnstof van een auto?
pi_74741784
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja hoor, het ene broodje aap-verhaal bestrijden met het andere
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 10:51:12 #37
862 Arcee
Look closer
pi_74741884
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef Stefan het volgende:
Dat is je argument om het vaccin wel te nemen?
Gaan we elke vraag met een tegenvraag beantwoorden?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 10:51:40 #38
862 Arcee
Look closer
pi_74741896
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef dotKoen het volgende:
Ja hoor, het ene broodje aap-verhaal bestrijden met het andere
Hé, het broodje was van SteefChaser!
  maandag 16 november 2009 @ 10:53:05 #39
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74741933
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Arcee het volgende:

[..]

Gaan we elke vraag met een tegenvraag beantwoorden?
Jij komt aan met offtopic argumenten om het vaccin wel te nemen. Lightproducten. Dat is voor mij geen argument, al drink ik 3 liter cola light per dag.
  maandag 16 november 2009 @ 10:54:08 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  maandag 16 november 2009 @ 10:58:56 #41
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74742111
Stefan, wat ik wilde aantonen is dat allerlei "slechte" dingen binnen krijgt elke dag. Toch lig je niet elke dag doodziek op bed.
  maandag 16 november 2009 @ 10:59:56 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74742146
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Dartanion het volgende:
Stefan, wat ik wilde aantonen is dat allerlei "slechte" dingen binnen krijgt elke dag. Toch lig je niet elke dag doodziek op bed.
Ja. Maar mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
  maandag 16 november 2009 @ 11:01:01 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74742174
quote:
slechte poll natuurlijk
pi_74742187
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja. Maar mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
Dat is er wel. We vaccineren al 20 jaar mensen met griepvaccins, zelfs met H1N1-stammen. Er is geen reden om aan te nemen dat dit vaccin een ander bijwerkingenpatroon heeft dan de seizoensgriepvaccinatie.
  maandag 16 november 2009 @ 11:03:40 #45
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74742238
quote:

[..]

Dat is wel een hele makkelijke stelling. Alles wat in dat vaccin zit is uitvoerig getest en wordt al 10tallen jaren in vacins gebruikt.
  maandag 16 november 2009 @ 11:04:41 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74742262
Eigenlijk betekent het "ik begrijp het niet en ik heb geen zin om het uit te zoeken".
  maandag 16 november 2009 @ 11:05:06 #47
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74742273
quote:

[..]

Volgens jouw redenatie moet ook elk pak melk op kweek gezet worden omdat het een ander pak melk is dan die getest is.
pi_74742350
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Arcee het volgende:
Is er eens iets goed geregeld, worden er weer zo veel mogelijk redenen bedacht om vooral maar niet te vaccineren.

Het zou maar eens andersom zijn geweest, dat er niet genoeg vaccins waren en nog te laat ook en dat er duizenden doden vielen.

Ik zie het Tweede Kamer-debat al voor me, Pechtold en Halsema voorop:

"Waarom had de minister niet voor álle Nederlanders een vaccin?"
"Waarom is niet direct een grote hoeveelheid vaccins besteld?"
"Ook al was het vaccin nog niet helemaal getest, waarom is niet toch al begonnen met vaccineren?"
"Dit had duizenden levens kunnen redden!"
Wat als er niet niemand wordt of wil worden gevaccineerd ? :

Pechtold en Halsema:

"Waarom heef de minister zich een luur laten leggen door de farmaceutische industrie ? "
"Waarom worden er weer honderden miljoenen belastinggeld over de balk gegooid aan een wereldwijde hype waar niemand intrapt ?"
"Wat moeten we met die overvolle magazijnen vol met vaccins dat kwik en andere vergiften bevat" ?
"Waarom zijn de huisartsen niet geinformeerd dat het een ordinaire propaganda truc is geweest ? "
" Waarom richt de minister niet zijn aandacht op gezonde voeding en een schoon leefmilieu ? "

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 16-11-2009 11:14:32 ]
  maandag 16 november 2009 @ 11:10:55 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74742449
het zou toch tof zijn als er eens wel goede kritiek zou komen op het hele gebeuren
pi_74742705
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef dotKoen het volgende:

Dat is er wel. We vaccineren al 20 jaar mensen met griepvaccins, zelfs met H1N1-stammen. Er is geen reden om aan te nemen dat dit vaccin een ander bijwerkingenpatroon heeft dan de seizoensgriepvaccinatie.
Dat zijn van die historische uitspraken...
Ja, ik generaliseer.
pi_74742755
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat zijn van die historische uitspraken...
Heb jij ook argumenten?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 11:24:26 #52
862 Arcee
Look closer
pi_74742841
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef Stefan het volgende:
Jij komt aan met offtopic argumenten
Nee hoor, ik stelde 1 enkele vraag.

Als tegenhanger van dit argument van jou:
quote:
mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
Voor 'dat vaccin' kun je vele andere producten invullen, dus als je consequent bent neem je ook die prodcuten niet, bijvoorbeeld cola light.
pi_74743245
Als ik recht op het vaccin zou hebben zou ik aan mijn arts vragen om mij zelf die prik thuis te laten doen.

d.w.z. ik neem het vaccin-pakketje met spuit mee naar huis als doe-het-zelf pakket.

Vervolgens zou ik er eerst zelf een chemische, biologische EN electronische analyse met professionele meetapparatuur op het pakketje plegen om zelf te kunnen onderzoeken wat er precies in het vaccin zit.

De resultaten van deze analyse zou ik willen publiceren op het internet.

Waarom dus geen doe-het-zelf pakket voor het vaccin beschikbaar maken ?

Wedden dat dit niet mag of niet zal gebeurten? weet je gelijk wat er in het vaccin zit .....
  maandag 16 november 2009 @ 11:38:10 #54
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74743268
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Bankfurt het volgende:
Als ik recht op het vaccin zou hebben zou ik aan mijn arts vragen om mij zelf die prik thuis te laten doen.

d.w.z. ik neem het vaccin-pakketje met spuit mee naar huis als doe-het-zelf pakket.

Vervolgens zou ik er eerst zelf een chemische, biologische EN electronische analyse met professionele meetapparatuur op het pakketje plegen om zelf te kunnen onderzoeken wat er precies in het vaccin zit.

Wedden dat dit niet mag of niet zal gebeurten? weet je gelijk wat er in het vaccin zit .....
Je hebt er wel veel verstand van zo te lezen. Waarom koop je geen vaccin op internet, dan ben ik zeer benieuwd naar je bevindingen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74743491
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Je hebt er wel veel verstand van zo te lezen. Waarom koop je geen vaccin op internet, dan ben ik zeer benieuwd naar je bevindingen.
Met de scheikunde kit van de Bart Smit.
  maandag 16 november 2009 @ 11:46:35 #56
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_74743497
- topic...

Al jaren wordt er gevaccineerd tegen de seizoensgriep. Niemand deed hier moeilijk over en iedereen vond het niet meer dan normaal. Nu hebben ze een vergelijkbaar vaccin tegen de Mexicaanse griep en nu vertrouwt niemand het meer.
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  maandag 16 november 2009 @ 11:51:00 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74743624
quote:

wat erin zit is allang bekend hoor, of als een ware conspiracy gelover denk je natuurlijk dat er nog veel meer inzit qua giftige bestandsdelen, thiomersal en squaleen is niet genoeg voor je ofzo?
  maandag 16 november 2009 @ 11:51:43 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74743644
oh ja er zit natuurlijk ook een RFID in, da's waar
  maandag 16 november 2009 @ 11:51:50 #59
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74743646
quote:

En welke studies heb jij allemaal afgerond, als ik vragen mag?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 12:02:26 #60
862 Arcee
Look closer
pi_74743912
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Bankfurt het volgende:
Wat als er niet niemand wordt of wil worden gevaccineerd ? :
Ja, áls...

Je hebt te maken met een ziekte, een virus, een griep. En daar is een vaccin voor, voor iedereen.

Blijkbaar schikt dat enorm af, of zo.

Daar moet wel iets achter zitten. Help! Moord! Brand!
pi_74743975
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed idee, maar ik ben vooral geinteresseerd naar een origineel pakketje dat bij mijn huisarts ligt en voor mij bestemd zou zijn.

Niet ieder vaccin is hetzelfde, of bevat hetzelfde (risico-groepen en sexe differentiatie en zo), maar wat mij vooral interesseert is of er al een volledige dekkende koppeling bestaat tussen vaccin en elektronisch patientendossier via een centrale database sleutel (zoals bijvoorbeeld BSN/Sofi nr.).

Ik zou niet niet alleen het vaccin testen, maar ook het gehele administratieve proces inclusief verpakking er om heen gaan onderzoeken, en dat zou wel eens veel interessanter en verontrustender kunnen zijn dan al die chemische componenten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 16-11-2009 12:43:57 ]
pi_74744227
quote:
* tekent
Ohja, die schijf had vijf punten.
Ja, totdat kaas eruit getieft werd en iedereen doorhad dat het een pure lobby van de voedselindustrie was.
pi_74744334
quote:

[..]

Daar zou ik me als ik jou was geen zorgen over maken. Ik zou me meer zorgen maken over je vadsige lichaam en de effecten daarvan op je levensduur.
pi_74744402
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef asdgasdgasd het volgende:

[..]

Ja, totdat kaas eruit getieft werd en iedereen doorhad dat het een pure lobby van de voedselindustrie was.
Kaas verdient zijn eigen schijf.
pi_74744521
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Dartanion het volgende:

[..]

En welke studies heb jij allemaal afgerond, als ik vragen mag?
Alle studies van de Universiteit zonder indoctrinatie voor onafhankelijke heldere geesten.
  maandag 16 november 2009 @ 12:28:21 #66
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_74744523
Nee die mensen hebben daar geen jaren voor gestudeerd. Pittige, vlotte huismoeders met een tijdsoverschot en een onderbuikgevoel maken een website en weten het wel beter. Wel mooi, gewoon natuurlijke selectie. Mensen die een onderbuikgevoel boven talloze jaren wetenschappelijk onderzoek verkiezen, maken de genenpool er niet beter op.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_74744609
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Christiaan het volgende:
Nee die mensen hebben daar geen jaren voor gestudeerd. Pittige, vlotte huismoeders met een tijdsoverschot en een onderbuikgevoel maken een website en weten het wel beter. Wel mooi, gewoon natuurlijke selectie. Mensen die een onderbuikgevoel boven talloze jaren wetenschappelijk onderzoek verkiezen, maken de genenpool er niet beter op.
Ik heb meer vertrouwen in een onafhankelijke oprechte verontruste moeder dan in een zogenaamd jarenlang wetenschappelijk onderzoek gesponsord door politici en farmaceutische bedrijven.
pi_74744632
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb meer vertrouwen in een onafhankelijke oprechte verontruste moeder dan in een zogenaamd jarenlang wetenschappelijk onderzoek gesponsord door politici en farmaceutische bedrijven.

Ja, want huismoeders hebben natuurlijk echt de kennis en de mogelijkheden om iets zinnigs over influenzavirussen en vaccins te zeggen.
  maandag 16 november 2009 @ 12:33:20 #69
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74744637
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Alle studies van de Universiteit zonder indoctrinatie voor onafhankelijke heldere geesten.
De basisschool dus nog niet afgerond?

Dat jij schrijft zeg, dat is ook een vorm van onderdrukking en indoctrinatie! Ik zou me daar heel snel tegen gaan verzetten en een eigen taal gaan verzinnen! Probeer vooral anderen in je eigen taal op straat te overtuigen
pi_74744646
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Heb jij ook argumenten?
Alleen voor mezelf. Ik ben een jonge gezonde man en vrijwel nooit ziek. Ik heb dat vaccin dus niet nodig. Wat de rest van de wereld doet maakt me niet uit, wel of geen prik moet iedereen voor zich beslissen.

Ik geloof niet zo in de conspiracy-verhalen op dit onderwerp, maar ik vond je uitspraak wel grappig. "Er is geen reden om aan te nemen dat" staat nou niet echt te boek als de meest betrouwbare uitspraak in de geschiedenis.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 16 november 2009 @ 12:35:00 #71
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_74744685
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:33 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, want huismoeders hebben natuurlijk echt de kennis en de mogelijkheden om iets zinnigs over influenzavirussen en vaccins te zeggen.
Duh. Die hebben elk een eredoctoraat virologie behaald. Minstens.
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 16 november 2009 @ 12:35:54 #72
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74744709
Bankfurt, Verkeerde informatie , hier een filmpje van je heldin!
  maandag 16 november 2009 @ 12:54:49 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74745159
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:05 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Volgens jouw redenatie moet ook elk pak melk op kweek gezet worden omdat het een ander pak melk is dan die getest is.
Nee. Want het Varkensgriep vaccin is niet hetzelfde als andere griepvaccins.
  maandag 16 november 2009 @ 12:58:50 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74745252
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:54 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee. Want het Varkensgriep vaccin is niet hetzelfde als andere griepvaccins.
precies hetzelfde als de huidige gewone griep vaccins alleen met een ander inactief virus

(gewone: H3N2 en humane H1N1, MG: A/H1N1)
pi_74745540
nog buiten het idee dat een aantal van je puntjes op zn minst dubieus zijn qua waarheidsgehalte struikel ik voornamelijk hierover:
quote:
dit is ronduit een contradictie in terminis (wat is dat dan?). de enige mogelijkheid om binnen de statistiek over een feit te spreken is wanneer we het hebben over zekerheden. en dan bevinden we ons niet langer in het vakgebied van de statistiek.

echt, de manier waarop elke aap met willekeurig ongefundeerd onderzoek smijt tegenwoordig is te ranzig voor woorden. never mind de hoeveelheid ranzig uitgevoerde populistische pseudowetenschappelijke kutonderzoekjes die op wonderlijke wijze dan de weg naar de hersenloze meute weten te vinden. leer dan iig zelf nadenken voordat je willekeurige ongefundeerde prut gelooft. of stel je niet aan en maak jezelf belachelijk met een leuk aluhoedje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74745761
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef simmu het volgende:
nog buiten het idee dat een aantal van je puntjes op zn minst dubieus zijn qua waarheidsgehalte struikel ik voornamelijk hierover:
[..]

dit is ronduit een contradictie in terminis (wat is dat dan?). de enige mogelijkheid om binnen de statistiek over een feit te spreken is wanneer we het hebben over zekerheden. en dan bevinden we ons niet langer in het vakgebied van de statistiek.
statistisch in de zin van statistieken, d.w.z. registraties van voorlopige gegevens, omdat we nog maar voorlopig moeten afwachten hoe het gezondsheidspatroon/ziektepatroon in die landen zich ontwikkelt.

NIET in de zin om er even een kansberekening of wiskundig onderzoek op los te laten.
quote:
echt, de manier waarop elke aap met willekeurig ongefundeerd onderzoek smijt tegenwoordig is te ranzig voor woorden. never mind de hoeveelheid ranzig uitgevoerde populistische pseudowetenschappelijke kutonderzoekjes die op wonderlijke wijze dan de weg naar de hersenloze meute weten te vinden. leer dan iig zelf nadenken voordat je willekeurige ongefundeerde prut gelooft. of stel je niet aan en maak jezelf belachelijk met een leuk aluhoedje.
Ik ben het hier met je eens maar voor dit onderwerp moet je denk ik in het forum wetenschap & technologie zijn.
pi_74745960
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

statistisch in de zin van statistieken, d.w.z. registraties van voorlopige gegevens, omdat we nog maar voorlopig moeten afwachten hoe het gezondsheidspatroon/ziektepatroon in die landen zich ontwikkelt.

NIET in de zin om er even een kansberekening of wiskundig onderzoek op los te laten.
[..]

Ik ben het hier met je eens maar voor dit onderwerp moet je denk ik in het forum wetenschap & technologie zijn.
de registratie kan dan wel feitelijk zijn, maar zodra je er wat dan ook mee gaat doen bevind je je al op het gebied van statistiek: kansen dus. zelfs al zeg je "kijk, 10 mensen van de honderd hebben complicaties ontwikkeld", dan zijn je verdere conclusies daaromtrent zoals "dus heb je 10% kans op complicaties" al een schatting gebaseerd op die steekproef die je nam. je baseert dingen voor een hele grote groep op feiten uit een (relatief) hele kleine groep. er zijn geen zekerheden binnen de statistiek.

ps; jaja, ik preek tegen de dommen. zie het als een beroepskwaaltje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74746871
quote:

Na twee seconde googlen: http://www.emea.europa.eu(...)a-spc-h832pu17nl.pdf

2. KWALITATIEVE EN KWANTITATIEVE SAMENSTELLING
Na menging bevat 1 dosis (0,5 ml):
Gesplitst influenzavirus, geïnactiveerd, dat antigeen* bevat equivalent aan:
A/California/7/2009 (H1N1)v-achtige stam (X-179A) 3,75 microgram**
* gekweekt in eieren
** hemagglutinine
Dit vaccin voldoet aan de aanbevelingen van de WHO en het EU-besluit voor een pandemie.
AS03-adjuvans bestaat uit squaleen (10,69 milligram), DL-α-tocoferol (11,86 milligram) en
polysorbaat 80 (4,86 milligram).
De suspensie en emulsie vormen na menging een multidoseringsvaccin in injectieflacon. Zie rubriek
6.5 voor het aantal doses per injectieflacon.
Hulpstoffen: het vaccin bevat 5 microgram thiomersal
Voor een volledige lijst van hulpstoffen, zie rubriek 6.1.

6.1 Lijst van hulpstoffen
Injectieflacon met suspensie:
Polysorbaat 80
Octoxynol 10
Thiomersal
Natriumchloride (NaCl)
Dinatriumwaterstoffosfaat (Na2HPO4)
Kaliumdiwaterstoffosfaat (KH2PO4)
Kaliumchloride (KCl)
Magnesiumchloride (MgCl2)
Water voor injecties

Injectieflacon met emulsie:
Natriumchloride (NaCl)
Kaliumchloride (KCl)
Water voor injecties

quote:
Op maandag 16 november 2009 12:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Oh dus dat is het niveau
Je hebt meer vertrouwen in de onderbuikgevoelens van een moeder die niet geïnformeerd is dan dat je hebt in wetenschappers die jaren van hun leven gegeven hebben om zich in de materie te verdiepen en er structureel onderzoek naar doen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_74746988
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef switchboy het volgende:

[..]

Na twee seconde googlen: http://www.emea.europa.eu(...)a-spc-h832pu17nl.pdf

2. KWALITATIEVE EN KWANTITATIEVE SAMENSTELLING
Na menging bevat 1 dosis (0,5 ml):
Gesplitst influenzavirus, geïnactiveerd, dat antigeen* bevat equivalent aan:
A/California/7/2009 (H1N1)v-achtige stam (X-179A) 3,75 microgram**
* gekweekt in eieren
** hemagglutinine
Dit vaccin voldoet aan de aanbevelingen van de WHO en het EU-besluit voor een pandemie.
AS03-adjuvans bestaat uit squaleen (10,69 milligram), DL-α-tocoferol (11,86 milligram) en
polysorbaat 80 (4,86 milligram).
De suspensie en emulsie vormen na menging een multidoseringsvaccin in injectieflacon. Zie rubriek
6.5 voor het aantal doses per injectieflacon.
Hulpstoffen: het vaccin bevat 5 microgram thiomersal
Voor een volledige lijst van hulpstoffen, zie rubriek 6.1.

6.1 Lijst van hulpstoffen
Injectieflacon met suspensie:
Polysorbaat 80
Octoxynol 10
Thiomersal
Natriumchloride (NaCl)
Kaliumchloride (KCl)
Magnesiumchloride (MgCl2)
Water voor injecties

Injectieflacon met emulsie:
Natriumchloride (NaCl)
Kaliumchloride (KCl)
Water voor injecties

bedankt voor je bijdrage, dit is (voorlopig) zeker nuttig om te weten.

Nou de rest van mijn analyse nog: (elektronica, informatie-structuur en administratief proces).
pi_74747295
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef Stefan het volgende:
Kijk even in het bovenstaande linkje (mijn vorige post) en let dan vooral op paragraaf 5. FARMACOLOGISCHE EIGENSCHAPPEN
Hier zie je de titer ontwikkeling van antistoffen. En hier wordt ook meteen duidelijk waarom er van deze (pandemrix) dus twee giften nodig zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door switchboy op 16-11-2009 14:21:35 ]
  maandag 16 november 2009 @ 14:10:38 #81
52357 Lambiekje
pi_74747409
Zo spoeddebat-verslag over Ab "BigPharma-belangen"-Osterhaus en Ab "prutsminister" Klink worden eens aan de tand gevoeld over hun wanstaltige overhaaste belastinggeld-donatie aan BIgPharma aan producten waarvan op voorhand al bekend is dat het amper getest is.

Het is toch godverdomme triest dat er tijd, energie verspilt moet worden aan een stel schurken die BigPharma spekken.

De discussie is niet eens wel of niet vaccineren dat moet ieder zelf uitmaken maar dat MOET wel met eerlijke en oprechte informatie zijn.

De discussie zou moeten gaan over waarom liegt en bedriegd de overheid en zijn gelieerde bedrijven en instituten als het RIVM. De discussie zou moeten gaan over waarom zo veel discrepanties in opvattingen met het buitenland. Waarom in USA,waar 97% gebleken is dat de gestorvene GEEN mexgriep hadden toch totalitair poltiegeweld gebruikt moet worden voor prikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 16-11-2009 14:22:53 ]
  maandag 16 november 2009 @ 14:20:13 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74747651
oh crap....

doe eens bron lambiekje
quote:
Waarom in USA,waar 97% gebleken is dat de gestorvene GEEN mexgriep hadden toch totalitair poltiegeweld gebruikt moet worden voor prikken.
  maandag 16 november 2009 @ 14:21:36 #83
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_74747676
heb me ingeent

als ik dit nou niet overleef laat ik mijn account wel op marktplaats zetten
A man's got to do what a man's got to do
  maandag 16 november 2009 @ 14:27:08 #84
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_74747801
quote:

heb je vakantie ofzo dat je dit allemaal wilt doen? of WW-er ?
A man's got to do what a man's got to do
pi_74747816
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:10 schreef Lambiekje het volgende:
Zo spoeddenbat-verslag over Ab "BigPharma-belangen"-Osterhaus en Ab "prutsminister" Klink worden eens aan de tand gevoeld over hun wanstaltige overhaaste belastinggeld-donatie aan BIgPharma aan producten waarvan op voorhand al bekend is dat het amper getest is.

Het is toch godverdomme triest dat er tijd, energie verspilt moet worden aan een stel schurken die BigPharma spekken.

De discussie is niet eens wel of niet vaccineren dat moet ieder zelf uitmaken maar dat MOET wel met eerlijke en oprechte informatie zijn.

De discussie zou moeten gaan over waarom liegt en bedriegd de overheid en zijn gelieerde bedrijven en instituten als het RIVM. De discussie zou moeten gaan over waarom zo veel discrepanties in opvattingen met het buitenland. Waarom in USA,waar 97% gebleken is dat de gestorvene GEEN mexgriep hadden toch totalitair poltiegeweld gebruikt moet worden voor prikken.
Oh, je bedoeld die "big pharma" belangen die allang openbaar waren en die dus vast ook wel meegewogen zijn toen er een advies werd uitgegeven? In een tijd dat iedereen er nog van uit ging dat het om een virus ging met een stuk meer mortaliteit dan waar we uiteindelijk nu mee te maken hebben. Waardoor er dus uit voorzorg voor gekozen is om maar wel vaccins in te slaan. Onder het mom van better safe then sorry. Je had de ellende en oproer eens moeten zien als dit wel zo ernstig zou zijn geworden als voorspelt en er geen vaccin ingeslagen was. Het is altijd makkelijk om achteraf met een vinger te gaan wijzen. Maar met de informatie die toen beschikbaar was had het twee kanten op kunnen gaan. En dan vind ik dat ze de verantwoorde keuze hebben gemaakt.

Maar genoeg hierover want het topic gaat hier helemaal niet om.
  maandag 16 november 2009 @ 14:32:04 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74747925
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef switchboy het volgende:

[..]

Oh, je bedoeld die "big pharma" belangen die allang openbaar waren en die dus vast ook wel meegewogen zijn toen er een advies werd uitgegeven? In een tijd dat iedereen er nog van uit ging dat het om een virus ging met een stuk meer mortaliteit dan waar we uiteindelijk nu mee te maken hebben. Waardoor er dus uit voorzorg voor gekozen is om maar wel vaccins in te slaan. Onder het mom van better safe then sorry. Je had de ellende en oproer eens moeten zien als dit wel zo ernstig zou zijn geworden als voorspelt en er geen vaccin ingeslagen was. Het is altijd makkelijk om achteraf met een vinger te gaan wijzen. Maar met de informatie die toen beschikbaar was had het twee kanten op kunnen gaan. En dan vind ik dat ze de verantwoorde keuze hebben gemaakt.

Maar genoeg hierover want het topic gaat hier helemaal niet om.
lambiekjes eerste insteek in dit alles was dat de NWO dit had uitgedokterd om een paar miljard mensen dood te maken... moet best teleurstellend zijn dat er nog geen stapels doden in de straat liggen
pi_74748065
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Re het volgende:

[..]

lambiekjes eerste insteek in dit alles was dat de NWO dit had uitgedokterd om een paar miljard mensen dood te maken... moet best teleurstellend zijn dat er nog geen stapels doden in de straat liggen
Het lijkt mij ook een zeer sterk verhaal om miljarden mensen dood te maken met vaccins.

Als ik 6 miljard mensen zou bezitten zou ik ze zeker niet dood maken. Lijkt mij zonde van die 6000 jaar investering.

Ik zou wel willen dat ze makkelijker te controleren zouden zijn, en nutteloze eters zoals 60-plussers kan ik wel missen.
pi_74748126
Dan zou je die juist niet vaccineren, dat ruimt dan lekker op zo'n griepgolf.
pi_74748182
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:38 schreef switchboy het volgende:
Dan zou je die juist niet vaccineren, dat ruimt dan lekker op zo'n griepgolf.
Maar dat gaat niet snel genoeg.
pi_74748308
Altijd nog sneller dan met vaccin
  maandag 16 november 2009 @ 14:47:29 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74748389
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook een zeer sterk verhaal om miljarden mensen dood te maken met vaccins.

Als ik 6 miljard mensen zou bezitten zou ik ze zeker niet dood maken. Lijkt mij zonde van die 6000 jaar investering.

Ik zou wel willen dat ze makkelijker te controleren zouden zijn, en nutteloze eters zoals 60-plussers kan ik wel missen.
maar goed, de enige reden volgens jou is dat BigPharma er flink aan verdient? Ik kan wel wat efficientere manieren vinden om geld te verdienen aan de gezondheid van mensen, daar is dit soort vaccinatie ontwikkeling helemaal niet efficient voor (winstmarge is niet echt top)
pi_74748845
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Re het volgende:

[..]

maar goed, de enige reden volgens jou is dat BigPharma er flink aan verdient? Ik kan wel wat efficientere manieren vinden om geld te verdienen aan de gezondheid van mensen, daar is dit soort vaccinatie ontwikkeling helemaal niet efficient voor (winstmarge is niet echt top)
Ik denk zelf dat deze hele Mexicaanse show een test is.

1e: Een test om te kijken hoe effectief een campagne in de media werkt, hoe effectief een bevolking te mobilseren is bij een (verzonnen) paniek.

2e: Ik denk dat in sommige beperkte individuele gevallen dat bij deze campagne als test, ook schadelijke stoffen in het vaccins zitten, bij wijze van illegale proef, die niemand en zeker de huisarts niet, onderkent. De belangen zijn zo groot, dat dit toch stiekum wordt gedaan.

3e: Daarnaast is het een test om te kijken welk deel van de bevolking, welke nationaliteiten, zich verzet tegen de overheid en de gezondheidszorg en om te kijken welke discussies (zoals deze hier op Fok !) zich losbarsten.

4e: Verder is het een test om te kijken hoe de logistieke processen verlopen bij massa-vaccinaties, welke fouten er optreden en hoe om te gaan met lastige vragen.

De farmaceutische bedrijven zijn zeker geinteresseerd in wat extra inkomsten, dus dat zal nu wel meespelen, maar het is denk ik niet de grootste insteek van hen in deze hype.

pi_74749559
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef switchboy het volgende:
De hele insteek is dan ook onderhand veranderd van 'vaccine kills you' naar 'vaccine primes you for second, deadly, cocktail'.

Waarop de vraag natuurlijk is tot in den hoeveelste graad dit door gaat. Helaas ook een vraag die voor velen van ons (mits dat 6 miljard getal de waarheid is) niet beantwoordbaar is omdat we allemaal dood zijn.

Bankfurt - ook vanuit een 'mainstream' perspectief (als we 'mainstream' even als tegenhanger van 'conspiracy'* zetten) zullen ze in elk geval punt 1 analyseren. Ook punt 4 valt zeker een punt voor te maken dat ze daar naar kijken. (Mainstream perspectief: voor betere informatieverstrekking de volgende keer.) Punten 2 en 3 minder, maar mits je een beetje snijdt in de punten, al dan niet met double-speak, is er best een punt te maken.

*Conspiracy is wel een woord met een bepaalde associatie die niet helemaal constructief is in een discussie, maar om nou te zeggen dat ik het alternatief 'alternatief perspectief' beter vind is ook weer overdreven. Dat klinkt meteen alsof het in de richting van Jomanda (c.s.) gaat.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_74749774
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef switchboy het volgende:
Tenzij het vaccin rotzooi is, zoals dan ook beweerd wordt door onze conspiracy-fanaten.
Ja, ik generaliseer.
pi_74749851
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Omentuva het volgende:

*Conspiracy is wel een woord met een bepaalde associatie die niet helemaal constructief is in een discussie, maar om nou te zeggen dat ik het alternatief 'alternatief perspectief' beter vind is ook weer overdreven. Dat klinkt meteen alsof het in de richting van Jomanda (c.s.) gaat.
De "mainstream" plaatst de "conspiracy" in dezelfde categorie van onzin als Jomanda, dus ik zie niet in wat er mis is met "alternatief perspectief".
Ja, ik generaliseer.
pi_74749962
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De hele insteek is dan ook onderhand veranderd van 'vaccine kills you' naar 'vaccine primes you for second, deadly, cocktail'.

Waarop de vraag natuurlijk is tot in den hoeveelste graad dit door gaat. Helaas ook een vraag die voor velen van ons (mits dat 6 miljard getal de waarheid is) niet beantwoordbaar is omdat we allemaal dood zijn.

Bankfurt - ook vanuit een 'mainstream' perspectief (als we 'mainstream' even als tegenhanger van 'conspiracy'* zetten) zullen ze in elk geval punt 1 analyseren. Ook punt 4 valt zeker een punt voor te maken dat ze daar naar kijken. (Mainstream perspectief: voor betere informatieverstrekking de volgende keer.) Punten 2 en 3 minder, maar mits je een beetje snijdt in de punten, al dan niet met double-speak, is er best een punt te maken.
Punt 2 wordt sowieso voor vele nieuwe medicijnen gedaan. Zelfs vrijwillig. Er wordt zelfs voor geadverteerd. Absoluut geen controle of ingrijpen van de overheid hier.

Punt 3 weet ik wel zeker, want er zijn nogal wat verschillen in de vaccinatie-campagnes in verschillende EU-landen.

Ik zie geen conspiracy, in die zin van killing; wel in die nuttteloosheid van 60-plussers, maar dat is oud nieuws.

omdat heel Nederland inmiddels al weet hoe men over 60-plussers denkt met die recente AOW-plannen voor 67 jaar.

Daarvoor is geen Mexicaanse show nodig, dat wordt gewoon geslikt door de meute.
  maandag 16 november 2009 @ 15:45:25 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74750066
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

1e: Een test om te kijken hoe effectief een campagne in de media werkt, hoe effectief een bevolking te mobilseren is bij een (verzonnen) paniek.
HPV vaccinatie was te klein opgezet bedoel je?
quote:
2e: Ik denk dat in sommige beperkte individuele gevallen dat bij deze campagne als test, ook schadelijke stoffen in het vaccins zitten, bij wijze van illegale proef, die niemand en zeker de huisarts niet, onderkent. De belangen zijn zo groot, dat dit toch stiekum wordt gedaan.
weet je hoeveel partijen daarbij betrokken zouden moeten zijn om dat van de grond te krijgen, is gewoon compleet onrealistisch
quote:
3e: Daarnaast is het een test om te kijken welk deel van de bevolking, welke nationaliteiten, zich verzet tegen de overheid en de gezondheidszorg en om te kijken welke discussies (zoals deze hier op Fok !) zich losbarsten.
Dat moet dus wereldwijd opgezet worden, dat is nogal een organisatie om uit te zoeken, en waarom zijn er dan bijvoorbeeld van die onderzeken zoals in Canada zoals aangehaald in je OP
quote:
4e: Verder is het een test om te kijken hoe de logistieke processen verlopen bij massa-vaccinaties, welke fouten er optreden en hoe om te gaan met lastige vragen.
opnieuw dus een soort wereldwijd experiment... en de hoevelheid mensen die daarbij betrokken moeten zijn... dat hou je gewoon nooit geheim, toch?
quote:
De farmaceutische bedrijven zijn zeker geinteresseerd in wat extra inkomsten, dus dat zal nu wel meespelen, maar het is denk ik niet de grootste insteek van hen in deze hype.

Het probleem is gewoon dat het om een nieuw type griepvirus gaat, en dat het verleden heeft aangetoond dat de introductie daarvan tot grote gevolgen kan leiden (zie Spaanse griep), dan kun je 2 dingen doen, of het laten overwaaien of voorzorgsmaatregelen nemen.

De nieuwigheid maakt het tot een grote hype, eentje waar het internet een grote rol in heeft gespeeld, het geeft de ruimte aan de consipracy gelovers en de meest trouwe nalopers, en iedereen kan en mag daarop inspelen. Dat maakt het een hype
pi_74750188
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef Re het volgende:

[..]

De nieuwigheid maakt het tot een grote hype, eentje waar het internet een grote rol in heeft gespeeld, het geeft de ruimte aan de consipracy gelovers en de meest trouwe nalopers, en iedereen kan en mag daarop inspelen. Dat maakt het een hype
En dat is maar goed ook. Hoe gek en hoe waanzinnig de hype ook lijkt.

Zo lang er vrijheid is van spreken en schrijven, moeten de mensen dat zeker niet nalaten.
  maandag 16 november 2009 @ 15:52:29 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74750264
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook. Hoe gek en hoe waanzinnig de hype ook lijkt.

Zo lang er vrijheid is van spreken en schrijven, moeten de mensen dat zeker niet nalaten.
mja, gevaar daar is dat mensen nou eenmaal ergens in willen geloven, daar waar hun denkbeelden het meest mee overeenkomen...
pi_74750317
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Punt 2 wordt sowieso voor vele nieuwe medicijnen gedaan. Zelfs vrijwillig. Er wordt zelfs voor geadverteerd. Absoluut geen controle of ingrijpen van de overheid hier.
Sleutelwoorden: "Illegale proef". Ik ga er gemakshalve maar van uit dat die advertenties in de krant legaal zijn.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  maandag 16 november 2009 @ 15:57:53 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74750441
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef Bankfurt het volgende:
1. De Mexicaanse griep (griep A/H1N1) is besmettelijk maar zou niet gevaarlijker zijn dan een 'gewone' seizoensgriep. In Nieuw-Zeeland en Chili, waar de winter net achter de rug is, zijn er maar heel weinig doden van de Mexicaanse griep geteld. En dit zonder inenting.

2.De hoog aangeschreven Cochrane Collaboration, een soort onafhankelijke gezondheidszorg-waakhond, trekt onthutsende conclusies omtrent de doeltreffendheid of de tolerantie van griepvaccins op basis van een overzicht van 40 jaar onderzoek: (a) bij mensen van 65 jaar en ouder wordt de werking bijzonder klein genoemd; (b) bij jonge volwassenen in goede gezondheid ontbreken de bewijzen van hun werkzaamheid; (c) bij kinderen: de beschikbare gegevens maken het niet mogelijk om de tolerantie van de verschillende soorten vaccins te controleren; (d) bij medisch personeel bestaat er geen geloofwaardig bewijs dat hun inenting een invloed heeft op de griepcomplicaties van de mensen die door hen verzorgd worden.

3. Een Canadese studie die 12 miljoen gevallen onderzocht heeft, zou tot de voorlopige conclusie leiden: wie dit of vorig jaar tegen de 'gewone' griep ingeënt is, zou dubbel zoveel kans hebben om de Mexicaanse griep op te lopen. Bij een mutatie van het Mexicaansegriepvirus zou het dus kunnen dat wie tegen de Mexicaanse griep ingeënt is, meer kans loopt om ziek te worden. Deze studie moet bevestigd worden.

4. De vaccins tegen de Mexicaanse griep zijn inderhaast geproduceerd en hebben geen grondige klinische langetermijntests ondergaan. Hun werkzaamheid en hun veiligheid zijn niet bewezen, in het bijzonder wat het risico betreft op ziekten die zich langzaam ontwikkelen.

5. Het Mexicaansegriepvaccin in flacons van tien doses bevat kwik (thiomersal) als bewaarmiddel. Thiomersal wordt ervan verdacht aan de basis te liggen van gevallen van autisme. De Amerikaanse kinderartsenvereniging AAP (60 000 leden) heeft in 1999 gevraagd het uit vaccins te verwijderen.

6. Dit vaccin bevat ook een adjuvant, squaleen, dat de immuunrespons sterk verhoogt. Squaleen is van nature in ons lichaam aanwezig en is onschadelijk als het via de voeding binnenkomt. Maar als het wordt ingespoten, wordt vermoed dat het auto-immuunreacties kan opwekken (zoals multiple sclerose, amyotrofische laterale sclerose, fibromyalgie) of dat het bepaalde neurologische en reumatische klachten kan veroorzaken. [g] [h] [i] In de Verenigde Staten blijft het gebruik ervan in griepvaccins door de FDA verboden.

7. Het squaleen in het miltvuur (antrax)-vaccin wordt ervan verdacht het Golfsyndroom te hebben veroorzaakt bij meer dan 25% van de Golfoorlogveteranen (met duidelijke aanwezigheid van antilichamen tegen squaleen). Het squaleengehalte in het Mexicaanse-griepvaccin is veel hoger. Door het gebruik van squaleen kan de dosis antigenen laag gehouden worden zodat sneller veel vaccins geproduceerd kunnen worden.

8. Volgens een Europese beslissing van 15/09/09 zullen de fabrikanten en de artsen die dit experimentele vaccin zullen toedienen, niet burgerlijk aansprakelijk gesteld kunnen worden. Als het vaccin bijwerkingen vertoont, zal je dus geen klacht kunnen indienen.

9. Er bestaan veel andere natuurlijke middelen om ons immuunsysteem te versterken en infecties en complicaties van de griep te voorkomen of te beperken. Van veel substanties is de doeltreffendheid wetenschappelijk aangetoond. Daartoe behoren vitamines C, D en E, sommige aminozuren, mineralen, polyfenolen en sommige essentiële oliën… De overheid verzuimt haar plicht om de bevolking volledig te informeren door hierover te zwijgen.

Bron:

http://www.asanat.org

Ziezo, een paar beweringen op een rijtje die we niet vaak op TV of op de radio horen.

Even mijn mening:

Punt 2 t/m 6 heb ik elders gelezen. Punt 7 was mij nog niet bekend.

Punt 8: is wel heel erg wrang.

Punt 9: Tja inderdaad, waar blijven toch die Postbus 51 spotjes om in deze griepige herfst toch maar eens wat meer verse groente en vers fruit te eten, minder junkfood te slikken en wat beter uitgerust de werkweek te beginnen.
Soms moet ik toch wel een beetje hard zuchten om dit soort dingen... wat een misleidende propaganda zeg. Zoals de meute over dit soort dingen lijkt te denken verdienen we het ook om als mendheid een keer massaal dood te gaan aan een stevige pandemie. Hulde voor de reactie van eleusis, maar ik ben bang dat het niet veel nut heeft. Voor de geinteresseerden, ik had laatst in een ander topic een link gepost naar een onderzoek wat een duidelijke correlatie aantoonde tussen de mate van vaccinatie onder verplegend personeel en dood door griep onder de patienten. Als er interesse naar is kan ik die nog wel even opzoeken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 november 2009 @ 16:04:26 #102
52357 Lambiekje
pi_74750630
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Soms moet ik toch wel een beetje hard zuchten om dit soort dingen... wat een misleidende propaganda zeg. Zoals de meute over dit soort dingen lijkt te denken verdienen we het ook om als mendheid een keer massaal dood te gaan aan een stevige pandemie. Hulde voor de reactie van eleusis, maar ik ben bang dat het niet veel nut heeft. Voor de geinteresseerden, ik had laatst in een ander topic een link gepost naar een onderzoek wat een duidelijke correlatie aantoonde tussen de mate van vaccinatie onder verplegend personeel en dood door griep onder de patienten. Als er interesse naar is kan ik die nog wel even opzoeken.
heb jij het lekker mis.

Speciaal voor deze non-virus is de term pandemie aangepast. Ipv van dat het betrekking heeft op mortaliteit heeft nu op eens betrekking op besmettingsgraad.
  maandag 16 november 2009 @ 16:04:46 #103
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74750645
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Makkelijk zat. Vraag het een willekeurige marketeer. De PR campagnes van de overheid zijn tot nu toe complete crap.
quote:
Veel te duur en omslachtig.
quote:
Dus je gaat nu beweren dat de hele Mexicaanse griepgolf en alles er omheen een test is om te kijken hoe mensen reageren op een griepvirus zoals de Mexicaanse griep en alles eromheen?
quote:
Er wordt al 20 jaar massa-gevaccineerd. Toen je nog een klein kind was heb je diverse prikken gehad. Bovendien zijn de logistieke processen bij het vervoeren van dit soort dingen in Nederland én Europa al uitgebreid getest: bij de introductie van de euro.
quote:

Heb je enigszins een idee van hoeveel geld er om gaat in de (natuurlijke) voedingsmiddelen en -supplementenindustrie. Volgens mij ben jij samen met Lambiekje een kwaadwillende agent van BigNutrition en probeer je ons allemaal aan de vitaminepreparaten te krijgen
  maandag 16 november 2009 @ 16:05:57 #104
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74750691
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb jij het lekker mis.

Speciaal voor deze non-virus is de term pandemie aangepast. Ipv van dat het betrekking heeft op mortaliteit heeft nu op eens betrekking op besmettingsgraad.
In welk woordenboek? Bignutritionist
  maandag 16 november 2009 @ 16:14:01 #105
52357 Lambiekje
pi_74750936
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Sander het volgende:

[..]

Makkelijk zat. Vraag het een willekeurige marketeer. De PR campagnes van de overheid zijn tot nu toe complete crap.
[..]

[..]

Dus je gaat nu beweren dat de hele Mexicaanse griepgolf en alles er omheen een test is om te kijken hoe mensen reageren op een griepvirus zoals de Mexicaanse griep en alles eromheen?
[..]
Ja !!! mex griep is een ziekelijk afleidingsmanouvre
http://ukraineplague.blogspot.com/
http://baltimorechronicle.com/2009/111109Lendman.shtml
quote:
Er wordt al 20 jaar massa-gevaccineerd. Toen je nog een klein kind was heb je diverse prikken gehad. Bovendien zijn de logistieke processen bij het vervoeren van dit soort dingen in Nederland én Europa al uitgebreid getest: bij de introductie van de euro.
[..]
Daarom hebben we ook zo veel ADHD, Autisme, borderliners, Kankerpatienten en wiegendood you name it. Alle ziektes en klachten zijn voornamelijk terug te herleiden naar de doelbewuste bijwerkingen van vaccins.
quote:
Heb je enigszins een idee van hoeveel geld er om gaat in de (natuurlijke) voedingsmiddelen en -supplementenindustrie. Volgens mij ben jij samen met Lambiekje een kwaadwillende agent van BigNutrition en probeer je ons allemaal aan de vitaminepreparaten te krijgen
Nee gewoon gezond eten. Maar helaas is vitamines ook al grotendeels weggekweekt door BigFood. Volgend jaar komt daar nog eens de C.A. overheen.

BigFood, BigAgri en BigPharma spelen onder een hoedje.
  maandag 16 november 2009 @ 16:15:27 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74750982
ik begin er weer een beetje genoeg van te krijgen, altijd weer datzelfde grammofoonplaatje...
  maandag 16 november 2009 @ 16:16:04 #107
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74751002
Kut. Ik stink er elke keer weer in. En vroeger was je zo'n normale user.
  maandag 16 november 2009 @ 16:16:47 #108
52357 Lambiekje
pi_74751032
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Sander het volgende:

[..]

In welk woordenboek? Bignutritionist
Die van WHO's. Door dat zij een Fase 6 afgeven hebben de deelnemende landen geen recht meer op eigen beslissingen. Simple as that.
  maandag 16 november 2009 @ 16:19:03 #109
52357 Lambiekje
pi_74751102
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef Re het volgende:
ik begin er weer een beetje genoeg van te krijgen, altijd weer datzelfde grammofoonplaatje...
Als je het maar laat, Osterhaus-vriend.
  maandag 16 november 2009 @ 16:19:41 #110
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751123
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die van WHO's. Door dat zij een Fase 6 afgeven hebben de deelnemende landen geen recht meer op eigen beslissingen. Simple as that.
Hoe kun je tegenwoordig dan nog goed eten? Als alles "besmet" is dan blijft er toch weinig meer over?
  maandag 16 november 2009 @ 16:20:27 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74751147
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb jij het lekker mis.

Ik durf het bijna niet te vragen, maaaruhhh bron? De meest recente definitie die ik zo snel kan vinden is alweer van 2005, en die spreekt al van besmettingsgraad als maatstaaf.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 november 2009 @ 16:22:23 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751210
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je het maar laat, Osterhaus-vriend.
er wordt een paar keer om bronnen gevraagd, kom je daar niet mee dan is het simpel...
  maandag 16 november 2009 @ 16:22:25 #113
52357 Lambiekje
pi_74751213
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Hoe kun je tegenwoordig dan nog goed eten? Als alles "besmet" is dan blijft er toch weinig meer over?
Is het verwonderlijk dat er meer dan 5 miljoen Nederlanders aan de (zware) medicijnen zijn?
Ik vind dat verre van een gezond volk.

Maar gelukkig gaat onze zorg weer lekker omhoog. Zodat onze Ab weer lekker veel en onnodige rotzooi kan aankopen bij BigPharma via zijn vriendjes van het RIVM/Osterhaus.
  maandag 16 november 2009 @ 16:22:59 #114
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751237
quote:
Dat klopt, de overheid is niet bepaald goed in communicatie, dat zou echt verbeterd moeten worden. Daarnaast is het voor tegenstanders natuurlijk eenvoudig om commentaar te geven, die mensen hebben immers niets te verdedigen of te te verliezen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:23:58 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751264
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Re het volgende:

[..]

mja, gevaar daar is dat mensen nou eenmaal ergens in willen geloven, daar waar hun denkbeelden het meest mee overeenkomen...
Werkt dat niet 2 kanten op?

Ik zie ook veel reacties als: de overheid staat er achter en het is getest door mensen die er verstand van hebben dus ik geloof ik ook in.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 16:24:59 #116
862 Arcee
Look closer
pi_74751294
quote:
Inderdaad, alsof al die mensen die het vaccin weigeren wel van al het andere dat ze tot zich nemen eerst een chemische, biologische én electronische analyse met professionele meetapparatuur doen en de resultaten van deze analyse op internet publiceren.:')
  maandag 16 november 2009 @ 16:25:32 #117
52357 Lambiekje
pi_74751317
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik zie ook veel reacties als: de overheid staat er achter en het is getest door mensen die er verstand van hebben dus ik geloof ik ook in.
Maar helaas is het niet tot amper getest. Herhaling van zetten als met het debakel HPV.
  maandag 16 november 2009 @ 16:28:13 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751390
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

dat werkt 2 kanten op ja, maar mensen die gewoon met gedegen bronnen komen en deze op voorhand niet afdoen als propaganda lijken me wat nuchterder kijken naar dit geheel.

Maar dat is mijn mening hoor, als ik moet afgaan op afgekeurde huisvrouwetjes of iemand die al 30 jaar onderzoek doet naar virussen, weet ik wel naar wie ik luister, en dat betekent niet dat als iemand die 30 jaar in het vak zit en dingen zgt die niet verifieerbaar zijn dat ik ze dan maar moet geloven, ik denk dat dat toch een essientieel verschil is. maar als journalist moet je toch ook weten dat de ne bron wat betrouwbaarder is dan de andere.
  maandag 16 november 2009 @ 16:28:28 #119
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751397
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is het verwonderlijk dat er meer dan 5 miljoen Nederlanders aan de (zware) medicijnen zijn?

Maar gelukkig gaat onze zorg weer lekker omhoog. Zodat onze Ab weer lekker veel en onnodige rotzooi kan aankopen bij BigPharma via zijn vriendjes van het RIVM/Osterhaus.
In mijn ogen is dat niet verwonderlijk, echter is het lastig om hieraan conclusies te verbinden.

Doordat Nederland een relatief welvarend land is zijn er veel mogelijkheden om zorg te krijgen. Hierdoor wordt er eerder een diagnose gesteld en zijn behandelmethodes toegankelijker. Daardoor krijg je ook eerder meer medicijngebruik. Ik geloof dat er zeker onnodig medicijnen voorgeschreven worden, al is het maar om mensen een beter gevoel te geven. Ik denk dat je echter niet kunt stellen dat het volk hierdoor ongezonder is in vergelijking met andere landen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:28:36 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751404
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, alsof al die mensen die het vaccin weigeren wel van al het andere dat ze tot zich nemen eerst een chemische, biologische én electronische analyse met professionele meetapparatuur doen en de resultaten van deze analyse op internet publiceren.:')
Het gaat er niet om of mensen die het vaccin weigeren andere chemische voedsel of sjampoo gebruiken. Het gaat erom dat ze geen vertrouwen hebben in dit vaccin. Mensen die niet durven te vliegen durven wel van andere vervoersmiddelen gebruik te maken. Jij stelt: mensen durven niet te vliegen dus blijven thuis.

Nee, mensen die geen vaccin willen doen wel andere dingen zoals cola drinken en autorijden. En misschien eten ze gezonder of nemen wat extra vitamine. Ze willen alleen geen vaccin.
  maandag 16 november 2009 @ 16:31:00 #121
267985 theNailz
Doet niet meer mee
pi_74751463
Ik heb hem lekker al, en heb nergens last van
  maandag 16 november 2009 @ 16:31:10 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751470
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Re het volgende:

[..]

dat werkt 2 kanten op ja, maar mensen die gewoon met gedegen bronnen komen en deze op voorhand niet afdoen als propaganda lijken me wat nuchterder kijken naar dit geheel.

Maar dat is mijn mening hoor, als ik moet afgaan op afgekeurde huisvrouwetjes of iemand die al 30 jaar onderzoek doet naar virussen, weet ik wel naar wie ik luister, en dat betekent niet dat als iemand die 30 jaar in het vak zit en dingen zgt die niet verifieerbaar zijn dat ik ze dan maar moet geloven, ik denk dat dat toch een essientieel verschil is. maar als journalist moet je toch ook weten dat de ne bron wat betrouwbaarder is dan de andere.
Natuurlijk weet ik dat de ene bron betrouwbaarder is dan de ander. Maar ik heb al weken het idee dat mensen die geloven in het vaccin steeds maar de tegenpartij een vaccin wil opdringen. Dat zie ik meer dan de nonbelievers die de mensen die een vaccin willen er vanaf proberen te praten.

Iedereen moet zelf weten of ie het inspuit. Zolang ik maar niet gedwongen wordt.
  maandag 16 november 2009 @ 16:31:55 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751491
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of mensen die het vaccin weigeren andere chemische voedsel of sjampoo gebruiken. Het gaat erom dat ze geen vertrouwen hebben in dit vaccin. Mensen die niet durven te vliegen durven wel van andere vervoersmiddelen gebruik te maken. Jij stelt: mensen durven niet te vliegen dus blijven thuis.

Nee, mensen die geen vaccin willen doen wel andere dingen zoals cola drinken en autorijden. En misschien eten ze gezonder of nemen wat extra vitamine. Ze willen alleen geen vaccin.
ik denk dat je het meer op irrationeliteit moet gooien... iemand die zich al jaren lang laat vaccineren en ook zijn/haar kinderen zonder dat daar ooir enig nadeel aan zat zit nu ineens volledig in paniek van de hoogste bomen te schreeuwen dat de overheid ons dood wil hebben... tsja...
  maandag 16 november 2009 @ 16:32:18 #124
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74751506
Alsof dwang aan de orde is.
pi_74751513
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dergelijke getallen, Lambiekje?
  maandag 16 november 2009 @ 16:33:08 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751532
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat de ene bron betrouwbaarder is dan de ander. Maar ik heb al weken het idee dat mensen die geloven in het vaccin steeds maar de tegenpartij een vaccin wil opdringen. Dat zie ik meer dan de nonbelievers die de mensen die een vaccin willen er vanaf proberen te praten.

Iedereen moet zelf weten of ie het inspuit. Zolang ik maar niet gedwongen wordt.
nou vanuit overheidswege zie ik niemand iets opdringen hoor, zijn daar voorbeelden van?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 16:35:39 #127
862 Arcee
Look closer
pi_74751619
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Stefan het volgende:
Dat is idd een goeie vergelijking, want vliegen is veiliger dan autorijden.
quote:
Wat ik me afvraag is of die mensen cola light zouden drinken als ze over aspartaam zouden lezen.

Ikzelf drink het trouwens wel.
  maandag 16 november 2009 @ 16:36:09 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751639
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat je het meer op irrationeliteit moet gooien... iemand die zich al jaren lang laat vaccineren en ook zijn/haar kinderen zonder dat daar ooir enig nadeel aan zat zit nu ineens volledig in paniek van de hoogste bomen te schreeuwen dat de overheid ons dood wil hebben... tsja...
Dat is het mooie van FLU. Iedereen mag zn zegje doen.

IRL zeg ik amper wat. Mn ouders twijfelen, ik heb gezegd: lees je goed in en laat je adviseren. Mn nichtjes van 3 worden ook ingeënt. Daar zeg ik al helemaal niets over, stel dat ik ze zover krijg dat ze t niet doen en er gebeurt wel wat. Mirjam werkt ook in de zorg en slikt ook de nodige medicijnen. Ook zij zal haar eigen keus moeten maken.

Waar het mij om gaat dat IK me er niet lekker bij voel. Mijn eigen argumenten zijn dat er dus amper offiiciele gegevens zijn te vinden, maar juist veel voors en tegens.
  maandag 16 november 2009 @ 16:36:22 #129
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751645
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Re het volgende:

[..]

nou vanuit overheidswege zie ik niemand iets opdringen hoor, zijn daar voorbeelden van?
Er bestaat nog altijd het recht op onaantastbaarheid van het menselijk lichaam. Dat bemoeilijkt het daadwerkelijk opdringen van het vaccin.

Echter kan het door uitingen in de media wel lijken dat het opgedrongen wordt.
  maandag 16 november 2009 @ 16:37:12 #130
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751670
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat is idd een goeie vergelijking, want vliegen is veiliger dan autorijden.

En autorijden is veiliger dan thuisblijven.
  maandag 16 november 2009 @ 16:38:47 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751718
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Er bestaat nog altijd het recht op onaantastbaarheid van het menselijk lichaam. Dat bemoeilijkt het daadwerkelijk opdringen van het vaccin.

Echter kan het door uitingen in de media wel lijken dat het opgedrongen wordt.
dan weer mijn vraag, waar zie jij de overheid de mensen iets opdringen...
  maandag 16 november 2009 @ 16:39:07 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_74751723
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef theNailz het volgende:

Ik heb hem lekker al, en heb nergens last van
Wacht maar tot binnenkort op een rode knop gedrukt wordt en bij iedereen die is gevaccineerd de chip in werking wordt gesteld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 16 november 2009 @ 16:39:55 #133
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751747
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat dat IK me er niet lekker bij voel. Mijn eigen argumenten zijn dat er dus amper offiiciele gegevens zijn te vinden, maar juist veel voors en tegens.
Ook officiële gegevens worden door bepaalde mensen al snel in twijfel getrokken. Een Lambiekje zal nooit vertrouwen op deze gegevens en heeft weer zijn eigen bronnen om zijn standpunt te verduidelijken.

Je moet altijd onthouden dat het is heel eenvoudig om commentaar te geven op het vaccin, terwijl het veel moeilijker is om je te weren tegen dat commentaar. Juist door het commentaar krijgen mensen een slecht gevoel bij het vaccin en het is bijna niet mogelijk om dat gevoel weg te nemen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:39:59 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751749
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Re het volgende:

[..]

De overheid dwingt zelf niet, maar ze doen een DRINGENDE oproep op mensen in de zorg. De zorg doet een dringende oproep. De patienten doen een dringende oproep. Als zelf iemand als Yvonne die niet op haar mond is gevallen zich door druk en onder protest laat vaccineren dan wordt het opgedrongen en het komt via via van Klink. natuurlijk zegt hij niet: je moet. Hij speelt het heel handig via de patienten.
  maandag 16 november 2009 @ 16:40:15 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751756
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat is het mooie van FLU. Iedereen mag zn zegje doen.

IRL zeg ik amper wat. Mn ouders twijfelen, ik heb gezegd: lees je goed in en laat je adviseren. Mn nichtjes van 3 worden ook ingeënt. Daar zeg ik al helemaal niets over, stel dat ik ze zover krijg dat ze t niet doen en er gebeurt wel wat. Mirjam werkt ook in de zorg en slikt ook de nodige medicijnen. Ook zij zal haar eigen keus moeten maken.

er zijn genoeg officiele gegevens beschikbaar
  maandag 16 november 2009 @ 16:41:20 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751774
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

De overheid dwingt zelf niet, maar ze doen een DRINGENDE oproep op mensen in de zorg. De zorg doet een dringende oproep. De patienten doen een dringende oproep. Als zelf iemand als Yvonne die niet op haar mond is gevallen zich door druk en onder protest laat vaccineren dan wordt het opgedrongen en het komt via via van Klink. natuurlijk zegt hij niet: je moet. Hij speelt het heel handig via de patienten.
dus hij is persoonlijk verantwoordelijk dat patienten zeggen dat men verplicht moet inenten.... Oh OK
  maandag 16 november 2009 @ 16:41:54 #137
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751793
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef Re het volgende:

[..]

dan weer mijn vraag, waar zie jij de overheid de mensen iets opdringen...
Nergens in de letterlijke zin van het woord natuurlijk. De overheid is er echter wel bij gebaat als zoveel mogelijk mensen het vaccin tot zich nemen als ze besluiten om iedereen te vaccineren.
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Re het volgende:

[..]

er zijn genoeg officiele gegevens beschikbaar
Niet iedereen weet die even gemakkelijk te vinden en kan die interpreteren.
  maandag 16 november 2009 @ 16:42:01 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751795
Waar het mij om gaat is dat mensen in de zorg gedwongen worden door druk van media en patienten. Ik hoef me verder niet druk te maken, ik mag er niet eens een al zou ik willen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:43:28 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751845
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Nergens in de letterlijke zin van het woord natuurlijk. De overheid is er echter wel bij gebaat als zoveel mogelijk mensen het vaccin tot zich nemen als ze besluiten om iedereen te vaccineren.
welke baat? naar mijn weten hebben ze juiste gezegd dat niet iedereen gevaccineerd mag worden...
  maandag 16 november 2009 @ 16:43:55 #140
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751858
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef Re het volgende:

[..]

dus hij is persoonlijk verantwoordelijk dat patienten zeggen dat men verplicht moet inenten.... Oh OK
Hij werkt er aan mee. Onbewust misschien of bewust. Maar waarom is Nederland niet huis aan huis geflyeerd met een folder van PB51 bv?
  maandag 16 november 2009 @ 16:44:30 #141
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751878
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Stefan het volgende:
Waar het mij om gaat is dat mensen in de zorg gedwongen worden door druk van media en patienten. Ik hoef me verder niet druk te maken, ik mag er niet eens een al zou ik willen.
Dan worden ze evengoed niet gedwongen. Er is wel veel druk, dat is een belangrijk verschil. Als ze besluiten om af te zien van vaccinatie dan zullen ze hun werk niet uit mogen oefenen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:45:58 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751926
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hij werkt er aan mee. Onbewust misschien of bewust. Maar waarom is Nederland niet huis aan huis geflyeerd met een folder van PB51 bv?
omdat ze pas sinds 2 weken door hebben dat ze de complete electronische media zijn vergeten... de folders zijn trouwens wel verspreidt geloof ik.

Ik zeg dan ook dat de overheid niet slim bezig is geweest qua informatieverstrekking vooral op het internet, een log oubollig instituut, dat is het zeker
  maandag 16 november 2009 @ 16:46:14 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751935
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dan worden ze evengoed niet gedwongen. Er is wel veel druk, dat is een belangrijk verschil. Als ze besluiten om af te zien van vaccinatie dan zullen ze hun werk niet uit mogen oefenen.
Dat geld alleen voor freelancers die dan gewoon niet meer worden gevraagd
  maandag 16 november 2009 @ 16:46:31 #144
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74751945
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef Re het volgende:

[..]

welke baat? naar mijn weten hebben ze juiste gezegd dat niet iedereen gevaccineerd mag worden...
Op het moment nog niet, maar het is toch realistisch dat het vaccin beschikbaar gaat worden voor grotere groepen mensen. Ik behoor zelf tot een risicogroep en heb het vaccin al gehad.
  maandag 16 november 2009 @ 16:46:37 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74751953
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

mja, dat mag niet in nederland...
  maandag 16 november 2009 @ 16:47:49 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74751994
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Op het moment nog niet, maar het is toch realistisch dat het vaccin beschikbaar gaat worden voor grotere groepen mensen. Ik behoor zelf tot een risicogroep en heb het vaccin al gehad.
Nope. Klink zegt dat een groot deel van de bestelde vaccins pas in februari komen en dan is volgens Klink de griep voorbij en gaan de Nederlandse vaccins naar het oostblok.

Bron: Klink bij P&W
pi_74752330
quote:

[..]

Ja, dat is zo, maar de meeste mensen weten (nog) niet beter. Er is nog aanbod van goed zuiver voedsel, maar het is wel goed zoeken geblazen.

Je kunt jezelf ook deels beschermen en ontgiften met verschillende kuren, maar of dat voldoende is betwijffel ik nog.
  maandag 16 november 2009 @ 17:02:23 #148
52357 Lambiekje
pi_74752455
-edit- off topic

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 16-11-2009 17:05:05 ]
pi_74753354
quote:

[..]

[..]
ja, maar zeeeeer bruikbaar later.
quote:
[..]
Heel makkelijk met het nieuwe elektronische patientendossier.
quote:
[..]
Deels wel, deels niet. Ze pakken gelijk al een stuk 60-plussers mee waar ze sowieso van af willen, lijkt mij.
quote:
[..]
Wat een vergelijking zeg. Maar die Euro-introductie lijkt er wel op, ja, in vele opzichten.
quote:
Ik ben een doorsnee burger die eens zijn stem gaat verheffen en zegt:

Zo is het genoeg !
  maandag 16 november 2009 @ 17:43:45 #150
52357 Lambiekje
pi_74753999
edit: doe normaal of blijf weg

[ Bericht 31% gewijzigd door Five_Horizons op 16-11-2009 18:18:08 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 18:16:22 #151
862 Arcee
Look closer
pi_74755115
pi_74755187
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef Bankfurt het volgende:

Deels wel, deels niet. Ze pakken gelijk al een stuk 60-plussers mee waar ze sowieso van af willen, lijkt mij.

Laster, paniekzaaierij en leugens.
pi_74755299
@ conspiracy-denkers en aanverwanten: we gaan hier niet (meer) vage geruchten, niet-gestaafde beweringen of wat dan ook BNW-achtigs neergooien.

Daar hebben we [BNW] voor. (dit is verder geen discussiepunt; daarvoor kun je eventueel terecht in FLU-feedback.) Als ik het nodig vind, wis en note ik posts.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_74756935
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Er zijn ook heel veel twijffelaars. Veel mensen zweven tussen wel of niet doen.
Dat vergroot de onrust nog meer.
quote:
Kinderen jonger dan 4 hebben deze keuze helaas (nog) niet.
pi_74757247
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:45 schreef Re het volgende:

[..]

omdat ze pas sinds 2 weken door hebben dat ze de complete electronische media zijn vergeten... de folders zijn trouwens wel verspreidt geloof ik.

Ik zeg dan ook dat de overheid niet slim bezig is geweest qua informatieverstrekking vooral op het internet, een log oubollig instituut, dat is het zeker
Mijn voornaamste probleem met dit hele verhaal; Als die gasten hier al zo'n puinhoop van maken, waarom zou ik er dan op vertrouwen dat er bij het RIVM/Gezondheidsraad niet net zulke faalhazen zitten ?

En waarom wordt iedereen die hier ook maar een beetje twijfelt aan onze overheid zo genadeloos afgesabeld ? Zou het angst zijn ?
pi_74757314
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Er zijn ook heel veel twijffelaars. Veel mensen zweven tussen wel of niet doen.
Dat vergroot de onrust nog meer.
[..]

Kinderen jonger dan 4 hebben deze keuze helaas (nog) niet.
Die keus kúnnen ze ook helemaal nog niet maken. Die verantwoordelijkheid is van de ouders of voogd.
pi_74757707
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef switchboy het volgende:

[..]

Die keus kúnnen ze ook helemaal nog niet maken. Die verantwoordelijkheid is van de ouders of voogd.
Ik zie m'n jongste (5) al voor de keuze staan

Nou, wil je die prik of niet?
pi_74757897
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:33 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zie m'n jongste (5) al voor de keuze staan

Nou, wil je die prik of niet?
Hij/Zij zegt: Nee, want dat doet pijn, en gelijk heeft hij/zij.

Trouwens ook voor vele volwassen mensen een goede reden. Veel mensen gaan alleen om deze reden nooit naar de tandarts.
pi_74757970
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het klopt dat het pijn doet, inderdaad. Maar dat is dan ook geen gegronde reden om een inenting al dan niet af te wijzen.
  maandag 16 november 2009 @ 19:45:00 #160
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74758196
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Trouwens ook voor vele volwassen mensen een goede reden. Veel mensen gaan alleen om deze reden nooit naar de tandarts.
En een kind kan daarbij ook de eventuele gevolgen van overzien?
pi_74758418
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

En een kind kan daarbij ook de eventuele gevolgen van overzien?
Op de korte termijn zeer zeker.

Maar afgezien van het kind.

Over gegronde redenen:

Er zijn ook religieuze redenen, principiele, ethische, hygienische, privacy-gevoelige en individueel-logistieke redenen om maar van de vaccinatie af te zien.

Gek dat deze redenen helemaal geen aandacht krijgt in de media.
  maandag 16 november 2009 @ 20:11:25 #162
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74759390
  maandag 16 november 2009 @ 21:06:29 #163
52357 Lambiekje
pi_74761674
quote:
Swedish woman got the "swine flu" in spite of vaccination against it.

In an article today in Expressen a Swedish woman tells her story about how she got the "swine flu". That would have been ordinary but in her case she was vaccinated against it five days earlier. In the article it is implied that she got the flu from someone else and that her vaccination did not "take effect" for another several days.

In reality it seems to be a typical case of someone who actually got the flu from the shot. This is a well known and well documented phenomena with many types of vaccinations.

She had no symptoms for several days but the cough and in the night "it felt like I had a thousand warriors in my body". She went to the emergency reception at the local hospital and was kept there for three days. They gave her anti viral drug Tamiflu.

Now she is very critical to how authorities in Sweden have handled the information about the poisonous Pandemrix "swine flu" shot.

"- After having received the shot, I lived in a state of false security", "Nowhere did I get the information that it would take ten days or two to three weeks for the vaccine to become effective"

bron
Geweldig. Zie vaccineren werkt niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Five_Horizons op 16-11-2009 21:29:39 ]
pi_74762516
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

te makkelijk

We pakken even wat gegevens erbij:
http://www.emea.europa.eu(...)a-spc-h832pu17nl.pdf

Pak even paragraaf 5 erbij "5. FARMACOLOGISCHE EIGENSCHAPPEN"

ga naar de tabel die voor een deel op pag 8 en voor deen deel op pagina 9 staat. Hierin zie je dat na 1 shot en 21 dagen wachten je slechts bij 42% van de mensen een adequate antistof titer vast kunt stellen.
21 dagen na de tweede shot ligt dit percentage op afgerond 94%. Dit is dus gewoon een geval van pech hebben en te laat gevaccineerd zijn of te vroeg tegen het virus aangelopen hoe je het ook wil bekijken

[ Bericht 2% gewijzigd door Five_Horizons op 16-11-2009 21:30:46 ]
  maandag 16 november 2009 @ 21:26:37 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74762549
quote:

[..]

Het vaccin werkt pas na een aantal weken. Overigens werkt het dan ook nog niet bij iedereen. Kortom, dit is een totaal voorspelbaar datapunt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Five_Horizons op 16-11-2009 21:30:25 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2009 @ 21:29:39 #166
862 Arcee
Look closer
pi_74762685
quote:
Want vaccineren geeft direct 100% bescherming?

Nee, dat doet het nooit.
  maandag 16 november 2009 @ 21:37:27 #167
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74763030
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Daniel1976 het volgende:
1 reden om niet te vaccineren. Ik heb de griep al.
Nog paar daagjes uitzieken en ik heb het gehad.
Same here... ben net vijf dagen zo ziek geweest als een hond. Vreselijk verkouden... maar het is nu alweer zo goed als over... ik ga mij ook ZEKER niet inenten.

Trouwens... ondanks dat de Mexblaf wel een serieuze aangelegenheid is, schijnt (heb ik uit het AD) dat de 'gewone' griep, en heftiger is en ook meer slachtoffers eist per tijd. Dus ik snap in dat opzicht het hele Mexblaf probleem niet zo. We praten nu over enkele honderden doden wereldwijd, terwijl de gewone griep tienduizenden slachtoffers eist per jaar. Daarom is het eigenlijk helemaal niet zo'n drama.

En let wel: ik zeg niet dat het niet erg is dat er mensen aan sterven, maar de gewone griep is een veel erger probleem.
Life's often a bitch, cherish your bitch
  maandag 16 november 2009 @ 21:40:43 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74763148
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef TeaserRay het volgende:
Dus ik snap in dat opzicht het hele Mexblaf probleem niet zo.
Dat jij nu in het AD kan lezen dat het wel meevalt is mooi, maar dat weet je alleen achteraf Kortom, gewoon een kwestie van voorzichtig zijn.
quote:
We praten nu over enkele honderden doden wereldwijd,
Dat is zeker niet waar, alleen in de VS wordt door het CDC momenteel het aantal doden op 4000 geschat.
  maandag 16 november 2009 @ 23:59:23 #169
52357 Lambiekje
pi_74769313
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef switchboy het volgende:

[..]

te makkelijk

We pakken even wat gegevens erbij:
http://www.emea.europa.eu(...)a-spc-h832pu17nl.pdf

Pak even paragraaf 5 erbij "5. FARMACOLOGISCHE EIGENSCHAPPEN"

ga naar de tabel die voor een deel op pag 8 en voor deen deel op pagina 9 staat. Hierin zie je dat na 1 shot en 21 dagen wachten je slechts bij 42% van de mensen een adequate antistof titer vast kunt stellen.
21 dagen na de tweede shot ligt dit percentage op afgerond 94%. Dit is dus gewoon een geval van pech hebben en te laat gevaccineerd zijn of te vroeg tegen het virus aangelopen hoe je het ook wil bekijken
ahhhhhhhh!!! Je gaat toch niet werkelijk waar emea aanhalen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:04:30 #170
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_74769462
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ahhhhhhhh!!! Je gaat toch niet werkelijk waar emea aanhalen.
Wat is in godsnaam je probleem? Een bron van de fucking Europese Unie niet geloven?! Wat is dan jouw waarheid... Een of ander wazig hobbyviroloogje met een teveel aan THC in het bloed? Die weet het vast wel, omdat ie iets anders zegt. Eleusis onderbouwt zijn uitspraken met bronnen, dat heb ik bij jou nog geen enkele keer gezien. Ik word een beetje gek van dat "boehoe vaccineren is slecht" dat enkel en alleen is gebaseerd op onderbuikgevoelens voor een vaccin dat AL TIENTALLEN JAREN WORDT GEBRUIKT! Werkelijk waar. Ik neem aan dat jij ook werk hebt, neem je de informatie die je daar krijgt ook niet serieus? Alles wat je tijdens je studie hebt geleerd is een leugen? Mensen werken al jaren zo, het gaat goed, men ontwikkelt zich maar het zijn allemaal leugens?

Echt wat kan ik hier boos van worden. Ongefundeerde bullshit enkel en alleen om het trappen.
pi_74769650
Hoezo niet de meest directe bron voor informatie voor dit vaccin.
quote:
About EMEA - Structure
European Medicines Agency

Download a PDF copy here

The European Medicines Agency (EMEA) is a decentralised body of the European Union with
headquarters in London. Its main responsibility is the protection and promotion of public and animal
health, through the evaluation and supervision of medicines for human and veterinary use.

* The EMEA is responsible for the scientific evaluation of applications for European marketing authorisation for medicinal products (centralised procedure). Under the centralised procedure, companies submit a single marketing authorisation application to the EMEA. Once granted by the European Commission, a centralised (or ‘Community’) marketing authorisation is valid in all European Union (EU) and EEA-EFTA states (Iceland, Liechtenstein and Norway).
* All medicinal products for human and animal use derived from biotechnology and other hightechnology processes must be approved via the centralised procedure. The same applies to all human medicines intended for the treatment of HIV/AIDS, cancer, diabetes, neurodegenerative diseases, auto-immune and other immune dysfunctions, and viral diseases, as well as to all designated orphan medicines intended for the treatment of rare diseases. Similarly, all veterinary medicines intended for use as performance enhancers in order to promote the growth of treated animals or to increase yields from treated animals have to go through the centralised procedure.
* For medicinal products that do not fall under any of the above-mentioned categories, companies can submit an application for a centralised marketing authorisation to the EMEA, provided the medicinal product constitutes a significant therapeutic, scientific or technical innovation, or the product is in any other respect in the interest of patient or animal health.
* The safety of medicines is monitored constantly by the Agency through a pharmacovigilance network. The EMEA takes appropriate actions if adverse drug reaction reports suggest changes to the benefit-risk balance of a medicinal product. For veterinary medicinal products, the Agency has the responsibility to establish safe limits for medicinal residues in food of animal origin.
* The Agency also plays a role in stimulating innovation and research in the pharmaceutical sector. The EMEA gives scientific advice and protocol assistance to companies for the development of new medicinal products. It publishes guidelines on quality, safety and efficacy testing requirements. A dedicated office established in 2005 provides special assistance to small and medium-sized enterprises (SMEs).
* Six scientific committees, composed of members of all EU and EEA-EFTA states, some including patients’ and doctors’ representatives, conduct the main scientific work of the Agency: the Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP), the Committee for Medicinal Products for Veterinary Use (CVMP), the Committee for Orphan Medicinal Products (COMP), the Committee on Herbal Medicinal Products (HMPC), the Paediatric Committee (PDCO) and the Committee for Advanced Therapies (CAT).
* The Agency brings together the scientific resources of over 40 national competent authorities in 30 EU and EEA-EFTA countries in a network of over 4,500 European experts. It contributes to the European Union’s international activities through its work with the European Pharmacopoeia, the World Health Organization, and the ICH and VICH trilateral (EU, Japan and US) conferences on harmonisation, among other international organisations and initiatives.
* The EMEA is headed by the Executive Director and has a secretariat of approximately 530 staff members in 2008. The Management Board is the supervisory body of the EMEA, responsible, in particular, for budgetary matters.
* The Agency is also involved in referral procedures relating to medicinal products that are approved or under consideration by Member States in non-centralised authorisation procedures.
Ik zou ook los die onderzoeken die gedaan zijn op pubmed kunnen opzoeken. Maar dan ben ik langer bezig. Mag je zelf doen als je deze bron niet vertrouwd. Daar is het nou eenmaal controleerbaar voor.
Ik kom tenminste met na te trekken informatie. Proeven die na te bootsen zijn om de gegeven te controleren. Waar kom jij mee? Een blog die conclusies trekt vanuit een kranten artikel! En dat terwijl ze nog geeneens de halve informatie daaruit kunnen halen die nodig is om daar een fatsoenlijk oordeel over te kunnen vellen. Gelukkig was wel gepubliceerd dat het hier om 5 dagen na vaccinatie ging. En daardoor kon ik aantonen, met de gegevens die ik uit controleerbaar onderzoek haal. Dat ze zeer waarschijnlijk nog niet eens een adequate titer antistoffen had! En dat het veel aannemelijker is dat ze gewoon pech heeft gehad om te vroeg door iemand besmet te worden. Dan dat ze de griep door het vaccin heeft gekregen.

[ Bericht 32% gewijzigd door switchboy op 17-11-2009 00:20:20 ]
pi_74769882
Lambiekje: als je algemeen geaccepteerde bronnen niet okay vindt, is dat prima, maar dat gaan we niet hier zitten spuien.
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:38:59 #173
52357 Lambiekje
pi_74770304
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 17-11-2009 00:47:05 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:58:37 #174
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_74770622
Waarom ga je zelf geen farmaceutische wetenschappen studeren lambiekje? Of heb je daar de vooropleiding niet voor?

Tering.
pi_74774061
Hoorde Zondag van mijn ouders , dat ze ook een DKTP prik kregen..
Gelukkig hebben ze geweigerd, want het bleek een nieuw middel te zijn , dat getest moet worden.
Ze kregen 10 euro voor vervoerskosten.

Dus naast de vaccin tegen de MG wordt dit ook aan ouderen gevraagd.
Ben benieuwd of er meer mensen hiervan weten.
pi_74774156
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:42 schreef hondjes het volgende:
Gelukkig hebben ze geweigerd, want het bleek een nieuw middel te zijn , dat getest moet worden.

DKTP? Was het niet pneumokokken? Daarvan weet ik dat er een grote trial met ouderen is: CAPiTA.

In beide gevallen is het geen nieuw vaccin, maar een vaccin wat al jaren op de markt is en gebruikt wordt bij kinderen en specifieke risicogroepen. De veiligheid ervan is al jaren bewezen: wat onderzoekers nu willen weten is of het ook tot minder ziekte en sterfte leidt als je het in een veel bredere groep ouderen gebruikt (in ieder geval, dat laatste is de onderzoeksvraag bij CAPiTA).

[ Bericht 2% gewijzigd door dotKoen op 17-11-2009 09:52:04 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:54:42 #177
52357 Lambiekje
pi_74774328
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:42 schreef hondjes het volgende:

Hè ?! DKTP-prikken waren toch juist op hold voor kinderen. Nu wordt het aan bejaarden gegeven!?! Lijkt er op dat BigPharma kosten wat kost hun rommel kwijt moet?

Wat is dit voor iets bespottelijks.
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:56:12 #178
52357 Lambiekje
pi_74774356
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:46 schreef dotKoen het volgende:

[..]

DKTP? Was het niet pneumokokken? Daarvan weet ik dat er een grote trial met ouderen is: CAPiTA.

In beide gevallen is het geen nieuw vaccin, maar een vaccin wat al jaren op de markt is en gebruikt wordt bij kinderen en specifieke risicogroepen. De veiligheid ervan is al jaren bewezen: wat onderzoekers nu willen weten is of het ook tot minder ziekte en sterfte leidt als je het in een veel bredere groep ouderen gebruikt (in ieder geval, dat laatste is de onderzoeksvraag bij CAPiTA).
Veiligheid is bewezen?! 3 doden in een week. vaccin is op non-actief. NIET veilig dus.
pi_74774391
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hè ?! DKTP-prikken waren toch juist op hold voor kinderen. Nu wordt het aan bejaarden gegeven!?! Lijkt er op dat BigPharma kosten wat kost hun rommel kwijt moet?

Wat is dit voor iets bespottelijks.
Wist ook niet wat ik hoorde...
En het was een nieuw middel wat getest moest worden...
pi_74774419
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Veiligheid is bewezen?! 3 doden in een week. vaccin is op non-actief. NIET veilig dus.
Dit is voor het eerst dat er 3 SAE zo geclusterd optreden bij gebruik van het pneumokokkenvaccin post-marketing. Daarom lijkt het inderdaad op een ernstig probleem met 1 batch. Ik neem aan dat ze pas vaccineren als duidelijk is wat er met die batch aan de hand was.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:00:28 #181
52357 Lambiekje
pi_74774453
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef hondjes het volgende:

[..]

Ik snap best dat er getest moet worden. Maar moeten er geen alarmbellen afgaan. Kinderen krijgen tijdelijk geen andere vaccins vanwege MG. En nu wordt ouderen (zwakkere gezondheid) aangeboden om iets te testen.

Én de MG-vaccin is een testvaccin én het DTKP-vaccins. Wat wil het RIVM met ouderen?
pi_74774464
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef hondjes het volgende:

[..]

Hebben ze geen folder meegekregen? Ben nu wel benieuwd wel trial het was. DKTP bij ouderen lijkt me op het eerste gezicht namelijk niet zo nuttig.
pi_74774594
Geen folder gezien, maar ben benieuwd welke ouderen hier nog meer voor gevraagd worden.

We zeiden nog,,goed dat jullie geweigerd hebben, mijn vader moest lachen
Die zegt,,voor tien euro ga ik mijn leven niet in de waagschaal leggen...hij is ook maar pas 83 jaar
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:55:40 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74775713
quote:

[..]

fout!

vaccin is niet op non-actief maar de batch... leer eens goed lezen zou ik zeggen
quote:
Drie Nederlandse baby's zijn vorige maand overleden vlak nadat ze het vaccin tegen pneumokokken Prevenar via het Rijksvaccinatieprogramma toegediend hadden gekregen. Dit is vandaag bekend geworden. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft consultatiebureaus deze week opgedragen het middel met een bepaald partijnummer (D66977) voorlopig niet te gebruiken.
pi_74776072
quote:

[..]

Lees nou even, er is een batch, dus 1 productierun, voor de zekerheid uit roulatie gehaald, iets wat allerlei soorten producten dagelijks gebeurd. De cijfers, dus die 3 doden, laten zien dat er iets niet pluis is, en het enige wat die drie slachtoffers met elkaar verbindt is dat vaccin, ergo dat halen ze die partij uit voorzorg uit de handel. Als Peugeot een serie 307's terugroept wil dat niet automatisch zeggen dat al hun auto's ooit gemaakt slecht zijn.

En jij bij medicijnen moet je voorzichtig zijn, daarom werd ook die hele batch uit roulatie genomen, en wordt er onderzoek naar gedaan.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:19:38 #186
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74776339
Laat Lambiekje eerst maar eens een halfjaar aan bronnen ophoesten (haha hij zei hoesten). Hij blijft altijd ongefundeerd brullen. Er is nooit een bron beschikbaar en als puntje bij paaltje komt verdwijnt hij simpelweg. Een topic later drijft hij weer boven alsof er niks gebeurd is. En dat doet hij elke keer weer.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:34:13 #187
52357 Lambiekje
pi_74778406
-edit- nee

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 17-11-2009 12:40:44 ]
pi_74787584
-edit- nee

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 17-11-2009 17:48:26 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:49:08 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_74787781
-edit- op reactie hierboven (nee niet jouw schuld)

[ Bericht 47% gewijzigd door Re op 17-11-2009 21:12:31 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74791338
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik snap best dat er getest moet worden. Maar moeten er geen alarmbellen afgaan. Kinderen krijgen tijdelijk geen andere vaccins vanwege MG. En nu wordt ouderen (zwakkere gezondheid) aangeboden om iets te testen.

Én de MG-vaccin is een testvaccin én het DTKP-vaccins. Wat wil het RIVM met ouderen?
Je weet niet waar je over praat .

Waarom ga jij niet even een medische studie doen? Misschien leer je dan iets?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:13:38 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74794921
excuses maar even wat off topic verwijderd
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:24:11 #192
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74795371
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Re het volgende:
excuses maar even wat off topic verwijderd
Onikaan ni ov dovah
pi_74874044
nee

[ Bericht 37% gewijzigd door Five_Horizons op 20-11-2009 13:04:59 ]
pi_74874814
Al die negatieve reacties op een griepprik bluh!! Het lijken allemaal wel mietjes zeg (sorry voor het woord)!

Het is toch belachelijk wat iedereen roddelt of anderen probeert aan te praten, door de belachelijke beschrijvingen van wat er misschien zou kunnen gebeuren....pffff. Probeer te leven zoals ieder ander.... en als je als persoon op wilt vallen en/of wilt gaan zeuren.... doe dat dan in je naaste omgeving (bij vrienden/familie/collegae) als je daar contact mee hebt.

Als ik voor mijzelf spreek, krijg ik jaarlijks al de griepprik en ik heb dinsdag de Mexicaanse griepprik gekregen.... en Ja, zonder napijn.... want ik kreeg 'm op een plek, waar die het minst pijn doet (in je middel, net boven de bil). Er mankeert dus niks aan, over een maand ofzo krijg ik de 2e en leef rustig voort....
< br>

Ik ben open, eerlijk en oprecht naar mijzelf en naar anderen....!
pi_74882794
nee

edit: BNW is het forum hiervoor.

[ Bericht 30% gewijzigd door Five_Horizons op 20-11-2009 13:06:28 ]
pi_74886398
Een paar jaar geleden werden de mensen op de bible belt nog uitgelachen omdat ze hun kids niet gingen vaccineren. Nu zit de helft van nederland precies hetzelfde te doen.

Vooral punt 6 van TS is om te lachen. Zonder adjuvant dient het vaccin zelf meer virusstof te bevatten met de gevolgen van dien. Adjuvanten maken het vaccin juist veiliger.

De hele OP hangt samen van onjuistheiden, vermoedens en onderbuikgevoelens. De noodzaak van vaccineren is misschien niet primair aanwezig maar voor het eerst sterven wel gezonde mensen aan de griep ipv zwakke oudjes.
pi_74893553
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef Sander het volgende:
Laat Lambiekje eerst maar eens een halfjaar aan bronnen ophoesten (haha hij zei hoesten). Hij blijft altijd ongefundeerd brullen. Er is nooit een bron beschikbaar en als puntje bij paaltje komt verdwijnt hij simpelweg. Een topic later drijft hij weer boven alsof er niks gebeurd is. En dat doet hij elke keer weer.
Laat Lambiekje svp zeggen wat hij wil in mijn topic.

Ik heb wel degelijk veel bronnen van Lambiekje nagetrokken, en ik moet zeggen dat zijn verwijzingen en referenties meestal hoogst interessant zijn, niet altijd gefundeerd maar toch wel eens de moeite waard.

Dat de meute niet de moeite neemt om ook maar een fractie van Lambiekjes verwijzingen te lezen, laat staan te begrijpen, kan ik niet helpen.

Maar ja, laat de meute zich maar vaccineren;

Als er 1 schaap over de dam is volgen er nog meer (schapen).

De leeuwen onder ons kijken geamuseerd toe.
pi_74893864
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef Bankfurt het volgende:
De leeuwen onder ons kijken geamuseerd toe.
Zoals altijd.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74893970
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:04 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam je probleem? Een bron van de fucking Europese Unie niet geloven?! Wat is dan jouw waarheid... Een of ander wazig hobbyviroloogje met een teveel aan THC in het bloed? Die weet het vast wel, omdat ie iets anders zegt. Eleusis onderbouwt zijn uitspraken met bronnen, dat heb ik bij jou nog geen enkele keer gezien. Ik word een beetje gek van dat "boehoe vaccineren is slecht" dat enkel en alleen is gebaseerd op onderbuikgevoelens voor een vaccin dat AL TIENTALLEN JAREN WORDT GEBRUIKT! Werkelijk waar. Ik neem aan dat jij ook werk hebt, neem je de informatie die je daar krijgt ook niet serieus? Alles wat je tijdens je studie hebt geleerd is een leugen? Mensen werken al jaren zo, het gaat goed, men ontwikkelt zich maar het zijn allemaal leugens?

Echt wat kan ik hier boos van worden. Ongefundeerde bullshit enkel en alleen om het trappen.
Sterker nog ik wordt hier ook zeer boos over wat hier in mijn tiopic wordt neergeschreven door jou.

Iedere bron van de Europese Unie over het vaccin is complete nonsens en bulls..t, omdat iedere lidstaat zo'n beetje zijn eigen propaganda machine er voor heeft, die onderling verschrikkelijk in tegenspraak zijn. Wat een zooi bij de EU, voorlichting voor kleine kleuters zou het nog beter doen, dan die EU-reclame, waar de honden nog geen brood van lusten.

Ik heb ook gestudeerd, maar men dient tijdens een studie ook te denken, niet alleen blokken, vooral zelfstandig denken en redeneren. Helaas wordt dat niet bevorderd en vergeet men dit gewoon.

BTW: Eleusis onderbouwt niks, ik heb al zijn argumenten compleet onderuit gehaald, zodat hij niet eens meer met mij de discussie durft aan te gaan.
pi_74894196
Wat als het mgriep virus volgend jaar terug komt, gaan we dan maar voor het gemak een jaarlijkse griepprik invoeren voor de nieuwe risico-groepen? Naast de bestaande prik voor de ouderen onder ons?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74894368
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef mediaconsument het volgende:
Wat als het mgriep virus volgend jaar terug komt, gaan we dan maar voor het gemak een jaarlijkse griepprik invoeren voor de nieuwe risico-groepen? Naast de bestaande prik voor de ouderen onder ons?
Het Mexicaanse varkensvirus is dan gemuteerd tot een Argentijns ezelvirus.

De nieuwe risicogroep vormt dan die groep ezels die zich dan weer laat vaccineren;
zo hou je die risico-groepen makkelijker uit elkaar.

pi_74894516
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef mediaconsument het volgende:
Risicogroepen krijgen al jaarlijks een oproep voor de griepprik.
pi_74894647
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Risicogroepen krijgen al jaarlijks een oproep voor de griepprik.
Er zijn volgens mij voor de mgriep namelijk meer risicogroepen dan voor de normale griep.
pi_74894678
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het Mexicaanse varkensvirus is dan gemuteerd tot een Argentijns ezelvirus.

De nieuwe risicogroep vormt dan die groep ezels die zich dan weer laat vaccineren;
zo hou je die risico-groepen makkelijker uit elkaar.

Je gaat er al haast naar uitkijken! Die jaarlijkse prik.
pi_74894777
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je gaat er al haast naar uitkijken! Die jaarlijkse prik.
Ja, ieder jaar schaapjes tellen en naar de ezels kijken.
pi_74894931
Dit is trouwens goed om je punt te omschrijven.
quote:
According to Ukraine's Health Ministry (UKR), 1,031,597 people in Ukraine have fallen ill with “flu, acute respiratory illness and their complications (pneumonia, etc.)” between Oct. 29 and Nov. 9 - and 174 of them have died.
http://www.moz.gov.ua/ua/main/press/?docID=14040

Dat zijn serieuze cijfers! Vraag me ook af hoe ze dat daar zo gecontroleerd hebben.

Goed verhaal overigens.

http://globalvoicesonline(...)s-and-some-lingerie/
pi_74895164
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]

Dat zijn serieuze cijfers! Vraag me ook af hoe ze dat daar zo gecontroleerd hebben.

Goed verhaal overigens.

http://globalvoicesonline(...)s-and-some-lingerie/
Tja, goed verhaal.
Oekraine, nog geen EU-lid, dus misschien is dan het Mexicaanse virus daar extra agressief ?

Ik ben al blij dat in de Oekraine ook mensen wonen die zelfstandig kunnen denken.
Schapen en ezels hebben we al meer dan genoeg.
pi_74895258
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, goed verhaal.
Oekraine, nog geen EU-lid, dus misschien is dan het Mexicaanse virus daar extra agressief ?

Ik ben al blij dat in de Oekraine ook mensen wonen die zelfstandig kunnen denken.
Die stam indianen van een tijdje terug was ook geen lid van de EU, daarom was het virus daar ook erg dodelijk.
pi_74895392
quote:
Er bestaan veel andere natuurlijke middelen om ons immuunsysteem te versterken en infecties en complicaties van de griep te voorkomen of te beperken. Van veel substanties is de doeltreffendheid wetenschappelijk aangetoond. Daartoe behoren vitamines C, D en E, sommige aminozuren, mineralen, polyfenolen en sommige essentiële oliën… De overheid verzuimt haar plicht om de bevolking volledig te informeren door hierover te zwijgen.
Dit vind ik overigens erg sneu van de regering. Het is ook erg moeilijk om hier wat degelijke kennis over te kunnen opdoen.

Vaag ook trouwens dat squaleen in de VS verboden is, en dat we het hier vrolijk inspuiten in hoge dosissen.
pi_74895457
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef mediaconsument het volgende:
Vaag ook trouwens dat squaleen in de VS verboden is, en dat we het hier vrolijk inspuiten in hoge dosissen.
Squaleen is in de VS niet verboden, het is nog niet goedgekeurd. Er is een verschil.
pi_74895787
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, goed verhaal.

Hou eens op met iedereen die een prik haalt/voor vaccinatie is een schaap of een ezel te noemen joh.

Vooral als je met dit soort redenaties komt:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Sterker nog ik wordt hier ook zeer boos over wat hier in mijn tiopic wordt neergeschreven door jou.

Iedere bron van de Europese Unie over het vaccin is complete nonsens en bulls..t,
Hoezo, wat heb je voor bewijs hiervoor? Heb je soms een eigen onderzoek gedaan of kun je me verifieerbaar bewijs tonen? Of is dit gewoon een gut feeling?
quote:
omdat iedere lidstaat zo'n beetje zijn eigen propaganda machine er voor heeft, die onderling verschrikkelijk in tegenspraak zijn. Wat een zooi bij de EU, voorlichting voor kleine kleuters zou het nog beter doen, dan die EU-reclame, waar de honden nog geen brood van lusten.
Propaganda machine, een oproep voor een vaccinatie aan risicogroepen die gewoon genegeerd kan worden. Die hele hype die er omheen is ontstaan is niet door de overheid gemaakt, maar door journalisten die lekker kijkcijfers willen scoren. Het was diezelfde overheid die toen eenmaal bekend was dat het toch minder ernstig was dan gedacht, dat bericht ook snel genoeg naar buiten bracht. Dat er toen al vaccins besteld waren is gewoon een geval van "plan for the worst , hope for the best" iets wat iedere overheid die maar beperkte data tot zijn beschikking heeft zou moeten doen. Want als het worst case-scenario wél was uitgekomen had iedereen om het hoofd van de minister gevraagd als we geen vaccins hadden.

Je mag trouwens best de bullshit aanwijzen bij de emea over de vaccins. Ik wens je er veel succes mee. Zorg er wel voor dat je het een beetje onderbouwd met relevante verifieerbare bronnen. Tot die tijd dat je het bewezen hebt praten we weer verder
quote:

Ik heb ook gestudeerd, maar men dient tijdens een studie ook te denken, niet alleen blokken, vooral zelfstandig denken en redeneren. Helaas wordt dat niet bevorderd en vergeet men dit gewoon.
Dan zou je ook geleerd moeten zijn wat een gedegen bronnenonderzoek is en wat de betrouwbaarheid van data is. Wat impactfactors zijn. En wat voor soort studies de grootste bewijskracht hebben.
pi_74895816
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]

Statistiek, gok ik. Neem 't aantal mensen dat communiceert met een dokter (ziekenhuis, huisarts...) ivm griep-achtige klachten en vermenigvuldig het met een vermoed getal gebaseerd op hoeveel mensen er waarschijnlijk _niet_ bellen/langskomen/whatever en voila. Ik betwijfel iig dat ze de deuren langs zijn gegaan.
quote:
Indeed, duidelijk verhaal dat m.i. goed de bronnen uit die regio samenvat(te). (En creatief met lingerie omgaan to boot -- altijd goed. )
pi_74895894
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Statistiek, gok ik. Neem 't aantal mensen dat communiceert met een dokter (ziekenhuis, huisarts...) ivm griep-achtige klachten en vermenigvuldig het met een vermoed getal gebaseerd op hoeveel mensen er waarschijnlijk _niet_ bellen/langskomen/whatever en voila. Ik betwijfel iig dat ze de deuren langs zijn gegaan.
[..]

Indeed, duidelijk verhaal dat m.i. goed de bronnen uit die regio samenvat(te). (En creatief met lingerie omgaan to boot -- altijd goed. )

pi_74903930
Een van de grote redenen om in te enten toen de griep uitbrak was de potentie tot gevaarlijke mutaties in het virus die tot massale 'Zwarte Dood' achtige taferelen met moratoria vol met geinfecteerde lijken zou gaan leiden.

Er is op dit moment al sprake van een pandemie van het virus, de kans op een mutatie naar een aggressieve variant die zich evenwel pandemisch gaat verspreiden is derhalve (zeer) klein aangezien een significant deel van de wereldbevolking al immuun voor het virus is geworden door het oplopen van de milde (huidige) variant.

Geen reden om het niet te doen, maar wel een reden om het wel te doen die niet meer opgaat.
  zaterdag 21 november 2009 @ 02:11:50 #215
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_74904805
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Arie85 het volgende:
Er is op dit moment al sprake van een pandemie van het virus, de kans op een mutatie naar een aggressieve variant die zich evenwel pandemisch gaat verspreiden is derhalve (zeer) klein aangezien een significant deel van de wereldbevolking al immuun voor het virus is geworden door het oplopen van de milde (huidige) variant.
Dat lijkt me nog een beetje voorbarig...het aantal mensen wat de mexicaanse griep nog niet heeft gehad is vele malen groter dan het aantal mensen wat het wel heeft gehad (en er dus immuun voor is). Afgaande op de officiele berichtgevingen van de laatste 24 uur heb ik niet het idee dat het worst-case-scenario van een veel dodelijkere en resistente variant met dezelfde besmetterlijkheid nu toch wel redelijk dichtbij aan het komen is:

Mutation of pandemic influenza A(H1N1) in Norway

Drug-resistant strain of swine flu appearing, worries H1N1 virus mutating

Swine flu: Now drug-resistant strain spreads from one patient to another

[ Bericht 0% gewijzigd door Dhalsim op 21-11-2009 22:10:40 ]
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_74908051
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef switchboy het volgende:

[..]

Hou eens op met iedereen die een prik haalt/voor vaccinatie is een schaap of een ezel te noemen joh.

Dat beweer ik helemaal niet voor iedereen die dat doet.

Je bent de volgende categorieen vergeten: uilskuikens, proefkonijnen en kippen zonder kop.
quote:
Vooral als je met dit soort redenaties komt:
[..]

Hoezo, wat heb je voor bewijs hiervoor? Heb je soms een eigen onderzoek gedaan of kun je me verifieerbaar bewijs tonen? Of is dit gewoon een gut feeling?
[..]
27 lidstaten die elk met een eigen beleid en verschillend commentaar en aanpak komen op de Mexicaanse griep , dat zegt voor mij meer dan genoeg.

Het Mexicaanse griepvirus muteert bij elke EU-landsgrens, ja hallo ! welterusten halfgare Harrie.
quote:
Propaganda machine, een oproep voor een vaccinatie aan risicogroepen die gewoon genegeerd kan worden. Die hele hype die er omheen is ontstaan is niet door de overheid gemaakt, maar door journalisten die lekker kijkcijfers willen scoren. Het was diezelfde overheid die toen eenmaal bekend was dat het toch minder ernstig was dan gedacht, dat bericht ook snel genoeg naar buiten bracht. Dat er toen al vaccins besteld waren is gewoon een geval van "plan for the worst , hope for the best" iets wat iedere overheid die maar beperkte data tot zijn beschikking heeft zou moeten doen. Want als het worst case-scenario wél was uitgekomen had iedereen om het hoofd van de minister gevraagd als we geen vaccins hadden.
Dit hele fokforum staat notabene vol met zijreclame van de voorlichting van de Ministeries = Overheid.
quote:
Je mag trouwens best de bullshit aanwijzen bij de emea over de vaccins. Ik wens je er veel succes mee. Zorg er wel voor dat je het een beetje onderbouwd met relevante verifieerbare bronnen. Tot die tijd dat je het bewezen hebt praten we weer verder
[..]
De enige bronnen die ik aanhaalde was al die voorlichting van overheid van alle 27 EU-landen. (inclusief dat suffe gekke gele kinderachtige foldertje dat ik in mijn brievenbus kreeg)
quote:
Dan zou je ook geleerd moeten zijn wat een gedegen bronnenonderzoek is en wat de betrouwbaarheid van data is. Wat impactfactors zijn. En wat voor soort studies de grootste bewijskracht hebben.
Hahaha. gelukkig weet ik precies wat de impactfactors zijn.

Daarvoor hoef je echt niet 6 jaar te studeren op een zolderkamertje van 3 bij 4 meter.
pi_74908594
Oké, dus iedere regering trekt op basis van de nu beschikbare gegevens een eigen lijn van wat volgens hun het beste is in deze situatie. Daar zijn het soevereine landen voor. Het zou pas vreemd zijn als alle landen hetzelfde zouden doen. Ieder mens gaat anders met problemen om.

Nou wauw een beetje reclame, de overheid voert ook campagne tegen roken, zonder gordel rijden en obesitas. Lekker boeiend.

Je had commentaar op de EMEA. Want dat gebruike ik als bron, niet het voorlichtings materiaal.
pi_74909470
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef switchboy het volgende:...
Je had commentaar op de EMEA. Want dat gebruike ik als bron, niet het voorlichtings materiaal.
Niet expliciet commentaar op EMEA; maar idd, dit instituut zal mij nooit overtuigen en ik zal hen ook nooit al te serieus nemen.

Ik vertrouw liever op onafhankelijke onderzoeken, heldere analyses, onafhankelijke meningen en op mijn eigen intuitie en gevoel , i.p.v. me aan te sluiten bij meelopers en baantjesjagers in Brussel.

Zo houden we grip op het vaccin.
pi_74916980
quote:
QFT
pi_74917188
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet expliciet commentaar op EMEA; maar idd, dit instituut zal mij nooit overtuigen en ik zal hen ook nooit al te serieus nemen.

Ik vertrouw liever op onafhankelijke onderzoeken, heldere analyses, onafhankelijke meningen en op mijn eigen intuitie en gevoel , i.p.v. me aan te sluiten bij meelopers en baantjesjagers in Brussel.

Ah, een complot-trol.

Vertaling: Ik ben overal bang voor en ik zoek websites met de meest absurde meningen bij elkaar en ik noem dat 'onafhankelijk onderzoek'.

De twin towers zijn helemaal niet door vliegtuigen geraakt, wist je dat al?
pi_74917358
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ah, een complot-trol.

Vertaling: Ik ben overal bang voor en ik zoek websites met de meest absurde meningen bij elkaar en ik noem dat 'onafhankelijk onderzoek'.

Ben jij dan een anti-complot trol? Hokjesdenken is.

Wie ben jij daarbij om dit te kunnen concluderen? Weet jij alles?
pi_74921831
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ah, een complot-trol.

weer zo'n simpele ziel die iedereen die met hem oneens is een trol noemt.

Ik zie het verband trouwens niet tussen die vliegtuigen en de Mexicaanse griep.

Ga nou maar gauw dat vaccin halen, dan ben jij tenminste weer rustig voor de komende maanden.
pi_74976320
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ben jij dan een anti-complot trol? Hokjesdenken is.

Wie ben jij daarbij om dit te kunnen concluderen? Weet jij alles?
*anti-complot trol meldt
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, ieder jaar schaapjes tellen en naar de ezels kijken.
*Hokjesdenker NSB't
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_74991975
quote:

[..]

Ik hoop grondig dat jij niet ingeent bent tegen pokken en dat je als eerste dit fijne virus mag ontvangen mocht het weer opduiken

Ik heb zelden grotere onzin gezien dan jij hier steeds loopt te verkondigen.
pi_74992293
quote:

[..]

Dat hoeft ook niet. ik neem jou ook niet al te serieus
quote:

Geef ze dan eens. Geef eens die onafhankelijke onderzoeken (een vage website met een vage PDF is GEEN onafhankelijk onderzoek, een link naar een website is ook geen onafhankelijk onderzoek, een mening is ook geen onafhankelijk onderzoek) Een onafhankelijk onderzoek is ten aller tijden verifieerbaar.

Geef dan eens die heldere analyses. Ik hoop dat je begrijpt wat analyses zijn maar dat betwijfel ik.
pi_74996453
Je vergeet youtube filmpjes
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_74996694
nee

[ Bericht 93% gewijzigd door Five_Horizons op 25-11-2009 19:00:59 ]
pi_74996860
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik hoop grondig dat jij niet ingeent bent tegen pokken en dat je als eerste dit fijne virus mag ontvangen mocht het weer opduiken

Waarom hoop je dit ? Rare manier van kennismaken met jou.

Ach ja, bovendien, ik neem jou evenmin al te serieus.

Trouwens, ik lust dat pokkenvirus van jou rauw en ik eet het met huid en haar op .

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 25-11-2009 19:21:14 ]
pi_74997058
Oh en dat verwensen van ziektes (hoe serieus bedoeld dan ook) mogen we ook achterwege laten.
pi_74997140
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. ik neem jou ook niet al te serieus
[..]

Geef ze dan eens. Geef eens die onafhankelijke onderzoeken (een vage website met een vage PDF is GEEN onafhankelijk onderzoek, een link naar een website is ook geen onafhankelijk onderzoek, een mening is ook geen onafhankelijk onderzoek) Een onafhankelijk onderzoek is ten aller tijden verifieerbaar.

Geef dan eens die heldere analyses. Ik hoop dat je begrijpt wat analyses zijn maar dat betwijfel ik.
Ach, dit is fok, hier mag je gewoon onzin blaten over vaccinaties en ermee weg komen
pi_74997609
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, dit is fok, hier mag je gewoon onzin blaten over vaccinaties en ermee weg komen
Fijn, dat je je eigen bovenstaande statement zoveel eer aan doet.

Mijn complimenten voor je retoriek.
pi_74997856
jongens wat een niveau weer

Zullen we terugkeren naar the matter at hand en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?

Bankfurt, kom eens met je onafhankelijke onderzoeken.
pi_74997948
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef switchboy het volgende:
jongens wat een niveau weer

Zullen we terugkeren naar the matter at hand en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?

Bankfurt, kom eens met je onafhankelijke onderzoeken.
Dat dus. En niet met een of andere vage kut website aankomen nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')