abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74894368
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef mediaconsument het volgende:
Wat als het mgriep virus volgend jaar terug komt, gaan we dan maar voor het gemak een jaarlijkse griepprik invoeren voor de nieuwe risico-groepen? Naast de bestaande prik voor de ouderen onder ons?
Het Mexicaanse varkensvirus is dan gemuteerd tot een Argentijns ezelvirus.

De nieuwe risicogroep vormt dan die groep ezels die zich dan weer laat vaccineren;
zo hou je die risico-groepen makkelijker uit elkaar.

pi_74894516
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef mediaconsument het volgende:
Wat als het mgriep virus volgend jaar terug komt, gaan we dan maar voor het gemak een jaarlijkse griepprik invoeren voor de nieuwe risico-groepen? Naast de bestaande prik voor de ouderen onder ons?
Risicogroepen krijgen al jaarlijks een oproep voor de griepprik.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74894647
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Risicogroepen krijgen al jaarlijks een oproep voor de griepprik.
Er zijn volgens mij voor de mgriep namelijk meer risicogroepen dan voor de normale griep.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74894678
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het Mexicaanse varkensvirus is dan gemuteerd tot een Argentijns ezelvirus.

De nieuwe risicogroep vormt dan die groep ezels die zich dan weer laat vaccineren;
zo hou je die risico-groepen makkelijker uit elkaar.

Je gaat er al haast naar uitkijken! Die jaarlijkse prik.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74894777
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je gaat er al haast naar uitkijken! Die jaarlijkse prik.
Ja, ieder jaar schaapjes tellen en naar de ezels kijken.
pi_74894931
Dit is trouwens goed om je punt te omschrijven.
quote:
According to Ukraine's Health Ministry (UKR), 1,031,597 people in Ukraine have fallen ill with “flu, acute respiratory illness and their complications (pneumonia, etc.)” between Oct. 29 and Nov. 9 - and 174 of them have died.
http://www.moz.gov.ua/ua/main/press/?docID=14040

Dat zijn serieuze cijfers! Vraag me ook af hoe ze dat daar zo gecontroleerd hebben.

Goed verhaal overigens.

http://globalvoicesonline(...)s-and-some-lingerie/
pi_74895164
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]

Dat zijn serieuze cijfers! Vraag me ook af hoe ze dat daar zo gecontroleerd hebben.

Goed verhaal overigens.

http://globalvoicesonline(...)s-and-some-lingerie/
Tja, goed verhaal.
Oekraine, nog geen EU-lid, dus misschien is dan het Mexicaanse virus daar extra agressief ?

Ik ben al blij dat in de Oekraine ook mensen wonen die zelfstandig kunnen denken.
Schapen en ezels hebben we al meer dan genoeg.
pi_74895258
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, goed verhaal.
Oekraine, nog geen EU-lid, dus misschien is dan het Mexicaanse virus daar extra agressief ?

Ik ben al blij dat in de Oekraine ook mensen wonen die zelfstandig kunnen denken.
Die stam indianen van een tijdje terug was ook geen lid van de EU, daarom was het virus daar ook erg dodelijk.
pi_74895392
quote:
Er bestaan veel andere natuurlijke middelen om ons immuunsysteem te versterken en infecties en complicaties van de griep te voorkomen of te beperken. Van veel substanties is de doeltreffendheid wetenschappelijk aangetoond. Daartoe behoren vitamines C, D en E, sommige aminozuren, mineralen, polyfenolen en sommige essentiële oliën… De overheid verzuimt haar plicht om de bevolking volledig te informeren door hierover te zwijgen.
Dit vind ik overigens erg sneu van de regering. Het is ook erg moeilijk om hier wat degelijke kennis over te kunnen opdoen.

Vaag ook trouwens dat squaleen in de VS verboden is, en dat we het hier vrolijk inspuiten in hoge dosissen.
pi_74895457
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef mediaconsument het volgende:
Vaag ook trouwens dat squaleen in de VS verboden is, en dat we het hier vrolijk inspuiten in hoge dosissen.
Squaleen is in de VS niet verboden, het is nog niet goedgekeurd. Er is een verschil.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74895787
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, goed verhaal.

Hou eens op met iedereen die een prik haalt/voor vaccinatie is een schaap of een ezel te noemen joh.

Vooral als je met dit soort redenaties komt:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Sterker nog ik wordt hier ook zeer boos over wat hier in mijn tiopic wordt neergeschreven door jou.

Iedere bron van de Europese Unie over het vaccin is complete nonsens en bulls..t,
Hoezo, wat heb je voor bewijs hiervoor? Heb je soms een eigen onderzoek gedaan of kun je me verifieerbaar bewijs tonen? Of is dit gewoon een gut feeling?
quote:
omdat iedere lidstaat zo'n beetje zijn eigen propaganda machine er voor heeft, die onderling verschrikkelijk in tegenspraak zijn. Wat een zooi bij de EU, voorlichting voor kleine kleuters zou het nog beter doen, dan die EU-reclame, waar de honden nog geen brood van lusten.
Propaganda machine, een oproep voor een vaccinatie aan risicogroepen die gewoon genegeerd kan worden. Die hele hype die er omheen is ontstaan is niet door de overheid gemaakt, maar door journalisten die lekker kijkcijfers willen scoren. Het was diezelfde overheid die toen eenmaal bekend was dat het toch minder ernstig was dan gedacht, dat bericht ook snel genoeg naar buiten bracht. Dat er toen al vaccins besteld waren is gewoon een geval van "plan for the worst , hope for the best" iets wat iedere overheid die maar beperkte data tot zijn beschikking heeft zou moeten doen. Want als het worst case-scenario wél was uitgekomen had iedereen om het hoofd van de minister gevraagd als we geen vaccins hadden.

Je mag trouwens best de bullshit aanwijzen bij de emea over de vaccins. Ik wens je er veel succes mee. Zorg er wel voor dat je het een beetje onderbouwd met relevante verifieerbare bronnen. Tot die tijd dat je het bewezen hebt praten we weer verder
quote:

Ik heb ook gestudeerd, maar men dient tijdens een studie ook te denken, niet alleen blokken, vooral zelfstandig denken en redeneren. Helaas wordt dat niet bevorderd en vergeet men dit gewoon.
Dan zou je ook geleerd moeten zijn wat een gedegen bronnenonderzoek is en wat de betrouwbaarheid van data is. Wat impactfactors zijn. En wat voor soort studies de grootste bewijskracht hebben.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_74895816
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]

Statistiek, gok ik. Neem 't aantal mensen dat communiceert met een dokter (ziekenhuis, huisarts...) ivm griep-achtige klachten en vermenigvuldig het met een vermoed getal gebaseerd op hoeveel mensen er waarschijnlijk _niet_ bellen/langskomen/whatever en voila. Ik betwijfel iig dat ze de deuren langs zijn gegaan.
quote:
Indeed, duidelijk verhaal dat m.i. goed de bronnen uit die regio samenvat(te). (En creatief met lingerie omgaan to boot -- altijd goed. )
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_74895894
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Statistiek, gok ik. Neem 't aantal mensen dat communiceert met een dokter (ziekenhuis, huisarts...) ivm griep-achtige klachten en vermenigvuldig het met een vermoed getal gebaseerd op hoeveel mensen er waarschijnlijk _niet_ bellen/langskomen/whatever en voila. Ik betwijfel iig dat ze de deuren langs zijn gegaan.
[..]

Indeed, duidelijk verhaal dat m.i. goed de bronnen uit die regio samenvat(te). (En creatief met lingerie omgaan to boot -- altijd goed. )

pi_74903930
Een van de grote redenen om in te enten toen de griep uitbrak was de potentie tot gevaarlijke mutaties in het virus die tot massale 'Zwarte Dood' achtige taferelen met moratoria vol met geinfecteerde lijken zou gaan leiden.

Er is op dit moment al sprake van een pandemie van het virus, de kans op een mutatie naar een aggressieve variant die zich evenwel pandemisch gaat verspreiden is derhalve (zeer) klein aangezien een significant deel van de wereldbevolking al immuun voor het virus is geworden door het oplopen van de milde (huidige) variant.

Geen reden om het niet te doen, maar wel een reden om het wel te doen die niet meer opgaat.
  zaterdag 21 november 2009 @ 02:11:50 #215
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_74904805
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Arie85 het volgende:
Er is op dit moment al sprake van een pandemie van het virus, de kans op een mutatie naar een aggressieve variant die zich evenwel pandemisch gaat verspreiden is derhalve (zeer) klein aangezien een significant deel van de wereldbevolking al immuun voor het virus is geworden door het oplopen van de milde (huidige) variant.
Dat lijkt me nog een beetje voorbarig...het aantal mensen wat de mexicaanse griep nog niet heeft gehad is vele malen groter dan het aantal mensen wat het wel heeft gehad (en er dus immuun voor is). Afgaande op de officiele berichtgevingen van de laatste 24 uur heb ik niet het idee dat het worst-case-scenario van een veel dodelijkere en resistente variant met dezelfde besmetterlijkheid nu toch wel redelijk dichtbij aan het komen is:

Mutation of pandemic influenza A(H1N1) in Norway

Drug-resistant strain of swine flu appearing, worries H1N1 virus mutating

Swine flu: Now drug-resistant strain spreads from one patient to another

[ Bericht 0% gewijzigd door Dhalsim op 21-11-2009 22:10:40 ]
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_74908051
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef switchboy het volgende:

[..]

Hou eens op met iedereen die een prik haalt/voor vaccinatie is een schaap of een ezel te noemen joh.

Dat beweer ik helemaal niet voor iedereen die dat doet.

Je bent de volgende categorieen vergeten: uilskuikens, proefkonijnen en kippen zonder kop.
quote:
Vooral als je met dit soort redenaties komt:
[..]

Hoezo, wat heb je voor bewijs hiervoor? Heb je soms een eigen onderzoek gedaan of kun je me verifieerbaar bewijs tonen? Of is dit gewoon een gut feeling?
[..]
27 lidstaten die elk met een eigen beleid en verschillend commentaar en aanpak komen op de Mexicaanse griep , dat zegt voor mij meer dan genoeg.

Het Mexicaanse griepvirus muteert bij elke EU-landsgrens, ja hallo ! welterusten halfgare Harrie.
quote:
Propaganda machine, een oproep voor een vaccinatie aan risicogroepen die gewoon genegeerd kan worden. Die hele hype die er omheen is ontstaan is niet door de overheid gemaakt, maar door journalisten die lekker kijkcijfers willen scoren. Het was diezelfde overheid die toen eenmaal bekend was dat het toch minder ernstig was dan gedacht, dat bericht ook snel genoeg naar buiten bracht. Dat er toen al vaccins besteld waren is gewoon een geval van "plan for the worst , hope for the best" iets wat iedere overheid die maar beperkte data tot zijn beschikking heeft zou moeten doen. Want als het worst case-scenario wél was uitgekomen had iedereen om het hoofd van de minister gevraagd als we geen vaccins hadden.
Dit hele fokforum staat notabene vol met zijreclame van de voorlichting van de Ministeries = Overheid.
quote:
Je mag trouwens best de bullshit aanwijzen bij de emea over de vaccins. Ik wens je er veel succes mee. Zorg er wel voor dat je het een beetje onderbouwd met relevante verifieerbare bronnen. Tot die tijd dat je het bewezen hebt praten we weer verder
[..]
De enige bronnen die ik aanhaalde was al die voorlichting van overheid van alle 27 EU-landen. (inclusief dat suffe gekke gele kinderachtige foldertje dat ik in mijn brievenbus kreeg)
quote:
Dan zou je ook geleerd moeten zijn wat een gedegen bronnenonderzoek is en wat de betrouwbaarheid van data is. Wat impactfactors zijn. En wat voor soort studies de grootste bewijskracht hebben.
Hahaha. gelukkig weet ik precies wat de impactfactors zijn.

Daarvoor hoef je echt niet 6 jaar te studeren op een zolderkamertje van 3 bij 4 meter.
pi_74908594
Oké, dus iedere regering trekt op basis van de nu beschikbare gegevens een eigen lijn van wat volgens hun het beste is in deze situatie. Daar zijn het soevereine landen voor. Het zou pas vreemd zijn als alle landen hetzelfde zouden doen. Ieder mens gaat anders met problemen om.

Nou wauw een beetje reclame, de overheid voert ook campagne tegen roken, zonder gordel rijden en obesitas. Lekker boeiend.

Je had commentaar op de EMEA. Want dat gebruike ik als bron, niet het voorlichtings materiaal.
pi_74909470
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef switchboy het volgende:...
Je had commentaar op de EMEA. Want dat gebruike ik als bron, niet het voorlichtings materiaal.
Niet expliciet commentaar op EMEA; maar idd, dit instituut zal mij nooit overtuigen en ik zal hen ook nooit al te serieus nemen.

Ik vertrouw liever op onafhankelijke onderzoeken, heldere analyses, onafhankelijke meningen en op mijn eigen intuitie en gevoel , i.p.v. me aan te sluiten bij meelopers en baantjesjagers in Brussel.

Zo houden we grip op het vaccin.
pi_74916980
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
Iemand wordt gruwelijk rijk met deze griep. Over 2 jaar wordt ergens een nieuwe griep gedumpt en dan is daar ook weer een vaccin voor.
QFT
pi_74917188
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet expliciet commentaar op EMEA; maar idd, dit instituut zal mij nooit overtuigen en ik zal hen ook nooit al te serieus nemen.

Ik vertrouw liever op onafhankelijke onderzoeken, heldere analyses, onafhankelijke meningen en op mijn eigen intuitie en gevoel , i.p.v. me aan te sluiten bij meelopers en baantjesjagers in Brussel.

Ah, een complot-trol.

Vertaling: Ik ben overal bang voor en ik zoek websites met de meest absurde meningen bij elkaar en ik noem dat 'onafhankelijk onderzoek'.

De twin towers zijn helemaal niet door vliegtuigen geraakt, wist je dat al?
pi_74917358
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ah, een complot-trol.

Vertaling: Ik ben overal bang voor en ik zoek websites met de meest absurde meningen bij elkaar en ik noem dat 'onafhankelijk onderzoek'.

Ben jij dan een anti-complot trol? Hokjesdenken is.

Wie ben jij daarbij om dit te kunnen concluderen? Weet jij alles?
pi_74921831
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ah, een complot-trol.

weer zo'n simpele ziel die iedereen die met hem oneens is een trol noemt.

Ik zie het verband trouwens niet tussen die vliegtuigen en de Mexicaanse griep.

Ga nou maar gauw dat vaccin halen, dan ben jij tenminste weer rustig voor de komende maanden.
pi_74976320
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ben jij dan een anti-complot trol? Hokjesdenken is.

Wie ben jij daarbij om dit te kunnen concluderen? Weet jij alles?
*anti-complot trol meldt
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, ieder jaar schaapjes tellen en naar de ezels kijken.
*Hokjesdenker NSB't
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_74991975
quote:

[..]

Ik hoop grondig dat jij niet ingeent bent tegen pokken en dat je als eerste dit fijne virus mag ontvangen mocht het weer opduiken

Ik heb zelden grotere onzin gezien dan jij hier steeds loopt te verkondigen.
pi_74992293
quote:

[..]

Dat hoeft ook niet. ik neem jou ook niet al te serieus
quote:

Geef ze dan eens. Geef eens die onafhankelijke onderzoeken (een vage website met een vage PDF is GEEN onafhankelijk onderzoek, een link naar een website is ook geen onafhankelijk onderzoek, een mening is ook geen onafhankelijk onderzoek) Een onafhankelijk onderzoek is ten aller tijden verifieerbaar.

Geef dan eens die heldere analyses. Ik hoop dat je begrijpt wat analyses zijn maar dat betwijfel ik.
pi_74996453
Je vergeet youtube filmpjes
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_74996694
nee

[ Bericht 93% gewijzigd door Five_Horizons op 25-11-2009 19:00:59 ]
pi_74996860
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik hoop grondig dat jij niet ingeent bent tegen pokken en dat je als eerste dit fijne virus mag ontvangen mocht het weer opduiken

Waarom hoop je dit ? Rare manier van kennismaken met jou.

Ach ja, bovendien, ik neem jou evenmin al te serieus.

Trouwens, ik lust dat pokkenvirus van jou rauw en ik eet het met huid en haar op .

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 25-11-2009 19:21:14 ]
pi_74997058
Oh en dat verwensen van ziektes (hoe serieus bedoeld dan ook) mogen we ook achterwege laten.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_74997140
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. ik neem jou ook niet al te serieus
[..]

Geef ze dan eens. Geef eens die onafhankelijke onderzoeken (een vage website met een vage PDF is GEEN onafhankelijk onderzoek, een link naar een website is ook geen onafhankelijk onderzoek, een mening is ook geen onafhankelijk onderzoek) Een onafhankelijk onderzoek is ten aller tijden verifieerbaar.

Geef dan eens die heldere analyses. Ik hoop dat je begrijpt wat analyses zijn maar dat betwijfel ik.
Ach, dit is fok, hier mag je gewoon onzin blaten over vaccinaties en ermee weg komen
pi_74997609
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, dit is fok, hier mag je gewoon onzin blaten over vaccinaties en ermee weg komen
Fijn, dat je je eigen bovenstaande statement zoveel eer aan doet.

Mijn complimenten voor je retoriek.
pi_74997856
jongens wat een niveau weer

Zullen we terugkeren naar the matter at hand en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?

Bankfurt, kom eens met je onafhankelijke onderzoeken.
pi_74997948
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef switchboy het volgende:
jongens wat een niveau weer

Zullen we terugkeren naar the matter at hand en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?

Bankfurt, kom eens met je onafhankelijke onderzoeken.
Dat dus. En niet met een of andere vage kut website aankomen nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')