Waarom hoop je dit ? Rare manier van kennismaken met jou.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik hoop grondig dat jij niet ingeent bent tegen pokken en dat je als eerste dit fijne virus mag ontvangen mocht het weer opduiken![]()
Ach, dit is fok, hier mag je gewoon onzin blaten over vaccinaties en ermee weg komenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. ik neem jou ook niet al te serieus
[..]
Geef ze dan eens. Geef eens die onafhankelijke onderzoeken (een vage website met een vage PDF is GEEN onafhankelijk onderzoek, een link naar een website is ook geen onafhankelijk onderzoek, een mening is ook geen onafhankelijk onderzoek) Een onafhankelijk onderzoek is ten aller tijden verifieerbaar.
Geef dan eens die heldere analyses. Ik hoop dat je begrijpt wat analyses zijn maar dat betwijfel ik.
Fijn, dat je je eigen bovenstaande statement zoveel eer aan doet.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, dit is fok, hier mag je gewoon onzin blaten over vaccinaties en ermee weg komen
Dat dus. En niet met een of andere vage kut website aankomen nuquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef switchboy het volgende:
jongens wat een niveau weer![]()
Zullen we terugkeren naar the matter at hand en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?
Bankfurt, kom eens met je onafhankelijke onderzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |