Het verschil is dat als ik autorij of computer dat ik dan niet iets in mn lichaam hoef te spuiten waarvan niet bekend is wat het over 5 jaar met me doet.quote:Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er wordt ook iemand gruwelijk van de olie die we dagelijks gebruiken, van de computers die we gebruiken, van de homeopathische middelen die we gebruiken etc etc.
Hieruit kun je concluderen dat als er ergens behoefte aan is en jij daarin kan voorzien, je gruwelijk rijk kan worden. Dus doe je best Stefan en word ook rijk!
Er worden virussen gemaakt door mensen. Dat geloof ik ja.quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Re het volgende:
[..]
tering, je lijkt lambiekje wel
en dat voor iemand die zich journalist noemt...
Straaaaaaling Stefan! STRAAAAAALING!quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het verschil is dat als ik autorij of computer dat ik dan niet iets in mn lichaam hoef te spuiten waarvan niet bekend is wat het over 5 jaar met me doet.
Bron?quote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Straaaaaaling Stefan! STRAAAAAALING!
dus?... vet vreten wordt ook gemaakt door mensen, sigaretten worden gemaakt door mensen, olie wordt bewerkt door mensenquote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er worden virussen gemaakt door mensen. Dat geloof ik ja.
Dat zou iig zeker niet een reden zijn om het vaccin niet te nemen, aangezien de griep net zo schadelijk kan zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
Iemand wordt gruwelijk rijk met deze griep. Over 2 jaar wordt ergens een nieuwe griep gedumpt en dan is daar ook weer een vaccin voor.
Fijnstof inademen is geheel risico-loos natuurlijk. En wist je dat er schadelijke straling van die oude beeldbuis monitoren kwam?quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het verschil is dat als ik autorij of computer dat ik dan niet iets in mn lichaam hoef te spuiten waarvan niet bekend is wat het over 5 jaar met me doet.
Dezelfde sites als waar die nonsens over dit vaccin uitgebraakt wordt.quote:
Drink je wel eens light frisdrank?quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Stefan het volgende:
Dat is je argument om het vaccin wel te nemen? Of straling van een pc of fijnstof van een auto?quote:Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Drink je wel eens light frisdrank?
[ afbeelding ]
Ja hoor, het ene broodje aap-verhaal bestrijden met het anderequote:Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Drink je wel eens light frisdrank?
[ afbeelding ]
Gaan we elke vraag met een tegenvraag beantwoorden?quote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef Stefan het volgende:
Dat is je argument om het vaccin wel te nemen?
Hé, het broodje was van SteefChaser!quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef dotKoen het volgende:
Ja hoor, het ene broodje aap-verhaal bestrijden met het andere
Jij komt aan met offtopic argumenten om het vaccin wel te nemen. Lightproducten. Dat is voor mij geen argument, al drink ik 3 liter cola light per dag.quote:Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gaan we elke vraag met een tegenvraag beantwoorden?
Ja. Maar mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Dartanion het volgende:
Stefan, wat ik wilde aantonen is dat allerlei "slechte" dingen binnen krijgt elke dag. Toch lig je niet elke dag doodziek op bed.
Dat is er wel. We vaccineren al 20 jaar mensen met griepvaccins, zelfs met H1N1-stammen. Er is geen reden om aan te nemen dat dit vaccin een ander bijwerkingenpatroon heeft dan de seizoensgriepvaccinatie.quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. Maar mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
Dat is wel een hele makkelijke stelling. Alles wat in dat vaccin zit is uitvoerig getest en wordt al 10tallen jaren in vacins gebruikt.quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. Maar mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
Volgens jouw redenatie moet ook elk pak melk op kweek gezet worden omdat het een ander pak melk is dan die getest is.quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat als er niet niemand wordt of wil worden gevaccineerd ? :quote:Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Arcee het volgende:
Is er eens iets goed geregeld, worden er weer zo veel mogelijk redenen bedacht om vooral maar niet te vaccineren.
Het zou maar eens andersom zijn geweest, dat er niet genoeg vaccins waren en nog te laat ook en dat er duizenden doden vielen.
Ik zie het Tweede Kamer-debat al voor me, Pechtold en Halsema voorop:
"Waarom had de minister niet voor álle Nederlanders een vaccin?"
"Waarom is niet direct een grote hoeveelheid vaccins besteld?"
"Ook al was het vaccin nog niet helemaal getest, waarom is niet toch al begonnen met vaccineren?"
"Dit had duizenden levens kunnen redden!"
Dat zijn van die historische uitspraken...quote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef dotKoen het volgende:
Dat is er wel. We vaccineren al 20 jaar mensen met griepvaccins, zelfs met H1N1-stammen. Er is geen reden om aan te nemen dat dit vaccin een ander bijwerkingenpatroon heeft dan de seizoensgriepvaccinatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |