nou vanuit overheidswege zie ik niemand iets opdringen hoor, zijn daar voorbeelden van?quote:Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat de ene bron betrouwbaarder is dan de ander. Maar ik heb al weken het idee dat mensen die geloven in het vaccin steeds maar de tegenpartij een vaccin wil opdringen. Dat zie ik meer dan de nonbelievers die de mensen die een vaccin willen er vanaf proberen te praten.
Iedereen moet zelf weten of ie het inspuit. Zolang ik maar niet gedwongen wordt.
Dat is idd een goeie vergelijking, want vliegen is veiliger dan autorijden.quote:Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Stefan het volgende:
Het gaat er niet om of mensen die het vaccin weigeren andere chemische voedsel of sjampoo gebruiken. Het gaat erom dat ze geen vertrouwen hebben in dit vaccin. Mensen die niet durven te vliegen durven wel van andere vervoersmiddelen gebruik te maken. Jij stelt: mensen durven niet te vliegen dus blijven thuis.
Wat ik me afvraag is of die mensen cola light zouden drinken als ze over aspartaam zouden lezen.quote:Nee, mensen die geen vaccin willen doen wel andere dingen zoals cola drinken en autorijden. En misschien eten ze gezonder of nemen wat extra vitamine. Ze willen alleen geen vaccin.
Dat is het mooie van FLU. Iedereen mag zn zegje doen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat je het meer op irrationeliteit moet gooien... iemand die zich al jaren lang laat vaccineren en ook zijn/haar kinderen zonder dat daar ooir enig nadeel aan zat zit nu ineens volledig in paniek van de hoogste bomen te schreeuwen dat de overheid ons dood wil hebben... tsja...
Er bestaat nog altijd het recht op onaantastbaarheid van het menselijk lichaam. Dat bemoeilijkt het daadwerkelijk opdringen van het vaccin.quote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
nou vanuit overheidswege zie ik niemand iets opdringen hoor, zijn daar voorbeelden van?
En autorijden is veiliger dan thuisblijven.quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie vergelijking, want vliegen is veiliger dan autorijden.![]()
dan weer mijn vraag, waar zie jij de overheid de mensen iets opdringen...quote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Er bestaat nog altijd het recht op onaantastbaarheid van het menselijk lichaam. Dat bemoeilijkt het daadwerkelijk opdringen van het vaccin.
Echter kan het door uitingen in de media wel lijken dat het opgedrongen wordt.
Wacht maar tot binnenkort op een rode knop gedrukt wordt en bij iedereen die is gevaccineerd de chip in werking wordt gesteld.quote:Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef theNailz het volgende:
Ik heb hem lekker al, en heb nergens last van
Ook officiële gegevens worden door bepaalde mensen al snel in twijfel getrokken. Een Lambiekje zal nooit vertrouwen op deze gegevens en heeft weer zijn eigen bronnen om zijn standpunt te verduidelijken.quote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat dat IK me er niet lekker bij voel. Mijn eigen argumenten zijn dat er dus amper offiiciele gegevens zijn te vinden, maar juist veel voors en tegens.
De overheid dwingt zelf niet, maar ze doen een DRINGENDE oproep op mensen in de zorg. De zorg doet een dringende oproep. De patienten doen een dringende oproep. Als zelf iemand als Yvonne die niet op haar mond is gevallen zich door druk en onder protest laat vaccineren dan wordt het opgedrongen en het komt via via van Klink. natuurlijk zegt hij niet: je moet. Hij speelt het heel handig via de patienten.quote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
nou vanuit overheidswege zie ik niemand iets opdringen hoor, zijn daar voorbeelden van?
er zijn genoeg officiele gegevens beschikbaarquote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is het mooie van FLU. Iedereen mag zn zegje doen.
IRL zeg ik amper wat. Mn ouders twijfelen, ik heb gezegd: lees je goed in en laat je adviseren. Mn nichtjes van 3 worden ook ingeënt. Daar zeg ik al helemaal niets over, stel dat ik ze zover krijg dat ze t niet doen en er gebeurt wel wat. Mirjam werkt ook in de zorg en slikt ook de nodige medicijnen. Ook zij zal haar eigen keus moeten maken.
Waar het mij om gaat dat IK me er niet lekker bij voel. Mijn eigen argumenten zijn dat er dus amper offiiciele gegevens zijn te vinden, maar juist veel voors en tegens.
dus hij is persoonlijk verantwoordelijk dat patienten zeggen dat men verplicht moet inenten.... Oh OKquote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
De overheid dwingt zelf niet, maar ze doen een DRINGENDE oproep op mensen in de zorg. De zorg doet een dringende oproep. De patienten doen een dringende oproep. Als zelf iemand als Yvonne die niet op haar mond is gevallen zich door druk en onder protest laat vaccineren dan wordt het opgedrongen en het komt via via van Klink. natuurlijk zegt hij niet: je moet. Hij speelt het heel handig via de patienten.
Nergens in de letterlijke zin van het woord natuurlijk. De overheid is er echter wel bij gebaat als zoveel mogelijk mensen het vaccin tot zich nemen als ze besluiten om iedereen te vaccineren.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef Re het volgende:
[..]
dan weer mijn vraag, waar zie jij de overheid de mensen iets opdringen...
Niet iedereen weet die even gemakkelijk te vinden en kan die interpreteren.quote:Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn genoeg officiele gegevens beschikbaar
welke baat? naar mijn weten hebben ze juiste gezegd dat niet iedereen gevaccineerd mag worden...quote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nergens in de letterlijke zin van het woord natuurlijk. De overheid is er echter wel bij gebaat als zoveel mogelijk mensen het vaccin tot zich nemen als ze besluiten om iedereen te vaccineren.
Hij werkt er aan mee. Onbewust misschien of bewust. Maar waarom is Nederland niet huis aan huis geflyeerd met een folder van PB51 bv?quote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef Re het volgende:
[..]
dus hij is persoonlijk verantwoordelijk dat patienten zeggen dat men verplicht moet inenten.... Oh OK
Dan worden ze evengoed niet gedwongen. Er is wel veel druk, dat is een belangrijk verschil. Als ze besluiten om af te zien van vaccinatie dan zullen ze hun werk niet uit mogen oefenen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Stefan het volgende:
Waar het mij om gaat is dat mensen in de zorg gedwongen worden door druk van media en patienten. Ik hoef me verder niet druk te maken, ik mag er niet eens een al zou ik willen.
omdat ze pas sinds 2 weken door hebben dat ze de complete electronische media zijn vergeten... de folders zijn trouwens wel verspreidt geloof ik.quote:Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij werkt er aan mee. Onbewust misschien of bewust. Maar waarom is Nederland niet huis aan huis geflyeerd met een folder van PB51 bv?
Dat geld alleen voor freelancers die dan gewoon niet meer worden gevraagdquote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan worden ze evengoed niet gedwongen. Er is wel veel druk, dat is een belangrijk verschil. Als ze besluiten om af te zien van vaccinatie dan zullen ze hun werk niet uit mogen oefenen.
Op het moment nog niet, maar het is toch realistisch dat het vaccin beschikbaar gaat worden voor grotere groepen mensen. Ik behoor zelf tot een risicogroep en heb het vaccin al gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
welke baat? naar mijn weten hebben ze juiste gezegd dat niet iedereen gevaccineerd mag worden...
mja, dat mag niet in nederland...quote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan worden ze evengoed niet gedwongen. Er is wel veel druk, dat is een belangrijk verschil. Als ze besluiten om af te zien van vaccinatie dan zullen ze hun werk niet uit mogen oefenen.
Nope. Klink zegt dat een groot deel van de bestelde vaccins pas in februari komen en dan is volgens Klink de griep voorbij en gaan de Nederlandse vaccins naar het oostblok.quote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op het moment nog niet, maar het is toch realistisch dat het vaccin beschikbaar gaat worden voor grotere groepen mensen. Ik behoor zelf tot een risicogroep en heb het vaccin al gehad.
Ja, dat is zo, maar de meeste mensen weten (nog) niet beter. Er is nog aanbod van goed zuiver voedsel, maar het is wel goed zoeken geblazen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe kun je tegenwoordig dan nog goed eten? Als alles "besmet" is dan blijft er toch weinig meer over?
ja, maar zeeeeer bruikbaar later.quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Makkelijk zat. Vraag het een willekeurige marketeer. De PR campagnes van de overheid zijn tot nu toe complete crap.
[..]
Heel makkelijk met het nieuwe elektronische patientendossier.quote:Veel te duur en omslachtig.
[..]
Deels wel, deels niet. Ze pakken gelijk al een stuk 60-plussers mee waar ze sowieso van af willen, lijkt mij.quote:Dus je gaat nu beweren dat de hele Mexicaanse griepgolf en alles er omheen een test is om te kijken hoe mensen reageren op een griepvirus zoals de Mexicaanse griep en alles eromheen?
[..]
Wat een vergelijking zeg. Maar die Euro-introductie lijkt er wel op, ja, in vele opzichten.quote:Er wordt al 20 jaar massa-gevaccineerd. Toen je nog een klein kind was heb je diverse prikken gehad. Bovendien zijn de logistieke processen bij het vervoeren van dit soort dingen in Nederland én Europa al uitgebreid getest: bij de introductie van de euro.
[..]
Ik ben een doorsnee burger die eens zijn stem gaat verheffen en zegt:quote:Heb je enigszins een idee van hoeveel geld er om gaat in de (natuurlijke) voedingsmiddelen en -supplementenindustrie. Volgens mij ben jij samen met Lambiekje een kwaadwillende agent van BigNutrition en probeer je ons allemaal aan de vitaminepreparaten te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |