Heb jij ook argumenten?quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat zijn van die historische uitspraken...
Nee hoor, ik stelde 1 enkele vraag.quote:Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef Stefan het volgende:
Jij komt aan met offtopic argumenten
Voor 'dat vaccin' kun je vele andere producten invullen, dus als je consequent bent neem je ook die prodcuten niet, bijvoorbeeld cola light.quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
Je hebt er wel veel verstand van zo te lezen. Waarom koop je geen vaccin op internet, dan ben ik zeer benieuwd naar je bevindingen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Bankfurt het volgende:
Als ik recht op het vaccin zou hebben zou ik aan mijn arts vragen om mij zelf die prik thuis te laten doen.
d.w.z. ik neem het vaccin-pakketje met spuit mee naar huis als doe-het-zelf pakket.
Vervolgens zou ik er eerst zelf een chemische, biologische EN electronische analyse met professionele meetapparatuur op het pakketje plegen om zelf te kunnen onderzoeken wat er precies in het vaccin zit.
De resultaten van deze analyse zou ik willen publiceren op het internet.
Waarom dus geen doe-het-zelf pakket voor het vaccin beschikbaar maken ?
Wedden dat dit niet mag of niet zal gebeurten? weet je gelijk wat er in het vaccin zit .....
Met de scheikunde kit van de Bart Smit.quote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel verstand van zo te lezen. Waarom koop je geen vaccin op internet, dan ben ik zeer benieuwd naar je bevindingen.
wat erin zit is allang bekend hoor, of als een ware conspiracy gelover denk je natuurlijk dat er nog veel meer inzit qua giftige bestandsdelen, thiomersal en squaleen is niet genoeg voor je ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Bankfurt het volgende:
Als ik recht op het vaccin zou hebben zou ik aan mijn arts vragen om mij zelf die prik thuis te laten doen.
d.w.z. ik neem het vaccin-pakketje met spuit mee naar huis als doe-het-zelf pakket.
Vervolgens zou ik er eerst zelf een chemische, biologische EN electronische analyse met professionele meetapparatuur op het pakketje plegen om zelf te kunnen onderzoeken wat er precies in het vaccin zit.
Wedden dat dit niet mag of niet zal gebeurten? weet je gelijk wat er in het vaccin zit .....
En welke studies heb jij allemaal afgerond, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Bankfurt het volgende:
Ja, áls...quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Bankfurt het volgende:
Wat als er niet niemand wordt of wil worden gevaccineerd ? :
Dat lijkt me een goed idee, maar ik ben vooral geinteresseerd naar een origineel pakketje dat bij mijn huisarts ligt en voor mij bestemd zou zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel verstand van zo te lezen. Waarom koop je geen vaccin op internet, dan ben ik zeer benieuwd naar je bevindingen.
Ja, totdat kaas eruit getieft werd en iedereen doorhad dat het een pure lobby van de voedselindustrie was.quote:* tekent
Ohja, die schijf had vijf punten.
Daar zou ik me als ik jou was geen zorgen over maken. Ik zou me meer zorgen maken over je vadsige lichaam en de effecten daarvan op je levensduur.quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. Maar mijn punt is dat ik vind dat er niks bekend is van dat vaccin voor langere termijn.
Kaas verdient zijn eigen schijf.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef asdgasdgasd het volgende:
[..]
Ja, totdat kaas eruit getieft werd en iedereen doorhad dat het een pure lobby van de voedselindustrie was.
Alle studies van de Universiteit zonder indoctrinatie voor onafhankelijke heldere geesten.quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
En welke studies heb jij allemaal afgerond, als ik vragen mag?
Ik heb meer vertrouwen in een onafhankelijke oprechte verontruste moeder dan in een zogenaamd jarenlang wetenschappelijk onderzoek gesponsord door politici en farmaceutische bedrijven.quote:Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Christiaan het volgende:
Nee die mensen hebben daar geen jaren voor gestudeerd. Pittige, vlotte huismoeders met een tijdsoverschot en een onderbuikgevoel maken een website en weten het wel beter. Wel mooi, gewoon natuurlijke selectie. Mensen die een onderbuikgevoel boven talloze jaren wetenschappelijk onderzoek verkiezen, maken de genenpool er niet beter op.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in een onafhankelijke oprechte verontruste moeder dan in een zogenaamd jarenlang wetenschappelijk onderzoek gesponsord door politici en farmaceutische bedrijven.
De basisschool dus nog niet afgerond?quote:Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alle studies van de Universiteit zonder indoctrinatie voor onafhankelijke heldere geesten.
Alleen voor mezelf. Ik ben een jonge gezonde man en vrijwel nooit ziek. Ik heb dat vaccin dus niet nodig. Wat de rest van de wereld doet maakt me niet uit, wel of geen prik moet iedereen voor zich beslissen.quote:
Duh. Die hebben elk een eredoctoraat virologie behaald. Minstens.quote:Op maandag 16 november 2009 12:33 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, want huismoeders hebben natuurlijk echt de kennis en de mogelijkheden om iets zinnigs over influenzavirussen en vaccins te zeggen.
Nee. Want het Varkensgriep vaccin is niet hetzelfde als andere griepvaccins.quote:Op maandag 16 november 2009 11:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie moet ook elk pak melk op kweek gezet worden omdat het een ander pak melk is dan die getest is.
precies hetzelfde als de huidige gewone griep vaccins alleen met een ander inactief virusquote:Op maandag 16 november 2009 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Want het Varkensgriep vaccin is niet hetzelfde als andere griepvaccins.
dit is ronduit een contradictie in terminis (wat is dat dan?). de enige mogelijkheid om binnen de statistiek over een feit te spreken is wanneer we het hebben over zekerheden. en dan bevinden we ons niet langer in het vakgebied van de statistiek.quote:Punt 1 is een statistisch (voorlopig) feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |