quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef JortK het volgende:
Hardstyle topic reeks first: Hardcore TT
qftquote:
Hardtraxx is sowieso een bout site, alle livesets van LSDB afhalen en posten op het forum, alle release info van GHF afhalen en posten op het forum, alle aftermovies van de officiele kanalen van YouTube.quote:
dit is geen hardstylequote:
Om in de OP te komen:quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
@ LeonH, een Noisecontroller met haar.....das wel maf![]()
Mag ik trouwens ook bij de hardstyle-liefhebbers gerekend worden in de OP?
Inderdaad een behoorlijk oude foto... Hadden ze wel even beter kunnen checken...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
@ LeonH, een Noisecontroller met haar.....das wel maf![]()
Mag ik trouwens ook bij de hardstyle-liefhebbers gerekend worden in de OP?
Ja Koepert, je zit met je dooie muis toch echt verkeerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:16 schreef 16meter het volgende:
Wat een gare flyer.. met een super oude foto van Noisecontrollers.
waarom al die andere genres opeens hier?![]()
Je mag me er wel uit halen hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
minimaal in 5 topics een nuttige post maken. (waarom hebben wij MSTX er nog in staan)
Zit je maar te dollen hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja Koepert, je zit met je dooie muis toch echt verkeerd.
Maar dat kan wel komen door de vage TT van deze reeks
minimaal in 5 topics een nuttige post maken komt goed. Bijna al mijn posts zijn nuttigquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Om in de OP te komen:
minimaal in 5 topics een nuttige post maken. (waarom hebben wij MSTX er nog in staan)
Minimaal op 3x fokkers gespot hebben op feestjes
En minimaal 1 keer een PM gestuurd hebben met een nieuwe release
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
minimaal in 5 topics een nuttige post maken komt goed. Bijna al mijn posts zijn nuttigLet us be the judge on that
minimaal 3x fokkers spotten op een feest....pffff:P hoe moet ik nu weten hoe jullie er uit zien jongeQlimax meet? Jonguh! PF jeweettochzelf!
En wat bedoel je precies met die PM? da envelopske bovenin
nieuwe release delen via pmquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef T-Force het volgende:
Maar euhm, ik begrijp nog steeds niet wat ik dan met die release moet doen? Zeggen dat iets is gereleased of die liedjes uploaden?![]()
Zou je die TT alsjeblieft kunnen aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
I hate u so much right nowquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou je die TT alsjeblieft kunnen aanpassen![]()
Ik stem voor een zatox plaatje
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef de_huig het volgende:
tvp..en wat is het toch een gezellig ouwehoertopic af en toe![]()
bijna qlimax..zin in.
kreeg een mailtje met welke ingang ik zou moeten nemen..prima dat ze dat verdelen![]()
en qlimax ging mijn verwachtingen overtreffen volgens die zelfde mail..als dat qua show is wordt het kippevel tot en met maart...als het qua geluid is, is het geen prestatie
Verschillende ingangen? Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat is BSc?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Bachelor of Sciencequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verschillende ingangen? Ben benieuwd
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat is BSc?![]()
van de ene kant netjes..van de andere kant geven ze hiermee natuurlijk indirect aan dat ze de boel aan t oplichten zijnquote:Uit de opmerkingen op diverse forums, heeft de organisatie Global Dance Nation geconstateerd dat men de ticketprijs te hoog vindt voor de eerste editie van Sequel op 12 decemer in het Beursgebouw Eindhoven. Om die reden heeft de organisatie besloten de Ticket prijs te verlagen naar:
Guest: 22,50 euro
VIP: 35,00 euro
Alle bezoekers die al kaarten hebben gekocht, kunnen het prijsverschil terugkrijgen via Ticketonline.
Deze prijsverlaging zal geenszins afbreuk doen aan het concept, showgehalte, aankleding, service et cetera. De organisatie waarborgt een gestroomlijnde productie en knallende avond!
Global Dance Nation gaat er vanuit dat iedere bezoeker de eerste editie van Sequel als onvergetelijk en historisch zal ervaren!
Meer info check: www.sequel-event.nl
whahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:39 schreef Koepert het volgende:
Zegguh.... Dat Dirty Workz Album he.. dat is eigenlijk best lekker.. zeg maar.. best wel..
En suggestie voor TT danmaar
So don’t keep standing in the corner over there
Haha scotty timing weer![]()
Ik vind m juist wel lekker vanwege die jump/tekky sound..
Ja ik vind het album lekker en al die tracks zijn ook erg lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Dirty Workz Album ook wel relaaaaxt eigenlijk. Ik kan ook best wel genieten van die jump![]()
Zelfs op een feest is dat relaxt! Opener van Coone op Thrillogy![]()
Ben ook echt benieuwd naar Transfarmers Live op Reverze, maar genoeg over jump...dit is Hardstyle![]()
Ben nog veeeeel benieuwder naar Crypsis, AVIO Live, Psyko Punkz Live, Ran-D & B-Front
Ik ben een echte moraalridderquote:
Davide + A-lusion + deepack. In die 3/4 heb ik echt zin inquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:51 schreef Koepert het volgende:
Weet je waar ik gewoon stiekem benieuwd naar ben??
Davide Sonar @ Qlimax.. Gewoon omdat ik die niet zo vaak zie.. (niet dat ik de rest nou wekelijks zie, maar vaker.. )
dikke shit voor die heren!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
jammer van de kwaliteit, maar gratis 2 Sidez is altijd goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef ElDani het volgende:
Free release 2-sidez nu te downloaden.. Helaas 128kbps :/
en ditquote:
PPquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd ondertussen de nieuwe PP - Ghostclass/2 Follow release
oehh wat knalt Ghostclass toch lekkah, vind em beter dan 2 follow
yupquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef poiuytr het volgende:
Baal er nu wel beetje van dat ik mijn kaarten al verkocht heb van Qlimax![]()
Maar kreeg toch niemand mee van onze groep. Qlimax wordt toch live uitgezonden?
Heerlijk nummer idd.. een van mijn eerste hardstyle nummersquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef T-Force het volgende:
Ok, heb jullie zo'n beetje wel gevonden op PF![]()
Maar euhm, ik begrijp nog steeds niet wat ik dan met die release moet doen? Zeggen dat iets is gereleased of die liedjes uploaden?![]()
Even een oude klappert![]()
Toevalquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze weer netjes voor elkaar!
Dat is misschien wel de beste set ooit voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook Zany heeft zijn Donkeys set van 2005 @ defqon online gezet. maar die is weleens voorbij gekomen
heel die set @ Q-Basequote:
Nah...vind het helaas niet echt heel vet ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef JortK het volgende:
Rare opbouwe, maar b0h wat is dit vet!
die melodie is gewoon gruwelijk!quote:
Dat is idd wel een lekkere mixquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/user/fusionofsoundnl
Ook Zany heeft zijn Donkeys set van 2005 @ defqon online gezet. maar die is weleens voorbij gekomen
Beste een lekkere remix
Hehe kei nu pas....loserquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef de_huig het volgende:
mijn eerste post als BSc. jajajajajaaaa hiephoi![]()
Denk dat ik hier ook wel bij benquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/party/166769:Dangerouzmind.html
line-up voor Dangerouzmind op 27 december in Lucky te Rijssen:
22:00 - 23:30: Vecino
23:30 - 00:30: Slim Shore
00:30 - 01:30: A-lusion
00:30 - 01:30: Scope DJ
01:30 - 03:00: Deepack
03:00 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Tha Playah
00:00 - 00:00: MC: Villain
dikke shit zou ik zo zegggen![]()
![]()
![]()
maandags dan maar vrij nemen, zodat ik hier heen kan
Het is maar goed dat ik die dag niet om 0600 eruit hoef om te gaan werken. Toch dat beetje extra energie nodig voor het afsluitende uurtje. Sonaarrrrrrrr *quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
hadsikideee NS live met sonar op Qlimax
Thnx for reminding me....quote:Op zondag 15 november 2009 15:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik die dag niet om 0600 eruit hoef om te gaan werken. Toch dat beetje extra energie nodig voor het afsluitende uurtje. Sonaarrrrrrrr *![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Koepert het volgende:
Ik moet wel van 07 tot 17 18werken, en dan nog naar t Gelredome kachelen.. en weer terug...
Dat is echt wel heel vet lijkt me! Ben echt benieuwd wat hij ervan gaat bakkenquote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
hadsikideee NS live met sonar op Qlimax
Ernstig hequote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een een nieuwe Trilok & chiren
Wat een dooie bedoeling hier... SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Hopelijk ook wat oudere tracks op Qlimax.quote:me and my toys listening to the new tunes and mixing some old ones.
Dat ie maar eens 2 van die 800's aan mij geeft, kan hij verder gaan met z'n 1000'squote:Op zondag 15 november 2009 20:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nice pic of A-Lusion die even zijn mixin' skills aan het oefenen is
Wie zegt dat hij na isaac draait?quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat ie maar eens 2 van die 800's aan mij geeft, kan hij verder gaan met z'n 1000's![]()
Maar inderdaad, ik hoop ook dat hij wat oudere tracks gaat knallen, maar dat gaat volgens mij ook wel gebeuren aangezien hij na het early hardstyle-setje van isaac zijn ding mag doen
Qlimax website.quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij na isaac draait?
ow ok, niet op gelet...quote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Qlimax website.
Volgorde van de line-up is ook de volgorde waarop ze zullen draaien.
Voluit rammende gekkigheidquote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk een smerige, harde set van Deepack.
Post het linkje er dan ook even bijquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef T-Force het volgende:
Altijd leuke interviews van HS-Magazine![]()
Dailucia
Dailuciaquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verandering is natuurlijk altijd wel het geval. Of je dat nu wilt of niet. Ga maar eens op GHF rondbladeren, daar zitten genoeg mensen die niet tevreden zijn met de veranderingen tov 2003 bvquote:Op maandag 16 november 2009 06:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dailucia![]()
TBY die een revolutie in de hardstyle wil ("some people will hate me for it")... The Undersound zal daar wel een voorproefje van zijn. Zeker niet mijn ding.![]()
Brennan Heart komt met dezelfde boodschap. Hardstyle moet vooruit, veranderen, innoveren.. blabla. Al die nieuwe gimmicks hoeven van mij niet, ik wil gewoon hardstyle horen. De innovaties stoppen ze maar in de melodie of break.
Wel gaar dat ze altijd dezelfde suffe vragen stellen "hoe was je set?" en "wat kunnen we verder van je verwachten?", vooral die laatste is tenenkrommend.Maar op zich leuk om die DJs eens aan het woord te horen.
quote:Op maandag 16 november 2009 06:25 schreef 16meter het volgende:
TBY die een revolutie in de hardstyle wil ("some people will hate me for it")... The Undersound zal daar wel een voorproefje van zijn. Zeker niet mijn ding.![]()
Als er niks gebeurd, en de muziek blijft stilstaan, ga je dat niet lang meer doen, want dan heb je op een gegeven moment 'alles binnen het huidige palet' wel gehad.. Alles klinkt hetzelfde.. Dus om de hardstyle (ook in melodie of break) vernieuwend en vooral LEUK te houden is het zaak dat er pioniers zijn die buiten de gebaande paden gaan, om daar elementen te proberen die (al dan niet in aangepaste vorm) terugkomen in nieuwe platen. Of BH daar de juiste man voor is, is een andere discussie.quote:Brennan Heart komt met dezelfde boodschap. Hardstyle moet vooruit, veranderen, innoveren.. blabla. Al die nieuwe gimmicks hoeven van mij niet, ik wil gewoon hardstyle horen. De innovaties stoppen ze maar in de melodie of break.
Eensch.quote:Wel gaar dat ze altijd dezelfde suffe vragen stellen "hoe was je set?" en "wat kunnen we verder van je verwachten?", vooral die laatste is tenenkrommend.Maar op zich leuk om die DJs eens aan het woord te horen.
Oneens.. ik vind haar totaal niet aantrekkelijk...quote:
jup had het al gezien.quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef nattermann het volgende:
TVP!
LeonH: Noisecontrollers in Bozzini
HOMO!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 11:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Oneens.. ik vind haar totaal niet aantrekkelijk...![]()
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....quote:
Zijn we het een keer eens?quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....
Bedoel, als ze naast je ligt, zou je haar dan je bed uit trappen? Of heb je liever Susan Boyle?
quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....
Bedoel, als ze naast je ligt, zou je haar dan je bed uit trappen? Of heb je liever Susan Boyle?
Danku voor deze bijvalquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Iemand mn bed niet uit trappen en susan boyle liever hebben zitten nogal wat stappen tussen knul![]()
Ik ze maar 1 ding: TIETENquote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
zou ik haar zeker mijn bed uittrappen miss komt er dan nog wat verbetering in die kop van haar...
Eensquote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku voor deze bijval
maar nog steeds
zou ik haar zeker mijn bed uittrappen miss komt er dan nog wat verbetering in die kop van haar...
Het gaat om het ideequote:
quote:"Ciao partypeople! It's been a while since my last update, but the last weeks really have been a rollercoaster. I collected enough Air miles to go on a well-deserved holiday, but unfortunately 'spare time' disappeared from my dictionary. It's already weekend again which means gigs are on the agenda and I'm not even recovered from last Tuesday, when I was playing in Club Le Spirit in France. Honestly, I didn't put my hopes up high since I had so many amazing and unforgettable gigs the last weeks, but this one also turned out to be fantastic. And I can say the same about my gigs in the UK, Russia and Spain, where I had the best night of '10 Years of Technoboy' so far. It's unbelievable to see what is happening with hardstyle outside the borders of Holland. We still have 1,5 month to go before the new year starts but I already know what my wish for 2010 will be: that the enthusiasm of the people in all these different countries will spread to that little land once covered by waters. The Dutchies have the best parties in the world but it seems sometimes they take them for granted. Don't forget to dance people, 'cause that is what we DJ's live for. Give us your energy and we will return it!
Luckily, I know the euphoria I'm in since my last gigs will last a little longer, because next week it will be the climax of the year for many visitors and artists in the GelreDome. Q-dance like no other knows that the Dutch crowd is used to receiving the best and the best only, so they have to exceed themselves year in year out. What they have in mind for this year is insane and this will for sure surprise every visitor. This is a good thing about a country like Holland, where dance has become second nature for most people: the selective crowd demands all music producers to keep improving themselves. We need to stay innovative to keep the music alive! In my news message of 15-06 I spoke to you about my remix of Rock Civilization and how much I loved doing something different. I didn't name that Technoboy's Undersound Mix for no reason: I knew I wanted to take this further by developing a whole new sound in order to create a revolution in hardstyle as we know it! I bet you all know how hardstyle originated: from a kick and a bass. The kick is essential in hardstyle, but the last years this music is getting harder and harder and therefore the kick isn't always as intense as it could (or should) be. I was inspired by the Lento Violento of Gigi D'Agostino and I just knew that the combination of these styles would do magic on the dancefloor. And who else could better express this magic than the number one MC: Ruffian?
Dear fans, you have every right to be critical and demanding. But please, step outside of the box for once as well. I'm checking if you dare to open your mind, so you will understand these two worlds combined…
Does this generation of kick and bass still knows what it's like to really FEEL a kick? After Qlimax, the answer will be 'yes'.
7 days to go 'til Qlimax.
The energy is building up, the tension is growing
Prepare yourself for something big, mindblowing…" ~ Cristiano ~
Hey, eens moet de eerste keer zijnquote:
Nee ok, dus we zijn het er wel over een dat Bartmanneke een beetje overdrijft met het feit dat ze totaal niet knap is.quote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
In deze kan ik trouwens antwoorden: k vind haar niet superknap, maar zou haar absoluut mn bed niet uit trappen.. Eerder weer terug erin..
Als Bartvrouwke meeleest, knipper dan een keer met je ogen....dan snap ik je situatiequote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku voor deze bijval
maar nog steeds
eenschquote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hey, eens moet de eerste keer zijn![]()
[..]
Nee ok, dus we zijn het er wel over een dat Bartmanneke een beetje overdrijft met het feit dat ze totaal niet knap is.
[..]
dan moet ie n paar ballen kweken..quote:Als Bartvrouwke meeleest, knipper dan een keer met je ogen....dan snap ik je situatie
quote:"Ciao partypeople! It's been a while since my last update, but the last weeks really have been a rollercoaster. I collected enough Air miles to go on a well-deserved holiday, but unfortunately 'spare time' disappeared from my dictionary. It's already weekend again which means gigs are on the agenda and I'm not even recovered from last Tuesday, when I was playing in Club Le Spirit in France. Honestly, I didn't put my hopes up high since I had so many amazing and unforgettable gigs the last weeks, but this one also turned out to be fantastic. And I can say the same about my gigs in the UK, Russia and Spain, where I had the best night of '10 Years of Technoboy' so far. It's unbelievable to see what is happening with hardstyle outside the borders of Holland. We still have 1,5 month to go before the new year starts but I already know what my wish for 2010 will be: that the enthusiasm of the people in all these different countries will spread to that little land once covered by waters. The Dutchies have the best parties in the world but it seems sometimes they take them for granted. Don't forget to dance people, 'cause that is what we DJ's live for. Give us your energy and we will return it!
Luckily, I know the euphoria I'm in since my last gigs will last a little longer, because next week it will be the climax of the year for many visitors and artists in the GelreDome. Q-dance like no other knows that the Dutch crowd is used to receiving the best and the best only, so they have to exceed themselves year in year out. What they have in mind for this year is insane and this will for sure surprise every visitor. This is a good thing about a country like Holland, where dance has become second nature for most people: the selective crowd demands all music producers to keep improving themselves. We need to stay innovative to keep the music alive! In my news message of 15-06 I spoke to you about my remix of Rock Civilization and how much I loved doing something different. I didn't name that Technoboy's Undersound Mix for no reason: I knew I wanted to take this further by developing a whole new sound in order to create a revolution in hardstyle as we know it! I bet you all know how hardstyle originated: from a kick and a bass. The kick is essential in hardstyle, but the last years this music is getting harder and harder and therefore the kick isn't always as intense as it could (or should) be. I was inspired by the Lento Violento of Gigi D'Agostino and I just knew that the combination of these styles would do magic on the dancefloor. And who else could better express this magic than the number one MC: Ruffian?
Dear fans, you have every right to be critical and demanding. But please, step outside of the box for once as well. I'm checking if you dare to open your mind, so you will understand these two worlds combined…
Does this generation of kick and bass still knows what it's like to really FEEL a kick? After Qlimax, the answer will be 'yes'.
7 days to go 'til Qlimax.
The energy is building up, the tension is growing
Prepare yourself for something big, mindblowing…" ~ Cristiano ~
http://twitter.com/psykopunkzquote:# In the studio with ran-d workin on our colab!!!
ach aangezien ik niet op goedkope sloeries val ben ik toch een homo, dus kan dit er ook nog wel bijquote:Op maandag 16 november 2009 14:52 schreef Koepert het volgende:
En Bartmans.. dat is gewoon een nare tekst.. echt... naar gewoon.. bah.. vies mannetje, en niet Zatox-vies, maar meer modder-in-je-bilnaad-kots-in-je-neus-drol-onder-je-schoen-vies.
is dit het juiste moment om te te vertellen dat haar naam Meta isquote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
verandert naar
![]()
op verzoek van de poster
Pas mijn quote eens ff aanquote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dit het juiste moment om te te vertellen dat haar naam Meta is![]()
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
waarom?quote:
Whaha prachtig!quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dit het juiste moment om te te vertellen dat haar naam Meta is![]()
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
Kon nu pas btw het filmpje zien....quote:
quote:The Dutchies have the best parties in the world but it seems sometimes they take them for granted. Don't forget to dance people, 'cause that is what we DJ's live for. Give us your energy and we will return it!
quote:What they have in mind for this year is insane and this will for sure surprise every visitor
Als het geluid beter is door die nieuwe opzet in het Gelredome, dan moet het goedkomenquote:Does this generation of kick and bass still knows what it's like to really FEEL a kick? After Qlimax, the answer will be 'yes'.
Reverse orderquote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ach aangezien ik niet op goedkope sloeries val ben ik toch een homo, dus kan dit er ook nog wel bij
2 previews van nieuwe A-lusion tracks
Grappig filmpje. Je ziet Da syndroom ook helemaal meekijken hoe ze intro-outro'tje over elkaar legt. *verschrikkelijke meezinger overigens op het laatst*quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kon nu pas btw het filmpje zien....
Kijk die wouter nou in de achtergrond gewoon genieten. Wat een kerel ook
[..]
Helden uitspraak
[..]
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig op Qlimax
[..]
Als het geluid beter is door die nieuwe opzet in het Gelredome, dan moet het goedkomen
[..]
Reverse order
Perfect Harmony(net niet, alhoewel op qlimax het wel lekker zal klinken)
Hij kan veel beter....
Grappig dat echt heul veul mensen zich verheugen op zijn optreden op Qlimax. Vind het echt tof dat hij zulke positieve feedback ontvangt
Hij zei op twitter dat hij de track had aangepast, zodat mensen hem 'begrepen' ipv stil stonden ofzoietsquote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef Koepert het volgende:
Reverse Order.. Euh... Op XQ vond ik m kneiter vet... maar nu valt ie n tikje tegen. Kan aan de kwali liggen.. maar ja.. concept is leuk, komt niet helemaal uit de verf nu..
Perfect Harmony.. Ook die weet ik nog niet helemaal... Kan wederom aan kwali liggen. Klinkt niet supermegatofvette shit..
Zit ook wel weer wat in...quote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij zei op twitter dat hij de track had aangepast, zodat mensen hem 'begrepen' ipv stil stonden ofzoietsKan dus zijn dat hij net wat anders klinkt...
*En alles klinkt altijd een stukje beter bij 100 dB
quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die A-Lusion tracks wel wat hebben eigenljk![]()
Ben heeeel erg benieuwd waar die op Qlimax mee komt![]()
We got the head knock shit that makes you break ya neck....WHOOO!!!
oh shit...quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
#Qountdown2009 is sold out!!
* ReMcOrE heeft een kaartjequote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
Ik was net op tijd dan! Heb ze vrijdag gekocht.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
x2.quote:
x3, had ze eind van de maand willen halen.... Dan maar weer marktplaats inschakelen...quote:
Wat TBY ook al aangeeft, mensen moeten ervoor openstaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
x3, had ze eind van de maand willen halen.... Dan maar weer marktplaats inschakelen...
En dat Technoboy verhaal: De Qlimax gangers worden echt keihard gepowned door een complete Lento Violento set
met als special guest Gigi D'agostino zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef LeonH het volgende:
En dat Technoboy verhaal: De Qlimax gangers worden echt keihard gepowned door een complete Lento Violento set
Is dat de Slechte tweelingbroer van Wildstylez?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:00 schreef Dalton_ het volgende:
line-up voor de ballroom 31 december is bekend:
oa Wildstyles DBSTF en Luna..
worden ook vraagtekens voor QD dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat TBY ook al aangeeft, mensen moeten ervoor openstaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik denk dat het wel goedkomt.
Gozer ff mailen/bellen of je die shit mag kopieren? Daarnaast ja.. Weekje vrij vragen en zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Bertje_NL het volgende:
Kl*tezooi, ik ben hardstyle-loos...
Laatst m'n Denon cd spelers verkocht, gozer wou perse mijn CD mappen erbij kopen, op zich geen probleem aangezien ik alles ook nog wel digitaal had, tenminste tot vandaag...
M'n externe harddisk waar al mijn hardstyle op stond (zeg maar iedere vinyl die is uitgekomen tussen 2002 en nu) gaf na een rookwolk de geest vanochtend. Heb dus helemaal niets meer...![]()
Now what.....
Geprobeerd, kreeg een heel vriendelijk smsje dat het niet zijn probleem was...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gozer ff mailen/bellen of je die shit mag kopieren?
Ben er bang voor.... Iemand een duidelijk overzicht van alle hardstyle releases per jaar?quote:Daarnaast ja.. Weekje vrij vragen en zoeken![]()
Yey! Audiometric komt dus los!quote:Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 3(MY015)
Label:Midify
Vinyl release: Begin December
WEB release: Ook dan
A1. Musical Impressions
B1. Audiometric (Album Mix)
B2. Audiometric (Original Mix)
We're like roachessssquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem vind ik Brennan Heart - Can't Kill Us best wel tof![]()
we are everywhere. You try to step on us, but we don't care. You kill one of us yet we multiply, why can't you understand that we can't diequote:
Octavius augustus magnus prius imperator romanusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. bewaar de karaoke ff voor later
Wat een verschrikkelijke track is datquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we are everywhere. You try to step on us, but we don't care. You kill one of us yet we multiply, why can't you understand that we can't die
Laboriosus Musica Non Oletquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Octavius augustus magnus prius imperator romanus
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef eQuaL het volgende:
En daarna zo keihard van Hard trippin', overclippin', psychomatic beat skippin' this is how we roll yo
dit is die plaat van Jack Overdose toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Octavius augustus magnus prius imperator romanus
E nomini patri, et Fili e spiritu sanctiquote:
de kans dat ik niet ga is > 50%, dus als het zeker is meld ik me ff bij jequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
als er iemand een kaartje over heeft voor qountdown, laat ff iets weten
Komt zeker omdat het geen netjes gebakken nummertje is, maar erg rauwwwwquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
oh karaoke.. dat betekent dat we op het onderwerp Brennan Heart terug zijn( je weet wel die van die snoeiharde karaoke sets
)
http://www.myspace.com/phuturenoize
hun remix (check the player JWTZ immers) van memento voor die BH remixcompetitie kan ik erg waaarderen...
Damn ik kan meteen naar de dokter.. Voetjes en oortjes zijn raaauuwww van die plaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt zeker omdat het geen netjes gebakken nummertje is, maar erg rauwwww
* 16meter zoekt ook kaarten en sluit zich aan in de rijquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
als er iemand een kaartje over heeft voor qountdown, laat ff iets weten
Beter komen ze heel gauw op hardstyle.com te staan. Vanmiddag ook al de nieuwe Pitcher van Dance-Tunes getrokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou we van dat soort anticlimaxen jaen ik hou ook wle van wat rauwer/steviger werk
en de shiverz vinyl is uit en de nieuwe vinyl van A-lusion ook
Vind hem eentonigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe Francesco Zeta![]()
Ik vind hem wel relaxt eigenlijk
Ietwat saai, edoch ramt hij wel lekker door.. Klein beetje beuken. voorzichtigjes een stampje plaatsen. kleintje maar, babystampjes, oeh.. voorzichtjes, en dan....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
ik vind hem ook niet zo... het voelt voor mij als het zelfde truucje als fairyland.. simpel ripwerk.. goed ripwerk heb ik niets tegen maar dit voelt te gemakkelijk voormij....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Ik kan zeker wel waarderen. Melodie is lekker. beetje herkenbaarheid van het nummer (beastie boys toch? )quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
die kan er zeker mee doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Koepert het volgende:
Vanaf 2.30min is toch wel errug lekker imo hoor![]()
ik vind het weinig aan...quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Right here, Right now - Fatboy Slimquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
beetje herkenbaarheid van het nummer (beastie boys toch? )
heerlijke muziek zo op zijn tijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Right here, Right now - Fatboy Slim
ow ja dat was het....same thing different name,quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Right here, Right now - Fatboy Slim
Veel nieuw werk van die jongen dus ! Aan de ene kant wel super, aan de andere kant miss wat minder old vs newquote:djalusion: hmm it just hit me: I've been too busy in the studio with all the new tracks. I need to skip some of the 20 tracks I want to play![]()
Hoeft niet.. 10 oude tracks willen draaien, + paar nieuwe, en bezig zijn met nieuwe; "oh die ga k draaien! "-enthousiasme en dan opeens 20 tracks hebben.. (ik noem maar wat) Zou ik me ook kunnen voorstellen.. (k vrees dat je gelijk hebt echter)quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Veel nieuw werk van die jongen dus ! Aan de ene kant wel super, aan de andere kant miss wat minder old vs new
En wou hij nou zeggen dat hij 20 tracks in 1 uur erdoor gaat mikken? Dat gaat wel erg ver zou ik zeggen..quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Veel nieuw werk van die jongen dus ! Aan de ene kant wel super, aan de andere kant miss wat minder old vs new
Hij heet geen TBY hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
En wou hij nou zeggen dat hij 20 tracks in 1 uur erdoor gaat mikken? Dat gaat wel erg ver zou ik zeggen..
Je begint al aardig in te burgeren op je werk.. beetje fokken in de baas zijn tijdquote:
eindelijk, volgende week maandagquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
meer goed nieuws:
http://www.midtownshop.nl/en/product/7640
23-11 shipping dus
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
denk inderdaad dat het aantal nieuwe platen in zijn set de overhand gaat krijgen...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoeft niet.. 10 oude tracks willen draaien, + paar nieuwe, en bezig zijn met nieuwe; "oh die ga k draaien! "-enthousiasme en dan opeens 20 tracks hebben.. (ik noem maar wat) Zou ik me ook kunnen voorstellen.. (k vrees dat je gelijk hebt echter)
dat ga je echt niet redden hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
En wou hij nou zeggen dat hij 20 tracks in 1 uur erdoor gaat mikken? Dat gaat wel erg ver zou ik zeggen..
x2quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest is die DWX cd echt relaxt. Zo was jump voordat het naar de top40 ging
Ik meende dat ik nog n .gif tegoed had van je boyquote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Kwam net toevallig boy's aftermovie tegen van Q-base tegen en moet zeggen dat ie gewoon echt beter is dan de officiele. Nogmaal props voor dat filmpje
Thnx, toch handig om je oude vriendenclub tegen te komen die altijd gek genoeg zijn voor leuke beeldenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Kwam net toevallig boy's aftermovie tegen van Q-base tegen en moet zeggen dat ie gewoon echt beter is dan de officiele. Nogmaal props voor dat filmpje
Ow kak, je hebt gelijk. Nou deze week gaat me dat niet lukken, heb echt geen tijd. Maar zal volgende week eens die filmpjes bewerken en er een gifje van makenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef T_Killer het volgende:
Ik meende dat ik nog n .gif tegoed had van je boy(ben nog op zoek naar n nieuwe avatar)
Ach, sommige nemen rookpauze, ik neem Fok! pauze. En ik mag van mezelf geen 8 uur per dag non-stop achter mijn monitor doorbrengen. Dus de koffieautomaat en wat collega's krijgen ook aandacht terwijl de rest hun snelweg aan het asfalteren isquote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je begint al aardig in te burgeren op je werk.. beetje fokken in de baas zijn tijd
en oud vs nieuw ik zie het zaterdag wel.. gaat toch wel magistraal worden bij die man
Werd ook eens tijd...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
heerlijke muziek zo op zijn tijd
meer goed nieuws:
http://www.midtownshop.nl/en/product/7640
23-11 shipping dus
Hard Creation - I Will Have That Power ...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef LeonH het volgende:
Stiekem hardcore
Vanaf 3.07 wordt er een riedeltje gespeeld wat ze ook gebruikten in een hardcore plaat. Weet alleen even de titel niet meer...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hard Creation - I Will Have That Power ...
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ben benieuwd of 16meter ook heeft gescoordttdd
congratz!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jippie, eindelijk eens kaartjes gewonnen
Mijn gedicht heeft kaartjes gewonnen voor de XXlerator op 5 december
ben benieuwd of 16meter ook heeft gescoordttdd
Hoi Sannaquote:
Nou in principe vind ik alles wel fijn om naar te luisteren, dus ik heb niet echt een voorkeur. Maar bedankt voor wat naampjes, ik ga gelijk zoeken en downen!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar doe even een voorstelrondje verder, ga je wel eens naar feestjes, leeftijd, hobby's etc?
De eerst volgende die de PM gebruikt zal je wel even daarin toevoegen zodat je op die manier op de hoogte gehouden wordt van de nieuwste releases...
Ja 16 is idd lastig.. 2 jaar wachten nog voor de grote feesten maar kleinere feestjes zouden evt wel kunnen (bijv Headhunterz)..en dan kunnen je vrienden daar gewoon gaan drinken terwijl jij losgaatquote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
Anywho voorstelrondje:
Ik ben dus Sanna, ik ben 16dus kom niet in aanmerking voor veel feestjes en ik heb ook geen vrienden die van de hardstyle zijn dus eigenlijk houdt het bij feestjes al gauw op.
Leuk om te weten ik denk dat je wel wat verbanden kunt vinden tussen hobbies en andere mensen hierquote:Ik kijk graag films, ik vind fotografie leuk, ik wil viool leren spelen of op ballet (die combinatie ook met hardstyle ;D) en ik zit nu in de examenklas.
Ja, zoiets...quote:Zoiets?
ik bijt wel jaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen; diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat), Sethje, Tha_Bartman
![]()
lang niet altijdquote:Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16 m -> je loopt altijd wel te kauwen op feesten![]()
zo beter..quote:Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16 m -> je loopt altijd vaak wel te kauwen op feesten![]()
18+ is in de praktijk 15+quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja 16 is idd lastig.. 2 jaar wachten nog voor de grote feesten
Mjoah, misschien moet ik gewoon wachten tot ik zeventien ben, dan zit mijn uiterlijk nog meer mee qua leeftijd.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja 16 is idd lastig.. 2 jaar wachten nog voor de grote feesten maar kleinere feestjes zouden evt wel kunnen (bijv Headhunterz)..en dan kunnen je vrienden daar gewoon gaan drinken terwijl jij losgaat![]()
Of je moet goede contacten maken op dit forum, want op veel feesten is er wel iemand van dit forum aanwezig, en we bijten geen van allen, laat ik het zo zeggen; diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat), Sethje, Tha_Bartman
![]()
en we gaan altijd lekker los..
[..]
Leuk om te weten ik denk dat je wel wat verbanden kunt vinden tussen hobbies en andere mensen hieren het is idd een aparte combinatie ballet en hardstyle, maar miss wordt het wel de hype van 2010, je weet het niet!
[..]
Ja, zoiets...
Ja vroeger hadden we ook nog LadyXima (of iets in die richting qua spelling) maar nu ben ik bang dat je de enige bentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
En vertel, want ik ga niet zoeken natuurlijk, ben ik nou het enige meisje in dit topic? ):
Daar ben ik wel benieuwd naar, die combinatiequote:Wildstylez twitter:Finished a REALLY NICE remix for @djbrennanheart !! Made it together with noisecontroller Bas Aka SMD
En zo weinig meisjes zij er toch niet die het wél waarderen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja vroeger hadden we ook nog LadyXima (of iets in die richting qua spelling) maar nu ben ik bang dat je de enige bent
met 17 zal je idd de meeste grote feesten zondermeer binnenkomengeen probleem..
links voor is idd de vaste Fok hoek daar zijn bij de meeste grote feesten de fokkers wel te vinden![]()
en na deze korte/snelle post ga ik weer TV kijken, tot straks allemaal![]()
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:02 schreef ElDani het volgende:
En even een mededeling voor degenen die naar HS Mania gingen: Er is een nieuwe editie op 12 December.
Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel
Voor de prijs van 7 eurotjes..
Die gast die het organiseert is veel op Hardtraxx en heeft een persberichtje gemaakt voor op de Frontpagequote:
Oh 11 dec dus ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die gast die het organiseert is veel op Hardtraxx en heeft een persberichtje gemaakt voor op de Frontpage. Hij komt als het goed is zeer binnekort ook op Partyflock te staan, net als de vorige.
Ik heb trouwens een tikfoutje gemaakt hier, het is 11 december ipv 12.
quote:11 december 23:00 tot en met 04.00 Top 40 (DJ Voice)
Als het geluid beter wordt en de hitte minder tel ik er graag 7 euri voor neer.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:02 schreef ElDani het volgende:
En even een mededeling voor degenen die naar HS Mania gingen: Er is een nieuwe editie op 12 December.
Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel
Geen interessante line up helaas. Dus gaat 'm niet worden. Eerst maar de XX zien te overlevenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:02 schreef ElDani het volgende:
Welkom zou ik zeggen! Wie weet doet de kans zich voor dat je naar een feestje kunt, ik denk dat linksvoor (de vaste Fok! Hangout spot schijnt) vast nog wel een vierkante meter over is.
Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel
Tsjah...ik begrijp eigenlijk ook niet waarom meisjes niet veel op topics als deze te zien zijn, want op feesten lopen er toch genoeg rond vind ikquote:Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
ben ik nou het enige meisje in dit topic? ):
Zie nu dat het begin december al is.. raar dat ze dat nu pas aankondigen. Ook niet aanwezig dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geen interessante line up helaas. Dus gaat 'm niet worden. Eerst maar de XX zien te overleven
En 16meter, leeg gvd je inbox eens ff!!!!![]()
we can dooooo doooo this.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:heerlijk filmpje.
Lekkere tracks, vooral die op 5:10
1. Dailucia - Sonarquote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:heerlijk filmpje.
Vorige keer was er een probleempje bij de Airco, dus dat zal sowieso opgelost zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als het geluid beter wordt en de hitte minder tel ik er graag 7 euri voor neer.
Kun je die kerel vragen of ze dat gaan verbeteren?
Ran-D & B-Front
Erg standaard cd'tje helaasquote:Tracklist:
1. Dj Isaac – Tear The Club Up
2. Showtek – We Speak Music
3. D-Block & S-te-Fan – Essence Of Sound
4. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
5. Coone vs D-Block & S-te-Fan – Crank
6. Wildstylez – Complex Situation
7. D-Block & S-te-Fan - Let'z Dance
8. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun
9. D-Block & S-te-Fan - Dreamers Of Dreamz
10. Zatox – The Noisemaker
11. D-Block & S-te-Fan – The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009 Anthem)
12. Showtek – Freak
13. Tuneboy – Sexbusters (Scope DJ Remix)
14. D-Block & S-te-Fan Ft. Wildstylez - The Human Soul
15. Dozer – Robin’s Revenge
16. Psyko Punkz - After MF
17. D-Block & S-te-Fan FT. Mc Villain - Sound Of Thunder
18. Josh & Wesz Ft. Low-E – I’ve Lost You![]()
19. Deepack Ft. Mc Lan - Fire In Tha Place
20. D-Block & S-te-Fan Ft. High Voltage – Shiverz
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vind deze versie vetter.. Die Bass![]()
@ 1.19 en 3.30
* Sc0tTy durft te wedden dat elke gast hier je profiel al heeft bezochtquote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou in principe vind ik alles wel fijn om naar te luisteren, dus ik heb niet echt een voorkeur. Maar bedankt voor wat naampjes, ik ga gelijk zoeken en downen!
Anywho voorstelrondje:
Ik ben dus Sanna, ik ben 16dus kom niet in aanmerking voor veel feestjes en ik heb ook geen vrienden die van de hardstyle zijn dus eigenlijk houdt het bij feestjes al gauw op. Al wilde ik wel (toen ik er een week van tevoren voorbij reed) verdomde graag de 24ste van oktober naar Headhunterz in Outland, maar ja dat ging dus mooi niet door. Ik kijk graag films, ik vind fotografie leuk, ik wil viool leren spelen of op ballet (die combinatie ook met hardstyle ;D) en ik zit nu in de examenklas.
Zoiets?
deepack is de laatste tijd echt heerlijk bezigquote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:heerlijk filmpje.
Zie tracklist hierboven van Bartmanquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Sc0tTy het volgende:
deepack is de laatste tijd echt heerlijk bezigBoy, weet jij hoe die track heef want die kicks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
ben benieuwd naar alle nieuwe dingen, denk dat we de meeste wel gaan horen zaterdagquote:Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
Yoooooooooooooooooooooo en dit dan!
Weten we ook over welke remix wildstylez het had!
1. Headhunterz - Dreamcatcher
2. Headhunterz - Psychadelic (he spelt it wrong on his top 10, i presume)
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez v SMD remix) - could be good, i live in hope
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa remix)
6. Noisecontrollers v Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha2 v Wildstylez - TBA (i presume its Atrocious)
10. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Respect
Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepertquote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
GeluidOh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat geeft niet want wij zijn heel openminded hier. Ben je niet blij dat je je ware gevoelens eindelijk niet meer hoeft te verbergen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepert
quote:With only few more days to Qlimax the last work in the studio is done. Besides many edits and new material, Together with Wildstylez, Smd spend over 24 hours in 2 days in the studio. Check the Charts!
quote:November 2009
1 Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez & SMD rmx) Damn we love this1
TBA
2 Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire of the Sun / Jaydee
Fusion
3 Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion
Fusion
4 Alpha2 & Wildstylez - Atroucious
A2
5 Toneshifterz - Drop it
Fusion
6 Wildstylez - A Complex Situation
Scantraxx
7 Headhunterz - Dreamcatcher
Scantraxx Reloaded
8 Pavo - Classic / Back in Time
Fusion
9 D-Block & S-te-Fan vs High Voltage - Shiverz
Scantraxx Evolutionz
10 B-Front & Frontliner - Godz Powerrr
TBA
Niet alleen de live-act van NC gaat vet worden, die van NS ookquote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe NC top 10, gaat wat beloven voor de live-act!
[..]
[..]
Tja ik ook, en dat zonder kaartje.. Waarom plannen ze die dingen nou altijd precies VOOR de stufi haha! Ik heb namelijk net geen geld.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens begin wel erg zin te krijgen in Qlimax.
En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feestquote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
Zaterdag 15 augustus 2009 was een dag die eruit sprong deze zomer. Niet alleen vanwege het stralende weer, maar het was ook de dag die in het teken stond van de achtste editie van Decibel. Veertigduizend liefhebbers kwamen naar het festival op recreatiegebied van de Beekse Bergen en gingen helemaal los op de beats die verdeeld waren over tien area’s en door meer dan honderd DJ’s en acts werden gepresenteerd.
Inmiddels wordt het langzaam winter en moet je het doen met de mooie herinneringen aan die dag. Tijd om lekker na te genieten vanuit je luie stoel! De gehele live registratie van Decibel outdoor festival 2009 is namelijk uit op DVD. Deze 2 disc limited edition in steelcase verpakking bevat naast de ‘main feature’ ook vele extra’s en ‘behind the scenes’ footage.
Disc 1 bevat een maar liefst twee uur durende registratie van de Decibel mainstage, Hardcore4life area, Euphoria area en back2school stage. Op disc 2 vind je de extra’s; denk hierbij aan de registraties van de Remember area, 1992is4you stage, Refuse stage, Darkness4life area, UP! Area en last but not least de Pussy lounge area. Ook diverse reacties van artiesten, een uitgebreide making of, het Decibel report van Geraldine Kemper, de Decibel trailer, een fotogallery, etc etc komen op deze schijf aan bod!
Deze Decibel ‘must have’ is hier te bestellen!
b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
quote:Whoehaha matige lijn omhoog,
dan loop je er toch omheen met een grote boog,
denk dat je niet weet waarover je praat,
of heb je gesnoept van het verkeerde zaad,
geen hardcore is ook geen probleem,
hark mij maar bij elkaar om 5 uur met een bezem en een zeem.
http://twitter.com/fusionrecordsquote:Fusion is proud to present a new artist: Slim Shore Check out his new track "Scars" on Fusion's Youtube Channel: http://bit.ly/2kZBdo
Behalve als je een wandelend broodje Subway bentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat), Sethje, Tha_Bartman
![]()
en we gaan altijd lekker los..
de "oude" Dutch Master dus nu bij Fusion, niet slechtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Behalve als je een wandelend broodje Subway bent
Verder: Welkom!
Zij doet ook wer voor Q (partyzine's enzo) dus ik ben erg benieuwd wat het dan is dat ze in gedachten hebbenquote:And Q-dance made it impossible to skip this one since what they have in mind is just too sick to miss.
Dit was een antwoord op de vraag waarom mensen naar Davide Sonar zouden willen kijken... ik ben nu toch wel redelijk benieuwd waar hij mee op de proppen komtquote:Just wait and see and you will understand. Wanna bet he's gonna surprise people???
en dat is 3quote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ah jij bent ook al zo'n wandelend vuilnisvat? Aangenaam
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax![]()
Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
Waar af te halen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?
Haha thanxquote:Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs...
Nee ik ben een tijdje AWOL geweest. Fok!kers komen kennelijk niet zoeken naar hun gevallen strijdmakkers, je wordt zonder pardon uit het team gezet.quote:sta je niet in de PM ?
een E-ticket uit betrouwbare bron dus is zo op te sturenquote:
hmm vind hem wel aardig, mss dak em keer live moet horenquote:
Ik heb mijn kaartjes ook verkocht anders was ik wel gegaan maar kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje er heen te gaan is ook alweer zowat..quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax![]()
Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
jaja, nu weten we het welquote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat)
klinkt niet slecht, ben ook benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar, die combinatie
hoppa, altijd goed natuurlijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef T-Force het volgende:
(ja, ik kom uit brabant ja! Ben zelfs een keer door Maaskantje gereden)
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
8. JDX - Live the Moment
dat zou wel helemaal the bomb zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef ElDani het volgende:
Ik ben HEEL erg beniewd wat er met de nieuwe JDX gaat gebeuren, misschien samen met Wan Taim??
prima, kunnen we de vakantie ook gaan plannenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
precies, this is how we roll yo!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feesten niet 80 min mainstage
(de rest van de stages ieder 3 min samenvatting) waarvan 20 min de afsluiter en de rest nutteloze extra's..
zo te horen (en toevallig hoorde ik laatst ook zoiets) weer geproduceerd door Bas en Arjanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie diggerRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:Wat moet dat toch worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie digger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door poiuytr op 19-11-2009 20:39:23 ]
Klopt, ik heb hem zelf ook gehad hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef T-Force het volgende:
@ ElDaniDie ripjes komen uit de liveset van The Prophet @ Q-Base 2007. Man man man! Dat was me nog eens wat zeg! Die heb ik helemaal kapotgeluisterd hier...Tuuduu, All for the thrill, Elements en de klapper die voor mij nog steeds 1 van de vetste nummers ooit is: Rock hypnotic
![]()
Qlimax decor ziet er wel gaaf uit eigenlijk! Ben heeeeeel erg benieuwd
Die was ook echt heel nice! Dat is trouwens 1 van de enige promo's die ik heb (althans volgens mij is die plaat nooit uitgekomen), maarja...die heeft iedereen:P zo hard was die gelekt.quote:
Snuff Movie Diggerquote:Nu het SMD (Snatch Movie Digger toch) alias van Bas weer opduikt mogen we deze niet vergeten uiteraard..
Hoezo 10 minuten??quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
ik zou willen dat ik over 10 minuten naar een feest ala Q-Base zou gaan..
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoezo 10 minuten??
En morgenavond duurt me weer ns veeeeeel te lang..
Ik wil NU stampen... k werd net al uitgemaakt voor Duracell-konijn.. Hoezo hyper? Kon wel ADHD hebben.. Verschil is dat ik niet altijd druk ben, maar wel mezelf hyper kan maken.. vooral voor zulke stamp-partijtjes..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebt
Ik sta meestal achterin. Lekker de ruimte. Verkoeling van de deuren die openstaan en geluid is achterin ook optimaal. maar ja, dat is nu misschien anders door de nieuwe opstelling.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Denk dat ik wel op gang moet komen.. Eerst werken van 07u tot 17u.. Maar uitgeput? neuh denk t niet.. Lang leve een goede conditie. Bop bop bop gas dr op! Hoop dat er wel een beetje ruimte is links voor.. stampende sardientjes is niet ideaal...
zo is ie goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
Eerst werken van 07u tot 18u.. uitgeput? ja denk het wel zo op het eind.. Lang leve een slechte conditie.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
setjes van gister waren errugg, alleen jammer dat de donkey's niet hebben gedraait.
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Is 't de hele avond meet links voorin? Wordt nu toch echt wel eens tijd dat ik wat FOKkers ga spotten.
vorig jaar was links voorin meer plek dan in de rest van de zaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..
PF-profiel staat n foto. 1.93m. Witte nikes, Bruinige combat-broek. Denk felblauw shirt met een kikker... Hevig stuiterend.. Niet te missen..
Linkje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dr in drukken, aan zetten en gaan..
Hoewel die 2Dangerous setjes ook wel nais zijn..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:ziet er wel tof uit zeg, die boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie digger
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Info van iemand die meehelpt het decor opbouwen:klinkt veel belovend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:duuuuuusquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik hoorde weer dat er 25 * 2 vrijkaarten zijn uitgegeven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat hebben er trouwens moeilijk veel gasten vrijkaartjes gewonnen voor de XX![]()
volgens mij staat de helft daar voor niets binnen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
heej mooi geen gifjes van deze baas...![]()
Eensch, maar morgen gaat 'm helaas toch niet wordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Harm ik vind toch dat je morgen moet gaan... ik heb je al te lang niet gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |