Zie tracklist hierboven van Bartmanquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Sc0tTy het volgende:
deepack is de laatste tijd echt heerlijk bezigBoy, weet jij hoe die track heef want die kicks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
ben benieuwd naar alle nieuwe dingen, denk dat we de meeste wel gaan horen zaterdagquote:Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
Yoooooooooooooooooooooo en dit dan!
Weten we ook over welke remix wildstylez het had!
1. Headhunterz - Dreamcatcher
2. Headhunterz - Psychadelic (he spelt it wrong on his top 10, i presume)
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez v SMD remix) - could be good, i live in hope
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa remix)
6. Noisecontrollers v Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha2 v Wildstylez - TBA (i presume its Atrocious)
10. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Respect
Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepertquote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
GeluidOh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat geeft niet want wij zijn heel openminded hier. Ben je niet blij dat je je ware gevoelens eindelijk niet meer hoeft te verbergen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepert
quote:With only few more days to Qlimax the last work in the studio is done. Besides many edits and new material, Together with Wildstylez, Smd spend over 24 hours in 2 days in the studio. Check the Charts!
quote:November 2009
1 Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez & SMD rmx) Damn we love this1
TBA
2 Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire of the Sun / Jaydee
Fusion
3 Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion
Fusion
4 Alpha2 & Wildstylez - Atroucious
A2
5 Toneshifterz - Drop it
Fusion
6 Wildstylez - A Complex Situation
Scantraxx
7 Headhunterz - Dreamcatcher
Scantraxx Reloaded
8 Pavo - Classic / Back in Time
Fusion
9 D-Block & S-te-Fan vs High Voltage - Shiverz
Scantraxx Evolutionz
10 B-Front & Frontliner - Godz Powerrr
TBA
Niet alleen de live-act van NC gaat vet worden, die van NS ookquote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe NC top 10, gaat wat beloven voor de live-act!
[..]
[..]
Tja ik ook, en dat zonder kaartje.. Waarom plannen ze die dingen nou altijd precies VOOR de stufi haha! Ik heb namelijk net geen geld.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens begin wel erg zin te krijgen in Qlimax.
En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feestquote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
Zaterdag 15 augustus 2009 was een dag die eruit sprong deze zomer. Niet alleen vanwege het stralende weer, maar het was ook de dag die in het teken stond van de achtste editie van Decibel. Veertigduizend liefhebbers kwamen naar het festival op recreatiegebied van de Beekse Bergen en gingen helemaal los op de beats die verdeeld waren over tien area’s en door meer dan honderd DJ’s en acts werden gepresenteerd.
Inmiddels wordt het langzaam winter en moet je het doen met de mooie herinneringen aan die dag. Tijd om lekker na te genieten vanuit je luie stoel! De gehele live registratie van Decibel outdoor festival 2009 is namelijk uit op DVD. Deze 2 disc limited edition in steelcase verpakking bevat naast de ‘main feature’ ook vele extra’s en ‘behind the scenes’ footage.
Disc 1 bevat een maar liefst twee uur durende registratie van de Decibel mainstage, Hardcore4life area, Euphoria area en back2school stage. Op disc 2 vind je de extra’s; denk hierbij aan de registraties van de Remember area, 1992is4you stage, Refuse stage, Darkness4life area, UP! Area en last but not least de Pussy lounge area. Ook diverse reacties van artiesten, een uitgebreide making of, het Decibel report van Geraldine Kemper, de Decibel trailer, een fotogallery, etc etc komen op deze schijf aan bod!
Deze Decibel ‘must have’ is hier te bestellen!
b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
quote:Whoehaha matige lijn omhoog,
dan loop je er toch omheen met een grote boog,
denk dat je niet weet waarover je praat,
of heb je gesnoept van het verkeerde zaad,
geen hardcore is ook geen probleem,
hark mij maar bij elkaar om 5 uur met een bezem en een zeem.
http://twitter.com/fusionrecordsquote:Fusion is proud to present a new artist: Slim Shore Check out his new track "Scars" on Fusion's Youtube Channel: http://bit.ly/2kZBdo
Behalve als je een wandelend broodje Subway bentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat), Sethje, Tha_Bartman
![]()
en we gaan altijd lekker los..
de "oude" Dutch Master dus nu bij Fusion, niet slechtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Behalve als je een wandelend broodje Subway bent
Verder: Welkom!
Zij doet ook wer voor Q (partyzine's enzo) dus ik ben erg benieuwd wat het dan is dat ze in gedachten hebbenquote:And Q-dance made it impossible to skip this one since what they have in mind is just too sick to miss.
Dit was een antwoord op de vraag waarom mensen naar Davide Sonar zouden willen kijken... ik ben nu toch wel redelijk benieuwd waar hij mee op de proppen komtquote:Just wait and see and you will understand. Wanna bet he's gonna surprise people???
en dat is 3quote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ah jij bent ook al zo'n wandelend vuilnisvat? Aangenaam
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax![]()
Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |