abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74840539
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Sc0tTy het volgende:

deepack is de laatste tijd echt heerlijk bezig Boy, weet jij hoe die track heef want die kicks

Zie tracklist hierboven van Bartman

Hebben jullie ook zo'n zin?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_74841710
Yoooooooooooooooooooooo en dit dan!
Weten we ook over welke remix wildstylez het had!

1. Headhunterz - Dreamcatcher
2. Headhunterz - Psychadelic (he spelt it wrong on his top 10, i presume)
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez v SMD remix) - could be good, i live in hope
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa remix)
6. Noisecontrollers v Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha2 v Wildstylez - TBA (i presume its Atrocious)
10. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Respect
pi_74841781
Ik zag het net.. Ziet er prima uit moet ik zeggen.. Hopelijk klinken die nieuwe tracks ook prima, want tot nu toe vond ik het niet het sterkste jaar van Headhunterz als ik eerlijk moet zijn. Nouja, de liveset gaat het uitwijzen..

Ik ben HEEL erg beniewd wat er met de nieuwe JDX gaat gebeuren, misschien samen met Wan Taim??

[ Bericht 58% gewijzigd door ElDani op 19-11-2009 09:24:57 ]
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 19 november 2009 @ 09:27:06 #229
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74842015
Geluid Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen

KNETTERS!!!! Mensen kijken mij raar aan op stage.. Onhoorbaar mp3 op, en stuiteren achter een bureau.. uhu..

EDIT: elDani, wrom haal je die spoiler weg? haha...

[ Bericht 10% gewijzigd door Koepert op 19-11-2009 10:57:19 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 19 november 2009 @ 09:46:18 #230
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74842430
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
Yoooooooooooooooooooooo en dit dan!
Weten we ook over welke remix wildstylez het had!

1. Headhunterz - Dreamcatcher
2. Headhunterz - Psychadelic (he spelt it wrong on his top 10, i presume)
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez v SMD remix) - could be good, i live in hope
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa remix)
6. Noisecontrollers v Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha2 v Wildstylez - TBA (i presume its Atrocious)
10. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Respect
ben benieuwd naar alle nieuwe dingen, denk dat we de meeste wel gaan horen zaterdag

Ik heb ook zeker hoop voor die remix.. niet allee vanwege de remixende artiesten maar ook omdat het origineel maar matig is maar het nr heeft wel een melodie heeft waar wildstylez iets mee kan dan nog beetje stevige kicks eronder en rammen maar

en een LQ filmpje van nr 5:

hij klinkt wle ok maar ik denk niet dat ie boven het origineel uitkomt...

en een bonusje voor vandaag:

[ Bericht 11% gewijzigd door Tha_Bartman op 19-11-2009 09:56:15 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74842711
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
Geluid Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy

Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepert
  donderdag 19 november 2009 @ 10:13:12 #232
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74843056
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepert
maar dat geeft niet want wij zijn heel openminded hier. Ben je niet blij dat je je ware gevoelens eindelijk niet meer hoeft te verbergen?

Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74843102
Nieuwe NC top 10, gaat wat beloven voor de live-act!
quote:
With only few more days to Qlimax the last work in the studio is done. Besides many edits and new material, Together with Wildstylez, Smd spend over 24 hours in 2 days in the studio. Check the Charts!
quote:
November 2009
1 Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez & SMD rmx) Damn we love this1
TBA
2 Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire of the Sun / Jaydee
Fusion
3 Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion
Fusion
4 Alpha2 & Wildstylez - Atroucious
A2
5 Toneshifterz - Drop it
Fusion
6 Wildstylez - A Complex Situation
Scantraxx
7 Headhunterz - Dreamcatcher
Scantraxx Reloaded
8 Pavo - Classic / Back in Time
Fusion
9 D-Block & S-te-Fan vs High Voltage - Shiverz
Scantraxx Evolutionz
10 B-Front & Frontliner - Godz Powerrr
TBA
pi_74845367
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe NC top 10, gaat wat beloven voor de live-act!
[..]

[..]

Niet alleen de live-act van NC gaat vet worden, die van NS ook . Overigens begin wel erg zin te krijgen in Qlimax. Hopen dat het geluid goed is (heb er deze keer vertrouwen in...), want aan de artiesten zal het niet liggen
Partyagenda;
Outdated....
pi_74845535
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens begin wel erg zin te krijgen in Qlimax.
Tja ik ook, en dat zonder kaartje.. Waarom plannen ze die dingen nou altijd precies VOOR de stufi haha! Ik heb namelijk net geen geld.
pi_74845894
Benieuwd naar Pavo
pi_74847354
Zaterdag 15 augustus 2009 was een dag die eruit sprong deze zomer. Niet alleen vanwege het stralende weer, maar het was ook de dag die in het teken stond van de achtste editie van Decibel. Veertigduizend liefhebbers kwamen naar het festival op recreatiegebied van de Beekse Bergen en gingen helemaal los op de beats die verdeeld waren over tien area’s en door meer dan honderd DJ’s en acts werden gepresenteerd.

Inmiddels wordt het langzaam winter en moet je het doen met de mooie herinneringen aan die dag. Tijd om lekker na te genieten vanuit je luie stoel! De gehele live registratie van Decibel outdoor festival 2009 is namelijk uit op DVD. Deze 2 disc limited edition in steelcase verpakking bevat naast de ‘main feature’ ook vele extra’s en ‘behind the scenes’ footage.
Disc 1 bevat een maar liefst twee uur durende registratie van de Decibel mainstage, Hardcore4life area, Euphoria area en back2school stage. Op disc 2 vind je de extra’s; denk hierbij aan de registraties van de Remember area, 1992is4you stage, Refuse stage, Darkness4life area, UP! Area en last but not least de Pussy lounge area. Ook diverse reacties van artiesten, een uitgebreide making of, het Decibel report van Geraldine Kemper, de Decibel trailer, een fotogallery, etc etc komen op deze schijf aan bod!

Deze Decibel ‘must have’ is hier te bestellen!

b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:21:01 #238
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74848440
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
Zaterdag 15 augustus 2009 was een dag die eruit sprong deze zomer. Niet alleen vanwege het stralende weer, maar het was ook de dag die in het teken stond van de achtste editie van Decibel. Veertigduizend liefhebbers kwamen naar het festival op recreatiegebied van de Beekse Bergen en gingen helemaal los op de beats die verdeeld waren over tien area’s en door meer dan honderd DJ’s en acts werden gepresenteerd.

Inmiddels wordt het langzaam winter en moet je het doen met de mooie herinneringen aan die dag. Tijd om lekker na te genieten vanuit je luie stoel! De gehele live registratie van Decibel outdoor festival 2009 is namelijk uit op DVD. Deze 2 disc limited edition in steelcase verpakking bevat naast de ‘main feature’ ook vele extra’s en ‘behind the scenes’ footage.
Disc 1 bevat een maar liefst twee uur durende registratie van de Decibel mainstage, Hardcore4life area, Euphoria area en back2school stage. Op disc 2 vind je de extra’s; denk hierbij aan de registraties van de Remember area, 1992is4you stage, Refuse stage, Darkness4life area, UP! Area en last but not least de Pussy lounge area. Ook diverse reacties van artiesten, een uitgebreide making of, het Decibel report van Geraldine Kemper, de Decibel trailer, een fotogallery, etc etc komen op deze schijf aan bod!

Deze Decibel ‘must have’ is hier te bestellen!

b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feest en niet 80 min mainstage
(de rest van de stages ieder 3 min samenvatting) waarvan 20 min de afsluiter en de rest nutteloze extra's..
  donderdag 19 november 2009 @ 14:06:25 #239
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74849934
@ A-Lusion Vinyl
@ Halloween setjes FearFM
@ Mezelf
@ Zin in Qlimax

Oh, en ik heb zin in Qlimax.. en stampen... en lekker cruisen naar Arnhem in de Voiture..
pi_74850599
Te grappig. Iemand zat te zeuren over de line up van XX op 5 december, dat er geen Hardcore is....

Iemand reageerde met het volgende gedicht
quote:
Whoehaha matige lijn omhoog,
dan loop je er toch omheen met een grote boog,
denk dat je niet weet waarover je praat,
of heb je gesnoept van het verkeerde zaad,
geen hardcore is ook geen probleem,
hark mij maar bij elkaar om 5 uur met een bezem en een zeem.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:56:24 #241
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74851670
quote:
Fusion is proud to present a new artist: Slim Shore Check out his new track "Scars" on Fusion's Youtube Channel: http://bit.ly/2kZBdo
http://twitter.com/fusionrecords
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74851828
quote:
En het plaatje zelf:

Bekijk deze YouTube-video

Leuk dingetje!
pi_74852118
Ik wil ook naar Qlimax

Nouja, voor mij wordt het wachten tot februari, Hard Bass 2010!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:11:51 #244
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74852126
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat ), Sethje, Tha_Bartman
en we gaan altijd lekker los..
Behalve als je een wandelend broodje Subway bent

Verder: Welkom!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74852293
quote:
de "oude" Dutch Master dus nu bij Fusion, niet slecht ga hem 27 december op Dangerouzmind weer eens een x horen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 19 november 2009 @ 15:19:02 #246
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74852348
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef LeonH het volgende:

[..]

Behalve als je een wandelend broodje Subway bent

Verder: Welkom!

Ah jij bent ook al zo'n wandelend vuilnisvat? Aangenaam
  donderdag 19 november 2009 @ 15:21:51 #247
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74852427
ff wat WackyJacky quotes van GHF over Qlimax
quote:
And Q-dance made it impossible to skip this one since what they have in mind is just too sick to miss.
Zij doet ook wer voor Q (partyzine's enzo) dus ik ben erg benieuwd wat het dan is dat ze in gedachten hebben
quote:
Just wait and see and you will understand. Wanna bet he's gonna surprise people???
Dit was een antwoord op de vraag waarom mensen naar Davide Sonar zouden willen kijken... ik ben nu toch wel redelijk benieuwd waar hij mee op de proppen komt

@ slimshore -> ik vind het wel een lekkere plaat.. eigenlijk een typische dutchmaster plaat maar dan met een fusion sausje eroverheen
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ah jij bent ook al zo'n wandelend vuilnisvat? Aangenaam
en dat is 3
pi_74852482
Spa-pa-pa-pa-paa-pa-pa-pa-pace
  donderdag 19 november 2009 @ 15:58:13 #249
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74853673
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax

Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:59:46 #250
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74853732
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax

Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')