Octavius augustus magnus prius imperator romanusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. bewaar de karaoke ff voor later
Wat een verschrikkelijke track is datquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we are everywhere. You try to step on us, but we don't care. You kill one of us yet we multiply, why can't you understand that we can't die
Laboriosus Musica Non Oletquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Octavius augustus magnus prius imperator romanus
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef eQuaL het volgende:
En daarna zo keihard van Hard trippin', overclippin', psychomatic beat skippin' this is how we roll yo
dit is die plaat van Jack Overdose toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Octavius augustus magnus prius imperator romanus
E nomini patri, et Fili e spiritu sanctiquote:
de kans dat ik niet ga is > 50%, dus als het zeker is meld ik me ff bij jequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
als er iemand een kaartje over heeft voor qountdown, laat ff iets weten
Komt zeker omdat het geen netjes gebakken nummertje is, maar erg rauwwwwquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
oh karaoke.. dat betekent dat we op het onderwerp Brennan Heart terug zijn( je weet wel die van die snoeiharde karaoke sets
)
http://www.myspace.com/phuturenoize
hun remix (check the player JWTZ immers) van memento voor die BH remixcompetitie kan ik erg waaarderen...
Damn ik kan meteen naar de dokter.. Voetjes en oortjes zijn raaauuwww van die plaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt zeker omdat het geen netjes gebakken nummertje is, maar erg rauwwww
* 16meter zoekt ook kaarten en sluit zich aan in de rijquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
als er iemand een kaartje over heeft voor qountdown, laat ff iets weten
Beter komen ze heel gauw op hardstyle.com te staan. Vanmiddag ook al de nieuwe Pitcher van Dance-Tunes getrokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou we van dat soort anticlimaxen jaen ik hou ook wle van wat rauwer/steviger werk
en de shiverz vinyl is uit en de nieuwe vinyl van A-lusion ook
Vind hem eentonigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe Francesco Zeta![]()
Ik vind hem wel relaxt eigenlijk
Ietwat saai, edoch ramt hij wel lekker door.. Klein beetje beuken. voorzichtigjes een stampje plaatsen. kleintje maar, babystampjes, oeh.. voorzichtjes, en dan....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
ik vind hem ook niet zo... het voelt voor mij als het zelfde truucje als fairyland.. simpel ripwerk.. goed ripwerk heb ik niets tegen maar dit voelt te gemakkelijk voormij....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Ik kan zeker wel waarderen. Melodie is lekker. beetje herkenbaarheid van het nummer (beastie boys toch? )quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
die kan er zeker mee doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Koepert het volgende:
Vanaf 2.30min is toch wel errug lekker imo hoor![]()
ik vind het weinig aan...quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Right here, Right now - Fatboy Slimquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
beetje herkenbaarheid van het nummer (beastie boys toch? )
heerlijke muziek zo op zijn tijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Right here, Right now - Fatboy Slim
ow ja dat was het....same thing different name,quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Right here, Right now - Fatboy Slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |