Hij zei op twitter dat hij de track had aangepast, zodat mensen hem 'begrepen' ipv stil stonden ofzoietsquote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef Koepert het volgende:
Reverse Order.. Euh... Op XQ vond ik m kneiter vet... maar nu valt ie n tikje tegen. Kan aan de kwali liggen.. maar ja.. concept is leuk, komt niet helemaal uit de verf nu..
Perfect Harmony.. Ook die weet ik nog niet helemaal... Kan wederom aan kwali liggen. Klinkt niet supermegatofvette shit..
Zit ook wel weer wat in...quote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij zei op twitter dat hij de track had aangepast, zodat mensen hem 'begrepen' ipv stil stonden ofzoietsKan dus zijn dat hij net wat anders klinkt...
*En alles klinkt altijd een stukje beter bij 100 dB
quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die A-Lusion tracks wel wat hebben eigenljk![]()
Ben heeeel erg benieuwd waar die op Qlimax mee komt![]()
We got the head knock shit that makes you break ya neck....WHOOO!!!
oh shit...quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
#Qountdown2009 is sold out!!
* ReMcOrE heeft een kaartjequote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
Ik was net op tijd dan! Heb ze vrijdag gekocht.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
x2.quote:
x3, had ze eind van de maand willen halen.... Dan maar weer marktplaats inschakelen...quote:
Wat TBY ook al aangeeft, mensen moeten ervoor openstaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
x3, had ze eind van de maand willen halen.... Dan maar weer marktplaats inschakelen...
En dat Technoboy verhaal: De Qlimax gangers worden echt keihard gepowned door een complete Lento Violento set
met als special guest Gigi D'agostino zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef LeonH het volgende:
En dat Technoboy verhaal: De Qlimax gangers worden echt keihard gepowned door een complete Lento Violento set
Is dat de Slechte tweelingbroer van Wildstylez?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:00 schreef Dalton_ het volgende:
line-up voor de ballroom 31 december is bekend:
oa Wildstyles DBSTF en Luna..
worden ook vraagtekens voor QD dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat TBY ook al aangeeft, mensen moeten ervoor openstaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik denk dat het wel goedkomt.
Gozer ff mailen/bellen of je die shit mag kopieren? Daarnaast ja.. Weekje vrij vragen en zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Bertje_NL het volgende:
Kl*tezooi, ik ben hardstyle-loos...
Laatst m'n Denon cd spelers verkocht, gozer wou perse mijn CD mappen erbij kopen, op zich geen probleem aangezien ik alles ook nog wel digitaal had, tenminste tot vandaag...
M'n externe harddisk waar al mijn hardstyle op stond (zeg maar iedere vinyl die is uitgekomen tussen 2002 en nu) gaf na een rookwolk de geest vanochtend. Heb dus helemaal niets meer...![]()
Now what.....
Geprobeerd, kreeg een heel vriendelijk smsje dat het niet zijn probleem was...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gozer ff mailen/bellen of je die shit mag kopieren?
Ben er bang voor.... Iemand een duidelijk overzicht van alle hardstyle releases per jaar?quote:Daarnaast ja.. Weekje vrij vragen en zoeken![]()
Yey! Audiometric komt dus los!quote:Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 3(MY015)
Label:Midify
Vinyl release: Begin December
WEB release: Ook dan
A1. Musical Impressions
B1. Audiometric (Album Mix)
B2. Audiometric (Original Mix)
We're like roachessssquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem vind ik Brennan Heart - Can't Kill Us best wel tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |