minimaal in 5 topics een nuttige post maken komt goed. Bijna al mijn posts zijn nuttigquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Om in de OP te komen:
minimaal in 5 topics een nuttige post maken. (waarom hebben wij MSTX er nog in staan)
Minimaal op 3x fokkers gespot hebben op feestjes
En minimaal 1 keer een PM gestuurd hebben met een nieuwe release
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
minimaal in 5 topics een nuttige post maken komt goed. Bijna al mijn posts zijn nuttigLet us be the judge on that
minimaal 3x fokkers spotten op een feest....pffff:P hoe moet ik nu weten hoe jullie er uit zien jongeQlimax meet? Jonguh! PF jeweettochzelf!
En wat bedoel je precies met die PM? da envelopske bovenin
nieuwe release delen via pmquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef T-Force het volgende:
Maar euhm, ik begrijp nog steeds niet wat ik dan met die release moet doen? Zeggen dat iets is gereleased of die liedjes uploaden?![]()
Zou je die TT alsjeblieft kunnen aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
I hate u so much right nowquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou je die TT alsjeblieft kunnen aanpassen![]()
Ik stem voor een zatox plaatje
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef de_huig het volgende:
tvp..en wat is het toch een gezellig ouwehoertopic af en toe![]()
bijna qlimax..zin in.
kreeg een mailtje met welke ingang ik zou moeten nemen..prima dat ze dat verdelen![]()
en qlimax ging mijn verwachtingen overtreffen volgens die zelfde mail..als dat qua show is wordt het kippevel tot en met maart...als het qua geluid is, is het geen prestatie
Verschillende ingangen? Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat is BSc?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Bachelor of Sciencequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verschillende ingangen? Ben benieuwd
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat is BSc?![]()
van de ene kant netjes..van de andere kant geven ze hiermee natuurlijk indirect aan dat ze de boel aan t oplichten zijnquote:Uit de opmerkingen op diverse forums, heeft de organisatie Global Dance Nation geconstateerd dat men de ticketprijs te hoog vindt voor de eerste editie van Sequel op 12 decemer in het Beursgebouw Eindhoven. Om die reden heeft de organisatie besloten de Ticket prijs te verlagen naar:
Guest: 22,50 euro
VIP: 35,00 euro
Alle bezoekers die al kaarten hebben gekocht, kunnen het prijsverschil terugkrijgen via Ticketonline.
Deze prijsverlaging zal geenszins afbreuk doen aan het concept, showgehalte, aankleding, service et cetera. De organisatie waarborgt een gestroomlijnde productie en knallende avond!
Global Dance Nation gaat er vanuit dat iedere bezoeker de eerste editie van Sequel als onvergetelijk en historisch zal ervaren!
Meer info check: www.sequel-event.nl
whahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:39 schreef Koepert het volgende:
Zegguh.... Dat Dirty Workz Album he.. dat is eigenlijk best lekker.. zeg maar.. best wel..
En suggestie voor TT danmaar
So don’t keep standing in the corner over there
Haha scotty timing weer![]()
Ik vind m juist wel lekker vanwege die jump/tekky sound..
Ja ik vind het album lekker en al die tracks zijn ook erg lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Dirty Workz Album ook wel relaaaaxt eigenlijk. Ik kan ook best wel genieten van die jump![]()
Zelfs op een feest is dat relaxt! Opener van Coone op Thrillogy![]()
Ben ook echt benieuwd naar Transfarmers Live op Reverze, maar genoeg over jump...dit is Hardstyle![]()
Ben nog veeeeel benieuwder naar Crypsis, AVIO Live, Psyko Punkz Live, Ran-D & B-Front
Ik ben een echte moraalridderquote:
Davide + A-lusion + deepack. In die 3/4 heb ik echt zin inquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:51 schreef Koepert het volgende:
Weet je waar ik gewoon stiekem benieuwd naar ben??
Davide Sonar @ Qlimax.. Gewoon omdat ik die niet zo vaak zie.. (niet dat ik de rest nou wekelijks zie, maar vaker.. )
dikke shit voor die heren!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
jammer van de kwaliteit, maar gratis 2 Sidez is altijd goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef ElDani het volgende:
Free release 2-sidez nu te downloaden.. Helaas 128kbps :/
en ditquote:
PPquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd ondertussen de nieuwe PP - Ghostclass/2 Follow release
oehh wat knalt Ghostclass toch lekkah, vind em beter dan 2 follow
yupquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef poiuytr het volgende:
Baal er nu wel beetje van dat ik mijn kaarten al verkocht heb van Qlimax![]()
Maar kreeg toch niemand mee van onze groep. Qlimax wordt toch live uitgezonden?
Heerlijk nummer idd.. een van mijn eerste hardstyle nummersquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef T-Force het volgende:
Ok, heb jullie zo'n beetje wel gevonden op PF![]()
Maar euhm, ik begrijp nog steeds niet wat ik dan met die release moet doen? Zeggen dat iets is gereleased of die liedjes uploaden?![]()
Even een oude klappert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |