quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef JortK het volgende:
Hardstyle topic reeks first: Hardcore TT
qftquote:
Hardtraxx is sowieso een bout site, alle livesets van LSDB afhalen en posten op het forum, alle release info van GHF afhalen en posten op het forum, alle aftermovies van de officiele kanalen van YouTube.quote:
dit is geen hardstylequote:
Om in de OP te komen:quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
@ LeonH, een Noisecontroller met haar.....das wel maf![]()
Mag ik trouwens ook bij de hardstyle-liefhebbers gerekend worden in de OP?
Inderdaad een behoorlijk oude foto... Hadden ze wel even beter kunnen checken...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
@ LeonH, een Noisecontroller met haar.....das wel maf![]()
Mag ik trouwens ook bij de hardstyle-liefhebbers gerekend worden in de OP?
Ja Koepert, je zit met je dooie muis toch echt verkeerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:16 schreef 16meter het volgende:
Wat een gare flyer.. met een super oude foto van Noisecontrollers.
waarom al die andere genres opeens hier?![]()
Je mag me er wel uit halen hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
minimaal in 5 topics een nuttige post maken. (waarom hebben wij MSTX er nog in staan)
Zit je maar te dollen hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja Koepert, je zit met je dooie muis toch echt verkeerd.
Maar dat kan wel komen door de vage TT van deze reeks
minimaal in 5 topics een nuttige post maken komt goed. Bijna al mijn posts zijn nuttigquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Om in de OP te komen:
minimaal in 5 topics een nuttige post maken. (waarom hebben wij MSTX er nog in staan)
Minimaal op 3x fokkers gespot hebben op feestjes
En minimaal 1 keer een PM gestuurd hebben met een nieuwe release
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
minimaal in 5 topics een nuttige post maken komt goed. Bijna al mijn posts zijn nuttigLet us be the judge on that
minimaal 3x fokkers spotten op een feest....pffff:P hoe moet ik nu weten hoe jullie er uit zien jongeQlimax meet? Jonguh! PF jeweettochzelf!
En wat bedoel je precies met die PM? da envelopske bovenin
nieuwe release delen via pmquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef T-Force het volgende:
Maar euhm, ik begrijp nog steeds niet wat ik dan met die release moet doen? Zeggen dat iets is gereleased of die liedjes uploaden?![]()
Zou je die TT alsjeblieft kunnen aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
I hate u so much right nowquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou je die TT alsjeblieft kunnen aanpassen![]()
Ik stem voor een zatox plaatje
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef de_huig het volgende:
tvp..en wat is het toch een gezellig ouwehoertopic af en toe![]()
bijna qlimax..zin in.
kreeg een mailtje met welke ingang ik zou moeten nemen..prima dat ze dat verdelen![]()
en qlimax ging mijn verwachtingen overtreffen volgens die zelfde mail..als dat qua show is wordt het kippevel tot en met maart...als het qua geluid is, is het geen prestatie
Verschillende ingangen? Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat is BSc?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Bachelor of Sciencequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verschillende ingangen? Ben benieuwd
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat is BSc?![]()
van de ene kant netjes..van de andere kant geven ze hiermee natuurlijk indirect aan dat ze de boel aan t oplichten zijnquote:Uit de opmerkingen op diverse forums, heeft de organisatie Global Dance Nation geconstateerd dat men de ticketprijs te hoog vindt voor de eerste editie van Sequel op 12 decemer in het Beursgebouw Eindhoven. Om die reden heeft de organisatie besloten de Ticket prijs te verlagen naar:
Guest: 22,50 euro
VIP: 35,00 euro
Alle bezoekers die al kaarten hebben gekocht, kunnen het prijsverschil terugkrijgen via Ticketonline.
Deze prijsverlaging zal geenszins afbreuk doen aan het concept, showgehalte, aankleding, service et cetera. De organisatie waarborgt een gestroomlijnde productie en knallende avond!
Global Dance Nation gaat er vanuit dat iedere bezoeker de eerste editie van Sequel als onvergetelijk en historisch zal ervaren!
Meer info check: www.sequel-event.nl
whahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:39 schreef Koepert het volgende:
Zegguh.... Dat Dirty Workz Album he.. dat is eigenlijk best lekker.. zeg maar.. best wel..
En suggestie voor TT danmaar
So don’t keep standing in the corner over there
Haha scotty timing weer![]()
Ik vind m juist wel lekker vanwege die jump/tekky sound..
Ja ik vind het album lekker en al die tracks zijn ook erg lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Dirty Workz Album ook wel relaaaaxt eigenlijk. Ik kan ook best wel genieten van die jump![]()
Zelfs op een feest is dat relaxt! Opener van Coone op Thrillogy![]()
Ben ook echt benieuwd naar Transfarmers Live op Reverze, maar genoeg over jump...dit is Hardstyle![]()
Ben nog veeeeel benieuwder naar Crypsis, AVIO Live, Psyko Punkz Live, Ran-D & B-Front
Ik ben een echte moraalridderquote:
Davide + A-lusion + deepack. In die 3/4 heb ik echt zin inquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:51 schreef Koepert het volgende:
Weet je waar ik gewoon stiekem benieuwd naar ben??
Davide Sonar @ Qlimax.. Gewoon omdat ik die niet zo vaak zie.. (niet dat ik de rest nou wekelijks zie, maar vaker.. )
dikke shit voor die heren!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
jammer van de kwaliteit, maar gratis 2 Sidez is altijd goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef ElDani het volgende:
Free release 2-sidez nu te downloaden.. Helaas 128kbps :/
en ditquote:
PPquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd ondertussen de nieuwe PP - Ghostclass/2 Follow release
oehh wat knalt Ghostclass toch lekkah, vind em beter dan 2 follow
yupquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef poiuytr het volgende:
Baal er nu wel beetje van dat ik mijn kaarten al verkocht heb van Qlimax![]()
Maar kreeg toch niemand mee van onze groep. Qlimax wordt toch live uitgezonden?
Heerlijk nummer idd.. een van mijn eerste hardstyle nummersquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef T-Force het volgende:
Ok, heb jullie zo'n beetje wel gevonden op PF![]()
Maar euhm, ik begrijp nog steeds niet wat ik dan met die release moet doen? Zeggen dat iets is gereleased of die liedjes uploaden?![]()
Even een oude klappert![]()
Toevalquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze weer netjes voor elkaar!
Dat is misschien wel de beste set ooit voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook Zany heeft zijn Donkeys set van 2005 @ defqon online gezet. maar die is weleens voorbij gekomen
heel die set @ Q-Basequote:
Nah...vind het helaas niet echt heel vet ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef JortK het volgende:
Rare opbouwe, maar b0h wat is dit vet!
die melodie is gewoon gruwelijk!quote:
Dat is idd wel een lekkere mixquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/user/fusionofsoundnl
Ook Zany heeft zijn Donkeys set van 2005 @ defqon online gezet. maar die is weleens voorbij gekomen
Beste een lekkere remix
Hehe kei nu pas....loserquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef de_huig het volgende:
mijn eerste post als BSc. jajajajajaaaa hiephoi![]()
Denk dat ik hier ook wel bij benquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/party/166769:Dangerouzmind.html
line-up voor Dangerouzmind op 27 december in Lucky te Rijssen:
22:00 - 23:30: Vecino
23:30 - 00:30: Slim Shore
00:30 - 01:30: A-lusion
00:30 - 01:30: Scope DJ
01:30 - 03:00: Deepack
03:00 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Tha Playah
00:00 - 00:00: MC: Villain
dikke shit zou ik zo zegggen![]()
![]()
![]()
maandags dan maar vrij nemen, zodat ik hier heen kan
Het is maar goed dat ik die dag niet om 0600 eruit hoef om te gaan werken. Toch dat beetje extra energie nodig voor het afsluitende uurtje. Sonaarrrrrrrr *quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
hadsikideee NS live met sonar op Qlimax
Thnx for reminding me....quote:Op zondag 15 november 2009 15:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik die dag niet om 0600 eruit hoef om te gaan werken. Toch dat beetje extra energie nodig voor het afsluitende uurtje. Sonaarrrrrrrr *![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Koepert het volgende:
Ik moet wel van 07 tot 17 18werken, en dan nog naar t Gelredome kachelen.. en weer terug...
Dat is echt wel heel vet lijkt me! Ben echt benieuwd wat hij ervan gaat bakkenquote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
hadsikideee NS live met sonar op Qlimax
Ernstig hequote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een een nieuwe Trilok & chiren
Wat een dooie bedoeling hier... SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Hopelijk ook wat oudere tracks op Qlimax.quote:me and my toys listening to the new tunes and mixing some old ones.
Dat ie maar eens 2 van die 800's aan mij geeft, kan hij verder gaan met z'n 1000'squote:Op zondag 15 november 2009 20:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nice pic of A-Lusion die even zijn mixin' skills aan het oefenen is
Wie zegt dat hij na isaac draait?quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat ie maar eens 2 van die 800's aan mij geeft, kan hij verder gaan met z'n 1000's![]()
Maar inderdaad, ik hoop ook dat hij wat oudere tracks gaat knallen, maar dat gaat volgens mij ook wel gebeuren aangezien hij na het early hardstyle-setje van isaac zijn ding mag doen
Qlimax website.quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij na isaac draait?
ow ok, niet op gelet...quote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Qlimax website.
Volgorde van de line-up is ook de volgorde waarop ze zullen draaien.
Voluit rammende gekkigheidquote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk een smerige, harde set van Deepack.
Post het linkje er dan ook even bijquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef T-Force het volgende:
Altijd leuke interviews van HS-Magazine![]()
Dailucia
Dailuciaquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verandering is natuurlijk altijd wel het geval. Of je dat nu wilt of niet. Ga maar eens op GHF rondbladeren, daar zitten genoeg mensen die niet tevreden zijn met de veranderingen tov 2003 bvquote:Op maandag 16 november 2009 06:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dailucia![]()
TBY die een revolutie in de hardstyle wil ("some people will hate me for it")... The Undersound zal daar wel een voorproefje van zijn. Zeker niet mijn ding.![]()
Brennan Heart komt met dezelfde boodschap. Hardstyle moet vooruit, veranderen, innoveren.. blabla. Al die nieuwe gimmicks hoeven van mij niet, ik wil gewoon hardstyle horen. De innovaties stoppen ze maar in de melodie of break.
Wel gaar dat ze altijd dezelfde suffe vragen stellen "hoe was je set?" en "wat kunnen we verder van je verwachten?", vooral die laatste is tenenkrommend.Maar op zich leuk om die DJs eens aan het woord te horen.
quote:Op maandag 16 november 2009 06:25 schreef 16meter het volgende:
TBY die een revolutie in de hardstyle wil ("some people will hate me for it")... The Undersound zal daar wel een voorproefje van zijn. Zeker niet mijn ding.![]()
Als er niks gebeurd, en de muziek blijft stilstaan, ga je dat niet lang meer doen, want dan heb je op een gegeven moment 'alles binnen het huidige palet' wel gehad.. Alles klinkt hetzelfde.. Dus om de hardstyle (ook in melodie of break) vernieuwend en vooral LEUK te houden is het zaak dat er pioniers zijn die buiten de gebaande paden gaan, om daar elementen te proberen die (al dan niet in aangepaste vorm) terugkomen in nieuwe platen. Of BH daar de juiste man voor is, is een andere discussie.quote:Brennan Heart komt met dezelfde boodschap. Hardstyle moet vooruit, veranderen, innoveren.. blabla. Al die nieuwe gimmicks hoeven van mij niet, ik wil gewoon hardstyle horen. De innovaties stoppen ze maar in de melodie of break.
Eensch.quote:Wel gaar dat ze altijd dezelfde suffe vragen stellen "hoe was je set?" en "wat kunnen we verder van je verwachten?", vooral die laatste is tenenkrommend.Maar op zich leuk om die DJs eens aan het woord te horen.
Oneens.. ik vind haar totaal niet aantrekkelijk...quote:
jup had het al gezien.quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef nattermann het volgende:
TVP!
LeonH: Noisecontrollers in Bozzini
HOMO!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 11:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Oneens.. ik vind haar totaal niet aantrekkelijk...![]()
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....quote:
Zijn we het een keer eens?quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....
Bedoel, als ze naast je ligt, zou je haar dan je bed uit trappen? Of heb je liever Susan Boyle?
quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....
Bedoel, als ze naast je ligt, zou je haar dan je bed uit trappen? Of heb je liever Susan Boyle?
Danku voor deze bijvalquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Iemand mn bed niet uit trappen en susan boyle liever hebben zitten nogal wat stappen tussen knul![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |