Ernstig hequote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een een nieuwe Trilok & chiren
Wat een dooie bedoeling hier... SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Hopelijk ook wat oudere tracks op Qlimax.quote:me and my toys listening to the new tunes and mixing some old ones.
Dat ie maar eens 2 van die 800's aan mij geeft, kan hij verder gaan met z'n 1000'squote:Op zondag 15 november 2009 20:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nice pic of A-Lusion die even zijn mixin' skills aan het oefenen is
Wie zegt dat hij na isaac draait?quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat ie maar eens 2 van die 800's aan mij geeft, kan hij verder gaan met z'n 1000's![]()
Maar inderdaad, ik hoop ook dat hij wat oudere tracks gaat knallen, maar dat gaat volgens mij ook wel gebeuren aangezien hij na het early hardstyle-setje van isaac zijn ding mag doen
Qlimax website.quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij na isaac draait?
ow ok, niet op gelet...quote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Qlimax website.
Volgorde van de line-up is ook de volgorde waarop ze zullen draaien.
Voluit rammende gekkigheidquote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk een smerige, harde set van Deepack.
Post het linkje er dan ook even bijquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef T-Force het volgende:
Altijd leuke interviews van HS-Magazine![]()
Dailucia
Dailuciaquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verandering is natuurlijk altijd wel het geval. Of je dat nu wilt of niet. Ga maar eens op GHF rondbladeren, daar zitten genoeg mensen die niet tevreden zijn met de veranderingen tov 2003 bvquote:Op maandag 16 november 2009 06:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dailucia![]()
TBY die een revolutie in de hardstyle wil ("some people will hate me for it")... The Undersound zal daar wel een voorproefje van zijn. Zeker niet mijn ding.![]()
Brennan Heart komt met dezelfde boodschap. Hardstyle moet vooruit, veranderen, innoveren.. blabla. Al die nieuwe gimmicks hoeven van mij niet, ik wil gewoon hardstyle horen. De innovaties stoppen ze maar in de melodie of break.
Wel gaar dat ze altijd dezelfde suffe vragen stellen "hoe was je set?" en "wat kunnen we verder van je verwachten?", vooral die laatste is tenenkrommend.Maar op zich leuk om die DJs eens aan het woord te horen.
quote:Op maandag 16 november 2009 06:25 schreef 16meter het volgende:
TBY die een revolutie in de hardstyle wil ("some people will hate me for it")... The Undersound zal daar wel een voorproefje van zijn. Zeker niet mijn ding.![]()
Als er niks gebeurd, en de muziek blijft stilstaan, ga je dat niet lang meer doen, want dan heb je op een gegeven moment 'alles binnen het huidige palet' wel gehad.. Alles klinkt hetzelfde.. Dus om de hardstyle (ook in melodie of break) vernieuwend en vooral LEUK te houden is het zaak dat er pioniers zijn die buiten de gebaande paden gaan, om daar elementen te proberen die (al dan niet in aangepaste vorm) terugkomen in nieuwe platen. Of BH daar de juiste man voor is, is een andere discussie.quote:Brennan Heart komt met dezelfde boodschap. Hardstyle moet vooruit, veranderen, innoveren.. blabla. Al die nieuwe gimmicks hoeven van mij niet, ik wil gewoon hardstyle horen. De innovaties stoppen ze maar in de melodie of break.
Eensch.quote:Wel gaar dat ze altijd dezelfde suffe vragen stellen "hoe was je set?" en "wat kunnen we verder van je verwachten?", vooral die laatste is tenenkrommend.Maar op zich leuk om die DJs eens aan het woord te horen.
Oneens.. ik vind haar totaal niet aantrekkelijk...quote:
jup had het al gezien.quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef nattermann het volgende:
TVP!
LeonH: Noisecontrollers in Bozzini
HOMO!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 11:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Oneens.. ik vind haar totaal niet aantrekkelijk...![]()
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....quote:
Zijn we het een keer eens?quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....
Bedoel, als ze naast je ligt, zou je haar dan je bed uit trappen? Of heb je liever Susan Boyle?
quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye die er stiekem wel mee eens is.....
Bedoel, als ze naast je ligt, zou je haar dan je bed uit trappen? Of heb je liever Susan Boyle?
Danku voor deze bijvalquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Iemand mn bed niet uit trappen en susan boyle liever hebben zitten nogal wat stappen tussen knul![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |