quote:Op donderdag 12 november 2009 17:12 schreef 16meter het volgende:
HEY HUIG, SOL NIET MET DE MOEDERNEUKENDE GANGSTA![]()
Shiverz en Let'z Dance op 1 release!!!!!!quote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictz Sampler 3
art. nr. : SCEVO 008
A1. Shiverz (feat. High Voltage)
B1. Let'z Dance
B2. Ultimate High
Release datum : maandag 16 november 2009
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Evolutionz
Relaxt! Vanavond even kijken, nu werken. Laterquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heel de set van Australië hebben ze maar online gegooid met beeld....
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shiverz en Let'z Dance op 1 release!!!!!!![]()
![]()
![]()
Openen met Rock Dizquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/user/DEEPACKDJ
quote:
TVP'tje, morgen kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/user/DEEPACKDJ
nice, dikke TVP om morgen te kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Had dit nog niet gezien van 'de zomer draait door' - Mental, Charlie, Darkravert en Paul
Op het eind, Theo krijgt 'Bro Hymn' er niet tussen gemixtElstak 'redt' de zaak meteen
Weet je zeker dat t niet gewoon aankutten was? Klinkt mij n beetje als op de achtergrond die "hoohooo" inzetten en daar wat mee spelen; aangezien die ook na 2 "lange hooo's (ja weet ik hoe je dat omschrijftquote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Had dit nog niet gezien van 'de zomer draait door' - Mental, Charlie, Darkravert en Paul
Op het eind, Theo krijgt 'Bro Hymn' er niet tussen gemixtElstak 'redt' de zaak meteen
Krijg een beetje nare gevoelens bij dit interview.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit jij nou gewoon elke avond aan het bier ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat t niet gewoon aankutten was? Klinkt mij n beetje als op de achtergrond die "hoohooo" inzetten en daar wat mee spelen; aangezien die ook na 2 "lange hooo's (ja weet ik hoe je dat omschrijft) dan kort Ho't en weer lange Hoo..
En ja dat ziet er ontzettend knuppelig uit als je t zo leest, maar hopelijk snap je wat k bedoel
Je merkt idd erg goed dat Charly en Theo veel meer input geven aan het gesprek. Darkraver is natuurlijk wel een feestbeest, maar zijn verleden zit hem natuurlijk wel tegen. Vooral als die kerel over drugs etc begint. Darkraver heeft zelf (en geeft ook toe) dat hij natuurlijk wel flink wat gefeest heeft icm drank & drugs.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Krijg een beetje nare gevoelens bij dit interview.Ik weet dat Froukje wel enige ervaring heeft in de gabber scene. Maar die ander die heeft duidelijk zijn vooroordelen klaar staan om uit te spuien. Theo weet zich heel goed te redden en te zorgen dat deze commerciële mensen eens snappen hoe de stromingen in elkaar zitten. De eerste beelden van vroegah zijn wel grappig als je dit vergelijkt met die van Decibel
[..]
Zit jij nou gewoon elke avond aan het bier ofzo?![]()
geen dank, geen dank..quote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef CrustyClown het volgende:Beste festival 2009: Decibel. Wederom gewoon de sfeer, de artiesten die ik gezien heb, de mensen met wie we waren, en prima weertje (doet toch wel wat wonderen)
Zeker! Ik zou willen dat ik kon gaan, maar ik heb ook liefde voor vuurwerk en veel van mijn vrienden willen niet mee naar zulke feesten dus gaan we er thuis maar iets gezelligs van maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef de_huig het volgende:
hij doet me iets..die beelden met de muziek..![]()
Eensch, even weer lekker populistisch gallen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar die ander die heeft duidelijk zijn vooroordelen klaar staan om uit te spuien.
Miss loopt ie wel stage bij Hertog Jan, weet jij veelquote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
en Koepert zat al vanaf 8:30 aant bier ... wat een stage![]()
Ik zie wel een connectie tussen abortus en jouquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef ChefAli het volgende:
Ik zie geen connectie tussen Hardstyle en muziek...![]()
Zou wel gaaf zijn. 3 nominaties noemen, en de winnaar draait een uurtjequote:Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Miss loopt ie wel stage bij Hertog Jan, weet jij veel![]()
Die awards doen ze denk ik als introductie voor iedere DJ.. zoals je bij qlimax ook de intro's hebt.. dit hoop ik in ieder geval.. en bij iedere winnaar een een vet compilatie filmpje van de artiest met een mashupje van zijn beste nrs eronder
Gewoon links laten liggen en niet op in gaan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zie wel een connectie tussen abortus en jou
Nee ik ga de troll niet voeren
Prima... hoeft ook niet.. en wegwezen hierquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef ChefAli het volgende:
Ik zie geen connectie tussen Hardstyle en muziek...![]()
Gostosaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef ElDani het volgende:
Line-upje had ik de volgende van in gedachten dan:
Ruthless als opener (rest in random volgorde)
Headhunterz
Wildstylez
P1 LIVE
Technoboy/HS Masterz LIVE
Gostosa
The Prophet
DBSTF of Frontliner (zal wel de eerste worden)
Noisecontrollers
ssst.. Nee. k bedoelde dat k aan de bier had gezeten en om half 9 weer op stage zat... te vroeg weet jewel..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
en Koepert zat al vanaf 8:30 aant bier ... wat een stage![]()
Ze mag niet klagenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Wat vinden de mannen hier eigenlijk van Dailucia?
Hij gaat lekker Koepertjequote:Op vrijdag 13 november 2009 04:35 schreef Koepert het volgende:
Goeiemoie.. ik zaat nit zo lang aan bier hoor.. nu wel alleen,... verjaardag enzo.. hihoo!!
En dat hoohooohoo bedoelde ik nog serieus enzo.. pff... niks gewend hier..
PRoost. trusten.tjoow dingnes
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:13 schreef MrDice het volgende:
Die blog is echt niet te lezen. Dat Engels is simpelweg te erg!![]()
Hoe moeilijk kan dat nou zijn...
OMGquote:It was BeuQQen with dubbel Q
Niet het beste smoelwerk (qua gebit), maar ik zou haar ook niet uit bed schoppenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
Op Q-Base draaide ze best wel lekker, en haar plaatjes zijn zeker ook goed te doen
Ze zit alleen altijd te zeuren over hoe ze eruit ziet op de foto's
Vrouwen
http://www.dailucia.com/blog/
Ziet er mooi uit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
Ziet er mooi uit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
HEEL vet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
Mijn vriendin maakt kunstgebitten en implantaten, geen enkel probleem om er een mooi smoelwerk in te makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet het beste smoelwerk (qua gebit), maar ik zou haar ook niet uit bed schoppen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |